pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Meillä ollut tietokone ongelmia niin ei ole näkynyt vähänaikaan...Meillä menossa kp3/40 :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Ilman mitään ennakkovaroitusta täti paukahti 14 päivää myöhässä kylään :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: No kaippa se sit joskus tärppää???
 
emppu kone pelaa nyt taas?paitti mese ei varmaan?

me tääl koko perhe oltii liikenteessä, käytiin mun porukoiden luona ku siel oli äitipuoleni synttärit.
Lähen saunaan ja valmistautua iltatoimiin ku huomenna tosiaa töihin :(12h työpäivä :(
 
kirjoitanpa tännekkin nyt taas. se vauvakuume iski sitten ja kovana. Menkat on nyt myöhässä ja ei oo mitään tavallisia menkka oireita. Ei kolota ei oo paha olo tai mitään muutamaan päänsärkyä sun muuta. viimeviikolla otti yks päivä julmetun kovaa kipeää mahaan mut ei oo muuta. Testi odottaa laatikossa mutta en viel uskalla testata. monta testiä jo mennyt "hukkaan"
Tässä välissä on ollut yks keskenmeno.

Empulle iso :hug: kyllä niitä plussia tänne viel ropisee.

Ja tervetuloa uudet tänne. Koitan olla vähän aktiivisempi. Mutta töihin meno on vähän sekottanut pakkaa viime aikoina.

aurinkoista päivää kaikille!
 
Heipsan...

Kurjaa Emppu tuollainen, mutta kyllä se varmasti vielä tärppää. Täällä onkin nyt sit samat kp:t, kun sulla, tosin kierto on huomattavasti lyhempi. Nyt menkat alkoí jo kp 26, joten eipä suotta tarvinnut jännäillä...Mieli muuttuu edelleen tosi usein koko vauvan teko puuhasta. Ei olla alettu käyttää mitään "vippaskonsteja", vaan annetaan vauvan tulla, jos on tullakseen.

Nyt täytyypi lähteä teelle nauttimaan anopin seurasta ;)
 
eipä oo vieläkään tätiä näkynyt :D vähä jo epäilyttää. testi polttelee laatikossa, mutta vasta perjantaina meinasin testata jos ei oo tullut vierasta.

Voi että voi olla kuuma! kiva olla töissä ulkosalla! Nyt meen ottaan arskaa!
 
Minäki olen ulkosalla ollut, nurmikkoa leikannut :D Mut illan olen töissä ja sisätiloissa et äähh :'( Eilen illalla ku 21.00 lähin töistä nii oli silloin vieläki lämmintä, mulla oli minihamekki päällä ja toppi et tarkeni, autolla kyl menin kotiin. OI tän takia tykkään kesästä, ihania kesä öitä ja iltoja.. tulee nii teiniaika mieleen.. ;)

mut nyt keskityn tehtävän tekoon et saan tänää tehtyä nii ois enää yks tehtävä jäljellä!näkyillään :wave:
 
ei tästä nyt ota kukaan selevää... mä en tiä miks mun menkat menee kerta kerralta ihmeellisemmiksi,. testi on ollut aina tähän asti nega ja nyt en ees viitsi testata. ne tuli mutta on niin kummallliset että.... :|

Mutta me mennää nyt grillaa
 
Moi!

Voi harmi Auroora, että täti taas tuli käymään :hug:

Mä yritin taas tässä yks ilta suostutella miestä, et jätettäis ehkäsy pois, mutta ei oo mies vieläkään samaa mieltä. Eli ei ole plussauutisia meiltä tulossa vielä pitkään aikaan.

Oltiin eilen pitkällä kävelyllä ja nyt naama punoittaa, vaikka rasvaa laitoinkin. Mutta nyt pitää päästää mies koneelle, joten :wave:
 
Näytäs Zalmiakki tätä ketjua miehelles :) Meillä ennen esikoista minä kuumeilin ihan kamalasti ja mies ei...Mutta kun neiti oli 7kk ni miehelle iski polttava vauvakuume :) Et voi se näinkin mennä...Mut tänne asti se ei kyllä tule kirjottelemaan *heh* Tietää kyl et mä kirjottelen mut ite ei :) Kohta vois jotain pikkasen syödäkkin *haukotus*
 
Mä "mokasin" eilen. mun menkat kesti päivän siis vuoto. ja sit nyt muutamana päivänä tullut jotain kuivaa tuhrua. no tein testin ja nega se oli. Mut ei se mitään unohdin sen testipaketin tonne pesukoneen päälle ja mies tuli töistä kotiin ja näki sen. Oli niin hellyyden ja pusujen kipee. Tyhjäs jopa tiskikoneen pyytämättä ja passas mua. Mutta ei puhunut mitään testistä. sitten vain ohimennen kysy et ootsä raskaana. no kun en ollut niin se meni vähän ihmeelliseksi. :) Tiedä sitten olisko sillä jonkin asteen vauva kuume.
 
myymä
SAISINKO LIITTYÄ SEURAAN! :)

Täällä 23 vuotias, 3 vuotiaan tytön äiti :) Perheeseen kuuluu myös mies (lähes 30 ;) )
Meillä 7 vuotta eloa takana, mutta tovi sitten sukset menivät ristiin ja muutimme erillemme. Nyt asiat on puitu ja juteltu ja olo on mitä mahtavin, päätimme jatkaa yhteistä taivalta yhdessä loppuun asti! :)
Vauvakuume painaa päälle ja tarkoitus olisi tässä syksymällä alkaa yrittämään. SAattaa olla (meidät tuntien) että maltti jää syrjään ja kortsut jää lepäämään sinne yöpöydän laatikkoon jo aiemmin, mutta se jääköön nähtäväksi! :)
Yksi yllätysraskaus takana viime kesänä, mutta valitettavasti päättyi keskenmenoon rv 14 + :(

:wave:
 
Arvatkas mitä mies saa tehdä tänään???Tulla omaan sänkyyn nukkumaan :) Se kun joutus 2 viikkoa nukkumaa pumpattavalla patjalla kun siskontyttö nukkus mun kanssa sängyssä :) Nyt syömään ja sit öitä kaikille!!!
 
Heippa!

Tervetuloa porukkaan myymä!

Meillä on poika kuumessa, tosin tänään jo voi vähän paremmin kuin eilen. Oli tarkoitus lähteä mökille viettämään juhannusta, mutta jos poika on vielä huomenna kipeä, niin jäädään sitten viettämään kaupunkijuhannusta :|

Toivotan kuitenkin teille kaikille hauskaa juhannusta!
 

Yhteistyössä