Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
miehet...... |O
Mä tein miehelle selväksi ja tietää sen kyllä ihan sanomattakin nyt, että mä jouduin/sain nyt noita clomeja syödä niin yritetään ihan kympillä ja yrityksen puutteesta meitä ei nyt ainakaan voi syyttää. Paitsi nyt mies on ollu koko päivän jo töissä ja tulee vasta tooooosi myöhään... Simppoja pitäisi olla siis tuolla oottelemassa, mutta silti kalvaa pelko kun ei olla tänään pupuiltu. Tosin mulla ei nyt niitä limoja ole vielä tullut... Lieko sitten huomenna.....
Niin mäkin sanoin et nyt on pakko yrittää kun kerta noi limat tuli, koska silloin kun yli vuos yritettiin niin kertaakaan en noihin limoihin törmännyt, ja sit sen yhen ainoon kerran kun törmäsin,niin tärppäs, joten sen takia sanoin sille, et nyt kokeillaan, koska seuraavat limat voi tulla taas vasta tyyliin vuoden päästä, niin joopa joo. Itse joudun kokoajan sitä patistaan ja sille ilmoitteleen, milloin on pakko olla sillai ymym. Nytkin sovittiin kyl alustavasti, ku pillerit lopetin, ettei tehä täst mitään stressiä, vaan tulee kun on tullakseen, mut kun näin oiva tilaisuus on nyt,niin pakkohan se ois kokeilla,mut ei tuo ukko sitä tajua.
Asian tekee myös vaikeeks se, et ku se ei ole joka ilta kotona töittensä takia, joten tänä iltana kun se on ja kun ne limatkin tuli, joten tottakai kannattas pupuilla. Jos sais pian tärppään, niin tästä ei stressiä ehtis muodostua, mut jos ei käytä tilaisuuksia hyväks, ja antaa kiertojen mennä vaan hukkaan, niin kohta varmasti se stressikin sielt taas pukkaa. Tympäsevää...