Pikku-kakkonen tai kolmonen vuodelle 2013

  • Viestiketjun aloittaja Malviina
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjenäippä
emily90: mulla on normikierto 31 tai 32 päivää, mutta nyt viimekierto venähti 46 päivään eli 2 viikkoa myöhästyi :/ nytkin ootettavissa varmaan pitkä kierto taas..
 
Pampula
Ette kyllä usko, kun en meinaa uskoa minäkään.

Mulla oli tänään aika lapsettomuusklinikalle. Piti suunnitella ovulaation induktiohoitoa piikityksin. Sen sijaan oksensin aamukahvit ja tein positiivisen raskaustestin. No, jos totta puhutaan, tein eilen illalla ensimmäisen ja jo siihen tuli ihan selvä viiva.

Olo on aika pöllähtänyt. Menin niiden testien kanssa lääkärin luo ja odotin, että hänkin suhtautuisi varauksellisesti ja valmistelisi mua taas kemialliseen raskauteen, mutta hän olikin aivan intona ja sitä mieltä että viivat ovat lupaavan vahvat näin varhaiseksi vaiheeksi. Verikoe otettiin, että nähtäisiin mikä Hcg:n taso on, koska siitä voi päätellä, onko raskaus pysyvää laatua. Ikävä kyllä en ehdi saada tuloksia tänään vaan pitää odottaa maanantaihin.

Huh huh, en muuta sano.
 
tyttöjenäippä
Vau mitä uutisia täällä on! Valtavasti onnea Pampula ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin!

Täällä tuli täti kylään tänään :/ kurjaa, mutta onneksi ei kierto venynytkään hurjan pitkäksi tällä kertaa..
 
jenni88
Pampula: Onneks olkoon todella paljon!!!

Täällä täti tuli taas vierailulle. Nyt aion kokeilla tässä kierrossa ovistikkuja ja koitan paikallistaa oviksen paremmin. Alkaa olla hieman niinkuin turhauttavaa tää touhu jo. Ehtisin jo iloita kun niitä menkkoja ei kuulunut...
 
MeeJoo
Pampulalle hurjan isot onnittelut!!! Ei se AMH-tasokaan ole mikään lopullinen tuomio :) Ihan mahtava juttu, että sait plussan vihdoin!

Jenni88: Kyllä niistä tikuista on iloa, kun omat tuntemukset voivat olla ihan eri suuntaisia. Meikäläisen yhtälöllä pitkä kierto + kärsimätön luonne = kyllä riepoo tuhrata negojen kanssa kymmenen päivää putkeen ennen sitä plussaa. Ens kierrossa mä en alota tikutusta ennen kuin limat alkaa, lupaan sen jo nyt, koska mulla limoja tulee näköjään joka kuukausi ihan hyvin ja monta monta päivää.

Mun ei pitäny tässä kuussa ootella eikä suunnitella mitään, mutta niin vaan sitä ovista aloin metsästää ja seuraamaan, kun limat antoivat niin lupaavia merkkejä pari päivää sitten. Mutta nyt kp 17 eikä vieläkään ovisplussaa. Menee taas pitkälle kolmenkympin paremmalle puolelle kierto tällä menolla ja munasolun laatu kärsii. Öh. Kivut on kyllä tällä kertaa kuin menkat olisivat alkamassa ja lämmötkin ovat lupaavan matalalla, että parin päivän sisään on PAKKO tapahtua jo jotain. Ja jos heinäkuussa oli ovuloimaton kierto ja elokuussa pahasti myöhästynyt ovis, niin nythän ei voi olla sekundaa tulossa... eihän :)

MeeJoo kp17/28-34, yk4
 
emily90
Toivotaan MeeJoo että sulla on plussakierto ny! itellä piinapäivät menossaaa :D ei millään jaksais odotella ens viikkoon et alkaako ne menkat.. tuol polttelis 3 testiäki ;D
 
Pampula
emily90: Olen tehnyt raskaustestin ja saanut plussan aikaisemminkin dpo 11, niin kuin nytkin. En kuitenkaan suosittele niin aikaista testaamista, ellet ole ehdottoman varma, että kestät varhaisen keskenmenon. Myös molemmissa kemiallisissa raskauksissa ehdin saada plussat tuolleen hyvissä ajoin, mutta sitten monen päivän testiputki osoitti, että viiva ei vahvistu, mistä sitten heti osasin odottaa, että ei hyvin käy.

Tänään sain verinäytteestä otetun hCG-tuloksen. Se oli siis perjantaina (dpo 12) 87, joka ainakin klinikan mukaan oli hyvä lukema (vaihteluväli kuulemma 22-105). Lääkäri sanoi mulle silloin perjantaina, että yleensä toivovat dpo 14 näkevänsä lukemaa sadan pintaan, mutta että mulla se sai siis olla alhaisempi kun oli niin aikaista vielä. Yksi etappi siis kaiketi saavutettu. Hetki kerrallaan nyt...
 
MeeJoo
emily: Ei niitä turhaan piinapäiviksi sanota... Mutta jos tosiaan uskallusta riittää, niin sitten vaan puikkoon pissimään :)

Pampula: hyvälle kuulostaa!

ON: Ovisplussa tänään ja oviskipuilukin on sen mukasta, että jotain on irtoomassa. Oikealta puolelta, aika satavarmasti. Nyt ei kyl enää tee yhtään mieli seksiä, viime yönä puuhattiin, joten josko se riittäisi........ En jaksaisi nyt väkisten jännittää, kun viime kuussa meinasi jo mennä ihan kuppi nurin. Aika tekee tehtävänsä, uskon ma. Mekin ollaan menty ilman ehkäsyä jo huhtikuusta lähtien, eli kohtahan tässä on puoli vuotta oltu ilman. Ekat luomumenkat tuli maaliskuun lopulla, mutta yrittämään ryhdyttiin vasta kesäkuusta eli siitä tuo yk4.
 
emily90
Ei oo ketään plussannu?? mulla piinapäivät mutta tänään ku tunnustelin kohdunnapukkaa niin se oli ihan vähä jo pehmentyny niin epäilen että menkat alkaa taas ajallaan..

kp 40 /42 dpo12
 
Pampula
Täällä edelleen kaikki hyvin. Tein vielä viikko näytöllisen digitestin viime viikolla ja se näytti "raskaana 2-3" niin kuin pitikin.

Alle kaksi viikkoa ultraan... päivä kerrallaan.

Plussatuulia kaikille!
 
MeeJoo
Pampula: Ihanaa <3

emily90: Mulla vielä reilusti yli viikko menkkojen alkuun, dpo14 pitäis alkaa. Nyt dpo5 menossa. Palelua on, mutta niin on aina kun ovis on tapahtunut. Nyt oon ollut oviksesta lähtien jotenkin vaan kauhean kipeä alavatsasta ja -selästä aina välillä, mikä tietysti huolestuttaa (lähinnä endon puolesta). Koska sä meinasit testata?

Mukavaa alkavaa viikkoa,
MeeJoo
 
emily90
MeeJoo: mä odottelen niitä menkkoja alkavaksi tiistaina ni jos ne jostain kumman syystä ei alakkaan nii keskiviikkona teen testin :) mutta luulen et alkaa..Toivotaan kuitenki ettei alkais menkat kenelläkään ja plussia vaan satelis! :D Jee Pampula! toivottavasti me muut seurataan pian peräs!
 
jenni88
Täällä jänskätään myös. Ei tosin plussan takia vaan papan. Oon jo pidemmän aikaa kiinnittänyt huomiota kellertävään valkovuotoon ja pe kävin papassa ja luulen et joku tulehdus sielä jyllää. Alaselkä kipeytyy aina välillä ja alavatsassa juilii joskus ja pari kertaa tuntuu ns kirvelyä. Toivon et ei mitään sen erikoisempaa et sais sen hoidettuu pois alta. Luin netistä et jollain oli ollut yrityksen aikana tulehdus johon lääkäri oli sanonu et vaikeuttaa onnistumista.

Emily 90: nyt paljon tsemppiä ja plussatuulia jotta tärppäis.
 
emily90
Jenni88: mulla myös kyllä usein kellertävää valkovuoto :eek: pitäs varmaa kans papaa varailla kenties.. mut lääkärin just itseasias varasin ku epäilen että mulla on kilpirauhasen liikatoiminta ku jano kokoajan,hiuksia lähtee päästä, pissattaa ja paino laskee vaik söis mitä :eek: saas nähä.. ja hitto ku nää piinapäivät vaan jatkuu ja jatkuu :D

kp41/40-42 dpo14 yk3
 
Pampula
Mulla on ollut usein ja etenkin nyt viime kierroissa tosi kirkkaankeltaista valkovuotoa. Luin jostain, että se olisi ihan hyväkin merkki korkeasta estrogeenitasosta. Ekassa clomikierrossa se oli todella keltaista.

Ennenkin ollut vähän samantyylistä, mutta ei kyllä aivan yhtä kirkkaankeltaista. Papassa ei ole koskaan ollut mitään häikkää (otatan sen säännöllisesti) eikä tulehduksiakaan (käyn tosi säännöllisesti gynellä, olen käynyt 17-vuotiaasta asti). Eli toivottavasti se olisi teilläkin tuota estrogeenikeltaisuutta. :)
 

Yhteistyössä