ei ymmärrä: Mahtava uutinen! Pitkä yritys palkittiin, kai se sitten oli vaan ajan kysymys

Paljon onnea matkaan ja mukavia odotuspäiviä!
Pampula: Oon miettinytkin, mitä sinne kuuluu. Harmi homma, että tiputtelu ei ole pysynyt kurissa.
emily90: Meillä tämä yrittämisen intensiivisyys on tähän mennessä tiivistynyt kierto kierrolta. Ensin vaa TJOT eikä oikein ollut sitä seksiäkään, että olisi ollut teoreettisia mahdollisuuksia (keväällä sairasteltiin kovasti). Sitten kesä-heinäkuu rupesin tarkkailemaan kroppaani tarkemmin ja yritettiin saman peiton alle sen mukaan, kun ajattelin, että VOISI olla hyvät päivät. Sitten totesin, kun ei tärpännyt, että olisi kiva saada jotain kovempaa dataa todisteeksi siitä, että ylipäänsä ovuloin ja hommasin lämpömittarin ja ovulaatiotestejä, jotka nyt vasta ekaa kertaa käytössä. Luultavasti olen koko ajan ovuloinut myöhemmin kuin olen olettanut, kun nyt tiedän vähän enemmän itsestäni.
Tässä kierrossa onkin sitten ollut kovat panokset käytössä:
- ovistikut (sitkeesti tikutin kp11-20, kunnes hymynaama pärähti kp20 eli ovis vasta kp21 kun limat alkoivat kp18, meinas kyllä usko loppua, näin meidän kesken sanottuna)
- lämpömittari (joka aamu heti heräämisen jälkeen) ja lämpöjen seuraaminen kännykkäsovelluksella (peruslämpö 36,2, ennen ovista 36,1 ja oviksen jälkeen on noussut lähelle 36,7)
- limojen seuraaminen kohdunsuulta tarkasteltuna (tässä kierrossa selkeimmät ehkä ikinä)
- greippimehu (jota olen ennenkin juonut silloin tällöin, mutta nyt joka päivä pari desiä kierron alusta ovikseen ja vähän yli)
- talletuksia joka toinen tai kolmas päivä kierron alusta, limojen alettua pari päivää putkeen, sitten päivän tauko ja ovispäivänä vielä
- kofeiinituotteet multa kokonaan pois
- alkoholia max. 1-2 annosta viikonloppuisin ja mahd. vähäsokerisia
- matalan GI:n/hyväkarppaajan ruokavalio (välillä painuin alkukierrosta jopa ketoosiin, josta seurasi oviksen lykkääntyminen, en muuta syytä voi keksiä, kun stressiäkään ei ole ollut enää hääpaineiden purkauduttua) eikä myöskään keinomakeutettuja ruokia
Ja tätä aion nyt jatkaa niin kauan, kunnes tärppää

Ellei sitten hermo mene.... Toistaseks noista ei tunnu olevan sen kummempaa vaivaa, tietyt rutiinit noihin toimiin jo sain. Kofeiinista ja alkoholista (lähes) luopuminen ei ole ollut vaikeaa, kumpikaan kun ei minulle oikein sovi muutenkaan - alkoholista tulee aina hirveä krapula vaikka ottaisi vaan kolme annosta ja kofeiini tekee ahdistuneeksi. Kahvia olen opetellut juomaan vasta kolmekymppisenä, mutta colaa on kyllä mennyt aiemmin.
Ennen kaikkea tän intensiiviseurannan aikana mua helpotti nähdä konkreettisesti, että oviksen merkit täyttyvät ja poisti semmoista "nyt on pakko harrastaa seksiä vaikka väkisin varuiksi, jos se ovis olis vaikka tänään" -painetta, jota aiemmin koin, kun en tiennyt milloin ovuloin. Ikää on sen verran, että en haluaisi hukata enää yhtään kiertoa, kun joka kierrossa ei enää luultavasti priimaa tavaraa irtoile.
Tulipa pitkät selostukset! Tsemppiä yritykseen kaikille, oli se sitten rentoa tai keskittynyttä sellaista
-MeeJoo kp25/38-31, dpo 4