Oli ihan pakko lukea koko ketju läpi, ja todeta taas kerran, että meitä ihmisiä on niin moneen junaan ja osa vielä seisoo asemillakin..=)
Se, mistä kukin kiihottuu, näkyy jakavan ihmisiä moneen suuntaan. No, se mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle. Näin se on aina ollut ja näin se tulee aina olemaan. Ja olisihan se ihan pirun tylsää, jos me kaikki pitäisimme samoista asioista.
Minä tunnustan, että kuulun kai sitten näihin, voisiko sanoa jonkun mielestä "outoihin" tai "ei-niin-normaaleihin", kuka sitten ikinä määrittääkin mikä se sitä normaalia sitten onkin. Minä en ole koskaan saanut ns. normaalissa seksissä orkkua. Mutta heti kun otetaan mukaan pieni sitomis- ja piiskausleikki, niin alkaa tapahtua..=). Kiihotun aivan mielettömästi. Älkää hyvät ihmiset käsittäkö väärin, olen väkivaltaa vastaan. Minua inhottaa ihmiset, jotka hakkaavat toisensa teho-osastolle parisuhteessa tai muuten. Enkä ikinä haluaisi suostuisi jäämään suhteeseen, jossa saa pelätä mustaa silmää tai katkenneita kylkiluita.
Mutta kotikurileikit ovat minun mieleeni, niin se vain on. Kun joskus tulevaisuudessa kohtaan (toivottavasti) sen unelmieni miehen, jonka kanssa jaan loppuelämäni, niin todellakin toivon, että hän on tämänkin asian suhteen kanssani samoilla linjoilla. Niin, muuten hän ei kai se unelmien mies olisikaan..heh. Sitä odotellessa nautitaan kaikki omalla tavallamme syksystä ja seksistä=). Turvallisesti tottakai, olipa tyyli sitten mikä tahansa.