Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
- meillä ei -
Kiitos kommentistasi.

Ihan mukava lukea, että kaltaisiasi naisia on. Muuallakin kuin unissa.
Ehkäpä joskus sellaiseen/kaltaiseesi naiseen törmään.
Fantasiat ovat ja elävät nykyhetkestä huolimatta.
 
Spankingwoman
Oikeanlainen kotikurifoorumi tukee omaa spankoutta paljon. Sieltä löytää hyvää keskustelua, miettimistä. Löytää oman tapansa toteuttaa tätä taipumusta. Voi esittää kysymyksiä ja saada vastauksia.
Parhaassa tapauksessa saattaa jopa löytää leikkikaverinkin sieltä.

Jos haluaa löytää oman tapansa toteuttaa tätä alaa, se on miettimistä, kokeilemista, kasvamista. Minkälainen spanko loppujen lopuksi juuri minä haluan olla. Mitkä ovat tarpeeni, mihin pystyn, mitä haluan antaa.

Kaikki alkaa haaveista,niitä minullakin oli. Mutta jatko riippuu itsestään. Uskaltaako lähteä hakemaan omaa tapaansa olla spanko.
Naisilla tämä on tosin helpompaa kuin miehillä. Koska leikkikavereita löytää helpommin. Mutta ilmankin niitä - hyvä kotikurifoorumi tukemaan.
 
myöntää...
Itselle, että piiskaus kiinnostaa ja kiihottaa. Siinä on vain se pahapuoli, että olen sinkku...Joten jää vain fantsu ja näiden juttujen lukemiseksi toistaiseksi. Olen kyllä aikanani saanut selkään, joten tiedäb kyllä mitä se on, mutta silti. Minua siinä kiehtoo juuri se, että on pakko antautua miehelle ja myöntää tämän olevan se vahvempi. Toisaalta se juuri minua miehissä jurppii....Ja siinä se juttu kai on kun toisaalta inhottaa ja toisaalta kiihottaa? Onko teitä miehiä paljonkin jotka haluatte pitää naisen kurissa?
 
Sieglinde
Hain itselleni suhdetta, jossa mies olisi MIES. Nyt elän onnellisessa BDSM-suhteessa Masterini kanssa. En ole itse seksuaalisesti yhtään Domme, vaikka ammatillisesti olenkin varsin johtavassa asemassa. Haluan kotona olla nainen, joka pidetään kurissa. Suhteessamme piiskaaminen ja alistaminen liittyy aina seksuaaliseen nautintoon, eli meillä ei ole puhdasta kotikuria. Kuka tahansa osaa lyödä, mutta pään sisälle pääseminen vaatii jo taitoa. Masterini on onnistunut, kun näkee silmistäni uhman hiipuvan ja muuttuvan alistumiseksi ja rakkaudeksi.

Olen aivan vapaaehtoisesti tässä suhteessa, Masterini osaa käyttää pelisilmää, meillä ei ole turvasanoja, vaan silmistäni hän erottaa koska mennään rajalla. Itken, anelen, ruokoilen ja vapisen piiskauksen aikana, mutta saan siitä nautintoa. En nauti tavallisesta seksistä juurikaan. Wanna-be Mastereita on vaikka kuinka paljon, mutta heillä menee pupu pöksyyn kun kyyneleet alkavat virrata.
 
britney spears
Täs pieni vinkki. Hierokaa toistenne pakaroita käsillä
kutitelkaa siveltimillä, lyökää vyöllä(kevyesti)yms.
Asentona nojautuneena tuolin yli.
Tietysti pylly paljaana!!
Näin kostumista ei voi välttää. Se on 100% varmaa. KOKEILKAA!!!!
 
BDSM-pari
Alkuperäinen kirjoittaja Sieglinde:
Hain itselleni suhdetta, jossa mies olisi MIES. Nyt elän onnellisessa BDSM-suhteessa Masterini kanssa. En ole itse seksuaalisesti yhtään Domme, vaikka ammatillisesti olenkin varsin johtavassa asemassa. Haluan kotona olla nainen, joka pidetään kurissa. Suhteessamme piiskaaminen ja alistaminen liittyy aina seksuaaliseen nautintoon, eli meillä ei ole puhdasta kotikuria. Kuka tahansa osaa lyödä, mutta pään sisälle pääseminen vaatii jo taitoa. Masterini on onnistunut, kun näkee silmistäni uhman hiipuvan ja muuttuvan alistumiseksi ja rakkaudeksi.

Olen aivan vapaaehtoisesti tässä suhteessa, Masterini osaa käyttää pelisilmää, meillä ei ole turvasanoja, vaan silmistäni hän erottaa koska mennään rajalla. Itken, anelen, ruokoilen ja vapisen piiskauksen aikana, mutta saan siitä nautintoa. En nauti tavallisesta seksistä juurikaan. Wanna-be Mastereita on vaikka kuinka paljon, mutta heillä menee pupu pöksyyn kun kyyneleet alkavat virrata.
Kiitos Sieglinde kauniista ja todesta tarinastasi. Meitä samanlaisia onnellisia pareja on paljon. Kaikille tällainen suhde ei sovi, mutta niille, joille se sopii, on se melkoinen lisä tasapainoiseen ja täyteen harmooniseen elämään.
 
eipä yleistetä noinkaan päin
Alkuperäinen kirjoittaja miehet...:
Vai haluaa nainen yleensä alistua!? Minä uskon, että vähemmistö kumminkin. Eikä minusta näilla naisen pieksämisillä mitä täälläkin kerrotaan ole MITÄÄN tekemistä seksin kanssa. Monihan sanoo, ettei tee edes mieli kunnon selkäsaunan jälkeen.

Miehet haluavat alisaa sen tiedän kyllä. Ja miehet myös uskottelevat, niin itselleen, kun naiselleenkin, että tämäkin haluaa. Toki varmaan sellaisiakin on onhan sitä kaikenlaisia kummallisia haluja ihmisellä.

Ai miksi luin ketjun? No kun mieheni ilmaisi halunsa antaa minulle selkään riidan päätteeksi, koska hävisi väittelyn. No minä sanoin siittä vaan, mutta minä saan myös antaa sen jälkeen sinulle selkään! Ei suostunut! Asia jäi sihen...
Otat nyt hieman liian tosissaan tämän jutun. Jos se SINULLA ei toimi erotiikan nostattajana niin hyvä niin. Mutta älä sinä taas niin päin yleistä että sen ei pitäisi kenelläkään toimia.

Suuri osa seksifantasioista liittyvät valtaan ja alistamiseen ja alistumiseen. piiskaamisjutut ja sitomisleikit on yksi osa niitä. Jotkut tykkää kovemmista jutuista, toiset eivät. Pelkät piiskaus- ja alistamishommat eivät vielä ole kovin rajuja ja aste-erot ovat valtavat. Mutta erittäin yleisiä ovat ja moni nainen kaipaa sitä turvallista miestä jolle alistua erotiikan maailmassa. Tosielämässä ainakin kaikki näitä harjoittavat pariskunnat jotka minä tunnen itseni mukaanlukien, ovat täysin tasa-arvoisi keskenään.

 
nainen 32v.
Minulla oli ex-mieheni piiskaaja ja ai että nautin tästä käsittelystä, jota sain noin pari kertaa kuussa...joskus useammin joskus harvemmin. Pidän kovista otteista rakastelussa ja piiskaus ja sitominen ja alistavat otteet mua kohtaan saa ihan polveni veteliksi pelkästä ajatuksesta. Harmi vain kun nykyinen aviomieheni kaikesta ihanuudestaan huolimatta ei tahdo piiskata, sitoa mua vaikka lupa olisi :) Muistan kun yleinen kuritus jota ex-mieheni harrasti kanssani oli kun kävimme juhlimassa ja flirttailin kiusallani muidenkin miesten kanssa ja kotona yöntunteina mies antoi pikku nartulleen koulutuksen käyttäen remmiä ja kunnon raju pano päälle.....kyllä oli pylly ihanan hellä seuraavana aamuna ja useampankin päivänä ja opiskelijatyttönä oli vähän vaikea istuskella tuolla pepulla luennoilla :) Sain lapsena piiskaa ja muistan kuinka äitini sanoi monesti mua piiskatessa ja tukkapöllyä antaessa, että nyt tyttö saat selkääsi niin, että näet sen seitsämännenkin taivaan...eipä näkynyt mutta nytpä senkin olen nähnyt :D Tämä juttu huvittanee vieläkin...tosin eipä vanhempani tiedä mitä kivaa heidän herttainen kunnon tyttönsä haluaa näin aikuisena.
 
herra64
Harvoin, mutta säännöllisesti harrastamme vaimoni kanssa piiskaleikkejä. Keskustelemme aiheesta ja kerromme toisillemme, millainen piiskaus kiihottaa eniten. Ja parasta siinä on sitten se odotus, kun tietää, että joutuu seuraavaksi käsittelyyn. Olemme sopineet välineet, mitä käytetään ja miten kovaa saa piiskata. Itse olen nyt odottavalla kannalla ja tiedossa on aika kova käsittely. Takapuoli punottaa viikon sen jälkeen. En huuda käsittelyn aikana toisin kuin vaimoni, joka kiljuu kuin hinaaja pienestäkin ripsuttelusta.
 
ihmettelyä...
Mielenkiintoinen ratkaisu käsitellä suukopu piiskalla. Miehelehän on helppo ottaa nainen polville ja piiskata, mutta miten nainen voi rankaista miestä?

Ja tarkoitan nyt ihan oikeasti. Toki, jos mies suostuu asiaan vapaaehtoisesti, mutta mikä rangaistus se on? Meilläkin mies haluaisi piiskata minua, mutta kieltäytyy itse moisesta rangaistuksesta. Ja minusta kun asian pitää olla sitten sekä että. Muuten se on väärin.
 
moneen junaan
Oli ihan pakko lukea koko ketju läpi, ja todeta taas kerran, että meitä ihmisiä on niin moneen junaan ja osa vielä seisoo asemillakin..=)

Se, mistä kukin kiihottuu, näkyy jakavan ihmisiä moneen suuntaan. No, se mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle. Näin se on aina ollut ja näin se tulee aina olemaan. Ja olisihan se ihan pirun tylsää, jos me kaikki pitäisimme samoista asioista.

Minä tunnustan, että kuulun kai sitten näihin, voisiko sanoa jonkun mielestä "outoihin" tai "ei-niin-normaaleihin", kuka sitten ikinä määrittääkin mikä se sitä normaalia sitten onkin. Minä en ole koskaan saanut ns. normaalissa seksissä orkkua. Mutta heti kun otetaan mukaan pieni sitomis- ja piiskausleikki, niin alkaa tapahtua..=). Kiihotun aivan mielettömästi. Älkää hyvät ihmiset käsittäkö väärin, olen väkivaltaa vastaan. Minua inhottaa ihmiset, jotka hakkaavat toisensa teho-osastolle parisuhteessa tai muuten. Enkä ikinä haluaisi suostuisi jäämään suhteeseen, jossa saa pelätä mustaa silmää tai katkenneita kylkiluita.

Mutta kotikurileikit ovat minun mieleeni, niin se vain on. Kun joskus tulevaisuudessa kohtaan (toivottavasti) sen unelmieni miehen, jonka kanssa jaan loppuelämäni, niin todellakin toivon, että hän on tämänkin asian suhteen kanssani samoilla linjoilla. Niin, muuten hän ei kai se unelmien mies olisikaan..heh. Sitä odotellessa nautitaan kaikki omalla tavallamme syksystä ja seksistä=). Turvallisesti tottakai, olipa tyyli sitten mikä tahansa.
 
Otto500
Olen samaa mieltä, rankaisun pitää olla sekä että. Meillä miehen rankaisu on ollut käytössä jo vuosia. Vaikka olenkin fyysisesti vahvempi, tyttöystäväni rankaisee minua. Kun hänen mielestään tarvitsen rangaistuksen, hän komentaa minut riisuutumaan ja asettumaan piiskausasentoon. Ja komentoja hän tarpeen mukaan tehostaa tukistamalla. Mitä enemmän vastustelen, sitä kovemman kurituksen saan. Ja jotta hän saa kurittaa vapaasti, hän sitoo minut kiinni. Sitten saan esim. pajupiiskaa niin että varmasti muistan jonkin aikaa olla kunnolla.
 
Spankingwoman
Parisuhteessa on hyvä jos piiskaus on molemminpuolista. Se on oikeastaan ideaalitilanne.
Aina ei vain käytäntö toimi näin.
Tämän pitäisi lähteä molempien halusta asettautua piiskattavan asemaan. Väkisin ei toista voi saada makuulle ja pajupiiskan iskujen alle.
Eikä parisuhteessa välttämättä ole aina toisesta antajaksi. Se vaatii enemmän kuin vain olla ja ottaa vastaan kipeitä iskuja mokistaan.

Jos haluaa pitää rangaistusperiaatteen tai ns. kasvatusperiaatteen molemminpuolisena, mutta vain esim nainen suostuu siihen, että häntä saa rangaista piiskan kanssa. Silloin pitää miehelle löytää joku toinen rangaistustapa jos selkäsauna on kielletty.
 
Otto500
Eihän nämä piiskausjutut kaikille sovi, mutta ne jotka niihin mukaan lähtevät, nauttivat niistä todella paljon. Naisilla on keinonsa saada mies piiskattavaksi! On fyysisiä ja psyykkisiä keinoja! Toivonkin, että te Naiset kerrotte omia keinojanne, miten saatte miehen alistumaan piiskattavaksi. Miehen piiskauksen suuri kiihotus molemmille on siinä, että mies on fyysisesti vahvempi, mutta silti nainen heiluttaa piiskaa miehen pakaroilla halujensa mukaan ja näin nauttii vallantunteesta!
 
eetu_21v
Olen jo parin vuoden ajan ollut piiskasuhteessa naimisissa olevan noin 50v rouvan kanssa. Tapaamme pari kerran kuukaudessa hänen mökillään missä hän antaa minulle piiskaa. Emme ole suoraan seksuaalisessa kontahtissa mutta jotakin jälkipeliä synttyy luonnollisesti piiskauksen jälkeen. Hänen miehensä tietää asiasta ja suhtautuu tähän jopa lievästi kannustaen.
 
Hannuko
Olen lukenut mielenkiinnolla tätä palstaa ja haluaisin itselleni naisen, joka haluaisi sillöin tällöin antaa minulle "koivuniemen herraa". Minulla oli yksi tyttöystävä joka piti tällaisesta leikistä ja haluaisin taas. Onko Suomessa tällaisesta leikistä kiinnostuneita naisia?
 
Punisher..
Mä tykkään kanssa alistaa ja piiskata naista. Olen saanut kehuja siitä, että eläydyn rooliini kunnolla. Yleensä heittäydynkin rooliini täysillä. Se on tosi hauskaa. Ei tarvi mennä työkkärin näytelmäkurssille kun voi harjoitella kotonakin. Tietysti vastapuolen pitää myös eläytyä kympillä, että olis oikein tosihauskaa.
 
neferneferi
Olette kuin suoraan Kaari Urion kirjoista, mutta minkäpä sille voi. Varmaa kuitenkin on että minua ei läpsitä etu eikä takapuolelle, mielenkiintoista olisi kyllä löytää semmonen macho joka uskaltaisi edes yrittää...
 
pienenä piiskattu
Ihmettelijälle: Arvelit, että vapaaehtoisesti piiskaamiseen alistuminen ei ole mikään rangaistus. Tyttöystäväni, nykyinen vaimoni oli jo seurusteluaikanamme hyvin kiinnostunut kuulemaan saamistani piiskaamisista. Ne antoi äiti, aina 15-vuotiaaksi. Hänellä ei ole kokemuksia sellaisesta, eikä hälunnut kokeakaan. Mutta pahankurisen poikalapsen piiskaaminen kyllä tuntui kiinnostavan. Ja minä olin sellainen. Ja täytyihän sitä kokeilla. Piiskan saaminen oli jo lapsena jotenkin oudosti kiinnostunut. Kun tyttöystävä antoi minulle melko reippaan vitsasaunan, niin siinä tilanteessa en mitenkään kiihoittunut. Mutta kun sitten illalla pitkään juttelimme asiasta, niin molemmat kävimme lopulta tosi kuumana, ja seksi oli tosi kiihkeää. Annoin hänelle täyden piiskausoikeuden ja sitä hän onkin kähyttänyt innokkaasti. Joitakin ylilyöntejä on tietysti ollut, mutta olen pyrkinyt kestämään ne. Varsinaista turvasanaa meillä ei ole mutta olemme pyrkineet keskustelemalla selvittämään sellaisen kuritusten määrän joka kompromissina sopii molemmille. Kyllä vapaaehtoisesti alistuminenkin on oikea rangaistus. Niinhän se oli lapsenakin, ainakin kun olin jo niin vanha että olisin pystynyt panemaan äidille vastaan. Tuntuu kiihottavalta pelätä edessä olevaa selkäsaunaa, mutta kuitenkin nöyrästi alistua ja hakea vitsa. Sitten housut alas ja vaimon polville. Jos tulee tavallista enemmän niin siinä kiemurtelee ja yrittää olla työntämättä kättä eteen jatoivoa että piiskaus jo loppuisi. Mutta silti kiltisti makaa siinä ja ottaa rangaistuksen vastaan.
 
leikkijä
Alkuperäinen kirjoittaja neferneferi:
Olette kuin suoraan Kaari Urion kirjoista, mutta minkäpä sille voi. Varmaa kuitenkin on että minua ei läpsitä etu eikä takapuolelle, mielenkiintoista olisi kyllä löytää semmonen macho joka uskaltaisi edes yrittää...
Vaan vapaaehtoisuudesta! Ei minuakaan yksikään mies piiskaisi ilman minun lupaani! Kerran voisi onnistua, mutta siihen se jäisi.

Mutta jos sovin mieheni kanssa, että tietyssä tilanteessa minua saa kurittaa niin asia on ok.

Luvatta toisen piiskaaminen on väkivaltaa ja siis täysin tuomittavaa!
 
Iso-Justus
Alkuperäinen kirjoittaja leikkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja neferneferi:
Olette kuin suoraan Kaari Urion kirjoista, mutta minkäpä sille voi. Varmaa kuitenkin on että minua ei läpsitä etu eikä takapuolelle, mielenkiintoista olisi kyllä löytää semmonen macho joka uskaltaisi edes yrittää...
Vaan vapaaehtoisuudesta! Ei minuakaan yksikään mies piiskaisi ilman minun lupaani! Kerran voisi onnistua, mutta siihen se jäisi.

Mutta jos sovin mieheni kanssa, että tietyssä tilanteessa minua saa kurittaa niin asia on ok.

Luvatta toisen piiskaaminen on väkivaltaa ja siis täysin tuomittavaa!
Osa näistä kauhistelijoista on vain provoja, mutta edes ei-provot eivät ajattele oikein loppuun asti sitä, mistä on kyse. Ikään kuin piiskaleikit käynnistyisivät ekakertaa tuosta vaan ilman, että asiasta on keskusteltu. Silloin tällainen "edes yrittää" on ihan naurettava ajatus.

Minusta piiskaleikkien valmistelussa hyvin olennaista on ennaltakäyvä keskustelu, ihan vaatteet päällä ja omana asianaan, kenties julkisessa paikassa. Tarkoitus ei sillä kertaa ole edes edetä mihinkään tekoihin, vaan ainoastaan keskustella näkemyksistä ja odotuksista. Siihen testiin jäävät yleensä ne, joilla ei ole henkisiä edellytyksiä, kuten nämä "teen enkä puhu" -tyypit.
 
leikkijä
En minäkään. Se ei ole minlle seksin mauste. Vaan jotain muuta. En osaa itsekkään selittää mitä.Ehkä siinä on jotain vapauttavaa, en tiedä. Mutta seksin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
 

Yhteistyössä