meillä oli niin, että vaimoani oli lapsena hakattu niin paljon, että hän ei saanut asiasta
mitään eroottisia värinöitä.
itseäni asia kiinnosti ja hänen lapsuuden/nuoruuden selkäsaunansa. otin asian hieman liian monta kertaa puheeksi seksin yhteydessä ja asia alkoi häiritä. hän kertoikin että uskoo minun ajattelevan piiskaleikkejä, vaikka en niistä puhunutkaan.
ja kun minä tiesin/uskoin hänen ajattelevan minun ajattelevan alkoi seksi olla väkinäistä. ero tuli kyllä sitten ihan muista syistä... mutta tuo seksin toimimattomuus saattoi johtaa yhteen asiaan ja se taas toiseen
sitten kohtasin naisen, joka sattumalta tykkää tuostakin leikistä seksin yhteydessä ja siitä, että mies ottaa hänet 'kovaa'.
ihan kivasti menee yli viisikymppiseksi. seksiä päivittäin. aamuin illoin ja päivälläkin

uskokoon kuka haluaa, mutta jos rakastelemme vain kerran päivässä, nainen alkaa sanoa, etten enää rakasta häntä.. tai minulla on joku toinen.
olen hänelle kyllä sanonut, että tiedätkös kultani, on olemassa pariskuntia, jotka tekevät 'tätä' kerran viikossa, jopa harvemminkin. ja välillä pitäisi syödäkin, että jaksaa

tällaista se on, kun kaksi skorpionia kohtaa toisensa vanhoilla päivillä...
eikä tuo piiskajuttu ole mikään pakkomielle, mutta ei tabukaan. joskus piristää. kuten moni muukin asia. estot kun molemmilta ovat jääneet historiaan. jos rakkaallani niitä on koskaan ollutkaan.