***Piinaviikon 44 jatkot***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Piti sit tehdä testi tänään, kun huomenna olis kp1 ja aina on tullu ajallaan ja heti aamusta vielä! Ajattelin testata plussan tänään... ;) mut negahan se oli! En oo mitenkään edes masentunut, yllätyin itsekkin kun luulin koko päivän menevän pilalle! Testi oli babyplussan herkkä, eli 25.. eli huomista odotellen.. Ja sit pää pystyssä uuteen kiertoon! :D

Plussaonnea teille muille! :whistle:

Mulla alkaa pinna taas loppumaan tähän :'( ..Liikaa mietin kaikkee..Noh, uutta yritystä vaan..En tiiä onko mulla ees oviksii lainkaan, mut ei voi mitään.. |O ..
Öitä!

Uudessa yrityksessä: :flower: :flower:

Pantalaimon......6/29-(42).....yk4.....1.haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä...............9/28-33.......yk8......6. haaveissa
amalia81............10/28-(40).....yk7.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Hanni..................10/26-32........yk5......1. haaveissa
arabel.................26/25............yk8......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Orion..................28/30-32.......yk13....1. haaveissa
Hathor................33/28-35.......yk5......1. haaveissa, Pk-seutu
Tinttara84...........44/16-29.......yk58.....1.haaveissa

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:

Emppu80..................yk4..........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81...................yk14.......1. haaveissa, Lappi
Rouva Pikkumyy........yk5.........1. yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83...............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2..........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2..........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Mites arabel? Tuliko se ärsyttävä ämmä kylään? :kieh: Halit negasta. :hug:

Tänne ei mitään uutta kuulu. Alkukierron tylsyyttä. :) Jospa tänään päästäisiin taas miehen kanssa harjoittelemaan vauvantekoa... Ostin eilen uudet silmälasit. Aikas rohkean punaiset, mutta sopi mulle kyllä hyvin, vaikka itse sanonkin. :D Tosin saan ne vasta parin viikon päästä, kun linssien hionnassa kestää.

töpökkä: Tsemppiä nyt vaan tähän kiertoon! :hug: Aina noita luovuttamisfiiliksiä tulee, kyllä se siitä taas valoisammaksi muuttuu.

Emppu: Mitään muuta en niin toivokaan, kuin että meistä jokainen pääsee sinne odotuspuolelle ja tämä pino kuihtuu siitä parhaasta syystä. :heart: Tosin, piti kärsimättömänä käydä jo laskemassa, että jos tässä kierrossa tärppäisi, niin marraskuun alkuun menisi laskettu aika. Ai minäkö menen asioissa edelle... :whistle: :saint:

Heipparallaa!

Pantsukka: mun kellontarkka tädin saapuminen (siis aina alkaa heti aamusta) on tälläkertaa pettänyt! Ei näy vielä... Jännää!! Juoksen koko ajan vessassa -turhaan onneksi! Kummittelee se nega vielä, mutta eipä eilenkään ollut kun dpo13, toivottavasti johtui siitä.. En tiedä miten päin olisin, kun ei vaan malta! :D Mulla odottaa apteekin testi tossa, sunnuntaina teen jos tätiä ei kuulu.

On ihan pöljä olo :D

Huisin jännää Arabel!! Täällä elellään täysillä mukana ja toivotaan sunnuntaiksi erittäin selkeää plussaa testiin!!! :heart:

Pantalaimon - On se marraskuukin ihan hyvä :D !!

Töpö- :hug:

Mulla on tylsää... Ulkona myrskyää ja likka nukkuu...

Kaikille ihanaa viikonloppua!! :wave:

Pidän peukkuja Arabel, jotta täti ei tulisikaan kylään! :heart:
Minulla slomaa 17.2.-08 asti sitten viikon hiihtoloma.

Paperit TYKS:stä olivat menneet lääkärille, niissä todettiin, että sikiössä ei ilmeisesti ainakaan downin syndroomaa ole, mutta mikä vikana , selviää siis ke otettavassa istukkabiopsiassa, jos oikein huonot tulokset vastauksia saa jo viikon päästä pe.

Neuvolalääkäri kyllä valoi paljon uskoa minuun, että kaikki voi olla hyvin ja ei saa menettää toivoaan, eli toivotaan nyt parasta ja jos tulee huonoja uutisia, surraan sitten! :saint: Ei tee sikiöllekkään hyvää jos äiti on surullinen ja masentunut! :heart:

kaikille tasapuolisesti siis plussapuhureita edelleenkin lähetän! :heart:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti rv 12+4 :heart:

Iltaa..

..en vaan malta pysyä poissa täältä.. :D Ei vieläkään mitään! *varovainen riemunkiljahdus* Oikeeta nivusta särkee inhottavasti ja mies kysyi olenko kuumeessa kun oon niin kuuma.. Muuten ei mitään ihmeellistä. Päivällä särki päätä/otsaa hassusti, mutta onneksi loppui! :)

Kiitos vaan myötäjännittämisestä, tyttöset :D *juoksee taas vessaan tarkistamaan tilannetta* :laugh:

Huomiseen! :wave:

Huomenta..

..eilen testasin haamun iltapissasta, mutta kai oli vaan hipassu tai jotain, koska vuoto alkoi tänään aamulla.. Damn! :headwall: Ei tässä sinällään mitään hätää mulla ole, toi haamu vaan sai toiveet korkeelle. No, uusi kierto, uudet kujeet =)

Kp1/26 yk9 *huokaus*

Hei ja kiitos haleista :heart:

Mulla on oikeesti ihan hyvä mieli jo siitä haamustakin, hassua.. :) Se kuitenkin jo edes vähän lupaili jotain (mun mielessäni, jos ei muuten). Että pää pystyssä täällä kuitenkin menkoista huolimatta ollaan :D

Pitäkääs pikkusista hyvä huoli, Emppu ja Myy :hug: ..me muut tullaan täältä perässä :D

:wave:

arabel.................1/25.........yk9.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon......7/29-(42).....yk4.....1.haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä..............10/28-33.......yk8......6. haaveissa
amalia81............11/28-(40).....yk7.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Hanni.................11/26-32........yk5......1. haaveissa
Orion.................29/30-32.......yk13....1. haaveissa
Hathor................34/28-35.......yk5......1. haaveissa, Pk-seutu
Tinttara84...........45/16-29.......yk58.....1.haaveissa

Voi hitsi arabel! :hug: Mutta kyllä tuo haamu on tosi lupaava! Hurrrrjasti plussaonnea sitten tähän kiertoon!! +++++ :heart:

Mites Orion? Onko mitään fiiliksiä?

ON: Olen ihan hirveän väsynyt. Tultiin eilen kaverin luota puoli kahden aikaan ja mentiin nukkumaan siinä kolmen maissa. En kuitenkaan saanut unta, olin vielä puoli kuusi aamulla hereillä! |O Heräsin jo kymmeneltä ja lähdin töihin. Otin pienet päiväunet iltapäivällä, mutta silti olo on kuin zombilla. Jospa tänä iltana saisi unta äkkiä...

Pantalaimon Ei oo mitään fiiliksiä. :D Ei tunnu missään miltään vielä ainakaan. Viikon päästä testaan jos sitte on vielä aihetta, perjantaina pitäs tulla menkat. Tänää ollu energiaa kovasti, muutamina viime päivinä taas ei oo ollu nimeksikään. Eilen illalla oli vilu, nyt taas sitte ei ole. :) Nii sehän tässä kierrossa on nyt ollu vähän kummaa, kun rinnat ei oo oviksen jälkeen (vielä ainakaan) kipeytyneet ollenkaan. 2 viime kierrossa tuli heti.

Moi kaikille. Tänään huomasin, että limoista päätellen alkaisi ovis lähestymään ja laitoin babyplussan testit kehiin. Tulos oli kaksi lähes samanvahvuista viivaa! Ensimmäistä kertaa huomasin tosiaan tuon limajutun, jote superhyvä ja nyt sitten vielä testillä varmistettu!

Pikku myylle kovasti toivoa tutkimuksiin!

hanni: Onnittelut ovisplussasta! Hienoa! Nyt sitten vaan peittoja heiluttelemaan! :heart:

Orion: Peukut on pystyssä sulle kuitenkin! b:)d

ON: Ei mitään erikoista... Päivittelen tuohon alemmas vielä listan tälle päivälle.

arabel.................2/25.........yk9.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon......8/29-(42).....yk4.....1.haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä..............11/28-33.......yk8......6. haaveissa
amalia81............12/28-(40).....yk7.....1. haaveissa, Etelä-Suomi
Hanni.................12/26-32........yk5......1. haaveissa
Orion.................30/30-32.......yk13....1. haaveissa
Hathor................35/28-35.......yk5......1. haaveissa, Pk-seutu
Tinttara84...........46/16-29.......yk58.....1.haaveissa

Heippis! =)

Mulla on maailman kummallisimmat menkat! Ekana päivänä vuoto oli pelkkiä hyytymiä, eilen taas todella vähäistä normivuotoa ja tänäänkin olen pärjännyt pelkällä pikkuhousunsuojalla tähän asti! EN epäile olevani raskaana, mutta jännä kun sen haamun testasin ja tää kierto tuntuu olevan ihan sekasin!

Kovasti odotellaan ovis aikoja taas :D Plussatuulia kaikille :flower:

Ps. alotan uudessa työssä tänään, jänskättää! ;)

arabel.................3/25.............yk9......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.......9/29-(42)......yk4......1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............12/28-33.......yk8......6. haaveissa
amalia81............13/28-(40)....yk7......1. haaveissa, Etelä-Suomi
Hanni.................13/26-32.......yk5......1. haaveissa
Orion.................31/30-32.......yk13....1. haaveissa
Hathor...............36/28-35.......yk5......1. haaveissa, Pk-seutu
Tinttara84..........47/16-29.......yk58....1. haaveissa

Emppu80.................yk4..........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..................yk14.......1. haaveissa, Lappi
Rouva Pikkumyy.......yk5.........1. yhteinen, Lounais-Suomi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

Arabel - höhlä täti kun eksy teille, iso :hug: ! Toivotaan että teille tuo hipaisu toisi kaksinverroin plussaonnea tähän uuteen kiertoon! :heart: ja Onnea uuteen työhön!!

Orion - jännäää.. :D Kovasti plussaonnea!!

Hanni - onnea oviksen bongauksesta!! Minäkin tuossa aamulla tein kolmannen testin (alotin tikuttamisen 1.2) ja edelleen näyttää hentoa punaista viivaa, mut ei siis yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva, joten vielä jatketaan! Mutta makkarissa on ollu vauhdikasta joten sen piikkiin ei ainakaan voi sitten tädin tuleminen mennä.. :laugh:

Rouva Pikkumyy
- ihanaa kuulla että teijän tilanne on muuttunut valoisampaan suuntaan! :heart: Toivottavasti lääkäreillä on seuraavalla kerralla yhtä mukavia uutisia ja pikkuinen saa näyttää ekoille lääkäreille pikän nenän! Kovasti onnea odotukseesi ja rauhaisaa mieltä! :heart:

Pantalaimon
- ovisonnea ja toivottavasti parin viikon päästä päästään plussailemaan! :heart:

Töpökkä - iso voima :hug:!

Emppu80
- toivottavasti me täältä juu pian pääsisimme seuraksesi sinne odottajiin :heart:

Meillä on ollut täällä vieraita viime viikolla, joten meni taas aikaa ennekuin ehdin lueskelemaan kuulumisianne! Ovista täällä kovasti odotellaan ja talo nousee hyvällä vauhdilla, joten eiköhän me keväämmällä päästä muuttokuorman kimppuun :) PlussaOnnea kovasti kaikille!!

Hei kaikille!
Olen pitänyt vähän taukoa, että vauvakuume vähän väistyisi. Nyt kp 5 jo menossa. Luulen, että jatkan edelleen palstataukoa, jotta mielenterveys pysyisi koossa. Minut voi toistaiseksi poistaa listoilta. Paljon plussaonnea kaikille ja Rouva Pikkumyylle kaikkea hyvää, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.

Pikaiset heipat täältä ennen nukkumaan menoa!

Eli mun menkat kesti kaksi päivää :D Testasin vielä eilen ja oli nega, eli kerrankin sain nauttia tollasista pikkuvuodoista! Ei paha, kun ajattelee sitä normaalia 3-6 päivää :D

Hathor: kaikkea hyvää sulle ja onnea vauvautumiseen! :hug: Täältä sä meidät löydät ja toivottavasti silti käyt meitä joskus kurkkimassa ja kertomassa kuulumisia!

Kaikille muille plussaonnea ja hyvää yötä! :wave:

Yhteistyössä