### Piinaviikko 34 ###

Mulla taas mielialat vaihdellu ja sitä ei normaalisti ole tapahtunut missään vaihetta kiertoa. Mutta eilinen oli NIIIN katastrofinen päivä mulle. Kaikki meni päin per...ttä, aivan sama mitä teki. Loppuillasta tuntu jo että itkua väännän ku mikään ei onnistu. No tänään jo ihan normaali olotila :) Eilen aivan kamalaa kokoaikaista jomottelua alavatsassa ja hengitys mennyt raskaaksi. Eilen kun ruokakaupassa kävin niin kahta ruokakassia kun kannoin niin tuntui että happi loppuu ihan justiinsa...ja kunto kuitenkin on hyvä eli ei sitä voinut olla. Ja tämä läkähtynyt olo on vieläkin :/ Ja kuuma, eilen muita paleli ulkona kun oli kova tuuli ja minä avojaloin topissa voivottelin ku on kuuma :eek:
Aivan on outoja tuntemuksia koko ajan...Ja edelleen väsyttää tai ei niin väsytä että nukuttas vaan ennemminki voimattomuutta. Ja alavatsassa sellainen voimaton olo myös. Aivan kuin ois tehny montasataa vatsaliikettä.. Juu että täällä sitä sitten taas kuvitellaan oireita joka suuntaan :whistle: :D

Tulipas vain omaanapaa taas kirjoiteltua :xmas:

Mites teillä muila menee? Tuntemuksia suuntaan jos toiseen???
 
Päivitys
Lauantai 18.8.07

MahDOTon..............kp 21/28-34...........yk 11...........2.toiveissa
Mantelinkukka..........kp 21/27-29...........yk 8.............3. toiveissa
Melike......................kp 21/27................yk 1.............1.toiveissa
Tinkatar..................kp 22/28................yk 1............1.toiveissa
katbe......................kp 23/30................yk 2............2. toiveissa
salamander.............kp 23/26-29............yk4............ 2. toiveissa
napsuneiti..............kp 25/28-34............yk 11...........1.toiveissa
Poni06....................kp 25/28-39............yk 2............2. toiveissa
Höpöli.....................kp 26/28-30............yk ?............2. toiveissa
Jossu-71.................kp 26/28-30............yk 5.......3/1. toiveissa
juuri........................kp 26/28-30............yk??..........1.toiveissa
Bayan Fare.............kp 27/32-?..............yk 8............1. toiveissa
Venla-05.................kp 27/30.................yk 2............2. toiveissa
Daizy......................kp 27/30-35............yk 3.............1. toiveissa
Mission...................kp 28/28-31.............yk 1?..........2. toiveissa
gataa.....................kp 29/(24)31-39.....yk 6..........1. toiveissa
maarikki..................kp 37/35-50............yk 1...........2. toiveissa


Plussanneet:

Tyyne-Täti

Haamuilijat:

Seuraavaan kiertoon siirtyneet:
HelmiPihlaja
 
Jatkan tätä yksin puhelua täällä :LOL:
Mittasin tuossa lämmöt kun on niin hemmetin vetämätön olo ollut jo useamman päivän. Mulla normaali lämpö on 35,8-36,2 välillä ja nyt oli 37,3 :eek: joten taitaa olla flunssa tuloillaan. Joten oireetki taitaa olla siitä johtuvia...eikä mahdollisesta tärpistä...

 
salamander: Sulla noi lämmöt näköjään huitelee samoissa lukemissa kuin mulla. Mieskin jo valittaa, kun istun vieressä, että mä hohkaan kuumuutta. Mutta onhan se kiva olla hottis :LOL:

Ei, vaan aamulla tein testin ja se oli ihan selkeä nega. Tosin niinhän arvelinkin. Mutta nyt voin mennä sitten mökkireissulle hyvällä omallatunnolla, kun ei masussa ainakaan vielä mitään kovin pitkällä olevaa ole.
 
Mä testasin tänään ja plussahan sieltä pärähti :heart:

Vähän hailakka kuitenkin, mutta ei mikään haamu ja nyt monta tuntia myöhemmin paljon tummempi viiva. Apteekin omalla testasin.

Kuuma minullakin ollut ja flunssainen olo. Tuntuu, että hikeä pukkaa koko ajan!!!
Ihanaa, siirryn tonne odotus puolelle ja tsemppaan teitä jokaista!!!
 
Juu mitä suurimmat onnittelut maarikille!! Nyt meen listassa on jo 2 plussannutta. Toivon liittyväni joukkoon ens viikolla!!

).( Tissit on edelleen todella kipeät, ihan turvoksissa ja kuumat ja kovat, miestä saa koko ajan toppuutella, et vaik hyvältä näyttää, ni ei saa koskea...

Muuten oon tänää palellu koko päivän ihan kauheesti, viime yönä ekan kerran kahteen viikkoon nukuin peiton alla... TOIVOTTAVASTI nää kaikki maailman kivuliaat oireet merkkais jtn hyvää...
 
maarikki suuret onnittelut ja :hug: täältä. Tartutahan meihin muihinkin vähän tuota plussatautia!! :flower:

Tänään vähän mahassa vihloo, mutta ei ole vielä tätiä näkynyt. Pysyisikin poissa! :kieh:
 
Sunnuntai 19.8.2007

MahDOTon..............kp 21/28-34...........yk 11...........2.toiveissa
Mantelinkukka..........kp 22/27-29...........yk 8.............3. toiveissa
Melike......................kp 22/27...............yk 1...........1.toiveissa
Tinkatar..................kp 23/28................yk 1............1.toiveissa
katbe......................kp 24/30................yk 2............2. toiveissa
salamander.............kp 24/26-29............yk4............ 2. toiveissa
napsuneiti..............kp 26/28-34............yk 11...........1.toiveissa
Poni06....................kp 26/28-39............yk 2............2. toiveissa
Höpöli.....................kp 27/28-30............yk ?............2. toiveissa
Jossu-71.................kp 27/28-30............yk 5.......3/1. toiveissa
juuri........................kp 27/28-30............yk??..........1.toiveissa
Bayan Fare..............kp 28/32-?...............yk 8..........1. toiveissa
Venla-05.................kp 28/30.................yk 2............2. toiveissa
Daizy......................kp 28/30-35............yk 3.............1. toiveissa
Mission...................kp 29/28-31.............yk 1?..........2. toiveissa
gataa.....................kp30/(24)31-39........yk 6..........1. toiveissa


Plussanneet:

Tyyne-Täti
maarikki

Haamuilijat:

Seuraavaan kiertoon siirtyneet:
HelmiPihlaja
 
Paljon onnea maarikki :flower: =)

Listaa katoessani totean että monella on kohta päivät käsillä :eek: Yllättävän nopeasti mun mielestä aika mennyt. Nyt alkaa niitä plussia toden teolla tipahtamaan. Kymmenen ainakin menee rikki ;)

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Väsymystä ehkä vähän :/ Olin kyllä eilen aamuvuorossa ja uni velkaa tuli. En ole tiennyt mitään kun mies heränny pojan kans ennen kahdeksaa. Itse heräsin yheltätoista puhelimen soidessa.

Tää on varmaan jokin itsesuojelu mekanismi joka sanoo et ei tarviskaan olla vielä tästä kierrosta raskaana. Ja mä hölmö ihan täysillä uskon sen :eek: :D Jopa ihan vähän toivon että en olisi :ashamed: Kerrankin isolla tyttöporukalla ollaan menossa festareille ja mun menkojen alkamis/ testaus päivä sattuu juuri samalle päivälle. Tietty voisin käydä juhlimassa ja testata vasta sit seuraavana päivänä(jos ei täti yllätä) . Sanovat et ei niin aikasin sikiölle tuu vaurioita...mut ei en mä pysty tekeen niin :ashamed: Silti ne kaksi viivaa testissäki ois niin ihana :heart: Minäkö höpö ja käyny katsoon et laskettu aika ois 2.5.2008 :ashamed: =)

Äh..poika yrittää saada just unta, mut kakat tietty ylläettäen taas vaipassa. Pyllyn pesulle :wave:
 
Paljon Onnea Maarikki :flower: :heart:

Toivottavasti saadaan vielä monta plussaa listan jatkoksi. Itsellä ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaa. Yleensä alkaa reisi ja pakara kivut näillä päivillä. Saapi nähdä. Ja vatsa on ollut viikon verran todella kovalla. Ei mitään kivaa. Olin eilen hieman juhlimassa, ja luulis et se ois ees pistäny mahan sekasin :ashamed: mut ei :(
 
Mulla oli perjantaina pienen hetken lievää menkkasärkyä ja sen jälkeen on välillä tuntunu jotain, niinku ois rasittunu tai jotain, ja nippailujaki oli tos perjantaina enemmän kuin nyt. Mut todella vähäistä kuitenkin ja muuten ei tunnu miltään. Paitsi mä olen ollut tavallista paremmalla tuulella jo muutaman päivän! Lauleskelen ja naureskelen ja juttelen enemmän ku tavallisesti...oikeen niin että oon sitä jopa ihmetelly. Toiveita on mutta ei jaksa oikeen uskoa että mitään ois tapahtunu ku ei kerta aiemminkaan.
 
Onnittelut Tyyne-Täti ja maarikki

Monella onkin jo jännät ajat käsillä. Toivotaan paljon plussia! Aika on mennyt tosiaan siivillä. Itsellä olisi vielä joitain päiviä ennen tuota testausaikaa. Oireitahan on taas ilmaantunut, mutta niin aina aikaisemminkin, joten ei ole toiveet vielä kovin korkealla. Rinnat ovat tosi kipeet jo kolmatta päivää, eivät ole ennen oleet ihan näin kipeet. Mistähän sekin johtuu??
 
Tässä meitä testaajia alkaa olla aika pino, koskas meinaatte testailla?? Erityisesti sä Mission, kuinka kauan meinaat kärvistellä..? Ite aattelin testailla uhkarohkeasti jo keskiviikon paikkeilla, jolloin olis siis dpo 14...

Vanhat oireet jatkuu edelleen, ja niihin on tullu lisää närästys, jota on ollu nyt kahtena iltana oikeen sillee, et on pakko ollu ottaa rennie...

Ja nyt nukkuun, kahtena päivänä ollu superpitkät työvuorot, joten meikäläisestä mehut ihan pihalla... Tarvii unta.... |O
 

MahDOTon..............kp 22/28-34...........yk 11...........2.toiveissa
Mantelinkukka..........kp 23/27-29...........yk 8.............3. toiveissa
Melike......................kp 23/27...............yk 1...........1.toiveissa
Tinkatar..................kp 24/28................yk 1............1.toiveissa
katbe......................kp 25/30................yk 2............2. toiveissa
salamander.............kp 25/26-29............yk4............ 2. toiveissa
napsuneiti..............kp 27/28-34............yk 11...........1.toiveissa
Poni06....................kp 27/28-39............yk 2............2. toiveissa
Höpöli.....................kp 28/28-30............yk ?............2. toiveissa
Jossu-71.................kp 28/28-30............yk 5.......3/1. toiveissa
juuri........................kp 28/28-30............yk??..........1.toiveissa
Bayan Fare..............kp 29/32-?...............yk 8..........1. toiveissa
Venla-05.................kp 29/30.................yk 2............2. toiveissa
Daizy......................kp 29/30-35............yk 3.............1. toiveissa
Mission...................kp 30/28-31.............yk 1?..........2. toiveissa
gataa.....................kp31/(24)31-39........yk 6..........1. toiveissa


Plussanneet:

Tyyne-Täti
maarikki

Haamuilijat:

Seuraavaan kiertoon siirtyneet:
HelmiPihlaja
 
Huomenia!!

Täällä tänään aamuna testiä, puhdas nega tuli!! :ashamed:
Uuteen kiertoon taidetaan lähteä täällä. Viime viikolla kahvin juonti pisti yökkäämään ja kahteen kertaan tuli vessanpönttöäkin tervehdittyä.. :x
Jotenkin vaan ite meinaisin, että kyllä se plussaa jo olisi näyttänyt jos olis näyttääkseen. Ei ole viel normaaleja kk-kipuja ollut vielä, mutta eiköhän ne sieltä tupsahda, mulla kierrot saattaa vieläkin olla sekaisin hormonikierukan jälkeen, jotenki sitä vaan toivo että olis jo normalisoitunu.

edit. ja olisko tuohon kahviin ja hormoniryöppyyn vielä vaikuttanut mahoton närästys. Mulla pojasta närästi aivan odotuksen viimeisellä viikolla eikä eläessä muuten koskaan, viime viikko meni yökkömaku suussa.

Aivan älyttömästi onnea plussanneille ja mahdottomasti kaikille onnea testauksiin!!!! :heart:
 
Huomenia kaikille :wave: Nyt se piinaviikko sitten alkoi, joten jännityksellä odottelen, miten kellekin käy.

Itselläni oli ihan selvää tätiä ennakoivaa vatsakipuilua tänä aamuna. Olikin ensimmäistä kertaa liki vuoteen, sillä pillerit pitivät nuo kipuilut aika hyvin poissa.

Mutta onnea kaikille ja kertoilkaahan kuulumisia heti, kun sellaisia huomaatte. Vielä plussia lähettelen kaikille: :whistle: ++++
 
:eek: :eek: B) arvatkaapas mitä tänään näytti tikku ++++++++ . Olihan se vähän hailakka ja mieskin sanoi ensin että "yksi viiva, no ehkä kaksi. ehkä sä olet vain vähän raskaana" :LOL: :LOL: Pitää vielä käydä ostamassa jotain parempia testejä, kun nuo olivat marketin halpoja liuskatikkuja.
 
Heippa! Jos siirtyisin tännekin jännäilemään tuolta 33-pinosta, kun ei vieläkään täti näy :wave: Tää näyttääkin hyvältä pinolta kun paljon plussiakin jo tullut :D ja kyl tuo juurin haamu on plussa! :heart:
Mulla siis 35/30-32 (yk10) ja kovasti jännäillään. Iltapäivällä apteekkiin, kyllä kai apteekin oma testi näyttäis jo jos raskaana oltais...
 

Yhteistyössä