en ymmärrä. mää voin viikon loppuun mennessä sanoa varmemmin, mut musta tuntuu et mä ovuloisin jo. tänään räpläsin kn aamulla ja se muuttunu kovaks, liukunu ylöspäin ja jopa kääntyny toisin päin!! tai siis että kun sillon ku sanoin että tunnen ku se on auki, ni nyt se kohta oli ihan jotenki hassusti limoja mä en pahemmin havainnu, paitsi ma ja ti, kun tuns et tuli housuun asti jotai märkää. mut ei ollu semmost "hedelmällist" limaa, semmosta paksua, vaan oli kirkasta. voih :ashamed: olis niin kiva kun olis selvät ovisoireet. lämpöjä en oo mittaillu, en oo vaan jaksanu. eilen töissä mulla alko tuntua ihan kuumeiselta olo alkuillasta, tai siis oli semmone kuumepää ja kuumesilmät, ju nou?
mut jos tää nyt oli ovis ni olipas se aikasin. ku mä oletin et se ois ollu tänään tai huomenna. ehkä mun kierto on vaan sitä lyhyempi tai luteaalivaihe hiuka pidempi. HUOKAAAAUS.
dreamer78 täältä saat itelles raskausoireiden kehittäjäseuraa...
mut jos tää nyt oli ovis ni olipas se aikasin. ku mä oletin et se ois ollu tänään tai huomenna. ehkä mun kierto on vaan sitä lyhyempi tai luteaalivaihe hiuka pidempi. HUOKAAAAUS.
dreamer78 täältä saat itelles raskausoireiden kehittäjäseuraa...