**Piinaviikko 21**

:wave: Heipä hei kaikille!
Pääseekö mukaan? Kp olis 8/28, yk 3 ja ekaa vauvvaa yritetään.

Taustaa: Laitoin yrityskerraksi 3 vaikka ollaan yritetty vauvelia pikkusta vaille kolme vuotta. Haluan itse laskea sen noin, koska tän vuoden helmikuussa päästiin tutkimuksiin. Miehessä ei vikaa, mut mä söin yk 1:llä Clomeja -> ei auttaneet -> nyt piikitän Menopuria kp:nä 5-9. Menopur kasvattaa folleja ja kohdun limakalvoa. Irrotuspiikki on sitten Pregnyl ja lääkäri sanoo millon se pistetään.
Huomena katotaan ultrassa onko follit pulleita. Olispa ne mahdollisimman muhkeita! :D

Iltoja!
Vappu meni rauhallisissa merkeissä ja tänään vähän muutakin :whistle:
Huomenna sitten taas uusinta,eiköhän se plussa vois jo tännekkin tulla =)
Huomenna olis töitä,mutta onneksi on sitten viikonloppu vapaata.
Ja tervetuloa uusille!
Mitäs veikkaatte,monta plussaa saadaan tähän pinoon?
Mä veikkaan että 7 tulee :D

Mie veikkaan, että tulee 14 plussaa. ;)

Tervetuloo Millalle, meenkin siut seuraavaksi lisäämään. Toivotaan, että huominen ultra tuo mahtavia uutisia. =)

Meillä meni vappu lasten kanssa, ulkoiltiin ja käytiin torilla. Syötiin törkeen paljon herkkuja ja nautittiin yhdessäolosta. :heart:

Miulla ei oo oikeestaan mitään hajua missä vaiheessa kiertoa mennään. Kai se ovis on tulossa, tuskin se ainakaan mennyt on. Ei kyllä jaksais stressata joten jos vähän löysäis. Tulee jos on tullakseen... (toivottavasti on!!!!). :D

Oltiin molemmat eilen vapaalla, käytiin kattelemassa vapputorin menoa, grillattiin ja otettiin pari olutta. Mies rassasi Datsun 100A -projektiaan ja mä istutin lisää mansikoita, kun vanhat oli tehny kovasti rönsyjä puutarhalammen veteen asti! Kaiken kaikkiaan ihanan rauhallinen päivä. Ja illalla vähän rietasteltiin... :heart: B)

moi.
TERVETULOA UUSILLE!

ON: oviksesta ei vielä tietoa; paitsi FF herjasi tän päivän aamulämmön lisäämisen jälkeen että O olis ollu kp8! hehheh... TUSKIN kuitenkaan. Ei limoja, ei nippailuja ei lämmönnousuja, ei mitään vielä. VASTA kp17 alan odottelemaan oireita. Mutta mun lämpökäyrä vetää siksakkia joten sen takia se FF on sekaisin. No, kai se siitä...
TIKUTUKSESTA: tiistaina tikutin tyhjän, keskiviikkona hailakan haamun ja eilen hailakan haamun. Noi haamut tuli 20 min sisällä. Maitomaista valkkaria on tullut jotain 3 päivää ja eilen runsastui. Tänään en tikuta ollenkaan; vasta huomenna. Koska ihan turhaan tällä kierron pituudella aloitin noin aikaisin, mutta minkäs mahdat malttamattomuudelle!!? ;)
Pelkään ettei mitään ovista edes tule. *huoh* Toiveet on silti korkealla. *huokaa taas*

no niin. Nyt töihin. onneksi hieman lyhyempi päivä normista. ja huomenna taas töihin.

DREAMER78

Perjantai 2.5.2008.

Käärme..................7/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................8/25-30..............yk4.............pikkukolmone n
Milla Migliore............9/28..................yk3.............. esikoinen
Talvimamma-09......10/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................12/30...................yk3.............pikkukakk onen
kassu.......................12/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................13/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............14/29-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............14/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................15/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................16/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............16/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................16/26-29.............yk3.............haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............20/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5 Missy-85
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Mukavaa ja lämmintä viikonlopun alkua!

johanna83:kyselit mun ovispäivää..... :heart: juu :whistle: onhan noita mukeloita meillä jo 4 mutta en kyllä yhtään tiedä milloin mulla on ovulaatio.aen siis kuulu niihin naisiin jotka sen selvästi tuntee enkä niihinkään,jotka sitä on yrittänyt bongailla.Me olemme olleet niin onnekkaita ,että lapset on meille suotu ihan luonnon omilla konsteilla:eli rakasteltu ollaan milloin on hyvältä tuntunut eikä ehkäisyä ole käytetty juurikaan.Viime kierrossa tosin ekaa kertaa eläissäni tikutin ovulaatiota ja plussan sain kp 14,eli olisiko itse ovis ollut sitten noin kp16.Jokatapauksessa kiertoni on aika pitkä joten ehkä se niillämain olisikin.

ELI OTOLLISET AJAT LÄHESTYY MEILLÄ MONELLA :wave: plussiaaaaaaaaaaaaaa :whistle:

kassu: ihanaa kuulla että teille niitä naperoita on siunaantunut ilman stressiä ja "luonnon antimilla" :heart:

kyselin sen takia, kun meillä näyttäs olevan aika samansuuntaset kierrot jotta sais ite osviittaa :whistle:

parhaimmat peittopäivät on mulla laskureitten mukaan vapusta ensi viikon loppuun (antavat siis eri tuloksia) katotaan tuoko pupuilu tulosta :D

milla migliore iso tuuletus muhkealle follille! :D

ja kaikille tasapuolisesti ihanaa viikonloppua

Kaunis lauantaiaamu :wave: Mies lähti aamulla taas 24h:n työvuoroon ja mulla olisi parit jumpat vedettävänä päivällä.Kuopuksen kummi tulee siksiaikaa lapsia katsomaan.Itsekkin sorruin tähän kaksplussan laskuriin ovista kartoittaessani ja se antoi otollisimmiksi päiviksi ensi viikonlopun päivät (?) ......sikäli harmillista,että olen koko viikonlopun koulutuksessa Helsingissä :/ No ajelen ainakin pe iltana kotiin ja sitten su Äitienpäivänä joten toivotaan että jaksetaan heilutella sitten pe ja su peittoja ja saadaan siimahännät hommiin ;)

Lauantai 3.5.2008.

Käärme..................8/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................9/25-30..............yk4.............pikkukolmone n
Milla Migliore............10/28..................yk3.............. esikoinen
Talvimamma-09......11/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................13/30...................yk3.............pikkukakk onen
kassu.......................13/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................14/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............15/29-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............15/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................16/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................17/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............17/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................17/26-29.............yk3.............haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............21/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5 Missy-85
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Moi! Tänään tullut outoa vaalenpunaista vuotoa kun olen pissalla käynyt niin paperiin on muutaman kerran sellaista jäänyt... mitä mahtaisi olla?! luin jostain et voi olla esim. ovulaatiovuotoa? onko kukaan muu kuullut? Minä kun heikkohermonen olen.. nin taas tulee kuviteltua kaikennäköstä.... mut plussatuulia kaikille!!

Käärme..................9/26-27..............yk 3............kolmas lapsi
Swiss.....................10/25-30..............yk4.............pikkukolmone n
Milla Migliore............11/28..................yk3.............. esikoinen
Talvimamma-09......12/30-31(-54).....yk2............esikoinen
Nobody....................14/30...................yk3.............pikkukakk onen
kassu.......................14/32-41.............yk2..............viides
Chessa....................15/28-36.............yk2............pikkukolmonen
dreamer78...............16/29-33.............yk2...........1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............16/33...................yk8...........neljäs
Julietta.....................17/30-35............yk 1............ensimmäinen
apsu........................18/35..................yk2..............esikko
Tanjusha82.............18/30-35.............yk 5............kolmas
Missy-85..................18/26-29.............yk3.............haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............22/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING...
ma 19.5 Missy-85, dreamer78, Nobody
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5 Julietta
la 24.5 Talvimamma-09
su 25.5 kassu

Tanjusha82 taitaapa olla sitä itteään... ;) eikös nuo vuodot kesken kierron voi olla a) ovulaatiovuotoa tai b) kiinnittymisvuotoa... Sinun tapauksess varmaanki ovulaatiovuotoa :)

Kyllä me naiset vaan vuodetaan :D alko naurattaa oma teksti, ovisvuoto, kiinnittymis, menkat... limat.. :D

Moi!!! Joo, vuotoa on tasaiseen tahtiin, MUTTA MISSÄ ON MUN VUODOT???? ihan kuivaa tuntuis olevan! Ei kai mulla sitten sitä ovistakaan ole vielä kun ei tule mitn limavuotoja että simpat pääsisi uimaan paremmin... Muniksissa on kyllä jomotuksia ollut. Ärsyttävää epätietoisuutta! Olis pitänyt sittenkin tikutella.....

Mulla taas tulee tänään sitkeää kirkasta limaa runsaasti :x Nythän on se "ideaali" normaalinaisen ovulaatioajankohta eli kp 14,mutta kun olen luullut ovuloivani aina aika myöhäisessä vaiheessa.No.Saattaahan nuo limat olla mitä vaan :/ Harrastettiin "päiväuniseksiä" (kuten kutsumme jos hyppäämme vällyjen väliin lasten ollessa unilla) eli on sitten ainakin varmuuden vuoksi laitettu häntäheikkejä matkaan :wave: Kaunis sunnuntai ja ystäväpariskunta tulee grillailemaan alkuillasta.Mukavaa sunnuntaita :wave: !

Onnea Milla molluskasta! :flower:
Mäkin tarvisin yhden tänne!
Mulla ei oo tietoakaan oviksesta; ei mitään tuntemuksia rinnoissa, ei munasarjoissa, ei missään. ei viivaa tikkuun - vain just ja just haamun isoäiti. pöh. no, jospa vielä en luovuttaisi; laskureiden mukaan ovis olis kyl vast ti-ke-to... ja onko niihin sit uskomista mun kohdalla ku on tota PCO:a. Mut nyt kierto olis ainakin 30pv.

Mulle vois testipäiväksi laittaa nyt 19.5.

dreamer78

Kiitos dreamer78! Eiköhän sunki munis ainaki yhtä mollikkelia kasvata, ainaki pidän kovasti peukkuja sun puolesta!
Mulla ei oo mitään muita ovisoireita, ku ehkä alavatsassa jotain pientä tuntemusta (ja pistoskohta on kipee :LOL: ). Liekö johtuu siitä, että pistin sen irrotuspiikin. En tiedä.
Tänä aamuna laitettiin simpat töihin, pitää vielä illalla liikutella niit pikkukavereita. :D

Hei taas!
Tilasin mammaksilta niitä erittäin herkkiä testejä pari kipaletta, testata meinasin tossa
19.päivä eli maanantaina,eli voi laittaa mut tohon listaan =)
Voisin sanoa että tässä kierrossa mulla vois olla hyvät mahikset plussata,ainakin sen perusteella mitä ollaan peittoja heiluteltu :p :D

Julietta eipä täälläkään mitään limoja näy. :/

Eipä tuo haittaa kun miestä ei taho millään saada peittojen väliin. Kahtena iltana saanu jo pakit ja tänää kahdesti. Onneks voin tulla aina tänne jos ei heru :D

täällä taas "neiti-oma-napa" ja fiilikset down :( en tiedä miksi vaikka sää on mitä kaunein ja ollut vapaa viikonloppu.

talvimamma toi on niin totta, ärsyttää kun halut menee ristiin. munkin pitäis toi mies kammeta sänkyyn jollain konstilla..!

Yhteistyössä