Mulla taas mielialat vaihdellu ja sitä ei normaalisti ole tapahtunut missään vaihetta kiertoa. Mutta eilinen oli NIIIN katastrofinen päivä mulle. Kaikki meni päin per...ttä, aivan sama mitä teki. Loppuillasta tuntu jo että itkua väännän ku mikään ei onnistu. No tänään jo ihan normaali olotila Eilen aivan kamalaa kokoaikaista jomottelua alavatsassa ja hengitys mennyt raskaaksi. Eilen kun ruokakaupassa kävin niin kahta ruokakassia kun kannoin niin tuntui että happi loppuu ihan justiinsa...ja kunto kuitenkin on hyvä eli ei sitä voinut olla. Ja tämä läkähtynyt olo on vieläkin :/ Ja kuuma, eilen muita paleli ulkona kun oli kova tuuli ja minä avojaloin topissa voivottelin ku on kuuma
Aivan on outoja tuntemuksia koko ajan...Ja edelleen väsyttää tai ei niin väsytä että nukuttas vaan ennemminki voimattomuutta. Ja alavatsassa sellainen voimaton olo myös. Aivan kuin ois tehny montasataa vatsaliikettä.. Juu että täällä sitä sitten taas kuvitellaan oireita joka suuntaan
Tulipas vain omaanapaa taas kirjoiteltua :xmas:
Mites teillä muila menee? Tuntemuksia suuntaan jos toiseen???
Aivan on outoja tuntemuksia koko ajan...Ja edelleen väsyttää tai ei niin väsytä että nukuttas vaan ennemminki voimattomuutta. Ja alavatsassa sellainen voimaton olo myös. Aivan kuin ois tehny montasataa vatsaliikettä.. Juu että täällä sitä sitten taas kuvitellaan oireita joka suuntaan
Tulipas vain omaanapaa taas kirjoiteltua :xmas:
Mites teillä muila menee? Tuntemuksia suuntaan jos toiseen???