### Piinaviikko 34 ###

Hei vaan kaikki jännääjät. Enää ei ole montaa päivää meidän viikkoon. Alkaa jo jännittämään kuinka meidän käy .
).( Ei mitään oireita ,vaikka kuinka pohtii. Pissaattaa kyllä ,mutta se on ihan normaalia. Flunssan tuntua ,mutta lähipiirissä flunssaa liikkeellä. Eilen huvikseni katsenin laskuria ja vappuvauva tulisi (la 1.5),jos nyt tärppäisi. :) .Ihana näin tässä vaiheessa haaveilla.
 
Mä sit eilen hätäpäissäni menin testailemaan (tyhmä joo...), kun sattui testikin olemaan kaapissa...
Negaahan se näytti, mut tuntuu nää oireilut niin samalta, kun esikoisesta "aikoinaan".
Siks kysynkin, että onkos se tasan 2 viikkoa oviksesta, kun menkat pitäs alkaa? Mulla tulee tänään nimittäin 2 viikkoa oviksesta (ainakin sinä päivänä jomotti mahaa ihan hurjana!). Vai mites se menee?
Kun toi mun kiertohan on niin sekava, että ovis on vasta n. 20 päivää menkkojen alkamisesta, eikä se "perinteinen" 15!
Samaa jomottelua, nappailua mahassa edelleen, närästää!!!
Jännittää. =)
 
No nyt oli taas pakko päästä spekuloimaan, ku ei toi mies jaksa tätä koko ajan kuunnella, sanoi että mieluummin kuulee yllätyksenä sitte ku tärppää... (omituinen...)

Elikkäs, ruokaa ei edelleenkään tee mieli, ja röyhyttely on ihan kokopäiväistä. Lämmöt edelleen koholla aamusta iltaan, tosin välillä vähemmän... Onko normia, et ihmisen lämpö nousee iltaa kohden??

Tänä aamuna heräsin ja huomasin, että eiliset liivit ei enää mene päälle, jouduin vaihtaan "turvaliiveihin", joita yleensä käytän, kun menkkojen aikaan oikeen kunnolla turpoaa... Tarkoittaa siis kuppikoon verran kasvua... Siihen on kuitenki vielä aikaa 11 päivää, eli en kyllä tiiä mitä on, toivottavasti ei enteile superhypertukalaa tätiä.. Ne yleensä kulkee käsi kädessä, eli mitä turpeemmat tissit, sitä kivuliaammat tädit... Noin muuten olo on kuin potkupallolla, vatsaa ei saa edes imettyä sisään niin paljoo että näyttäis iha siltä ku yleensä... Tiä onko ilmaa vai mitä...

Mullakin Maarikki myöhäinen ovis, vaikka ekaa kertaa syön clomifenia,ovis oli vasta kp 17 lääkkeen kanssa... Näin ollen laskeskelin, että testailua tulis tehä sitte kp 32 tai jtn, varmuuden vuoks testaan vasta kp 35, jos ei tätiä näy...

Tsemppiä taas kaikille, muutama aika enää ni jännät paikat koittaa!!

Nyt pakko mennä päikkäreillä, nukahtaa istualleen.. :eek:
 
Kesälomalla ollaan, ja nettipimennossa aika lailla.

Mä olin aika epätoivoinen jo, testasin tiistaina (kp 17), kun oireilin mielestäni niin paljon, että ajattelin, jos olisi napannut jo edellisestä kierrosta ja menkat olisi olleet niukkoina vain hämäystä :headwall: No huh... tietysti nega.

Pupuiltiin pari kertaa viime viikonloppuna, kun kuvittelin oviksen olevan silloin. Mutta nyt mulla ei ollutkaan selvää "limapäivää", joten olen vähän pihalla, että milloin se ovis sitten olikaan? Vuosinkin hieman yhtenä päivänä, yleensä tulee tippa kaks oviksen jälkeen, nyt tuli vähän enemmän. Voisikohan olla, että munasolu jopa hedelmöittyi, ja tulikin ulos tai jopa kiinnittyi ja sitten irtosi? Huomaa, että olen aika huono biologiassa :LOL:
 
Päivitys

Torstai 16.8.07

MahDOTon..............kp 19/28-34...........yk 11...........2.toiveissa
Mantelinkukka..........kp 19/27-29...........yk 8.............3. toiveissa
Melike......................kp 19/27................yk 1.............1.toiveissa
Tinkatar..................kp 20/28................yk 1............1.toiveissa
katbe......................kp 21/30................yk 2............2. toiveissa
salamander.............kp 21/26-29............yk4............ 2. toiveissa
napsuneiti..............kp 23/28-34............yk 11...........1.toiveissa
Poni06....................kp 23/28-39............yk 2............2. toiveissa
Höpöli.....................kp 24/28-30............yk ?............2. toiveissa
Jossu-71.................kp 24/28-30............yk 5.......3/1. toiveissa
Bayan Fare.............kp 25/32-?..............yk 8............1. toiveissa
Venla-05.................kp 25/30.................yk 2............2. toiveissa
Daizy......................kp 25/30-35............yk 3.............1. toiveissa
Mission...................kp 26/28-31.............yk 1?..........2. toiveissa
Tyyne-Täti..............kp 27/27-29...........yk 1...........5. toiveissa
gataa.....................kp 27/(24)31-39.....yk 6..........1. toiveissa
maarikki..................kp 35/35-50............yk 1...........2. toiveissa


Plussanneet:

Haamuilijat:

Seuraavaan kiertoon siirtyneet:
HelmiPihlaja



Kylläpäs vain on hiljainen tämä meidän ketju.. No eiköhän se tästä kun alkaa päivät täyttymään :)

Omaanapaa: kamalaa juilintaa munasarjoissa tai jossain sielä päin. Ja juilinta molemmilla puolilla ja alaselkää jomottelee. Muuten olo ihan normi.. :whistle: Joten vielä ei voi sanoa yhtään mitään mistään.
Vielä pitäis viikko jaksaa odotella ennenku vois alkaa testaileen :eek:

Tervetuloa Melike :D
 
Moro! Jännitys tiivistyy päivä päivältä. Enää kahdeksan päivää kun voi testailla.. tai sit ei :ashamed: Olo on siltä mielin rauhallinen et joka toinen tai kolmas päivä kp 13-17 pupuiltu. Nipistrelyä oli kp 17, ehkä ovis oli silloin. Limat ovat ainakin maanataista asti häipyneet. Ne alkoivat runsaina tos kp 14-15 aikoihin.
Käytin myös moneen otteeseen kuukuppia estämään siimahäntien karkaamisen ulos. Edellisestä piinaviikko ketjusta vinkin saaneena kokeilen ;) Taisipa olla että vinkin kertoja siitä kierrosta raskautuikin =)

Olen vannonut että en ala juomaan greippimehua, mutta kuin ollakaan :ashamed: Jos ei nyt tärpännyt niin onhan sitä kokeiltava :D Esikoisemme on saanut ensimmäisestä mehukierrosta alkunsa. Yk5 sitä join. Ehkä puhdas sattuma :/ Eräästä sikiötutkimus tietopalvelunnumerosta kun kysyin asiaa. kätilö sanoi että ei mitään vaikutusta raskautumiseen. Kuitenkin kun foorumeita selannut löytyy ihan älyttömän paljon raskautuneita ekasta tai toisesta greippimehu kierrosta. Jotain taikajuomaa sen täytyy olla =) On vaan niin :x et nopeesti kitattava kurkusta alas.

Luin myös vauva lehdestä että raskausoireita ei voisi olla ennen kun kuukautiset ovat jääneet pois :eek: Olihan niitä "oireita" esikoisen kuumeilu aikoihin vaikka lopulta se täti ilmestykin. Kun sitten olin raskaana, vain kaksi viivaa tikussa siitä kertoi. Pahoinvointi alkoi josku rv6. Mene ja tiedä sit. Jokaisen keho varmaan niin omalla tavallaan reakoi.

Joko joku testaa viikonloppuna? Tyyne-Tädillä näyttäs ainakin olevan jo päivät käsillä :)
 
Se greippimehu on kyllä tosiaan niin pahaa! :x Mä oon joskus muutamassa kierrossa sitä juonu, mutta ei auttanu mitään. Kai se joillakin auttaa, joillaki ei, tiedä sitte...

Ei mitään oireita täälä, ei mihinkään suuntaan. Voipi olla ettei ens viikolla menkat edes tule. Eikä kyllä plussaakaan. En jaksa enää uskoa että näistä mun kierroista säännöllisiä tulis ilman apuja. :kieh:

Mä ootan ens viikosta vaan sitä että pääsen gynelle ronkittavaksi. :LOL:
 
Eilen tasan 2 viikko oviksesta, oireitahan mä oon jo kehitellyt ties mitä..
Mahassa nipistelee edelleen, flunssassa oon nyt ja väsyttää ihan mahdottomasti! Ruokahalu on kasvanut tosi paljon, on jokin tarve syödä koko ajan...
Millonkahan sitä testailis...??? Tänään kp 35.
Tän vuoden kp:t ollut tyyliin 43, 38, 50, 71...
Huh huh... ei siis ehkä vielä kannata alkaa testailee!!! :(
 
En kans pystyny juomaa tota greippimehua ku vajaan viikon, oli niin jäätävän pahaa...!!!

Täällä alkaa korvien välissä oikeesti heittään..!!

Viimeyönä näin unta, että Saddam Hussein yritti tappaa mun vastasyntyneen vauvan..!!

Olis vissii hiukkasen tarvetta hiljentää noita oirespekulaatioitaan ja itsensä tunnustelua... :D

Tervetuloa Melike, ja hurjasti testionnea Maarikki!!
 
Perjantai 17.8.07

MahDOTon..............kp 20/28-34...........yk 11...........2.toiveissa
Mantelinkukka..........kp 20/27-29...........yk 8.............3. toiveissa
Melike......................kp 20/27................yk 1.............1.toiveissa
Tinkatar..................kp 21/28................yk 1............1.toiveissa
katbe......................kp 22/30................yk 2............2. toiveissa
salamander.............kp 22/26-29............yk4............ 2. toiveissa
napsuneiti..............kp 24/28-34............yk 11...........1.toiveissa
Poni06....................kp 24/28-39............yk 2............2. toiveissa
Höpöli.....................kp 25/28-30............yk ?............2. toiveissa
Jossu-71.................kp 25/28-30............yk 5.......3/1. toiveissa
Bayan Fare.............kp 26/32-?..............yk 8............1. toiveissa
Venla-05.................kp 26/30.................yk 2............2. toiveissa
Daizy......................kp 26/30-35............yk 3.............1. toiveissa
Mission...................kp 27/28-31.............yk 1?..........2. toiveissa
Tyyne-Täti..............kp 28/27-29...........yk 1...........5. toiveissa
gataa.....................kp 28/(24)31-39.....yk 6..........1. toiveissa
maarikki..................kp 36/35-50............yk 1...........2. toiveissa


Plussanneet:

Haamuilijat:

Seuraavaan kiertoon siirtyneet:
HelmiPihlaja
 
Huomenta kaikille vkon 34 piinailijoille.

Jos nyt jotain omia tuntemuksia heittäisi. Viime aikoina, kun on tullout vain lueskeltua muiden juttuja ja noita kp-päivityksiä nakeltua...

Tämä kierto tuntuisi menneen ohi ilman suurempaa raskautumis mahdollisuutta. Pupuilut on jääneet vähiin enkä voi siitä edes miestä syyttää, kun en itsekään ole ollut kovin himokkaalla tuulella varsinkaan jos edelliseen kiertoon vertaa :)

Tosin jotain pientä etovaa oloa on joinakin aamuina ollut, jos kuitenkin olisi jo edellisestä kierrosta tärpännyt :LOL: Vaikka menkat olikin. Eivät tosin olleet mitenkäät runsaat eivätkä kivuliaat. Toivossa on hyvä elää....

Toivottavasti täti ei olta ainakaan ennakkoa, kun lauantaina pitäis mennä kaverin häihin. Ei olis siellä kivaa häärätä noiden suojien kanssa.

Tällaista tällä kertaa. Pidän teille kaikille pystyssä oikein isoja PLUSSA-peukkuja.
 
Eikö kukaan ole vielä testannut?
Mä yritän sinnitellä ainakin tiistaihin. Sinnekkin tuntuu olevan niiin pitkästi. Onneksi on viikonloppuna jännittävä kisareissu tiedossa niin saa muuta ajateltavaa. Mitää oireita ei ole vielä ilmaantunut. Mun mies kyllä tuumasi ,että eihän sulla viimeksikään ollut. Miehet osaa ottaa tän niin lunkisti. Onneksi meillä on nämä palstat ,jossa voimme tuntojamme purkaa.
Plussatuulia ++++++++++
 
Juu aivan liian pitkä aika on testailuun...ja kun tämä aika MATELEE |O
No jospa se tästä...
Omaanapaa sen verran että jomotus/vihlonta jatkuu edelleen =) Ja rinnat aristavat aina silloin tällöin. Ja aivan tajuton väsymys iskeny. Aina töiden jälkeen sohvalle ottamaan torkut...ja tämä TODella harvinaista mulle. Että näin sitä taas mielikuvitus tekee tepposia ja ajatukset harhailee että jospas vaikka nyt ois tärpänny...vaan taitaa se täti tulla tälläkin kertaa..

Ai joo, :D Täytyy hehkuttaa teillekin :D Mies yllätti eilen, sanoi että huomenna mennään hakemaan kylpytynnyri kotiin :D :D
Onhan siitä jo haaveiltu pari vuotta :xmas: Niin sitä toiveet ja haaveet vain toteutuu. Pakkasöitä odotellen :D
 
Mun ei varmaakaan tarvitse testailla yhtikäs mitään. Me pupuiltiin eilen illalla ja aamulla huomasin, jotta oli tullut vähän verta, tulee "kummallisen" lyhyt kierto. Tosin satuin sen oviksenkin etusessa bongaamaan nuista limoista. No, katsotaan tilannetta, mutta pahoin pelkään, jotta tätihän se siellä on tulollaan. Toivottelen kaikille muille parempaa onnea!
 
Mun ei varmaakaan tarvitse testailla yhtikäs mitään. Me pupuiltiin eilen illalla ja aamulla huomasin, jotta oli tullut vähän verta, tulee "kummallisen" lyhyt kierto. Tosin satuin sen oviksenkin etusessa bongaamaan nuista limoista. No, katsotaan tilannetta, mutta pahoin pelkään, jotta tätihän se siellä on tulollaan. Toivottelen kaikille muille parempaa onnea!
 
Suuri hali Tyyne-Tädille... Toivottavasti mahd. moni meistä tulee perässä...

Ja tulipa vaan mieleeni sellainen, kun äitini autuaan tietämättömänä tilanteestamme jutteli, lapsista kun tuli puhe, että alkuraskauden tunnistaa jo siitä kun alavatsaa ilmestyy ihan alas palkoa muistuttava kohouma...

Eli onko kukaan teistä huomannut muutosta alavatsan pömpöttämisessä, joka poikkeaisi normaalista turvotuksesta..??

Itse yrittänyt kovastikin tarkkailla, mutta en ole varma, kun turvottaa muutenki vatsaa... =)
 
Oikein paljon onnea Tyyne-Tädille!! :flower: Toivottavasti moni muukin seuraa sinne odottajiin perässäsi.

).( Huomenna pitäisi mennä "kosteahkolle" mökkireissulle ja ihan siltä varalta ajattelin tehdä aamulla raskaustestin. Tosin kyseessä on vasta 10. päivä oviksen jälkeen ja kun kyseessä on vasta ensimmäinen yk, niin onhan se hieman ylihömpötystä. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole ollut. Tosin lämmöt ovat jostain syystä reippaasti normaalia korkeammalla, mutta vaikka toivon hive kummittelee, niin järki sanoo muuta.
 
Paljon onnea Tyyne-tädille!!! :heart:

Daizy, en ainakaan muista esikoisesta mitään tommosta, nythän siinä vatsalla on semmoinen "makkara" että.... |O |O

Väsymys jatkuu, lämmöt koholla, flunssainen olo, nipistelee alavatsalla ja alaselässä...

Tyyne-täti kertoisitko meille vielä oireita tai tuntemuksia ennen plussausta?!
 
Hei vaan kaikille. Vieläkö tässä näin ihan loppumetreillä mahtuisi mukaan. Kp on 25/28-30 eli ensi viikon alussa saa alkaa jännätä oikein kunnolla. Ja ensimmäinen olisi tekeillä.

Vaikkakin, jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin taitaa se täti olla tulossa kun tänään taas on ärsyttänyt kaikki ja tehnyt mieli paiskoa tavaroita ja hakata tietokonetta (joka ei toimi). :'(
 
Mulla ei kumma kyllä vielä mielialat oo muuttunu. Yleensä kyllä tähän aikoihin alkaa kaikki ärsyttämään. Ei tartte olla ku pikku asia kun räjähdän jo. Nyt ei kyllä vielä.... :whistle:

Niin ja tervetuloa mukaan juuri :heart:
 

Yhteistyössä