Oma kiertoni syyniin pitkästä aikaa. Erikoiselta tuntuu jo tässä kohtaa. Oletettu ovis oli su 21.1.2013.
kp21/dpo0 Oletettu ovis. Kostea olo jo edellisenä päivänä ja kuin kirkkaalta taivaalta iski hirveä mahakipu, sellaista kohdun supistelua ja alkoi tulla superliukasta limaa. Juilinta ei ollut selkeästi kummallakaan puolella. Nännit herkistyivät. Jos oli ovis kuten luulen, niin oli rajuimmat kivut, sai oikein henkeä haukkoa.
dpo1 Ei mitään muuta erikoista, paitsi se, että kaupassa alkoi hirveästi tekemään mieli vadelmavissyä ja minttujäätelöä. Noissa ei ole mitään logiikkaa minun kohdallani. Valkkari olematonta ja muuttunut valkoisemmaksi.
dpo2 Viime yönä heräsin yöllä siihen, että mahassa oli sellainen lämmin tunne. Enkä muuten juuri ikinä heräile öisin. Rinnat turvonneen tuntuiset ja nännit arat. Juilimista vasemmalla muniksella ja kohtu supistelee, valkkari olematonta ja valkoista. Aamulla olin aivan pomminvarma että olen hedelmöittynyt (joo tiedän ettei sitä voi tuntea mut antakaa mun leijua edes hetki.)
dpo3 Ollut hermo ehkä hieman kireällä ja alapäässä on kuivaa kun saharassa. Aamupäivällä nippaili mahalta mut nyt ei tunnu yhtään mitään. Rinnat hieman herkät ja nännit kansa ja pikkasen pinkeet, lähinnä sellaiset et tunnen et ne on olemassa. Ja aamusta alkaen kurkkukipu.
dpo4 Sellainen olo, että en varmasti ole raskaana. Rinnat jotakuinkin samanlaiset kun eilen ja pitkät päällä vissiin kolmatta päivää ja siten nännit hieman arat. Valkkari ihan valkoista ja kokkareista ja sitä on vähän. Mahassa välillä jotain ihme tuntemuksia, ei niinkään menkkajuilintaa vaan jotain muuta. Huimausta.
dpo5 Rinnat ei muuten lainkaan kipeät mut nännit hieman herkät. Päivän mittaan sellaista kummallista vihlontaa kohdussa.
dpo6 Rinnoissa ei mitään ihmeellistä. Nenä vuotanut tänään ärsyttävän paljon, mut liittyy lähinnä ulkonaolemiseen. Pientä kipuilua oikealla puolella pikkasen kyljen alla.
dpo7 pientä lämpöilyä ja nokka pikkaisen vuotaa/tukkoinen. Mahassa ei juurikaan tuntoja, tosin eilen illalla tuntui repäisykipu mikä sai ihan ääneen kiroamaan. On niitä muissakin kieroissa ollut. Rinnat aika oireettomat.
dpo8 Rinnat ehkä hieman turpeammat ja nännit ihan vähän arat. Nenä ei enää vuoda. Nukuin iloisesti pommiin aamulla mikä todella epätavallista mulle... Vähän väystti ilmeisesti. Iltapäivästä testihimo yllätti ja jonkin viivanpaikan taisin saada. Edelleen pientä lämpöä. Mahalla ei oikeastaan mitään, enhkä pienenpientä juilimista hetkittäin. Ummetusta.
dpo9 Ummetus jatkuu. Päivän mittaan sellasia pieniä viiltäviä kipuja alavatsalla. Edelleen r-testissä mielikuvitushaamuja. Rintojen kiputila vaihtelee, aamusta oli arat, nyt ei yhtään. Kuiteski sellaset täyteläisen oloiset niinkun yleensäkin tässä kohtaa.
dpo 10 Miehennähtävä HAAMU, ehkä siksi jopa plussa. Ummetus loppunut ja illalla väsy iskee oikein toden teolla. Paria dippiä poislukien lämmöt olleet muuten koholla jokusen päivän.
dpo11 HAAMU VAHVISTUNUT. Nipistelyt mahalla jatkuu, rinnat täyteläiset mutta eivät lainkaan kipeät
dpo12 RASKAANA 1-2 Sama kun eilen ja epäuskoinen olo
Tämä olkoot tässä!