### Piinaviikko 34 ###

Ihanaa =) Nyt on perjantai ja viikonloppu odottelee. On tämä töissä olo aika tervanjuontia kesäloman jälkeen...

Omaanapaa: Tikuteltua tuli ja eilen ei enää edes haamua tullut ovistikkuun. Toissapäivänä en muistanut tikuttaa ja nyt mietinki että menikö ovis jo ohi. Tänään kun kuivakausi näytti tulleen. Eilen kyllä pöllyyteltiin ukkokullan kans peittoja. Tuosta tulikin mieleen että jos ovulaatio on tapahtunut tuona päivänä kun en tikuttanut eli keskiviikkona ja eilen ei enää tikussa näkynyt mitään, mutta simpat laitettiin uimaan sisään, niin oltiinko myöhässä mahdollisen hedelmöityksen kannalta? Sekin vielä että eipä ole moneen kiertoon tullut mulla kuivaa kautta ja nyt tuli =) Olenkin ihmetellyt että valkkari aina niin runsasta oli kiertopäivä mikä tahansa, mutta nyt kuivun :whistle: Joten senkin puolesta kai ovis on ollut ja mennyt ?

Daizy Tosiaan, viikko 34 kolkuttelee kohta jo nurkan takana :D

Täälä ei mitään uutta ainakaan. Ovista en oo tikkuun saanu vieläkään. Pieni mahdollisuushan se olis, että ovis olis ollu jo ennen ku rupesin tikuttaan (reilu viikko sitten), mutta mun kropalla se olis todella epätodennäköistä. Ja kun tissit ei oo vielä kipeet, niin...enpä usko. Ajattelin tikuttaa tämän viikon loppuun vielä, jos ei mitään näy niin antaa olla. Gynelle on aika reilun viikon päästä, onneksi.

Maalaushommaa pitäs kohta lähtä tekeen. Ja suunnitteluja eteenpäin... Vaan ku minä oon niin saamaton että täälä vaan istuskelen |O

Mä taisin jotenkin missaa oviksen, josko sitä sitten oli ollenkaan. Tikkuun en saanut kuin yhden suht tumman viivan ja muut hailakoita...... limoista päätellen se olisi ollut jo kp13. No, tiedä sitten. Luulenpa vaan taas ettei tärppi käynyt! Mulla on vielä tikut seuraavaan kiertoon ja sitten kyllä jätän oviksen bongaamisen, pöh sanon koko hommalle.
Toivon teille muille parempaa onnea oviksen bongaamisen suhteen ja aurinkoista viikonloppua! :wave:
Taidan vaan jäädä sitä tätiä odottelemaan kaikessa rauhassa! :kieh:

Joo viikko 34 lähestyy ja minulla varmaan alkaa kohta oireilemaan, ainakin jos se täti on tulossa!!! Aina varmaan viikon jomottelee ja kiukuttaa jne. ennen tädin tuloa! Mut nythän sitä vauvakuumeisena kuvittelee kaikki oireet raskausoireiksi!!! :LOL:

Jännitellään ja plussatuulia kaikille!!

Onko kellään jo alkanut oireilemaan? Mulla alavatsalla reilua painontunnetta, eli alan jo kehittelemään oireita. Mitään lämmönnousua ei ainakaan aamulämmöstä ollut :) Mutta eiköhän tässä saa kehiteltyä vaikka mitä. Esikoisesta rinnat kipeyty todella pahasti, eli sitä odotellessa :heart:

Täällä menossa siis kp 20, eikä mitää kummempaa oiretta, ovis oli melko varmasti ke-aamupäivällä, ja onneks tuli aikasin sinä aamuna kyhnytettyä... :D

Nyt menossa kolmas päivä, kun toi perhanan sää vie kaikki voimat, kaikki ruoka ellottaa, päätä jumputtaa vähän väliä, ei uskalla kuitenkaa ottaa särkylääkettä. Äsken yritin vähän tehdä puutarhatöitä, mut ei siitä tuu mitää, ku huimaa joka kerta ku nousee kyykystä... Tulis se ukkonen jo, ni olo helpottais!! Mulle tää siis ihan tavallista aina kun on sellanen kuuma ja painostava ukkosta enteilevä yliaurinkoinen päivä...

Mutta ihan jotta asiaakin olisi, ajattelin tiedustella että tietääkö kukaan, onko merivedessä köllöttely vaarallista jos on mahdollisesti raskaana?? Ku mieli NIIN tekisi mennä pulahtamaan ja viilentymään... Ihan huvikseni mittasin tänään lämpöni aamulla ja nyt ihan äsken, 36,9 näytti molemmilla kerroilla (johtunee kuumuudesta, normilämpö on jtn 36,4)... On NIIN kuuma ja hikinen, oikeen sellane ponneton olo...

Auttakee ken tietänee... Ja vähemmän painostavia säitä muille, viileitä plussatuulia vaikka mieluummin!! =)

Hei vaan Daizy,

Kyllä mä ainakin kävin uimassa ekaa odottaessani! Tosin avantouinita ei tarkkari suositellut.... mutta nythän on aika lämpöiset vedet meressäkin, hih! Niin ja voihan sitä särkylääkettäkin ottaa, jos on raskaana.. ota tuota Panadolia.

Alkuperäinen kirjoittaja Höpöli:
Hei vaan Daizy,

Kyllä mä ainakin kävin uimassa ekaa odottaessani! Tosin avantouinita ei tarkkari suositellut.... mutta nythän on aika lämpöiset vedet meressäkin, hih! Niin ja voihan sitä särkylääkettäkin ottaa, jos on raskaana.. ota tuota Panadolia.
AHHH tätä helpotusta!!

Kiittää ja kumartaa ja lähtee bikinimetsästykseen!!!!!!! B)

Sunnuntai 12.8.07

HelmiPihlaja............kp 15/27................yk 3.............1.toiveissa
MahDOTon..............kp 15/28-34...........yk 11...........2.toiveissa
Mantelinkukka..........kp 15/27-29...........yk 8.............3. toiveissa
Tinkatar..................kp 16/28................yk 1............1.toiveissa
katbe......................kp 17/30................yk 2............2. toiveissa
salamander.............kp 17/26-29............yk4............ 2. toiveissa
napsuneiti..............kp 19/28-34............yk 11...........1.toiveissa
Poni06....................kp 19/28-39............yk 2............2. toiveissa
Höpöli.....................kp 20/28-30............yk ?............2. toiveissa
Jossu-71.................kp 20/28-30............yk 5.......3/1. toiveissa
Bayan Fare.............kp 21/32-?..............yk 8............1. toiveissa
Venla-05.................kp 21/30.................yk 2............2. toiveissa
Daizy......................kp 21/30-35............yk 3.............1. toiveissa
Mission...................kp 22/28-31.............yk 1?..........2. toiveissa
Tyyne-Täti..............kp 23/27-29...........yk 1...........5. toiveissa
gataa.....................kp 23/(24)31-39.....yk 6..........1. toiveissa
maarikki..................kp 31/35-50............yk 1...........2. toiveissa

Korjatkaa jos tuli mokia päivitykseen,juuri olin 13 tuntia töissä niin alkaa silmät jo harittamaan...Tämä kierto menee varmasti taas "pelastusarmeijalle",ei olla pupuiltu kuin eilen aamuna sitten tädin lähdön. :eek: Ovis on luultavasti tänään tai huomenna ja työvuorot sotkee lahjakkaasti meidän yhteisen ajan,kun minä lähden töihin niin ukko tulee kotiin ja toisinpäin,pupuile siinä sitten kun ei kerkiä kun ovella moikata mennessään! |O Mutta yrittänyttä ei laiteta,jospa tuo eilisaamuinen ois ollu täsmäosuma! :D Mutta minä käyn nyt hyvin ansaituille unille,öitä! :wave:

Ei jessus.... :whistle: Että voi ihminen olla tyhmä...ei ihme jos ei ovista ole näkyny tikuissa... Samperi soikoon.
Äsken taas ähräsin tikkujen kans, niin huomasin että oon sitten pari päivää tehny raskaustestejä :whistle: :LOL:
Ihme jos ei ole ovulaatiota näkyny mun tikuissa...

Joten tais jäädä meidän tärppäilyt enskiertoon...ollaan taidettu missata ne ja pahasti.. :kieh:

Venla-05 Arvaappas vaan repesinkö nauraan ku huomasin mokan :LOL: Ja joo kiireessä tehny testejä ja ne advancen paketit on niin saman näköisiä. Oon sitten näköjään vaan napannu testin sieltä sen kummemmin katsomatta... Että näin. Tää kai on jo ihan normaalia mun kaikelle säheltämiselle. Mua on elämän varrella verrattu Dharmaan, siitä Dharmasta ja Gregistä. joten kertonee kai jotain minusta :whistle:

Tein äsken sitten ihan oikean ovulaatiotestin. Ja siihen pläjähti kaks yhtä vahvaa viivaa :eek: Joten ei oltukaan missattu mitään vielä :D
Tänään sitten peittoja pöllyytellään siihen malliin että pölypunkit saa kyytiä :whistle:

Tervehdys!
Olen pitänyt tämän viikon taukoa palstailussa kun tuntuu et liikaa yrityksen makua. Joka päivä kyllä tehnyt mieli sivut aukaista ;)

Tervetuloa minunkin puolesta kaikki uudet. Lista on tosiaan jo hyvän pitkä. Ens viikolla jo joku voisi plussatakin =)

Salmander hienoa et olit kuitenkin mokailuista huolimatta pongannut oviksen. Katsoin että samoilla päivillä mennään. Jospa eilisen ja tän päivän pupuilut tuottas tulosta täälläkin =) Tunsin itseasissa jotain juilintaa vasemmalla aamusta. Jospa se ois oviskipua.

Liput festareille ois ostettu toissapäivänä. Aijon testata vasta niiden jälkeen. Minähän menen ihka ensimmäiselle festari keikalleni B)

Maanantai 13.8.07

HelmiPihlaja............kp 16/27................yk 3.............1.toiveissa
MahDOTon..............kp 16/28-34...........yk 11...........2.toiveissa
Mantelinkukka..........kp 16/27-29...........yk 8.............3. toiveissa
Tinkatar..................kp 17/28................yk 1............1.toiveissa
katbe......................kp 18/30................yk 2............2. toiveissa
salamander.............kp 18/26-29............yk4............ 2. toiveissa
napsuneiti..............kp 20/28-34............yk 11...........1.toiveissa
Poni06....................kp 20/28-39............yk 2............2. toiveissa
Höpöli.....................kp 21/28-30............yk ?............2. toiveissa
Jossu-71.................kp 21/28-30............yk 5.......3/1. toiveissa
Bayan Fare.............kp 22/32-?..............yk 8............1. toiveissa
Venla-05.................kp 22/30.................yk 2............2. toiveissa
Daizy......................kp 22/30-35............yk 3.............1. toiveissa
Mission...................kp 23/28-31.............yk 1?..........2. toiveissa
Tyyne-Täti..............kp 24/27-29...........yk 1...........5. toiveissa
gataa.....................kp 24/(24)31-39.....yk 6..........1. toiveissa
maarikki..................kp 32/35-50............yk 1...........2. toiveissa

Mulla on jo kp 32 menossa ja jännittää!!! Tätihän voi tulla hetkenä minä hyvänsä, pitäs alkaa valmistautumaan siihen, ettei tule hirmu yllätys pettymys! Oireita en ole bongaillut minkäänlaisia vielä!!
Eli menee sen tädinkin tulo hyvinkin viikon päähän, kun ei vielä mahaa jomottele, jos siis se täti on tulossa!!

Toivotaan silti plussaa!

Salamanderille tärppituulia, onneksi kerkesit vielä oikeasti sen oviksen bongaamaan rasaustestisählingistä huolimatta!!! :D

Heips taas kaikille pitkästä aikaa...!! :wave:

Täällä ei muutosta olotilaan, viimepäivien helle päänsärkyineen ja oksetusoloineen on vieny voimat aika totaalisesti... Menossa siis kp 22, ovis oli 85% varmuudella kp 17, ja nyt oon taas siinä skeptisessä vaiheessa, että luulen muiden oireiden olevan korvien välissä, eihän oviksesta oo ku vasta 5 päivää..

Lämmöt on ollu kohollaan kolmisen päivään ja hikoilen tuskallisen paljon, mutta voihan tuo helle olla niidenkin aiheuttajana. Kaikkein selkein ja myös ärsyttävin "oire" on, että röyhyttää jo kolmatta päivää, siis ihan KOKO ajan!! Kiva olla asiakaspalvelutöissä, kun ruoka nousee koko ajan kurkkuun... YÖK!

Eli aika minimaalisia oireita, ja kun en edes tiedä, kuinka paljon oireita toi clomifen voi aiheuttaa, menossa eka kierto sen kanssa...

Mutta jotta ei nyt menis ihan pilveen tämä viesti, ni jännäysonnea niille, joiden kp:t alkaa olla täys!! Hengessä mukana!! =)

Mulla myös lähes oireetonta. Tänään töitten jälkeen viilteli alavatsaa niin, että kaksinkerroin sain mennä. KN oli eilen aivan löysä ja edessä, nyt ihan kova ja takana. Valkovuoto todella runsasta, tulee oikein klimppejä :p (tuskin haluatte noin yksityiskohtaisesti kuulla). Turvotus näköjään alkaa taas iltapäivästä. Että saas nähä. Kp on myös 22 eli aika aikasta kuitenkin. :heart:

Tiistai 14.8.07

HelmiPihlaja............kp 17/27................yk 3.............1.toiveissa
MahDOTon..............kp 17/28-34...........yk 11...........2.toiveissa
Mantelinkukka..........kp 17/27-29...........yk 8.............3. toiveissa
Tinkatar..................kp 18/28................yk 1............1.toiveissa
katbe......................kp 19/30................yk 2............2. toiveissa
salamander.............kp 19/26-29............yk4............ 2. toiveissa
napsuneiti..............kp 21/28-34............yk 11...........1.toiveissa
Poni06....................kp 21/28-39............yk 2............2. toiveissa
Höpöli.....................kp 22/28-30............yk ?............2. toiveissa
Jossu-71.................kp 22/28-30............yk 5.......3/1. toiveissa
Bayan Fare.............kp 23/32-?..............yk 8............1. toiveissa
Venla-05.................kp 23/30.................yk 2............2. toiveissa
Daizy......................kp 23/30-35............yk 3.............1. toiveissa
Mission...................kp 24/28-31.............yk 1?..........2. toiveissa
Tyyne-Täti..............kp 25/27-29...........yk 1...........5. toiveissa
gataa.....................kp 25/(24)31-39.....yk 6..........1. toiveissa
maarikki..................kp 33/35-50............yk 1...........2. toiveissa

Huomenta :)
Että voi ollakin kostea ilma ulkona, tai ollu jo useamman päivän.
Eilen luin ruotsalaista nettilehteä niin sielä oli että ruotsissa ilman kosteus yli 90% jokapaikassa ja Uppsalassa 100% :eek: Kuulemma edes Amazonilla ei ole niin kosteaa. No ei saa valittaa lämmintä kuitenki on :D

Omaanapaa: Eilen vielä tikutin ja haamuksi oli viiva jo muuttunut, joten ovis taitaa olla tällä erää ohi. Rinnat kipeytyi eilen ja alavatsaa nippailee edelleen. Nyt sitten vain tuskallisen pitkät päivät odotella että pääsee testaileen... Ja taitaa mun kiertoki olla pidempää kaavaa kun ovis tuli vasta kp 17. Aamukahveja keitteleen nyt :p

Tiputtakaa mut listalta pois,tässä kierrossa ovis(?) meni tosiaankin ohi liikoja pupuilematta,en jaksa itseäni stressata sillä että roikun pinossa kun tulos jo tiedetään.. :snotty:
Paljon plussatuulia kaikille,saatan vielä ensi viikon lopulla käydä kurkkimassa miten teitä on onnistanut! :wave:

Keskiviikko 15.8.07

MahDOTon..............kp 18/28-34...........yk 11...........2.toiveissa
Mantelinkukka..........kp 18/27-29...........yk 8.............3. toiveissa
Tinkatar..................kp 19/28................yk 1............1.toiveissa
katbe......................kp 20/30................yk 2............2. toiveissa
salamander.............kp 20/26-29............yk4............ 2. toiveissa
napsuneiti..............kp 22/28-34............yk 11...........1.toiveissa
Poni06....................kp 22/28-39............yk 2............2. toiveissa
Höpöli.....................kp 23/28-30............yk ?............2. toiveissa
Jossu-71.................kp 23/28-30............yk 5.......3/1. toiveissa
Bayan Fare.............kp 24/32-?..............yk 8............1. toiveissa
Venla-05.................kp 24/30.................yk 2............2. toiveissa