**Piinaviikko 21**

Moikka! Täti onneksi pakkasi kassinsa ja lähti! Nyt sit taas päästään tosi toimiin!! Eikös olekkin ihanaa kun vihdoinkin saapui tuo kevät?! Jotenkin sitä vaan on itekkin niin paljon paremmalla mielellä kun aurinko paistaa!! Plussa tuulia kaikille!!!

Heips! Piti tuosta oviksen bongauksesta kommentoida... Mä kans harrastin tuota tikuttelua vähän aikaa sitten ja sain joka kierto plussan digitaalisella.. No, gynellä sitten kävin ja hän sanoi etten ole ovuloinut sitten kaavinnan... joten vääriä tuloksia voivat antaa... mutta tää ei ollu pointti vaan se että gyne käski mun heittää ovistikut roskiin ja keskittyä sänkypuuhiin!!!!!! :LOL: :LOL: ja sen pointti oli just se, että liiallisen ressaava tikuttelu voi aiheuttaa sen että ei sitten pupuile tarpeeksi usein...

vähän vaikee sepustus mutta ymmärsitte. Ja oonkin nyt saanu pidettyä itteni kurissa enkä oo tilannu testejä,,, mutta onhan tässä aikaa..... :saint: :D

Huomenta.

Joillakin täi tekee jo lähtöään ja mullakin onneksi parin ekan päivän kova vuoto on muuttunut niukemmaksi.Sellaista kysyisin,että kun mulla on nyt kahdessa kierrossa menkat alkaneet niin että kaksi päivää on tullut ruskeaa/vaaleanpunaista tuhrua ja sitten kolmantena päivänä alkanut kuin saavista kaatean vuoto.Että miten te itse laskette kp:t jos jollakin muulla on tällaista? Mulla nuo kp:t on laskettu siitä ekasta kunnon vuotopäivästä.....

moikkelis... :)

täällä näyttäisi joitain tuttuja olevan edellisistä pinoista :) :wave: olin tuolla vko 13-14 vai mikäs se nyt olikaan jännäämässä, mut homma ei tahtonu lähteä etenemään millään ku viikot vaan kului ja menkkoi ei näkyny (mulla taustalla pillerien lopetus 2/2008) ja viimein, 54pv kierron jälkeen menkat ilmestyivät.

tais olla jotain vaikutusta sillä, että ostin pari raskaustestiä eilen kun alko jo jurppia. vähän tässä jännittää, tuleeko kunnon vuoto vielä, kun tää on varmaan vaan limakalvon rapistumista, ei tainnu olla ovista olleskaa. eilen ja tänää maha kuitenki kipristelee toivotulla tavalla, joten julistan itselleni kp 1/30-31 (-54) ja yk 2. esikoista toivotaan. jos siis jännäykseen pääsee mukaan :)

Keskiviikko 23.4.2008

Talvimamma-09........1/30-31(-54).....yk2...............esikoinen
Nobody..............3/30..............yk3.................pikkukakkonen
kassu................3/32-41..........yk2.................viides
Chessa..............4/28-36.........yk2................pikkukolmonen
dreamer78........5/29-33..........yk2.................1.yht. lapsi
iltsu-natsu........5/33...............yk8...................neljäs
Julietta..............6/30-35.........yk 1.................ensimmäinen
apsu..................7/35...............yk2................esikko
Tanjusha82.......7/30-35..........yk 5.................kolmas
Missy-85............7/26-29...........yk3......haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83.........11/37...............yk2.........

Tervetuloo kaikille uusille. :wave:

Johanna: monettako pientä teille yritetään niin voin lisätä listaan?

kassu: miulla joskus alkoi menkat tuhruttelemalla ja aloin kyllä laskemaan ihan ekasta tuhrupäivästä vaikken tiiä meneekö se niin "oikein". Nykyisin ei kyllä sitä ongelmaa oo, ekaksi tulee saavipäivät ja sitten lopuksi tuhruilut.

Julietta: juu ymmärsin. :D

Tanjusha: kyllähän tässä alkaa olla kevättä rinnassa. Ulkonakin on mukavampi peuhata kun on niin lämmin ja ei tartte lapsia topata niin älyttömiin määriin vaatteita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Talvimamma-09:
khii kivaa että pääsin mukaan. :) saaks heti antaa parannusehdotuksia? tohon vois laittaa pvm viikolt 21 millon kukaki testaa... semmosia näkyny muissa pinoissa..
Juu, miksipäs ei. =)

Eli kun tiiätte tulevan testauspäivän niin kertokaa. Itelläni ei oo vielä hajuakaan, riippuu roikkuu ovulaatiosta jos sellaisen huomaan. B)

Hellou! Mä tilasin just itelleni ovistestin!
Siis menen ensi tiistaina gynelle ja ultralla saa sitten katsoa munisten tilanteen. Tulee vaan aika kallis testi, mutta ei maha mittään.

Mä en uskalla ilmottaa mitn päivää, kun en kuitenkaan saa pidettyä näppejä irti niistä testeistä... :LOL:

TORSTAI 24.4.2008

Talvimamma-09........2/30-31(-54).....yk2...............esikoinen
Nobody....................4/30...................yk3...............pikkukakkonen
kassu.......................4/32-41.............yk2...............viides
Chessa....................5/28-36.............yk2................pikkukolmonen
dreamer78...............6/29-33.............yk2...............1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............6/33...................yk8...............neljäs
Julietta.....................7/30-35............yk 1...............ensimmäinen
apsu........................8/35..................yk2................esikko
Tanjusha82.............8/30-35.............yk 5................kolmas
Missy-85..................8/26-29.............yk3................haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............12/37.................yk2................esikko

TESTING TESTING... :heart:
ma 19.5
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5
la 24.5
su 25.5

siinäpä ois päivitys tälle päivälle :)

minea laskeskelin että sulla pitäis alkaa menkat lauantain vko 20, mutta teetkö testin vko 21 vai, että tuota... :) ilmoita jos haluat pitkittää jännitystä tänne meitin viikolle asti :)

heipsan keikkaa!
täti on poistunut keskuudestamme -jes jes! :D
nyt sitten saisikin pysyä poissa monen monta kuukautta. *koputtaa puuta ja tekee kaikki mahdolliset kikat* ;)

muutto menossa ja laatikoita siellä täällä kaikialla... täytyy jatkaa...

iltsu-natsu

ps. testauspäivää en ole vielä miettinyt, katsotaan lähempänä

kiva juttu! tuo kierron pituus 30 on minulla hieman suurpiirteinen, viimeksi se oli näin mutta ei ole vielä tasaantunut ihan kokonaan pillereiden lopetuksen jälkeen.
kiva olisi juu jännätä muiden kanssa, mulla mies lähtee 5.5 loppu kuuksi työreissuun joten yksin joudun jännäilemään. muutenkin voi mennä vähän tiukoille tuo hommailujen ajoittaminen,
tulee niin pitkä tauko.. saa nähdä kuinka käy!

Pöh ja pah, täällä täti vieläkin riehuu... 2 päivää jäljellä. :snotty:

Oviksen aikoihin, hehkeydestä en oikein osaa varmaksi sanoo mutta muuten on kyllä halut kohdallaan. Hih, mies just sanoi kun kysyin, et oon oviksen aikaan normaaliakin hehkeempi. :LOL: :heart:

Kulje aika, KULJE! :p

Perjantai 25.4.2008

Talvimamma-09........3/30-31(-54).....yk2...............esikoinen
Nobody....................5/30...................yk3.............pikkukakkonen
kassu.......................5/32-41.............yk2...............viides
Chessa....................6/28-36.............yk2.............pikkukolmonen
dreamer78...............7/29-33.............yk2...............1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............7/33...................yk8............neljäs
Julietta.....................8/30-35............yk 1...............ensimmäinen
apsu........................9/35..................yk2................esikko
Tanjusha82.............9/30-35.............yk 5................kolmas
Missy-85..................9/26-29.............yk3................haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............13/37.................yk2................esikko

ma 19.5
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5
la 24.5
su 25.5

mie en mee oviksesta sanomaan mitään, oonko halukkaampi ku muuten ja hehkeydestä en sit yhtään mitään :LOL:

tädin aikaan voi ainaki todeta että tekis mieli mut en tykkää menkkaseksistä ja mieskin ois hiuka puhumisen takana...

hii op!

lusmuilen vielä hetken tässä kahvikupin kanssa ja sitten pitäisi alkaa kantamaan kamaa kohti pihalla odottavaa rekkaa. tarttis saada tyhjäksikin se vielä tänään ja keretä ystävien tupareihin illalla -kiirusta pukkaa!

ps. harjoitukset aloitettu -eipä olla sitten ainakaan myöhässä...

sulla kyllä tekemistä tälle päivälle riittää iltsu-natsu!

täytyy kyllä nyt viikonloppuna alottaa harjottelut :whistle:
kyllä me tässä kesän kynnyksellä plussataan kaikki sitä mukaan kun aurinko paistaa ja luonto kasvaa! +++++++++++++++++++ :whistle: kaikille!

Lauantai 26.4.2008.

Talvimamma-09........4/30-31(-54).....yk2...............esikoinen
Nobody....................6/30...................yk3.............pikkukakko nen
kassu.......................6/32-41.............yk2...............viides
Chessa....................7/28-36.............yk2.............pikkukolmonen
dreamer78...............8/29-33.............yk2...............1.yht. lapsi
iltsu-natsu...............8/33...................yk8............neljäs
Julietta.....................9/30-35............yk 1...............ensimmäinen
apsu........................10/35..................yk2................esikko
Tanjusha82.............10/30-35.............yk 5................kolmas
Missy-85..................10/26-29.............yk3................haaveissa toinen/eka yhteinen
johanna83..............14/37.................yk2................esikko

ma 19.5
ti 20.5
ke 21.5
to 22.5
pe 23.5
la 24.5
su 25.5

Yhteistyössä