**Piinaviikko 21**

Siis auttakaa! Mä en tajua!
Tein aamul ovistestin ja se näytti tosi tosi himmeää viivaa. Silti tänään tuli vessas käydessäni kamala limaklöntti! Viimeks ku törmäsin tohon limaan, niin saatiin tuo esikoinen aluilleen, 1v 3kk yrittämisen jälkeen. Siis uskoako elimistöä vai ovistikkua? Tänään kp 16.

johanna83 ei meillä oo ennen tähän ilmiöön törmätty... miestä ei usein tartte ku hiukan hiplata ni on mukana.. :ashamed: tulee semmone olo ettei hän haluu mun kanssa peuhata.. :( ei sais kyl tällee ajatella. pitäis mennä vaan pihalle ku on niin kaunis ilma, ehkä tääki tästä paremmaks vielä muuttuu.

voihan vee! just äskön kuulin että tuttavapariskunnan la on marraskuus... fiilikset sen kun laskee :( tunnen vaan itteni ihan hölmöksi kun ympärillä kaikki odottaa esikoista. sitte jos plussa testiin pärähtäis ni vastaanotto ei varmaan ole enää mikään uutinen vaan ystävät sanois että: ai tekin.

anteeksi vuodatus.

Alkuperäinen kirjoittaja Talvimamma-09:
johanna83 ei meillä oo ennen tähän ilmiöön törmätty... miestä ei usein tartte ku hiukan hiplata ni on mukana.. :ashamed: tulee semmone olo ettei hän haluu mun kanssa peuhata.. :( ei sais kyl tällee ajatella. pitäis mennä vaan pihalle ku on niin kaunis ilma, ehkä tääki tästä paremmaks vielä muuttuu.
Meil on sama ongelma. Heti kun ollaan päätetty et aletaan lasta yrittään niin ukosta tulee tollanen pihtari, kun tietää etten halu seksiä kun silloin vaan kun pitäis pupuilla, eli oviksen aikaan. Muina aikoina se on kyl haluamassa seksiä, mut ei sitten kun mä ehdotan...
Ärsyttää, kun itse uhraudun elään ilman lääkkeitä siltä varalta, jos tuun raskaaks, niin mies ei sit edes vaivaudu hässimään silloin kuin pitäis.
Sanoinkin sil tänään vähän törkeesti, et nautinnon saa hieromasauvallakin, mut lasta ei, joten hop hop, pupuileen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:
palstarotta: eikö tuo tarkoita sitä, että ovis on ihan just NYT! (limatulpan irtoaminen) äkkiä petiin siitä!!! B)
Ai jaa! Eiks mulla ookaan aikaa 24h?? No, mun on pakko oottaa et vieraat häippää meiltä, niin pääsee sit touhuun!
Viimeks tuli limat joskus puolenpäivän aikaan ja illal pupuiltiin, ja silti ehdittiin, mut tietenkin parempi varman päälle ottaa. Harmi vaan et mies huomisen töissä, niin ei saada uusintakierrosta otettua heti seuraavana päivänä :(

mä luulen kyl omalta kohdaltani et miehel on menny hiukan pupu pöksyyn ku oon ollu niin hyökkäävä... tai siis kun mietin miltä musta itsestäni tuntuu ku oon vääntäny jonkun 9h työpäivän ja kotihommia ja ulkoillu koiran kanssa, sitte mies haluu kattoo teeveest jonku leffan ja päästään 23 sänkyyn ja se alkaa hiplaa... ni ei paljoa haluta. sit ku tekee toisel pakit ni totta kai se toine hiukan tuntee ittensä torjutuks. nii ku mies torju mut ja mä vaan jankaan et kulta mä haluun... siinä menee ne vähäisetki himot.. mun onneks viel ei kyl pitäis olla ne parhaimmat päivät käsillä

mut ei oo kyl kivaa kävellä pippelin kuva silmissä kiiluen ku himottais niin paljon :D hemmetin hormonit

No niin, sanoin miehel et nyt pitäs päästä pupuileen, niin eipä tuo anna! Aikoo lähtee pariks tunniks urheileen ja sit kuulema vasta, jos esikoinen nukkuu... Pistää niin vituttaan tuo tyyppi, ettei paljo huvita olla sit ollenkaan sen kaa sillai, ku aina joutuu vääntään rautalangasta. Se ei edes tajua sitä et pitää sekstata ovulaation aikana, et raskautuminen ois mahdollista! Vitun ääliö! Just tämän asian takia tulee aina riita, ja sit ei kyl oikeesti paneta sitä vähääkään enää. Kunpa sais ne sen spermat johonkin putkeen ja ruiskuttelis ne itse sisäänsä, niin pääsis helpommalla :LOL:

miehet...... |O

Mä tein miehelle selväksi ja tietää sen kyllä ihan sanomattakin nyt, että mä jouduin/sain nyt noita clomeja syödä niin yritetään ihan kympillä ja yrityksen puutteesta meitä ei nyt ainakaan voi syyttää. Paitsi nyt mies on ollu koko päivän jo töissä ja tulee vasta tooooosi myöhään... Simppoja pitäisi olla siis tuolla oottelemassa, mutta silti kalvaa pelko kun ei olla tänään pupuiltu. Tosin mulla ei nyt niitä limoja ole vielä tullut... Lieko sitten huomenna.....

Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
miehet...... |O

Mä tein miehelle selväksi ja tietää sen kyllä ihan sanomattakin nyt, että mä jouduin/sain nyt noita clomeja syödä niin yritetään ihan kympillä ja yrityksen puutteesta meitä ei nyt ainakaan voi syyttää. Paitsi nyt mies on ollu koko päivän jo töissä ja tulee vasta tooooosi myöhään... Simppoja pitäisi olla siis tuolla oottelemassa, mutta silti kalvaa pelko kun ei olla tänään pupuiltu. Tosin mulla ei nyt niitä limoja ole vielä tullut... Lieko sitten huomenna.....
Niin mäkin sanoin et nyt on pakko yrittää kun kerta noi limat tuli, koska silloin kun yli vuos yritettiin niin kertaakaan en noihin limoihin törmännyt, ja sit sen yhen ainoon kerran kun törmäsin,niin tärppäs, joten sen takia sanoin sille, et nyt kokeillaan, koska seuraavat limat voi tulla taas vasta tyyliin vuoden päästä, niin joopa joo. Itse joudun kokoajan sitä patistaan ja sille ilmoitteleen, milloin on pakko olla sillai ymym. Nytkin sovittiin kyl alustavasti, ku pillerit lopetin, ettei tehä täst mitään stressiä, vaan tulee kun on tullakseen, mut kun näin oiva tilaisuus on nyt,niin pakkohan se ois kokeilla,mut ei tuo ukko sitä tajua.
Asian tekee myös vaikeeks se, et ku se ei ole joka ilta kotona töittensä takia, joten tänä iltana kun se on ja kun ne limatkin tuli, joten tottakai kannattas pupuilla. Jos sais pian tärppään, niin tästä ei stressiä ehtis muodostua, mut jos ei käytä tilaisuuksia hyväks, ja antaa kiertojen mennä vaan hukkaan, niin kohta varmasti se stressikin sielt taas pukkaa. Tympäsevää...

meillä taas ukko on yli-innokaskin puuhailemaan. (tai sit se haluu xx-merkinnän mun Fertility Friendiin... ku aamulla se kyseli et mikä toi xx-merkintä on, kun katselin linkistä jonkun muun FF-päiväkirjaa B) ja se tarkoittaa et on ollut pupuilua aamulla ja illalla) eli tulisko tänään xx-merkintä?? :D saa nähdä....

D78

Käärme..................10/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................11/25-30..............yk4.............pikkukolmon e n
Milla Migliore............12/28..................yk3.............. esikoinen
Talvimamma-09......13/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................15/30...................yk3.............pikkukakk onen
kassu.......................15/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................16/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............17/29-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............17/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................18/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................19/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............19/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................19/26-29.............yk3.............haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............23/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5 Missy-85, dreamer78, Nobody
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

teinpä tän jo etukäteen... :D

no nythän myrkyn lykkäs, ajattelin ett testaisin viimeistään 24.5 kun ois se työporukan illanvietto mutta nyt tulikin muutoksia ja niitä vietetään viikkoa aikaisemmin! voihan :$ testistähän ei viel näy mitään tuos vaiheessa ja kuitenkaan en viittis mitään lärvejä vetää kun on se mahdollisuus ilmassa. ois myös vähä ikävä kertoa vauvahaaveista jos ei kuitenkaan tärppää vielä. miten te olette tälläset tilanteet junaillu? mun täytyy kyl varmaan kallistua tuon kertomisen puoleen että miksi en nyt sitten juo kuin vain muutaman...

tästä riittää pohdintoja johanna83... asia mikä ei varmasti aiheuta lisäkysymyksiä on et sul on tuolla alakerrassa tulehdus johon syöt antibiootteja. varmasti saat olla rauhassa sen möläyttämisen jälkeen. :D

johanna taikka juot alkoholitonta... ihmiset kun ottavat tarpeeksi eivät enään edes huomaa jos kuljet ilman lasia ;)

(.) ovislaskurin mukaan ovis olisi perjantaina, ja simppoja liikkeellä runsain mitoin :whistle: olen päättänyt plussata tästä kierrosta jo viikkoja sitten joten... toivotaan toivotaan... kalenterista laskien tädin pitäisi saapua ke 21 pvä mutta samainen ovislaskuri laski että pe 23 alkaisi, joten ehkäpä testaan perjantaina. eilen nippaili aika lailla alavatsan tietämillä joten ehkäpä siellä jopa jotain tapahtuu :/ jatketaan harjoituksia :p

iltsu-natsu

Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
meillä taas ukko on yli-innokaskin puuhailemaan. (tai sit se haluu xx-merkinnän mun Fertility Friendiin... ku aamulla se kyseli et mikä toi xx-merkintä on, kun katselin linkistä jonkun muun FF-päiväkirjaa B) ja se tarkoittaa et on ollut pupuilua aamulla ja illalla) eli tulisko tänään xx-merkintä?? :D saa nähdä....

D78

Mulle tulis eiliselle xxx-merkintä! :D Oli kyllä paras sadepäivä ikinä! :heart: :heart:
On kumma jos ei täs kierros tärppää, ku yrityksestä ei takuulla ole puutetta.

Eka raskaus-uni nähty. :p

Mullakin on toi et pitäs keksiä joku hyvä keino viettää iltaa ilman alkoholia niin ettei kukaan huomaa mitään. Ensin ajattelin et laitan tyhjiin siideripulloihin limppaa (illanvietto siis kotioloissa) mutta taitaa olla helpompi vedota vaan lääkekuuriin. :D

Toivottavasti kaikki saa miehensä kellistettyä oikeeseen aikaan! ;)

Minä sain kellistettyä ukon eilen mut tuonnehan ne vessanpönttöön meni aamulla hyvät simpat. Eikä uusia oo tiedos ainakaan tänään, ei ehkä huomennakaan viel, kun ukko lähti töihin, eikä tiedä vielä millon pääsee takas kotiin. Mut kuinkas pitkän ajan niiden simppojen on oltava tuolla, et ne ehtii uida munasolun luo, jos on uidakseen??

Palstarotta: Muistaakseni se meni niin että simppojen uintimatka munasolun luo on 18 senttiä pitkä ja kestää 40 minuuttia... Noin parisataa pisimmälle ehtinyttä simppaa ympäröi munasolun. Kestää 20 minuuttia että simppa pääsee munasolun sisälle, siitä reiästä.
Vaikka simppoja ei ladattaisi ovispäivänä menemään voivat edellispäivien simpat riittää. Ne kun elävät 1-5 vuorokautta ja odottelevat munasolua munajohtimessa. Kätevää!!! :saint:

Mulla on :headwall: -tunnelma... Ovis pitäisi jo olla, mutta kuivaa on kuin Saharassa.. Missä limat??? Nipistelyjä ja jomotuksia on kyllä ollut mutta jotain puuttuu.. kele.!!!

Mutta mukavaa maanantaita!!!

Alkuperäinen kirjoittaja iltsu-natsu:
(.) ovislaskurin mukaan ovis olisi perjantaina, ja simppoja liikkeellä runsain mitoin :whistle: olen päättänyt plussata tästä kierrosta jo viikkoja sitten joten... toivotaan toivotaan... kalenterista laskien tädin pitäisi saapua ke 21 pvä mutta samainen ovislaskuri laski että pe 23 alkaisi, joten ehkäpä testaan perjantaina. eilen nippaili aika lailla alavatsan tietämillä joten ehkäpä siellä jopa jotain tapahtuu :/ jatketaan harjoituksia :p

iltsu-natsu
meil on muuten sama kp ja kiertokin mulla oli viimeksi 33. (mutta elättelen toiveita lyhemmästä... :( )
Pitäisköhän minunki vaan "uskoa" se että ovis olis vasta PE?!!?!? ku nyt TÄNÄÄN TAAS EI MITÄÄN O-tikussa... eikä oo limoja, ei nippailua, ei mitään... Lämmöt alhaalla. Jospa se sit olis vasta pe ja lämmötkin notkahtais vasta to ja siitä sit alkais nousta. *peukuttaa kovasti itselleen* (ja toivoo muillekin plussarikasta vkoa 21!!)

Ja sit tohon edelliseen viestiini: EI tullut xx-merkintää. Nukahdin 22.30 valot päällä ja tää läppäri auki.. heh... Ja tais ukkelikin jo siinä vaiheessa aika raskaasti hengitää. Sit aattelin ku heräsin 01 -aikaan et AAMULLA vois sit olla pirteenä lämmönmittauksen jälkeen klo 06... MUT MITÄ VIELÄ; miehen tyttö oli tullut nukkumaan yöllä meidän huoneeseen. ARRGGHHH!! se siitä aamu-pupuilusta. ihan kiukuttaa vieläkin, vaikka voi olla että en siltinkään olis jaksanut pupuilla, ku en sit meinannut päästä ylös sängystä ennen 08 millään. No, mut jos ovis on vasta loppu viikosta niin meillähän on monta iltaa ja aamua aikaa harjoitella! ;) (ja lapsetkin on pois perjantaihin asti!!)

dreamer78

Yhteistyössä