Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
Miksei kehtaa?
Puhua siis. Kautta aikojen miehet on naisiaan piiskalla kurissa pitäneet, en ymmärrä, miksi asian pitäisi olla tabu?? Kyllä meillä ainakin jopa vaimon sukulaiset ja ystävättäret tietävät, että rouva saa silloin tällöin piiskaa pyllyllensä, eikä siitä sen isompaa numeroa ole tehty. Tietysti ajatus oudostuttaa muutamia, mutta parisuhdehan on kahden kauppa, eikä kenekään kauhisteluja kaannata kovin vakavasti ottaa.
 
Yhteispelillä
Meillä emäntä kysyi noin viisi vuotta sitten, että haluaisinko antaa hänelle kämmenellä "piiskaa" pakaroille?
Mitä, ihanko totta?
Joo, joo, kokeilisitko ainakin.
Siinä sitten vielä keskusteltiin asiasta, niin minä sanoin, että vain yhdellä ehdolla, että sinä sitten "piiskaat" minunkin pakarat!
Ja arvatkaapas, meillä kuuluu nyt sitten iloinen läpse kerran kuussa tai kahdessa.

Nyt viimeaikoina "piiskaus" kämmenellä on laajentunut reisille ja myös pimpin huulille ja siinä minä saan tarkat ohjeet, että kuinka lujaa tai hellästi pitää läpsäyttää huulille.

Ja yleensäkin, meillä toimii hienosti tuo molemminpuoleinen ohjailu rakastelun aikana, että toinen voi opastaa toista, että mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei.

Justiin tässä pakaroille "läpsyttelyssä" joskus haluaa aika kovaakin läpsyttelyä ja voi sitä tunnetta, kun pakarat alkaa punoittamaan ja kuumottamaan.....
 
vanhempi tieteenharjoittaja
Kotikuri on hyvä asia ja tiivistää parisuhdetta. Yli 30 vuotta on meilläkin sitä harrastettu ja varmasti hamaan hautaan. Ei ole vuosiin tarvinnut riidellä tai ääntä korottaa, muutama muistutus pyllylle on riittänyt. Sanotaan vaikka että vakka kantensa valitsee, vaimoni sai piiiskaa jo seurusteluaikoina, kai valitessaan minut valitsi myös kurinpidon.
 
Mies naiselleni
Vaikea sanoa, miten yleistä, mutta ei se kovin harvinaista ainakaan ole. Kokemukseni mukaan hyvin suuri osa naisista, jos suhde vain sen verran pitkä, että nainen voi luotta mieheen, nauttii ainakin alistumisesta ja pienestä piiskaamisesta. Alistuminen edellyttää tavallista seksiä enemmän luottamusta partneriin.

Minä ja vaimoni olemme olleet onnellisesti naimisissa jo kohta parikymmentä vuotta. Suhteeseemme on lähes alusta alkaen kuulunut se, että silloin tällöin piiskaan hänet kunnolla. Käytännössä seksiimme kuuluu aina jonkin verran vähintään takapuolelle läpsimistä. Piiskattessani hänet kunnolla on meidän saatava olla rauhassa ja mielellään pitkään kahden. Saatan silloin sitoa hänet tai pistää kantamaan nahkahihnoja tai kahleita. Meille molemmille nautinnollinen matka seksuaalisuutemme syviin vesiin saattaa kestää silloin pari päivää, jonka jälkeen suhteemme on pitkään kuin vastarakastuneilla täynnä kiihkoa ja onnea.

Uskomme, että pitkän ja yhä kiihkeän onnellisen suheemme salaisuus on juuri nämä yhteiset rajut, mutta rakkauden täyteiset yhteiset lataus- ja piiskaamisleikkimme.

 
Narttunainen
Kyllä minä ainakin nautin siitä, että mieheni toisinaan antaa piiskaa, vaikkakaan en kivusta sinänsä tykkääkään. Siinä vaan on sitä jotain, kun hän määrätietoisesti ottaa minut syliinsä, vetää housuni alas ja antaa remminsä tanssia paljaalla takamuksellani kunnes itken ja kiljun lähes kauhuissani, vaikka tiedänkin, että mitään todellista hätää ei ole, ja tiedän, että olen kurinpalautukseni ansainnut. Se on aivan totaalinen turn on... saan antautua, ja seksi sen jälkeen on aivan ihanaa. Aika mielipuolista, mutta toimii niin upeasti, että ei ole varsin tosikaan. Eniten siinä kiehtoo se miehinen voima; pakoon ei pääse vaikka kuinka tappelisi -se tekee siitä niin kiihottavaa ja turvallista.
 
Mies naiselleni
Noin se varmasti naisella tapahtuu yleisemminkin. Naiseni luki vastauksesi ja kertoi, että hänen tunteensa ovat juuri samanlaiset.

Miehenä nautintoni syntyy siitä miten toisaalta hallitsen naistani ja toisaalta siitä, että näin pystyn tuottamaan hänelle pelkkää, hyvääkin, seksiä täydellisemmän ja kokonaisvaltaisemman nautinnon, jonka vaikutus ulottuu useiksi paljon pidemmälle kuin pelkkä tavanomainen rakastelu. Tällaisten piiskausten jälkeen kumpikin meistä on tavallaan pysyvässä kiihottuneisuuden tilassa, jossa toisen läheisyys ja lempeään tai kovaan seksiin halukkuus on jatkuvaa.

Minun kokemukseni mukaan naiset, jotka uskaltavat nauttia omasta alistumisestaan ja haluavat silloin tällöin kunnolla piiskaa tai remmiä mieheltään, ovat keskimääräistä vahvempia naisia. Usein he menestyvät myös muussa elämässään hyvin, kuten esimerkiksi vaimoni. Tämä ei sinansä ole outoa, koska oman seksuaalisuutensa hyväksyminen ja siitä nauttiminen on vahvuutta.
 
miehet...
Vai haluaa nainen yleensä alistua!? Minä uskon, että vähemmistö kumminkin. Eikä minusta näilla naisen pieksämisillä mitä täälläkin kerrotaan ole MITÄÄN tekemistä seksin kanssa. Monihan sanoo, ettei tee edes mieli kunnon selkäsaunan jälkeen.

Miehet haluavat alisaa sen tiedän kyllä. Ja miehet myös uskottelevat, niin itselleen, kun naiselleenkin, että tämäkin haluaa. Toki varmaan sellaisiakin on onhan sitä kaikenlaisia kummallisia haluja ihmisellä.

Ai miksi luin ketjun? No kun mieheni ilmaisi halunsa antaa minulle selkään riidan päätteeksi, koska hävisi väittelyn. No minä sanoin siittä vaan, mutta minä saan myös antaa sen jälkeen sinulle selkään! Ei suostunut! Asia jäi sihen...
 
Yrittänyt
Ilman piiskaustakin, olen halunnut alistua ja antaa sillä hetkellä kaikkeni, olla avoin, on se tunne.
Ne miehet jotka minulla on olleet eivät ole sitä ymmärtäneet että aktin aikana tunnen kuinka ¤palvelen¤ miestäni. Eri asia kuin palvoa, sitä en tee.
Haluan että mies ohjaa toimintaa ja on herra minulle. Kuinka monesti olen pettynyt.
Toisaalta kiihoitti lukea tämä ketju, jospa seuraava on sitten ohjat käteensä ottava...
 
eronnut mies
meillä oli niin, että vaimoani oli lapsena hakattu niin paljon, että hän ei saanut asiasta
mitään eroottisia värinöitä.
itseäni asia kiinnosti ja hänen lapsuuden/nuoruuden selkäsaunansa. otin asian hieman liian monta kertaa puheeksi seksin yhteydessä ja asia alkoi häiritä. hän kertoikin että uskoo minun ajattelevan piiskaleikkejä, vaikka en niistä puhunutkaan.
ja kun minä tiesin/uskoin hänen ajattelevan minun ajattelevan alkoi seksi olla väkinäistä. ero tuli kyllä sitten ihan muista syistä... mutta tuo seksin toimimattomuus saattoi johtaa yhteen asiaan ja se taas toiseen

sitten kohtasin naisen, joka sattumalta tykkää tuostakin leikistä seksin yhteydessä ja siitä, että mies ottaa hänet 'kovaa'.
ihan kivasti menee yli viisikymppiseksi. seksiä päivittäin. aamuin illoin ja päivälläkin:)uskokoon kuka haluaa, mutta jos rakastelemme vain kerran päivässä, nainen alkaa sanoa, etten enää rakasta häntä.. tai minulla on joku toinen.
olen hänelle kyllä sanonut, että tiedätkös kultani, on olemassa pariskuntia, jotka tekevät 'tätä' kerran viikossa, jopa harvemminkin. ja välillä pitäisi syödäkin, että jaksaa:)
tällaista se on, kun kaksi skorpionia kohtaa toisensa vanhoilla päivillä...

eikä tuo piiskajuttu ole mikään pakkomielle, mutta ei tabukaan. joskus piristää. kuten moni muukin asia. estot kun molemmilta ovat jääneet historiaan. jos rakkaallani niitä on koskaan ollutkaan.
 
Mies naiselleni
Nimerkki miehet... kritisoi käsitystäni, että nainen haluaisi yleensä alistua.

Erehdyit, minä en ole tuollaista koskaan väittänyt. Tarkoitin vatauksessani Narttunaiselle, että nainen, joka alistuu mielellään miehelleen tuntee yleensä, käsitykseni mukaan, juuri siten kuin Narttunainen kuvaili alistumisen nautintoa.

Minusta eriasteisesta alistumisesta seksuaalisen nautinnon saaminen on naisilla yleisempää kuin yleensä ajatellaan. Kuinka yleistä? En tiedä. Toisaalta on naisia, jotka saavat nautintoa seksuaalisesta alistamisesta ja miehiä, jotka nauttivat, kun joutuu itse alistetuksi. Tietysti on myös sellaisia, joille tuottaa molemmat roolit tyydytystä. Meitä on kovin erilaisia. Myös alistuksen laadulla ja määärällä on paljon yksilöllisiä eroja. Toiselle on sopiva lujat otteet ja määrätietoisuus, kun toinen kaipaa saadakseen parhaan tyydytyksen remmillä piiskaamista niin, että jäljet tuntuvat useita päiviä.

Kirjoituksestasi sain sellaisen kuvan, että sinä haluaisit ehkä kokea piiskaamista niin saajana kuin antajana, mutta et aivan täysin sitä itsellesi halua myöntää? Vai tulkitsinko kirjoituksesi viimeisiä lauseita yli niiden todellisen merkityksen? Jos olet henkilö, joka nauttii, niin piiskaamisesta kuin piiskattuna olosta. Voit varmasti olla kyvystäsi onnellinen. Itse en kykene nauttimaan lainkaan siitä että minua alistettaisiin, Sitä kerran naiseni kanssa kokeillessani minä vain yksinkertaisesti ärsyynnyin. Naiseni kyllä hallinnan tunteestaan yllättäen kiihottui, vaikka hän niin antaumuksellisesti leikeissämme nauttiikin alistettuna olostaan ja piiskan saamisesta.

Oli miten oli. Meitä on monenlaisia ja hyvin monia eivät tällaiset seksileikit kiinnosta lainkaan. Vaikka ajatus suhteesta täysin ilman alistusleikkejä, on minulle ja naiselleni täysin vieras, ei se tarkoita, että niiden seksuaalisuus, joille piiskaaminen on kauhistus, olisi jotenkin huonompaa, värittömämpää tai vähemmän antavaa. Minulle se olisi sellaista, mutta ei kaikki ole samanlaisia kuin minä tai naiseni.

Muuten, miehesi kommentti viittasi siihen, että hän ainakin haluaisi kokeilla sinun piiskaamista. Hän ei ehkä uskalla esittää asiaan suoraan, vaan kuvailemallasi tavalla leikin varjolla, jolloin voi helposti perääntyä. Jos asia tuntuu sinusta kokeilemisen arvoiselta, ehdota hänelle sitä. Sopikaa samalla jonkinlaisesta turvasanasta, jolla voit ilmoittaa hänelle jos leikki menisi sinusta liian pelottavaksi tai rajuksi ja haluat hänen lopettavan,
 
miehet...
Että kun mies ei pärjää sanallisesti naiselle( ainakaan minulle) hän haluaisi ottaa kovemmat keinot käyttöön. Juu kyllä häntä kuulemma kiihottaa alistaa nainen.
No itse taas en tiedä mitä ajatella. Siis minua ärsyttää se, että te miehet olette sitä mieltä, että riidassa nainen on se joka ärsyttää ja ansaitsee selkäänsä? (onko näin?)
Minua ei sinäänsä kiinnosta antaa miehelleni selkään, mutta onhan minulla samanlainen oikeus "rankaista" miestä hänen tekemistä typeryyksistä tai sanoista, kun hänelläkin?
Siis minä en sinäänsä kritisoi näitä piiska juttuja, jos ne on todella sovittu ja kahden kauppa. Ja kai minua tavallaan asia hieman kiinnostaakin. Ja miestäni varsinkin, mutta hän ei itse suostu siihen että minä antasin selkään myös hänelle. Eli jos "leikkiin tyhtyisin minun täytyisi hyväksyä, että vain hän alistaa.

Tuolla onkin jo jonkin verran tapoja toteuttaa asia, mutta kertokaa lisää. Mistä esim te miehet tiedätte ylittäneenne rajan? Ja uskotteko naista jos hän sen ilmaisee?
 
Voipi olla
Alkuperäinen kirjoittaja Mies naiselleni:
Minun kokemukseni mukaan naiset, jotka uskaltavat nauttia omasta alistumisestaan ja haluavat silloin tällöin kunnolla piiskaa tai remmiä mieheltään, ovat keskimääräistä vahvempia naisia.
Minulle olisi suuri kauhistus, jos mieheni haluaisi piiskata minua, kokisin sen pahoinpitelyksi ja kokisin, ettei hän voi rakastaa minua, jos hänelle tuottaisi nautintoa minun satuttaminen. Onneksi miehelläni ei ole mitään tällaisia taipumuksia, sillä erohan tuosta tulisi, jos toinen haluaisi alkaa "hakata" minua.

Sikäli siis teoriasi, että "hakkaamiseksi" tulemisesta pitävät ovat OVAT vahvoja naisia, voi pitää hyvinkin paikkansa, sillä minä puolestani olen hyvin herkkä ja "hauras" (vähän huono sana tuo hauras, mutta en nyt parempaakaan keksi). Minua ei kukaan minua vähääkään tunteva voisi kuvata sanalla vahva.

Miksi sitten luin tämän ketjun? Olen hirveässä flunssassa, enkä voi lähteä ulos, olen lukenut kaikki kirjat (mies tuo tullessaan uusia), eikä tv:stä tule oikein mitään, joten olen kuluttanut aikaani lukemalla läpi kaikenlaisia pitkiä ketjuja, kuten tämän, Parisuhde-puolelta niinkin oudon ketjun kuin Jänis Joulu ja Vapaaehtoislapsettomuudesta hyviä ja huonoja mainoksia käsittelevän ketjun... Seuraavaksi lähden varmaan tuonne Julkkisjuoru-osioon seikkailemaan...
 
no se narttunainen
Kyllä se piiska vaan kiihottaa, ei sille mitään voi :). Mutta turvallisuus siitä niin ihanaa tekee ennen kaikkea, kun tietää, että mitään oikeasti PAHAA ei missään nimessä tapahdu. Se poistaa estot jos mikä, en vaihtais pois. Vaikkakin kipuaistini on kyllä ihan normaal, enkä kivusta nauti. Alistumisesta kylläkin.
 
Mies naiselleni
Nimimerkille miehet...

Enpä usko, että varsinaisesti sellaisia miehiä on paljoakaan, jotka aivan todella olisivat sitä mieltä, että naistaan on oikeus ruumiillisesti rankaista, jos on jäänyt sanallisessa mittelössä tappiolle. Minulle ainakin ajatus on kovin vieras. Ei henkisen puolen tappiota oikein hyvin voi korvata fyysisellä ylivallalla. Jotenkin se tuntuisi huonolle korvikkeelle, joka vain korostaisi omaa häviötä.

Uskoisin, ettei sinun ja miehesi suhteen tästä olekaan kysymys, vaan häneltä siinä oli toivetta saada tie auki uusiin, ainakin hänen mielestään, kiinnostaviin ja kokeilemisen arvoisiin seksileikkeihin. En oikein ymmärtänyt ajatustasi, että molempien välttämättä pitäisi saada piiskata. Miksei niinkin, mutta jos esimerkiksi hän piiskaisi sinua ja te molemmat saisitte siitä nautintoa, niin ei siinä silloin kumpikaan olisi hävinneelä puolella. Kannattaa toki kokeilla puolien vaihtoakin, jos molemmat tuntevat siihen kiinnostusta. Missään tapauksesa ei pidä lähteä tällaisiin leikkeihin, jos ei tunne kiinnostusta ja jopa vastenmielisyyttä tätä kohtaan.

Meillä on rajojen suhteen ehdotonta se, että jos naiseni haluaa minun lopettavan, lopetan. Jos todella piiskaisin naista, vastoin tämän toivetta, kyse olisi minusta pelkästä väkivallasta. Tavallisesti kylläkin taitavalla piiskaamisella alistuva nainen, ainakin meillä, nauttii vain tunteestaan ja on lopulta valmis vaikka kuinka rajuun piiskaamiseen. Silloin on dominoivan osapuolen oltava se, joka tietää mitä tekee. Tätä tuo naisen luottaminen mieheen juuri on. Hänen ei tarvitse välittää turvasanoista tai tarkkailla alistajaa, vaan voi vapaasti nauttia olostaan. Turvasana on sitä varten, että hänellä pitää olla aina mahdollisuus katkaista toiminta, niin halutessaan. (Meillä ei ole mitään varsinaista turvasanaa. Olemme sopineet, että riittää, jos naiseni ilmoitta halunsa päästä pois tai että nyt piiska lyö liian kovaa.) Tämä ei vähennä lainkaan miehen nautintoa tai valtaa. Itse asiassa miehen nautinnosta ja vallantunteesta tulee suurin osa siitä, että on kykenevä tuottamaan naiselleen uusia ja ennenkokemattomia nautintoja. Väkisin piiskaamisessa ei tulisi miehellä tätä henkisen ylivallan nautintoa.

Alussa kannattaa kokeilla rauhallisesti omia rajojaan. Edetä hitaasti pienemmästä lujempaan. Sen verran, että löytää sen hetkisen nautinnollisimman tunteen. Kiirehtiä ei kummankaan kannata, Tunnustella tuntojaan ja vapaasti esittää toiveita, jotta löytäisitte molemmille parhaat tavat. Myöhemmin vasta voi lähteä leikkimään, kun on jo toisen tämäkin puoli tullut tutummaksi, vaikka minkälaisia molemmille mieluisia roolileikkejä. Esimerkiksi ankarat rankaisut orjattaren pienistäkin rikkeistä tai leikisti pakottaminen oman fyysisen ylivallan alle.

Nimimerkille Voipi olla

Ei tietenkään kaikkia kiinnosta tai saa näistä leikeistä yhtään mitään. Sen kuitenkin haluan viehättävästä kirjoituksestasi korjata, että kyse olisi jotenkin rakkaudettomuudesta. Minulla ja naisellani on kyse nimenomaan rakkaudesta toisiimme ja sen osoittamisesta toisillemme. Näillä leikeillä annamme toinen toisillemme ja itsellemme nautintoa. Tunne on vahva yhteinen seksuaalinen kokemus. En siis puhu mistään sellaisesta, että miehellä olisi halu "hakata naisia", vaan sellaisesta, jossa annataan nautintoa puolin ja toisin.

Narttunainen

Tiivistit hyvin asian ytimen naisen kannalta tuohon turvallisuuteen. Näin minunkin naiseni asian kokee. On maksimaalisen turvallisuuden tunnetta jättäytyä luottavaisin mielin miehensä piiskattavaksi.
 
mukana ollut
Piiskaus on ollut elamssani jo lapsesta asti. Olin vanhin tytto kolmesta, meilla oli 2 veljea kullakin.
Vanhimpana olin syypaa kaikkeen mihin kiellettyihin kommelluksiin nuoremmat kulloinkin osallistuivat.
Aiti oli sita mielta etta minun ,vahimpana tuli estaa "pahat teot" ja pitaa huoli etta kotio tultiin ruoka-aikoihin. Vaikka oltiin uimassa, ilman kelloa,(emme sellaista omistaneetkaan) olin vastuussa etta oltiin ajallaan.
Piiskaa tuli ainakin pari kertaa viikossa, minulle aina ensimmaiseksi, se kovin purkaus aidin kiukusta. Toisetkin saivat silloin talloin mutta eivat niin ankarasti. Vuorotellen menimme aidin kamariin pylly paljaaksi ja remmi kavi pyllylla 5-10 kertaa.
Aikuisena naimisissa ollessa, kiukuttulemiseni aina on johtanut samanlaiseen ojennukseen. Mieheni on todella tasmallinen ojennuksessani, pyytelyt tai itkut ei auta. Remmi kun on tehnyt tehtavansa, minusta todella tuntuu "vapautuneelta" ja kiihoitun aivan milettomasti, orgasmi tulee aina sen jalkeen paneskellessa ja joskus jo kivun olessa kovimmillaan piiskauksen aikanakin. Tiedan ssisimmassani etta joskus aina teen "tikusta asiaa" ja suututan puolisone siihen mittaan etta etta illalla saan remmista ja seksista haluamani "unilaakkeen". Sillailla on jatkunut jo 20 vuotta ja suhde on ollut hyva.
 
iso mies
"11.1.09 10:33
Spankingwoman (vierailija) Ihanaa keskustelua
Lisää tällaista. Bmadilla on hyviä mielipiteitä. Kaikkeen en voi yhtyä. Mutta erilainen mielipide sallittakoon.
Vahinko, että minulla ei ole niitä taitoja puolustuslajeissa, joilla mies pidetään kiinni ja sidotaan. En kelpaa tällaisenaan, vaikka piiskaa osaankin heiluttaa. Olisi mielenkiintoista päästä mittelemään henkisen voiman käyttöä ja fyysisiä taitoja Bmadin kanssa. Ja piiskata hänet."


Tämähän tekee hyvää miehellekin. Minä nyt vain tykkään saada piiskaa. Kun en itse tottele, muistan seuraavalla kerralla siivotakin paremmin.
Toisaalta, voi jättää tottelemasta, saahan helpommin piiskaa takapuoleen pikemmin.
Olen itse kotona, joten olen luvannut siivota, pestä pyykit ja laittaa ruuat vaimolle valmiiksi. Jos usemman kerran työt on tekemättä, nahkapiiska viuhuu. Silloin voi arvata, kun komennetaan sänkyyn, housut vetäistään alas, käsketään mahalleen: Kun odotan piiskan hakua, alkaa kulli jo seisoa. Piiskauksen aikana kyllä jökötys loppuu. Iskujen aikana joudun laskemaan lyönnit, useimmin 40-70 kpl, muutaman kerran olen saanut 100 kpl.

Lopussa on sanottava kiitoksen aika, Kiitos rakas piiskauksesta, jotta tottelisin Sinua. Lyönnit ovat olleet kovia, pakarat ovat melkoisissa juomuissa. Seuraavanakaan päivänä ei ole mielellään istumassa kovalla tuolilla. Kuitenkin on kohta hyvä olla. Vaimo jää usein viereeni ja kiihkeä rakastelu alkaa.
 
Onko järkee...
Oletteko nyt ihan varmoja, että haluatte itseänne hakattavan "oikuttelusta" ? Ettei vaan olisi niin, että miehenne on saanut aivopestyä teidät hyväksymään asian?

Seksin aikana tulevat läpsytykset ja jopa piiska on AIVAN eri asia kun riidan jälkeen tuleva selkäsauna. On aivan sama tuleeko se nyrkillä vai remmillä! Remmi ei toki saa yhtä pahaa tuhoa kun nyrkki naamaan, mutta tilanne on aivan sama. Mies purkaa omaa patoutunutta vihaansa naiseen. Kun ei puhumalla onnistu ottaa kovemmat keinot käyttöön.
Moniko mies oikeasti suostuisi moiseen?
Ihan oikeasti miettikää oletteko oikeasti mukana jutussa? Vai haluatteko vain miellyttää miestä?

Minä itse elin aikanaan suhteessa jossa mies alisti ja antoi tarvittaessa selkään muka tottelemattomuudesta. Mies onnistui selittämään asiat parhain päin ja rakkaushan on tunnetusti sokea. Kesti pitkään ennenkun uskalsin myöntää tosiasiat ja senjälkeen kesti aikansa ennenkun sain rohkeuden jättää miehen. Puhuminen ja pyyntö lopettaa kuriinpalautukset eivät auttaneet. Mies ei mielestään ollut tehnyt mitään väärää ja selitti asian vain seksiin liittyvänä riittinä. Tosin oli aika harva kerta kun seksiä harrastettiin kuriinpalautuksen jälkeen...

Jos tämänkin luettuanne olette sitämieltä, että ITSE päätätte ja nautitte asiasta niin siittä vaan. Kyllä teitäkin varmaan on. Mutta paljon on myös kaltaisiani jotka eivät uskalla katsoa totuutta silmiin.
 
meillä ei
Itsellä oli aikanaan tuollainen fantasia. Vaimoni ei missään nimessä halunnut alistua sellaiseen. Kauan sitten kun asiaa jankutin hän kysyi, haluanko kokea kuinka "hauskaa piiskaaminen on"?
Suostuin ja vaimo sitoi minut kiinni. Antoi sitten sellaisen käsittelyn, että muutaman lyönnin jälkeen jo pyysin, rukoilin häntä lopettamaan. Mutta ei puhettakaan.
Hän hakkasi sähköjohdon pätkällä takapuoleni sellaiseen kuntoon, että näkyi jäljet viikkoja.
Taitaa olla vaaleita arpia vieläkin. Siihen loppui aiheesta keskustelu meillä. Seksin kanssa asialla ei ollut mitään tekemistä.
Lienikö syynä kieroontuneeseen mielitekooni, etten ollut lapsena ikinä saanut selkääni, vaimoni kyllä. Eikä muistellut asiaa mitenkään hyvällä. Muuten menee kyllä ihan hyvin, mutta meille tuollaiset leikit eivät sovi.
Ja luulen, että valtaosalle pariskunnista eivät myöskään.
 
miehet....
Eipä minunkaan siippani suostunut kun sanoin, että minä myös saan sitten kurittaa.
Ja minustakin tuntuu, että moni nainen vain luulee pitävänsä moisesta, kun ei uskalla itsellensä myöntää, että elää vääristyneessä suhteessa.
Mutta niinkuin täällä joku kirjoitti. Nykyään kun on mahdollisuus lähteä moisesta suhteesta. Niin eiköhän se ole oma valinta tai omaa tyhmyyttään, jos ei saa suutansa auki jos ei tykkää moisesta kohtelusta?
 
Spankingwoman
Alkuperäinen kirjoittaja meillä ei:
Itsellä oli aikanaan tuollainen fantasia. Vaimoni ei missään nimessä halunnut alistua sellaiseen. Kauan sitten kun asiaa jankutin hän kysyi, haluanko kokea kuinka "hauskaa piiskaaminen on"?
Suostuin ja vaimo sitoi minut kiinni. Antoi sitten sellaisen käsittelyn, että muutaman lyönnin jälkeen jo pyysin, rukoilin häntä lopettamaan. Mutta ei puhettakaan.
Hän hakkasi sähköjohdon pätkällä takapuoleni sellaiseen kuntoon, että näkyi jäljet viikkoja.
Taitaa olla vaaleita arpia vieläkin. Siihen loppui aiheesta keskustelu meillä. Seksin kanssa asialla ei ollut mitään tekemistä.
Lienikö syynä kieroontuneeseen mielitekooni, etten ollut lapsena ikinä saanut selkääni, vaimoni kyllä. Eikä muistellut asiaa mitenkään hyvällä. Muuten menee kyllä ihan hyvin, mutta meille tuollaiset leikit eivät sovi.
Ja luulen, että valtaosalle pariskunnista eivät myöskään.
Mutta eihän tuolla tavalla ole mitään tekemistä sen piiskauksen kanssa joka on hyvä, josta kuritettava sanoo, että pitää piiskaamisesta ja se on jopa eroottista.

Hyvä piiskaus aloitetaan kevyesti, vaikka kämmenellä lyöden. Voidaan vaihtaa välinettä. Voidaan vaihtaa asentoa.
Vähitellen koventaen.
Jos haluaa mukaan eroottisen latauksen, voi piiskauksen aikana - jossa piiskattava on poikittain piiskaajan polvien päällä - kurittaja silitellä välillä pakaroita ja taas jatkaa.

Jos taas on kyse puhtaasta rangaistuspiiskauksesta, siinä voi selkäsauna olla kovakin ja todella sattua, mutta pikkuhiljaa aloittaen.

Sähköjohdon pätkä on kivuliaimpia välineitä mitä tiedän.
Sitä en käyttäisi edes tottuneen piiskan saajan takamuksiin.

 
Tseke
Alkuperäinen kirjoittaja ruoskat:
Annetaan selkään. Ja ruoskalla niin, että uhri on sidottu käsistä ylös. Kokeilkaappa sitä. On muuten huomattavasti kovempi, kun nuo teidän leikit. On nääs kokemusta!
Onko komusta antajana vai saajana?
Itseäni kiinnostaa enemmän paljaan pyllyn piiskaaminen. Perinteinen ruoskarangaistus on liika väkivaltainen.
 
ruoskat
Kysehän oli silkasta väkivallasta ja kostosta ja halusta alistaa toinen täysin. Ei liity parisuhteeseen tämä. Huvitti vain lukea tätä ketjua. Minä kun en tuon kokemuksen jälkeen oikein ymmärrä niitä jotka suostuvat moiseen. Ajattelin vain jos on joku jolle ei remmi tai vitsa riitä...
 

Yhteistyössä