"Enpä halua enkä viitsi nähdä sitä vaivaa, että Bmadin takia opiskelisin taistelutaitoja. Vain siksi, että hän tulisi tyydytetyksi kaikella tapaa. "
No yleensäkin hyvän seksin - tai muun - voi määritellä sen kautta, että mitä
enemmän osapuolet saavat tyydytystä sitä tasokkaampaa se on. Mitä enemmän toisen saamaa tyydytystä taas vieroksutaan, sitä enemmän syntyy pinnallisia, äkkipikaisia ja pakonomaiseen vuorovaikutukseen perustuvia seksisuhteita, tarkoituksena kalastaa sosiaalista valtaa.
Olen oppinut vaatimaan sen, mitä eräät naiset ovat itsensä ja minun eteen
tehneet ja nautintoa on riittänyt, kuten hyvässä seksissäkin molemmille osapuolille. Pitäisin sellaista tilannetta varsin epätoivottavana, että nainen toteuttaisi tarpeitani olematta itse hyödynsaajaosapuolena. Enhän nauttisi siitä itsekään.
"Ei minua kiihota väkivallalla aikaan saatu alistuminen. Tähän asti on riittänyt sanat ja katse. Siinä mies nopeasti tekee mitä pyydän. Täytyyhän minun omaakin nautintoani ajatella. "
Itselle alistuminen, vaikkakin naiselle on autenttinen kokemus, enkä
välttämättä vain halua tehdä mitä pyydetään. En usko vapaaehtoiseen kuriin, vaan pakolla annettuun. Pidän siitä, että minua hallitaan (heteroseksuaalisesti). Dommeni voivat puhein ja katsein kiduttaa minua, mutta se ei olisi mitään ilman fyysistä turpiinsaamisen riskiä. Kidutuskonseptissa turpiinsaamisen riski on toisaalta myös silloin, kun uhri ei hangoittele vastaan, mutta taipumalla kuriin voi säästyä
enemmältä.
"Bmadia varten on toisenlaisia naisia, joita hänellä kyllä varmaan riittää. Niitä, ketkä järjestävät session hänen tarpeitansa silmälläpitäen. "
Minulle ei kukaan järjestä sessiota, koska sessiomme ovat yhteisiä. Ja hyödynsaajaosapuolena en ole pelkästään minä, vaan myös naiset, jotka kidutuksen suorittamisesta saavat iloa ja elämäntaitoja itselleen. Kuulemani perusteella
hyvistä kidutustaidoista on apua ihan jokapäiväisessä elämässäkin. Se, että tuollaisia naisia riittäisi, on roskaväite. Niitä on yleisestiottaen hyvin vähän ja minulle riittää sekin vähä, mitkä olen onnekkaasti löytänyt. Tietysti vaihtelun vuoksi olisi kiva löytää uusiakin femdomkandidaatteja
.
"Todella nöyryyttävää ei ole fyysinen alistuminen pakon edessä ja naisen alla käsiraudoilla taltutettuna. Se on liian helppoa."
Henkisyys on osa kokonaisuutta, kuten myös seksuaalisuus, mutta liika
henkisyys se on vasta turhamaista, varsinkin jos sillä yritetään paikata kyvyttömyyttä hallita toista fyysisellä tasolla. Hyvä domme ottaa huomioon myös alistetun seksuaaliset tunteet ja käyttää seksuaalisesti hyväksi, eikä sitäkään suinkaan tulkita alistetun osapuolen saamaksi yksipuoliseksi hyödyksi.
"Vaan henkinen nöyryytys. Mies joutuu päänsä sisällä pakottamaan itsensä toimimaan käskyn mukaan. Ottamaan rangaistusasennon ja antautumaan piiskattavaksi. "
Minun mielestäni vapaaehtoinen rankaisu on naiivi ajatuksena. Ei lapsikaan
saadessaan remmiä äidiltä tee sitä vapaaehtoisesti, koska hän tietää, että äiti ottaa väkisin polville jos ei vapaaehtoisesti sinne mene.
"Mielestäni pelkkä eroottisuuden vaistoaminen piiskaustilanteessa on paljon hienompi tunne, kuin suoraviivainen toiminta omien halujen tyydyttämiseen. "
Ei pidä erottaa omia haluja ja toisen haluja. Se ei yksinkertaisesti ole kovin sivistynyttä. Alistamissessiossa aina alistetun halut ovat etusijalla, koska alistettu on manipuloinnin kohteena. Sitten kun naidaan, naidaan se on eri asia.
"Ehkä puhunkin aivan eri asiasta Bmadin kanssa.
Hän tarkoittaa tietysti Bdsm-sessioita. Minä kotikuria. "
Kotikuri liittyy konservatiiviseen ajatusmalliin, jollaista en omaa. En ole
lainkaan kiinnostunut yhteiskunnallisten normien noudattamisesta itseisarvona. Kun saan piiskaa, siihen ei liity mitään yhteiskunnallista, vaan se on enemmänkin luonteessani oleva alistuneisuus, jota vahvistetaan. Siten voidaan puhua valtaseksistä, jota harjoitan.
Bdsm ja S/M ovat hiukan harhaanjohtavia määritelmiä, monessa suhteessa. Niillä on jokseenkin huono kaiku. Vallan yhdistely seksiin ja toisen dominoivan tai alistuvan luonteen huomiointi seksissä muuttavat sen valtaseksiksi. Jos tulevaisuudessa ihmiset saadaan inspiroitumaan valta-kuvioista enemmän siihen tarvitaan maanläheisempää lähestymistapaa. Ei tarvita mitään kurahousuja tai neurooseja, vaan kyse on siitä miten ihmiset saadaan innostumaan aluksi pikkukivusta ja muokkaamaan siitä
normaalimpaa seksuaalisuutta yleisellä tasolla...