***Piinaviikon 44 jatkot***

Hei!
Kiitos Karpalolle kysymästä, mukavaa, kun on tällainen nettiyhteisö :hug:
Täällä ei ole koko kiertona ollut tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ovulaatiota ei ole tapahtunut tai sitten la normaalia tummempi viiva oli ovis, ei kyllä ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva.
Jos tulee aihetta, testailen ensi viikon ke tai to. Koitan pitää jalat maassa, mutta eihän sille mitään mahda et toiveet on aina korkealla. Kävin tällä viikolla vuositarkastusessa ja samalla ultrattiin. Endometrioosi ei ole onneksi ainakaan kasvattanut mitään ultrassa näkyviä ongelmia. Se helpotti mieltä paljon. On ollut tosi kiirettä taas ja kirjoittelen siksi aika vähän. Lähden huomenna viikon matkalle, toivottavasti voin jossain vaiheessa käydä lukemassa ja kirjoittelemassa tekstejä tänne. Ensi viikolla on monilla jännät paikat.
Hyvää yötä ja hirmuisesti plussia toivon tänne pinoon!
 
Töpötupsukorva
:flower:
Mulla kova flunssa, mutta nyt alkaa helpottaa!
Babyn teosta en tiiä mittään, kun ei oo jaksanu yhtään.. Alkukierrosta ja puoles välis vaan taidettiin hommailla, mutta siinäpä se..
Ei flunssanen jaksa, ku parannella itteensä. Tyttökin kuumees
:ashamed:
 
:heart: Hirmu paljon onnea Pikkumyylle! :hug: Mikä mahtavin "häälahja" olisi jos vielä plussan saisit tässä kierrossa ;) :heart:

Jee tänään firman bileet :xmas: Tähän harmauteen tulee mukava piristysruiske :p
 
Uudessa yrityksessä:

Hanni..............16/26-32...yk2.....1.haaveissa
pikkumyy42.....19/30........yk 5....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Bayan Fare......20/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........20/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81.........20/28-30...yk4......1.haaveissa
Karpalo67.......21/28........yk yli 3 vuotta. 2. haaveissa, Itä-Suomi
Töpötupsukorva..21/28-33.yk6....6.haaveissa
Tinttara84 ......23/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
nanna81.........23/27-33....yk12...1. haaveissa
April................24/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............25/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........25/30..........yk2.......2.haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................25/28-31......yk3.......1. haaveissa, pk-seutu
Jouskari-82.......26/28-32......yk3......1. haaveissa
Zora...................30/27.......yk2.......1. haaveissa

Plussanneet :

Anskuliini83..............yk4......2.yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2......3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2......2. haaveissa, Etelä-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet:

arabel................6/26....yk7......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon......8/29?...yk3......1. haaveissa, Lounais-Suomi
 
Onnea Myylle sata kiloa! Toivottavasti avioliitoistanne tulee pitkä ja antoisa :heart:
Plussa tikussa olisi varmasti se paras häälahja, joten sitä toivotaan :)

[/b]PLUSSAONNEA puhaltelen myös kaikille muillekkin!!

Rentouttavaa viikonloppua toivotteleepi
Noomi

 
täällä vietellään kp 22 ja voidaan hyvin, minkänlaisia oireita ei ole ollut, väsymys on kyllä ollut kovaa mutta olen ollut nyt koko syksyn tavallista väsyneempi, kaiketi työn ja talonrakentamisen yhdistämisen takia. ajateltiin testailla viikon päästä ellei menkat vielä silloin alkaneet.

ihanaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
Pikkumyy: Mites hääyö meni? ;)

Amalia81: Minulla kanssa kp 22 ja jännäilyt alkavat. Minullakaan ei muita oireita, mutta viime yönä heräsin monta kertaa yökkäilyoloon ja sitä jatku aamuun asti...?? Nyt olis 9. dpo, eli se toissa päivänen juilailu olis voinut olla kiinnittymisjuilintaa (menkkamaista sellaista) ja huono-oloilu voisi ihan hyvin nostaa päätään jo nyt. Mutta tiedä häntä, ei pidä taas innostua liikaa...

Eilen innostuin siihen siivoamiseen. Pesin laipiot, seinät, ovet, ikkunat ja muutin huonekalujärjestystäkin, sulatin yhden pakkasen ja olin niin energinen, niin energinen... :saint: ....ettei pitkään aikaan ole moista tapahtunut. Muistan kun rupesin oottamaan esikoista, minulla oli myös ihmeellisiä tarmon puuskia...hih. Voi, kun toiveet alkaa taas kumpuilemaan :headwall:
 
Uudessa yrityksessä:
Hanni...................17/26-32...yk2..........1.haaveissa
pikkumyy42.........20/30.........yk5..........1. yhteinen, Lounais-Suomi
Bayan Fare..........21/30-32...yk11.........1. haaveissa
meri-77...............21/28-30...yk27.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81.............22/28-30...yk4...........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Karpalo67...........22/28.........yk yli 3v....2. haaveissa, Itä-Suomi
Töpötupsukorva..22/28-33...yk6...........1. haaveissa
Tinttara84 ..........24/16-29....yk7..........1. haaveissa, Savo
nanna81.............24/27-33....yk12........1. haaveissa
April....................25/27.........yk6..........1. haaveissa
Annuli81.............26/28-35....yk8..........1. haaveissa
Hathor...............26/28-31....yk3...........1. haaveissa, Pk-seutu
Jouskari-82........27/28-32....yk3...........1. haaveissa
Zora...................31/27.........yk2...........1. haaveissa

Plussanneet:
Anskuliini83..............yk4......2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2......3. haaveissa
RouvaSumppisuu.....yk2.......2. haaveissa, Etelä-Suomi

Seuraavaan kiertoon lähteneet:
arabel..................6/26....yk7......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon........8/29....yk3......1. haaveissa, Lounais-Suomi
Emppu80.............1/30....yk3......2. haaveissa, Etelä-Suomi
 
Karpalo67, mehän saadaankin jännittää sitten tarkalleen samoina päivinä =) mukavaa! sinulla olo kuulostaa kovasti haikaran pikaiselta tulolta, joillakinhan nuo pahoinvointituntemukset alkavat jo ennen mensujen poisjääntiä! minulla on tää kierto sinänsä ollut taas hassu, kun en ole tuntenut oikeastaan mitään ihmempiä tuntemuksia kuin ovulaationippailut ja yleistä väsymystä. mulla alkaa yleensä täti oireet (rintojen arkuus, turvotus ja vatsajomotus) paria päivää ennen mensuja, nyt toivon kovasti että olo jatkuisi tällasena "oireettomana" =)
me ollaan pitkällä talomme rakennusprojektissa ja olisi aivan ihanaa muuttaa sinne asumaan uuden pienen asukkaan kanssa ja saada alkaa sisustamaan tulevaa lastenhuonetta jo valmiiksi.. positiivinen raskausuutinen olisikin maailman paras joululahja!

hyvän olon pulvereita ja paljon paljon plussatuulia ketjuumme!!
:heart: :heart: :heart:
 
Pikkumyylle onnittelut :flower:

Emppu80 :hug:

Mulla kans oudon lyhyt kierto, tänään siis kp 1. Vaikka olinkin tässä kierrossa lähes varma, että nyt ei ainakaan tärpänny, niin tätipä onnistu silti yllättää mut aikasella saapumisellaan..

Plussaonnea muille jännääjille!!! :heart:
 
Täällä tuore Rouva Pikkumyy kirjoittelee;=)

Vielä on vaikeaa muistaa, että oikea sukunimeni on muuttunut;=)) :heart:

Täytyy alkaa harjoittelemaan, että oppii sen luonnikkaasti kirjoittaa! :heart:

Hääpäivämme sujui oikein hyvin, mieltä lämmittävällä, ikimuistoisella tavalla. Vietimme juhlaa meille kaikkein rakkaimpien ihmisten seurassa! :heart:

Olimme hyvin onnellisia ja olemme olleet niin onnellisia, kun nyt olemme aviopari :heart: + :heart: ..Mutustelemme tunteitamme, että opimme ajatuksissa muutoksen avioparina olemisestamme, minä tunnustelen vähän väliä sormeani, jotta siinä varmasti on 2 sormusta :heart:

Lähdimme häämatkalle risteilylle, söimme hyvää ruokaa, tanssimme paljon ja nautimme toisistamme suunattomasti! :heart: + :heart:
Vähän huonovointinen olin kun laiva siellä aavalla kohdalla, kun tuuli niin , että laiva heilui.

Oma napaa tissit vähän kipeät tuolta sisäpuolelta, ei niinkään sivuista ja lämmöt korkealla ja pientä "huonoa oloa", mutta saattaa hyvin olla Lugesteroneista johtuvaa.Ihanahan sellainen pieni ihmeyllätys häälahja olisi, että tulisi plussaa :saint: :heart:

Voikaamme jokainen hyvin! :heart: :hug:

Rakkaudella-Rouva Pikkumyy- :heart: :wave:
 
Pikkumyylle! Ihanaa kun sanoitte tahdon :heart: Itse en ole naimisissa ehkä sitten joskus.... vaikka ensikesänä? Riippuen miten tuo vauva ilmoittelee tulostaan.
Minulla alkaa taas r-testit poltella näpeissä, mutta kp 18 vasta menossa, joten pitäis malttaa mielensä. Olen vieläkin innoissani siitä ovisplussasta:)
 
Töpötupsukorva
Nyt jo parempi olo :) . Poika on hiukan runalla, joten eipä taida tarhaan mennä..
Täällä vissiin kp.23 ja fällyjen heiluttelut jääny vissiin 1-3 kertaan. Menkkoja odotellessa, että eipä kummempaa.
Öitä.
 
Onnitteluista, kyllä avioituminen on hieno asia, yhdistää
:heart: + :heart:

Nyt Ihanaa Plussien täyteistä viikkoa jokaiselle, paljon, paljon plussia pinoomme toivon :heart: ++++++++++++++++++++++ :heart:

Heippatirallaa ja hellät tunteet -Rouva Pikkumyy- :heart: :wave:

 
Heippa taas toooosi pitkästä aikaa!

Ensimmäiseksi suuret onnittelut Rouva Pikkymyylle! :flower: :heart:

Monet :hug: :hug: kaikille tippuneille!

Minulla on ollut niin hirveästi opiskelukiireitä tässä pari viikkoa, etten ole ehtinyt edes käydä vilkuilemassa palstalla. Suhteellisen kivuttomasti on mennyt tämä tahaton palstailutauko. :) Ei suurempia vieroitusoireita. :saint:

Nuo mun kp:t on muuten sitten ihan päin honkia. Oikeasti nyt taitaa olla kp 56, sillä ei se täti sitten tullutkaan silloin pari viikkoa sitten. Perjantaina testasin negan, joten tuskinpa on tärpännyt tämän kuun aikana. Nyt on taas viikonloppuna tullut vähän enemmän tuhrua. Toivon oikeasti enemmän kuin mitään muuta, että menkat nyt alkaisivat. Keskiviikkona sitten soittelen gyneaikaa, jos ei mitään ala tapahtua. :headwall:

Toivottavasti saadaan paljon plussia tällä viikolla! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeva77:
Hei kaikille!

Mitenkähän tämä onnistuu kun olen ihan ekaa kertaa, mutta koitetaan... :) Piinailin taustalla jo viikolla 44 ja jatkoilla yhä edelleen ollaan.

Nyt ensi viikon tiistaina olisi kp 32, ovis oli viime viikon tiistaina (tai ainakin luomumenetelmin, itsetarkkailulla sen sinne ajoitin). Viikonloppuna väsytti kummasti ja lämmöt oli koholla 37,1 aamuisin, vaikka muutoin ihan ok olo. Äsken työkaveri tuli juttelemaan tuohon työpöydän viereen viikonloppukuulumisia ja yhtäkkiä alavatsassa tuntui "repäisevä" kipu. Siis todella voimakas, hätkähdin ja tuntui että hengityskin salpasi. Tunne tuntui vielä noin vartti tunnin aaltoillen, muttei enää niin voimakkaana. Kenelläkään mielipidettä mikä tuo oli? Oviskivuista olen kuullut ja kiinnittymiskivuista, mutta mikä voisi tulla viikko oviksen jälkeen?

Täällä tuntuu olevan kovasti tietämystä ja kokemusta. Miten tälläinen?

Eeva
Mulla ei mitään hajua mikä on tai mistä johtuu, mutta 2 kiertoo takaperin oli kans mieletöntä repimistä alamahalla. Tosin sitä kesti pahana yhden illan ja lievänä pari kolme päivää (tärinäkipua).
 

Yhteistyössä