**Piinaviikko 21**

pupuilusta:meillä mies on aina valmis ;) Tosin kun vauvakuumeeni oi pahimmillaan tuossa alkuvuodesta, tuli rakastelusta vähän ongelma.Mieheni ei lauennutkaan aina ja oli muutenkin sellainen "jyystämismeininki".Kertoi sitten ihan rehellisesti että mun vauvatouhotukset häiritsee.Miehet voi kuulkaa olla tosi herkkiäkin henkisellä puolella tän asian suhteen :eek: Lopetin vauvapuheet ja touhotukset.Yhdessä sovittiin että saa se vauva tulla jos tulee mutta sitä ei "tehdä".Ja johan on seksi luistanut! Rakastellaan yleensä aina kun siihen on mahdollisuus.Eli kun kaikki lapset nukkuvat yhtäaikaa ja mieheni on kotona eikä töissä.

Alkoholista:meidän lapset on lähteneet aluilleen kyllä aika kosteissa merkeissä, vaikken olekkaan mikään suurkuluttaja ;) Ekaa odotin luultavast ihan aluillaan omissa häissämme! Tokaa odotin jo tietämättämme kun juhlimme ekan oman kodin tupareita :p Kolmonen oli jo massussa aluillaan kun olin IKUISUUTEEN terassilla juhannusta viettämässä tyttäkaverien kanssa.Ja nelonen taas kun vietin ystäväni 30-juhlia kosteissa merkeissä.HUHHUH.Mutta terveitä ovat kaikki ja siihen on loppunut lipittely kun plussaa on testi näyttänyt.Joten olen sitä meiltä,että saattaa jäädä monet mukavat juhlat juhlimatta jos aina ajattelee että mitä jos......Alkoholi ei vaikuta sikiöön (minun mielipiteeni) ennen kuin plussaa on testissä.Mutta muuten ihmettelen mitä hittoa se muille kuuluu juoko vai ei ?Voihan jollakulla olla vaikka työpäivä edessä tai vieraita tulossa tai autolla liikkeellä tms!!!!En minä itse ainakaan laskeskele monettako siideriä kaveri juo vai juoko.

No juu.....

PLUSIIAAAAA++++++++++++++ :whistle:

Ja meikä tehnyt ovistestit päin hunajaa... Tein nimittäin eilen sen aamupissasta ja tuoreest sellasesta, ja niinpä siihen tuli tosiaan toinen tosi tosi himmee viiva. Tänään tein sen sit oikein, eli päiväpissasta ja vartin levänneestä sellasesta, niin tuli lähes 2 yhtä vahvaa viivaa. Tai viivat oli yhtä tummia mut toinen oli pikkasen ohuempi kuin toinen.Mitenhän ton sit tulkkais, et riittääkö se tummuus positiiviseks tulokseks, vai täytyykö niiden olla yhtä paksujakin? Joka tapaukses, mies ei oo tänään kotona, eli peittoja ei päästä heilutteleen, ja eiliset simpat tuli aamul vessanpönttöön, joten tää kierros tais men hukkaan, mut minkäs sille voi..

Palstarotta: Mitä tarkotat et eiliset simpat tuli aamulla ulos?? Kyllä siellä varmasti on ne muutamasata vahvinta simppaa päässy ihan perille asti ja oottelee siellä munajohtimissa nyt sitä munasolua!
Taisin sulle jo aamusella vastata että simppojen matka perille on 18cm pitkä ja kestää jotain 40min. Mä oon sen ajan ollu tyyny pepun alla että pääsevät varpilla perille. :whistle: ;)

Käärme..................12/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................13/25-30..............yk4.............pikkukolmon e n
Milla Migliore............14/28..................yk3.............. esikoinen
Talvimamma-09......15/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................17/30...................yk3.............pikkukakk onen
kassu.......................17/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................18/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............19/29-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............19/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................20/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................21/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............21/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................21/26-29.............yk3.............haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............25/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5 Missy-85, dreamer78, Nobody
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Huomenta!
Jännitys tiivistyy päivä päivältä :D
Eilen olin ostoksilla ja ai että olis tehnyt mieli ostaa ihania vastasyntyneille tehtyjä bodeja ym :heart:
No jos malttais vielä vähän aikaa odotella,kun saatais se plussa ensin :whistle: :D

taas mä opin jotain uutta internetin ihmeellisestä maailmasta! jos ovislimaa ei tunnu/näy olevan ollenkaan saattaa se johtua kehon nestevajauksesta --> aika loogiselta kuulostaa!

täytyykin taas keskittyä paremmin tuohon juomapuoleen ;)

JULIETTA: Mäkin olin silloin kun esikoista tehtiin, niin aina tyyny pepun alla sekstailun jälkeen :D Ja joskus katoin jonku suomalaisen leffan, jossa pariskunta yritti lasta, niin se nainen pisti jalat pitkin seiniä seksin jälkeen :LOL:
Niin, onhan sinne osa simpoista ehtinyt silloin jo yön aikana mennä,mut silti harmittaa kun valahti aika iso määrä tulla pois kun kävin vessassa. Mut sellasellehan ei mitään voi, ja onneks sentään ehtivät yön yli siellä olla.
Silloin kun tuo esikoinen tärppäs, niin me pupuiltiin sekä limapäivänä että sitä seuraavana. Ultrassa sit laskettu aika siirtyi vain yhellä päivällä, joten ilmeisesti tuo liman jälkeinen päivä oli tuottanut tulosta. Tässä kierrossa ei voitu sekstata kuin vain limapäivänä.
Huomaatteko te liman joka kuukaus? Mä en muuten ees stressais koko vauvatouhusta, mut kun mä en ainakaan havaitse limaa joka kierros. Itseasias oon havainnut sen kaks kertaa vaan ihan selvästi, eka kerta oli kun esikoinen tärppäs ja toka kerta sit nyt. Ja molemmissa kerrois oon ollu pissal ja nähny siin sen tippuvan pönttöön. Eli ihan sattumankaupal...

enpä osaa sanoa mitään uutta omasta tilanteestani. kn on samanlainen ku eilen, alhaalla, ISO ja pehmeä. ja kun porukka juttelee että se on auki, ni nyt kyllä tunnen miltä sekin tuntuu!! toista päivää jo sellanen... ovislimoja en oo kyl suuntaan tai toiseen havainnu.

nippailee niin maan pirusti! mutta hyvä niin tietää ainakin jotain tapahtuvan. mies tuossa jo ehti valitella väsymystään, mutta vihjaus nippailuista riitti. taitaa meillä olla trehvit sängyssä kunhan lapset saadaan nukkumaan :whistle: :D

minä en ole enään nipukkaa uskaltanut sorkkia -liian monta kohtutulehdusta takana. ja viimeinen km saattaa ( ikinä ei voida olla varmoja ) olla tulehduksen aiheuttama! mulle iski tulehdus kierre kuparikierukasta joka laitettiin kolmosen syntymän jälkeen, epäilevät kohtuun samalla päässeen jonkin pöpön. 10 tulehdusta takana -ei enään yhtään kiitos! :headwall:

nyt pesulle ja jotta pääsee suihkun raikkaana trehveille :D

iltsu-natsu

jeee. ovis päällänsä!! :) :) eilen alkoi juokseva, kirkas lima. pupuiluhalut korkeella. lämmöt laski aamulla ja nyt tuli tasa-vahvat ovis -viivat!!! tää on uskomatonta!
pupuilut on hoidettu ja edelleen jatketaan. :) :)
dreamer78

Ovis täälläkin päällänsä :wave: Mutta mies puuttuu :$ Kultani lähti aamulla työmatkalle ja palaa huomenna.Saattaa olla niin että menee siis juuri otolliset hetket ohi suun :/ Sellaista tämä elämä on

Muille teille ainakin plussia kovasti++++++++++++ :whistle:

no, kassu? kai te eilen tai aamulla teitte temput? ja eläähän se munis ja simpat jonkun aikaa. eiku heti huomenna sit varmistelemaan. ei se toivo ny viä oo menetetty. :)

No, mullakin kai se ovis-HETKI on vasta huomenna tai ylihuomenna, mut oireet on jo sen verran "kivuliaat" että LÄHIAIKOINA! :)

Mä en ymmärrä noita lasketun ajan laskureita... ku jos annan viimeiset kk:t 20.4. ja kierron pituus 33, niin yksi laskuri antaa LA 29.1.09 ja sit se sanoo et hedelmöitys olis ollu jo 6.5... ööö? ei se nyt viä oo ollu. pöhkö laskuri. ;) täytyykin katsoa onko täällä kaksplussassa laskuria... Mä vaan tänään jäin miettimään noita äippärahoja ja laskeskelin mitä tulis ja minkä mukaan. Vaikka ei tuohon vaikuta muutama päivä mitään... kunhan mietin. eikä sillä rahalla oo väliä, ja yrittäjällä se lasketaan YEL:n mukaan.
dreamer78

kiitos dreamer kannustuksesta :heart: Ei me aamulla ehditty pupuilla mutta huomenna yritetään varmistella :LOL: vauva-lehti.fi ja täällä kaksplussassa on ihan "TODENMUKAISET" laskurit.....kokeileppas :hug:

Samois mennään KASSU, mullakin meni se otollisin päivä ohi, mut sellasellehan ei mitään voi :(
Toi on kyl totta, mitä tuol sivun ylhääl kirjotit, et jos nainen vouhottaa vaan vauvajuttuja, niin mies ei sit välttämättä laukee. Toihan on ihan järjelläkin selitettävää, et miehelle tulee tavallaan suorituspaineet, et nyt on pakko laueta... Senpä takia ei kannata kamalasti miehelle sanoo milloin PITÄS puputella ettei se ala mitään paineita kerään. Tosin sitten voi käydä myös niin et naisella menee hermot jos mies sattuu parina kolmena kuukautena oleen työmatkalla just sillon kun pitäs puputella, niin suutuspäissään saattaa nainen siitä sit miehelle mainita... :whistle:

Mäkin voisin liittyä listoille vähän myöhässä.

Minni-07..............14/28.................yk4................toinen

Ovisnippailut kovat vieläkin, eilen pupuiltiin miehen kanssa, tänään lähti työreissulle, tulee kyllä huomenna. Oviksen bongasin siis eilen. Saas nähdä oliko työreissu pahaan aikaan.

tervetuloa minni-07! :)

Mulla olis nyt toooosi kovat juilinnat tuolla alhaalla. oikein korventaa vasenta puolta, josta nyt sit pitäis se munis irrota. toivottavasti irtoaa!
Tänään ja huomenna tietty viä varmistellaan - JOS tuo ukko nyt tulis tuolta pihalta pois. :kieh: :heart:
jännittää ihan että mitä lämpömittari näyttää aamulla, kun tänä aamuna se oli alle 36, kun yleensä on ollut 36,3 paikkeilla.
dreamer78

huamenta - ai minäkö palsta-addikti?!?!?!?

heps. Lämpö oli sitten aamulla 36,37! :) eli JOKO olen nukkunut huonosti, ja siksi se oli noussut jo 6 aikaan TAI hhmmm... SE on nyt tapahtunut. Tuntuu ainakin iho sellaiselta kuumottavalta, mitä ei aiemmin oo täs kierros ollu.
No, tässä ei nyt sit auta kuin ODOTTAA! ensinnäkin että pysyykö lämmöt ylhäällä ja mitä muuta tuntemusta tuntuu. Ovis oli pahoista kivuista päätellen myöhään eilen; kannattaakohan vielä tänä iltana varmistella? no, varmistellaan jos tuntuu siltä että tekee mieli. Nyt olis tietty kannattanut vielä aamulla pupuilla, mutta ei nyt oikein enää "huvita"; siinä olis sit jo liikaa tekemisen makua.

heh - taidan jäädä taustailemaan. :saint: :whistle:

Arvatkaas kuka on täällä sit ekana toitottamassa raskaus-oireitaan??!?!?!
:D :D :wave: Voisitte sitten hiukan tiputella mua maan tasalle - YK2 sentään vasta...

dreamer78

:heart: :heart: Torstai 8.5.2008. :heart: :heart:

Käärme..................13/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................14/25-30..............yk4.............pikkukolmon e n
Milla Migliore............15/28..................yk3.............. esikoinen
Minni-07..................15/28...................yk4...............toinen
Talvimamma-09......16/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................18/30...................yk3.............pikkukakk onen
kassu.......................18/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................19/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............20/29-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............20/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................21/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................22/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............22/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................22/26-29.............yk3.............haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............226/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Tervetuloa Minnille. :flower:

dreamer78: tuskin siitä varmistelusta ainakaan haittaa on :D . Ootko sie kokeillu tuota laskuria: http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Kiva kun moni on jo oviksen bongannut, nyt ei auta kuin odotella ja kuulostella kroppaa. ;)

Miulla taitaa olla ovulaatio just nyt päällä (ehkä, kai, ainakin kovasti luulisin niin...) eli ei tuu kovinkaan lyhkästä kiertoa tästä. :snotty:

Migreeni vaivaa joka toinen päivä, ärsyttävää!!!! :headwall:

:heart: :heart: Torstai 8.5.2008. :heart: :heart:

Käärme..................13/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................14/25-30..............yk4............pikkukolmonen
Milla Migliore............15/28..................yk3.............. esikoinen
Minni-07..................15/28...................yk4...............toinen
Talvimamma-09......16/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................18/30...................yk3...........pikkukakkonen
kassu.......................18/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................19/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............20/32-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............20/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................21/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................22/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............22/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................22/26-29.............yk3.........haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............26/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

muokkailin osaltani. :) ku en pääse kuitenkaan alle 30 kierrossa.

Yhteistyössä