Pikku-kakkonen tai kolmonen vuodelle 2013

  • Viestiketjun aloittaja Malviina
  • Ensimmäinen viesti
MeeJoo
Eilen alkoi migreeni (kuten aina näihin aikoihin) ja nyt vaan odotan vuodon alkamista. Yleensä se alkaa, kun päänsärkykohtaus helpottaa, eli ihan näillä näppämillä.
Ja niinhän se alkoi. 31 päivän kierto, 13 päivää luteaalivaihe. Ihan perussettiä. Oltiin kaksi kertaa oviksen aikaan läheisyystunnelmissa, kolme päivää ennen ovista ja päivää ennen. Ei tärpännyt ei. No nyt ei tarvitse vältellä alkoholia häämatkalla. En minä sitä muutenkaan paljoa ota, mutta nyt voi nauttia sitten lasillisen kuohuvaa hyvällä omalla tunnolla... Ehkä toisenkin. Vielä puolitoista viikkoa lähtöön...

Ja tyttöjenäippä - Onnittelut valmistumisesta :) Se on aina hienoa!
 
Viimeksi muokattu:
jenni88
MeeJoo: Plussatuulia tosi paljon tähän kiertoon. Ihanaa häämatkaa teille:)

Täällä vaan odotellaan et menkat alkais. En usko et tärppää tässä kierrossa kun ovis oli niin myöhään. Mut täytyy silti jaksaa toivoo. Eilen alotin mama vitamiinit ja ens kierrossa ajattelin kokeilla sitä greippi mehua.
 
Pampula
Ultrassa nähty oikean kokoinen alkio oikeassa paikassa, ja pieni sydän sykki vinhasti. Ainakin toistaiseksi siis kaikki kunnossa. Äitiyskortinkin sain, joten kaipa nyt on uskallettava ajatella, että raskaana ollaan.

Plussia ja positiivista henkeä teille kaikille! Vuosi tätä odotettiin, mutta kannatti odottaa. :)
 
tyttöjenäippä
Ihania uutisia Pampula! Onnea odotukseen ja peukut pystyyn että kaikki sujuisi hyvin loppuun asti <3
Meilläkin vuosi vierähtänyt yritystä enkä ole kovin toiveikas plussan suhteen tässäkään kierrossa, mutta onhan mulla aikaa odotella vielä, ehkä onni suosii minuakin vielä joskus.
 
Elovena80
Tyttöjenäippä: kiitos onnitteluista. Enpä todella ehtinyt kauan jännäillä,mutta enpä olisi uskonut, että näin pian jotain tapahtuu... Onnea valmistumisesta :)

Pampula: ihania uutisia!

Meejoo: plussatuulia uuteen kiertoon.

Mun vierailuni täällä jäi lyhyeksi ainakin näillä näkymin, testejä on tehty ja viiva vahvistunut, joten uskottava se on, että pikkukolmonen on matkalla. Kaikkea hyvää ihan jokaiselle, mä vetäydyn sivuun nyt sisäistämään tätä asiaa :)
 
jenni88
Täällä on hiljaista. Odottelen et menkat alkaa. Ihmeellistä viiltävää kipua on tuntunut vasemmalla alavatsalla toissa iltana ja eilen mut en viitsi uskotella ittelleni et olis joku sielä masussa tuloillaan. Lauantaina pitäis alkaa menkat joten niitä odotellessa. Vitamiineja olen tosiaan popsinut ja greippi mehua täytyis käydä hakemassa. Voi kun sais jo tietää onko menkat tulossa vai ei....

Jenni88 kp26/28, dpo 9
 
tyttöjenäippä
Täällä 27/32? meneillään, olen erittäin ärtynyt ja kiukkuinen, etenkin tänään on ollut tosi huono päivä :( Herkistyn paljon normaalia helpommin ja tänäänkin on ollut melkein itku silmässä ties mistä asiasta. Myös jonkinmoista repäisykipua alavatsalla on tuntunut välillä ja rinnat olleet muutaman päivän todella arat (on olleet kyllä joskus aiemmissakin kierroissa, mutta nyt jotenkin selkeämmin kipeät --> kuvittelen?) Menkoja edeltävää vatsakipuilua ei ole ollut, mutta samaa enteilevää päänsärkyä on ollut vähän. Tiedä sitten taas, olo ei kyllä ole kovin toiveikas, mutta jos sitä ensiviikolla kävisi sitten testin ostamassa jos mitään ei kuulu, vaikka uskon kyllä että kuuluu.
Anteeksi negatiivinen ja masentunut mielialani tällä hetkellä :D
 
jenni88
Täällä hieman jännät tunteet. Menkkoja ei kuulu vielä. Menkkajomotusta mutta hieman lievempää on nyt ollu muutamana päivänä jota mulla ei yleensä ole ennen menkkojen alkua. Kun aivastan niin vasemmalla alavatsalla tuntuu sellainen jännätunne, ei kipu mut lievempi. Luulen et jos nyt nappaa niin taisin tuntea kiinnittymisen tasan viikko ovulaatiosta. Makasin silloin illalla sängyssä kyljelläni kun tuntui oikein kunnon vihlovaa kipua hetken just tolta vasemmalta puolelta. Seuraavana päivänä tuntui samanlaista mut heikompana kun olin töissä. Tänään taidan tehdä testin. En ole vielä ihan varma. Kummittelee se nega sielä päässä niin vahvana.

Jenni88 kp 29/28, dpo 12
 
jenni88
Tein just äsken testin. Mä sain haaleen plussan!!! Nyt jännittää ihan sikana et vahvistuuko viiva. Haluis heti tehä uudestaan testin et sais kunnon viivan. Voi kun jännittää! Pelottaa et menkat alkaa kuitenkin...
 
jenni88
Kiitos tosi paljon onnitteluista. Ei ihan vielä ole iskenyt lopullisesti et on napannut. Tein tänä aamuna uuden testin ja tosi selkee plussa oli.

Jenni88 rv 4+1
 
Viimeksi muokattu:
emily90
ihanaa paljon plussia <3 onko pampula sulla huono olo? mulla on kokoajan aivan kamala yökötys :/ ja sen johdosta 2 kiloa noussu paino ku saa syödä kokoajan ettei olis huono olo! :D voi että teilläkö saa tietää jo noin aikasin lyökö sydän :/ täällä saa odotella ekaa ultraa viikolla 12.. :/
 
Pampula
emily90: Ihan omalla rahalla kävin ultrassa. Esikoiselta oli sama meininki, koska silloin oli kierukka juuri poistettu ja kohdunulkoisen raskauden riski kohonnut, joten gyneni halusi mun käyvän ultrassa aikaisemmin. Olisi tuntunut haljulta nyt toisen kohdalla odottaa yhtään pitempään...

Pahoinvointi on jatkunut tauotta siitä päivästä ennen positiviista testiä... aloitan joka aamun pää pöntössä ja välillä käyn yrjöilemässä muulloinkin. Mulla aluksi ainakin lähti paino laskuunkin, mutta nyt olen syönyt joka välissä ja yrittänyt siten pitää etomisen kurissa, joten eiköhän tuo ole palannut entisiin lukemiin. Sama homma oli esikoiseltakin, joten ei tämä yllärinä tullut. Vähän meinaa väsyttää, kun ei aamuisin pysty syömään yhtään mitään kun ei ne pysy sisällä kuitenkaan. Kaipa tämä ennen pitkää helpottaa...
 
tyttöjenäippä
Onnea plussasta jenni88!

Porukka täällä vähenee.. Ei taida olla plussaa vailla kuin MeeJoo ja minä :/ Ei sinänsä, ihanaahan se on että suurin osa on raskautunut ja kaikki mennyt hyvin tähän asti, oma tilanne vaan huolettaa ja surettaa..
 
emily90
ai sulla on Pampula niin paha pahoinvointi! Nyt hävettää ku kokoajan valitan vaikka ei mun oo tarvinnu oksentaa mutta tää kokoaikanen oksetuskaan ei kyllä ole kiva :/

Emily Rv.6+3
 
tyttöjenäippä
Nyt en kyllä usko tätä todeksi, aivan totaalisen epätodellinen olo. Ostin eilen testin kun menkkojen piti alkaa ja tein sen juuri äsken.... ja vahvoista vahvin plussa tuli saman tien, siis hyvä että sain sen korkin kiinni siihen puikkoon :O, vuosi tätä on odotettu ja nyt en voi uskoa että tää on totta <3 Mutta kai se nyt on uskottava ja alettava sisäistää tätä tietoa ja toivoa että kaikki sujuu hyvin <3
 
tyttöjenäippä
Kiitos onnitteluista.
Tippa tuli linssiin kun mies soitti töistä ja kerroin <3
Olen niin monet kerrat jo ehtinyt pelätä että mussa on jotain vialla, mutta näköjään onnistui saman tien kun opiskelun stressi helpotti ja viimeiset kirjoitukset jäivät taakse :D
Mulla olis nyt jonkun laskurin mukaan rv 4+2, mutta kun on normaalia pidempi kierto ja viimeaikoina vielä pitkiä heittojakin kierroissa, eikä oviksen ajankohdasta mitään hajua niin en uskalla luottaa noihin laskureihin. Plussa oli ainakin todella vahva niin kuin kerroin ja ilmestyi testiin heti, vaikka ohjeen mukaan plussa ilmestyy minuutin kuluessa. Ja testasin siis 33/32?
Pitää harkita tuota varhaisultraa myös jos lompakko antaa myöden jossain vaiheessa, saisi varmuutta noihin viikkoihin ja tietysti siihen että kaikki olisi kunnossa..
 
Pampula
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Mieletön uutinen tyttöjenäipältä! Nyt MeeJoollekin kauheasti plussatuulia (ellei ole plussannut jo)! :-D Anteeksi jos oli joku jota en nyt muista tässä. Me kaikkein eniten tänne kirjoitelleet taidamme alkaa olla jo kasassa?

Mahtava aloitus viikolle!
 
Malviina
Tulin kurkkaamaan ja voi ihanaa, miten hienosti täällä on asiat :)! Hirmuisesti ONNEA plussanneille ja paljon onnea matkaan :)!!!!! MeeJoollekin paljon peukkuja, että onnistutte pian yrityksessä ja tsemppiä kovasti!!!

Mulla menossa 18. raskausviikko ja pikkuinen koputtelija ilmoittelee itsestään silloin tällöin :). Kohta ollaan jo puolessavälillä odotusta, hui!

ONNEA ONNEA nyt vielä kaikille!!!!
 

Yhteistyössä