??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Mulla on muuten myös tota pistävää kipua kylkiluiden alla mitä Tagzyllä oli tuossa edellisessä tärpissä. Ja muistelen että mullakin oli samaa ekassa raskaudessa. Ja kipu levisi tänään hetkeks koko vatsan alueelle.
Yks oire, mitä en oo tonne ees listannu (koska en ole varma kuvittelenko vaan sitä :LOL: ) on rintojen ja lähinnä oikeen rinnan ajoittainen pistely, viiltokipu ja kihelmöinti niinkun ois maito nousemassa. Mut yhtään ei oo rinnat kosketusarat eikä kipeet edes puristeltaessa. Ei myöskään erityistä väsymystä (jota ei tosin ollut yhtään ed. raskaudessakaan) eikä pissalla ravaamista. Pelolla siis odotan koska ne menkat alkaa....
 
Tämä on niin kiva pino, että laitan korteni kekoon!! :D

Eli yk 4, kierto 27pv, luomukierto, ennen syönyt Proveraa kp15-24.

Kp 1-4 Vuoto pv
Kp 5-6 Tiputtelu vuotoa. Pupuilua.
Kp 7 Gyne käynti, kaikki kunnossa
Kp 9-12 Ei kummempia oireita
Kp 13-14 Ajoittain kipuilua vasemmassa munasarjassa. Ovistikku hieman punertaa. Pupuilua.
Kp 15-16 Kipuilua vasemmassa munasarjassa. Kananmuna limaa. Rinnat arat. Ovistikkuun kaksi vahvaa viivaa. Oletettu ovulaatio. Pupuilua molempina päivinä.
Kp 17 Vasemmassa munasarjassa kipuilua jatkuu, mutta ei yhtä voimakkaana. Vähän vielä tulee limaa. Pupuilua. Ovistesti haalentunut.
Kp 18-19 Kutituksen tunnetta vasemmassa munanjohtimessa (Ainakin oletetussa johtimen kohdassa). Pupuilua.
Kp 20-21 Kutitus siirtynyt alemmas kohdunkohdille. Kipua vas. munasarjassa. Nippailua.
Kp 22 Kova nipistys vasemmalla alavatsalla. Repivää kipua vasemmassa munasarjassa.
Kp 23-24 Vasenta munasarjaa repii edelleen. Nipistyskohtaa pistää ajoittain. Väsyttäää... |O Nippailua vasemmalla. Hätäinen r-testi, nega.
Kp 25-26 Alaselkä todella kipeä, särkylääkettä joutunut ottamaan. Menkka tuntemuksia, nippailua, repimistä lonkaan ja reiteen vasemmalla. Väsyttää. Herään aamulla pahoinvointiin joka menee ohi. Nipistyskohtaa pistää (aivan kuin joku tekisi siihen tilaa). :)
Kp 27 Oletettu menkkojen alkamispäivä. Yöllä näen unta raskaustestistä joka näyttää raskaana 2-3. Kääntyessä sängyssä molempia munasarjoja repäisee kipeästi. Alaselkä kipeä. Aamupissasta tehty ovis plussa, joka ilmestyi n.20min päästä. Testin teen tänään varmaan kun haen testejä apteekista :)

Testi tehty ja negaa näytti. Kuukautisia odotellessa....
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Täällä olisi toiveena toinen lapsi ja nyt ovulaation jälkeen tullut erittäin outo "oire" (tai miksikä sitä sanoisi) joten...

Tällää tarvittaisiin vähän apua/kokemuksia/mielipiteitä!

Elikkä mulla on nyt menossa kp 27/28-30, ovulaatiosta on nyt 10-11päivää. Ovulaatio bongattu siis ihan mahakipujen ja valkovuodon runsauden myötä.

Toissa päivänä kp 25/28-30 luulin että menkat alkaa,noin vartti tunnin kouraisi ja jomotteli mahaa menkkamaisesti,menin vessaan laittamaan sidettä niin alushousuihin oli tullut n.2rkl verta. Laitoin siteen kun ajattelin et nyt tuli täti kylään, mutta muuta ei tullutkaan, huomasin illalla että siteeseen oli tullut tosi pieni määrä semmoista vaaleanpunaista valkovuota ja nyt ei tule mitään. Eikä ole maha kipeänäkään enää,jotenkin jännä olo vain tuolla kohdun seudulla...

Ja eilen tuli kanssa kp 26 n.2rkl ruskeata tuhrua housuun ja siihen sitten taas jäi :eek: tää on todella outoa koska tätikin kurvaa paikalle kera niagaranputousten jotka jatkuukin 5-6päivää...


Mietin vain että mitä tämä mahtaa olla? Koskaan aiemmin minulla ei tämmöostä ole ollut.

Vauvakuumettä on, googlestakin yritin tietoa etsiä ja en löytänyt muuta kuin kiinnistymisvuotoon ja kipuun liittyviä keskusteluita. En jaksa uskoa että sitä olisi ettei taas tiputtaisi korkealta pilvilinnoista ja kovaa....

Nöyrin kiitos kaikille jotka viitsivät vastata!
 
Viimeksi muokattu:
Voi tytteliiolla ihan juurikin kiinnittymisvuotoa. Se useimmin on juurikin pienimäärä kirkasta/vaaleanpunaista/ruskeaa vuotoa. Itsellä tuli vaaleanpunaista pyyhkiessä seksin jälkeen ja alamaha aristaa vieläkin...minulla vasta kp15/28 eli ovis aikaahan minulla nyt vasta on.

Toivotaan että niitä plussia alkaisi tulemaan oikein urakalla niin saataisiin kunnon "puhurit" tänne palstalle! On mukava lukea muiden oireita ja sitten tuloksia, itsellä oviksen tunnen nyt todella selkeästi ja limat jatkuu, mutta samoja oireita on oviksen aikaan kuin olisi raskaudessa (toista kertaa huomaan tämänkin nyt) Seurataan mitä tapahtuu..taitaa olla joko dpo 0tai 1 nyt(en ole varma kun oireet alkoi jo sunnuntaina)
 
Tein tänä aamuna apteekin oman testin ja haamujen haamuhan siellä oli,silmillä erottaa ihan hyvin ja tulikin 2min sisään testin teosta,nyt vaa ajattelen et jospa se olikin vain viivanpaikka :/ noop,eipä auta muuta kuin odotella muutama päivä ja uusia testi...
 
miss_piggy
Täälläpä nyt sitten kp 37, dpo 10.
Aamulla tehty negatesti. Ei näy haamun haamua. Kuukautiset ei kuitenkaan oo alkanut, vaikka silloin yhtenä päivänä tuli paperiin jotkut punertavat limat.
 
En ole kummempia toiveita asettanut tälle kierrolle, koska ovis jäi bongaamatta (en tikuta), mutta veikkaan että hiiva vaikutti tässä kierrossa siihen, ettei kunnon limoja tullut missään vaiheessa.

Nyt kuitenkin olen menossa kiertopäivässä 27 (yleensä kierto 28-29 pv, ei koskaan yli 31 pv) eikä minkäänlaisia tuntemuksia tulossa olevista menkoista. Yleensä kp 23-24 on alkanut menkkamaiset jomottelut ja nyt niitä ei ole ollut ollenkaan, sen sijaan tosi kipeät munasarjojen kohdilta tulevat vihlaisut on välillä lamauttaneet kokonaan. Kipu säteilee toiseen nivuseen ja välillä nivusessa jytkyttää elohiiri. Viikon ajan on nyt ollut aivastelua, nenäntukkoisuutta, huonoa oloa iltaisin, yöunien tarve noussut hullusti, vessassa juoksemista jopa öisin, röyhtäilyä koko ajan (en yleensä röyhtäile ikinä), närästystä... oliskohan tää nyt sitä viimein :$
 
Viimeksi muokattu:
hei ! mitä mieltä siellä ollaan, että voiko niistä touhutipoista raskautua vai ei ?

olemme mieheni kanssa "suunnitelleet" lapsen tekoa vasta n. 2-4 vuoden päähän, vaikka itselläni polttelisi jo kovasti. olemme olleet useampia kuukausia keskeytetyssä yhdynnässä ja noin joulukuun 20pvä tienoilla miehen tultua (ei sisälleni) aloitimme homman vielä uudelleen. eli eikö silloin ole voinut tärppikin käydä ? huolestuttavaa on myös se, että kuukautisia ei minulla ole ollut n.4kk, joten voinko silloin edes raskautua. (+kuukautiset aina olleet epäsäännölliset, mutta gynen mukaan kaikki sisälläni ok)

kaksi viikkoa sitten olen tehnyt negatestin ja "oireina" on nyt ollut.
- alamahassa vihlontaa, repäisyjä ja semmoisen pallontunnetta sekä painetta.
- rintalihastenkipu, ei siis nännien. vaikka niitäki on välillä kihelmöinyt.
- huono/paha olo. autolla itse ajaessa en aluksi tuntenut mitään, mutta sitten kun menin vänkärin paikalle istumaan, alkoi ns. päässä heittämään ja olo oli erittäin ikävä.
- pääkipuilua ja erittäin kova alaselänkipu alkoi eilen.
- väsymys !
- hajut tuntuvat tulevan voimakkaina nokkaan, tupakka ällöttää.

niin ja pissatulehdus katsottiin ja sitä ei ole.
 
miss_piggy
Niin joo, plussasin viime lauantaina, eli dpo 11 :)

Mullahan tämä juttu tosiaan meni nyt niin, että...

- viimeiset menkat oli 6.12.12
- teroluteja söin heinä-joulukuu-12.
- luulin oviksen olleen joskus kp 14-15 mutta jatkoin silti oviksen tikuttelua.
- 31.12 eli kp 26 sain ovistestiin kunnon viivat ja oli mojovat oviskivut.
- pupuiltiin oviksen aikana ovisplussa-päivänä sekä päivää ennen.
- oviksen jälkeen oli närästystä lähes joka päivä.
- parina päivänä oli ummetusta.
- dpo 8 tuli limaista vuotoa aamulla paperiin, jossa oli hitunen verta seassa.
- omituisia mahakipuja oli melkein joka päivä.
- dpo 10 raskaustesti näytti negaa.
- dpo 11 tein testin enkä uskonut saavani siihen minkäänlaista viivaa.
- sitten raskaustestissä seisoikin kaksi viivaa ja se toinen on vahvistunut päivä päivältä :)

Nyt siis laskujen mukaan menossa rv 5+6, eka neuvola varattu ja sinne 30.1.
 
Aivan mahtavaa, Leonis, onnea!!! :flower:
Itse olen tällä hetkellä katkera kaikille jolla alkanut menkat :headwall: mä-haluun-mun-kuukautiskierron-takaisin!!! Aaargh suututtaa, itkettää, harmittaa...mua ei harmita negatestit yhtään koska tää oli vasta eka tjot-kierto, mutta en kestä sitä jos kierto venyy satapäiväiseksi. Ei hermo kestä :(
 
Hei!
Googlettelin oireitani ja päädyin tähän ketjuun. Pakko oli rekkautua, jotta pääsen kirjoittamaankin. :)
Mielessäni ei edes käynyt mahdollinen raskaus, kun oireitani ihmettelin ja googlasin.. Tosin kiertohan on siinä vaiheessa, ettei testit mitään vielä näyttäisikään..
Taustaa sen verran, että olemme lapsettomuushoidoissa olleet useamman vuoden, ilman tulosta. Kaksi kertaa viimeisten kahden vuoden aikana olen kuitenkin luomusti plussannut, vaikka luomuraskauden ei pitänyt useiden eri lääkäreiden mukaan olla mahdollista. Ikävä kyllä, molemmat raskaudet ovat päättyneet keskeytyneeseen keskenmenoon.

Nyt, tämän ketjun innoittamana aloinkin pohtia, voisinko olla raskaana. Toivoisinkin teiltä kommenttia, koska nämä asiat on minulle sen verran vieraita. (Molemmat aiemmat raskaudet tulivat täytenä yllätyksenä, enkä edes aavistanut raskautta ennen kuin tein testit, kun kuukautiset olivat reilusti myöhässä.)
Listaampa tähän näitä mun oireitani (edelliset menkat 27.12.):
- ovulaatiolimat viime viikon tiistai-keskiviikko
- sunnuntaina "krapula" ilman alkoholia, olin koko päivän väsynyt ja pää toimi todella hitaalla
- sunnutai-illasta lähtien palellut, lämmöt asteen verran normaalia korkeammalla
- vatsa sekaisin
- välillä alavatsassa tuntuu kipuiluja
- tänään alkanut kova alaselkäkipu
- eilen alkanut "pohjaton vatsa" Ihan sama, paljonko syön, kohta on taas nälkä
- väsymys
- yöllä heräilen muutaman kerran
- nännit kosketusarat

Olen miettinyt näiden voivan olla myös kuukautiskipuja, vaikka kuukautisiin pitäisi olla vielä lähes viikko. Yleensä kuukautiskivut alkavat edellisenä päivänä.
 
-KITTY- Kuukautisten pitäisi alkaa aikaisintaan ensi tiistaina tai keskiviikkona. Säännöllinen kierto päivän heitolla ollut jo useamman vuoden. Kivut tulleet yleensä päivää ennen kuukautisia.
Itsekin uskon tällä hetkellä siihen, että jostain syystä kiertoni heittää ja pahasti ja kuukautiset alkavat hetkenä minä hyvänsä.
 
Ei siis auta muuta kun odotella.. itselläni pitäisi alkaa sunnuntaina ja olen varma tädin tulosta kun on tullut jo kuvioihin kamala pms vitu*us ja hiki aaltoja :x

Mutta niin kauan on toivoa kun punainen paholainen pysyy poissa ! =)
 
KITTY: Mullakin tuli muutama päivä ennen menkkoja vitutus, ihan niinku pms, mutta pikkasen erilainen. Sellanen ailahteleva, välillä vitutti kamalasti, hetken päästä taas ei yhtään. Hikiaallotkin on itseasiassa raskausoireita..

Itselläni kävi näin; testailin loppukierrossa pari negaa (liian aikaisin), sitten luovutin, alkoi "menkat", jotka on olleet oudot ja niukat, testasin uudelleen kp 28/27 ja sainkin haamun. Edelleen tiputtelee verta ja eilen kp 30 sain jo selkeän plussan. Ihan kiva mutta jännittää tää vuoto, että miten tässä nyt sitten lopulta käy. Ei uskalla oikein iloitakaan vaikka oireetkin on ja testit plussaa, todella raskasta :/ Huomenna varmaan pakko soittaa neuvolaan ja yrittää päästä lääkärille...
 
Viimeksi muokattu:
Oireita ei oikeestaan edes ollut tai ole. Oviksen jälkeen nännit kipeyty ja ovat ehkä nyt vielä vähemmän kipeät. Plussasin siis äsken aika selvät viivat :)

dpo ovislima
dpo1 lämpö nousu, turvotus alkoi, nännit kipeät, koko ajan kylmä, paljon juoksevaa valkovuotoa
dpo9-10 vaalea plussa
dpo10-12 Tissit tuntuvat selvästi täyteläisimmiltä
dpo 11-12selvä plussa

Muita oireita ei sitten ole. Unirytmi mennyt vähän sekasin ja huonoa oloa ei ole tai sitten en huomaa. Ehkä sellasta pientä, mutta en huomaisi, jollen miettisi. Eli aika oireetonta vielä :) Ainoostaan ehkä nää tissit eroaa siihen, mitä normaalisti ennen ovulaatiota :) Mulla normaalisti vähän vähemmän täytteelliset (yksi aiempi raskaus takana), joten ei kuitenkaan mitkään pinkeät ainakaan vielä ole :D
 
Viimeksi muokattu:
Täällä menkkoja odotetaan alkaviksi. Alavatsaa kourii välillä menkkamaisesti, rintoja aristaa, turvottaa niin, että sormukset ei sormissa liiku, päätä särkee kuudetta päivää putkeen. Viis päivää kestänyt palelu on kadonnut, hikoiluttaa aaltoina. Tiistaina tai keskiviikkona täti tulee, jos ei jo ennen!
 
Omaa listaani tänne laitan nyt kanssa...
Kp24 ja taitaa olla dpo 10
En nyt muista tarkkaa alkamisaikaa oireille, mutta tässä niitä nyt tulee:
-pissalla saa käydä melkein 2 tunnin välein ja aamuyöllä herään kamalaan vessa hätään.
-kahvi maistuu todella kitkerälle ja tulee sellainen kuvottava olo
-närästää melkein kaikki mitä syön
-PAKKO saada salaattia, limepippurilla, feta-ja polar juustolla ja balsamiviinietikalla.
-päätä särkee 24/7 ja tuntuu kuin pää painaisi eikä oikein toimi kunnolla
-tissit arat ja tuntuu kuin olisi turvoksissa (paidat oudon tuntuisia tissien kohdalta, kuin kiristäisi) nänneissä en ole eroa huomannut,mies kyllä sanoi että on kasvanut ja on pinkeät ja KUUMAT 8O Onko kenelläkään ollut näin????
-nipistelee alamahaa melkein kokoajan,vihloo reisiin ja alaselkään ja pistää välillä kylkiin
-janottaa, suu ja kurkku ihan kuivat (tuntuu siltä)
-lämpö nyt37,0- 37,5 (ei silti aina edes nouse minulla)
-välillä tuntuu kuin olisi sydämentykytyksiä...
-"märkä olo"-housuissa ihan kuin vuotaisi kokoajan jotain hiukan
-tunne että menkat alkaa ihan juuri
-ihan kuin olisi tulossa kipeäksi, mutta ei vaan iske päälle mikään nuha eikä yskä, tukkoinen olo kyllä...

kp25/dpo -11 viivanpaikka one step testillä. -Eilen aamulla sain vaihtaa yhden kuppikoon suurempiin liiveihin kun ei tissit mahtunut enään lempiliiveihin :O -aamulla lämpö 37,5
-alamaha oikealta puolelta jopa kosketusarka.
-Saunassa juuri tässä illalla olin ainoa kun hikoili oikein kunnolla...Siis olin aivan kuin joku olisi kaatanut vettä päälle, lapsetkin nauroi kun äiti "vuotaa" vettä läpi...
-Maha jotenkin kipeämpi ja kovempia nipistelyjä nyt illan mittaan ollut. välillä sellaista pientä repäisevän tyylistä vihlaisua alamahalla. Toivon ettei olisi ainakaan menkat tulossa...

Eilen aamulla alkoi vuoto pyttyyn asti eli tänään on kp 2 :`(
 
Viimeksi muokattu:
Aika kiva tämmönen jännäilyketju, voi vertailla oireita muiden kanssa :)

Voisin laittaa taustoja ensin tähän alkuun. Elikkä 26v (kohta 27v) äiti -07 syntyneelle pojalle ja -10 syntyneelle tytölle. Joskus loppukesästä 2011 alettiin haaveilemaan kolmannesta ja alotettiin yritys, 6:lla yrityskerralla tärppäs ja alettiin odottaa pikkukolmosta. Raskaus kuitenkin päättyi kuolleen tyttären syntymään rv 22+5 07/2012. Nyt uutta yritystä ja yk 5 menossa.

dpo -1 Vahva ovisplussa.
dpo 0 Aamulla vihlasee ilkeesti alaselkää ja loppupäivän jomottelee alavatsaa ja välillä selkää. Pupuilua aamulla, päivällä ja illalla ;)
dpo 1 Alavatsaa vihloo edelleen. Väsyttää mutta tuskin johtuu mahdollisesta raskaudesta vaan taitaa olla ihan normaali vuorotyön aiheuttama ongelma :D
dpo 2 Ei mitään kummempia oireita. Töissä vihlas pari kertaa alavatsaa painavaa laatikkoa nostaessa. Rintoja särkee vähän, mutta on mulla aika yleistä loppukierrosta.
dpo 3 Palelee koko ajan mutta poskia kuumottaa. Rintoja ei arista enää mutta alavatsaa vihloo edelleen, enemmän oikealta puolelta.
dpo 4 Rinnoissa kipuaaltoja. Lievää menkkamaista jomottelua ja kramppailua. Valkovuoto on outoa, välillä paksua ja valkoista ja sitten taas seuraavalla vessakäynnillä saattaa olla ihan kirkasta ja melkein vetistä. Poskia kuumottaa edelleen mutta palelua ei ole ollut.
dpo 5 Aamulla vessassa pyyhkiessä paperiin jää kirkasta verta, säikähdän että nyt ne menkat alko ja viikon liian aikasin. Pyyhkäisen uudestaan mutta ei mitään, eikä koko päivänä ole näkynyt tippaakaan verta. Aikaisemmissa raskauksissa en ole kiinnittymisvuotoa huomannut joten vaikea sanoa mistä tämä oli sitten peräisin.. pientä menkkamaista jomottelua ollut pitkin päivää, muita oireita ei ollenkaan.
dpo 6 Aamulla/päivällä ei oireita. Iltaan kohden lisääntyvää ilmaa mahassa, vatsa sekaisin.
dpo 7 Pientä kipuilua rinnoissa ja alavatsalla. Maha edelleen sekaisin ja ilmaa kamalasti.
dpo 8 Maha sekaisin ja ilmaa. Edellisessä raskaudessa oli samaa mutta yritän olla vielä intoilematta liikaa :D Yöllä heräsin siihen että on nälkä ja samalla piti myös käydä pissalla. Illalla palelee ja poskia kuumottaa, rintoja särkee ja alamahaa npistelee.
dpo 9 Aamulla pientä huonovointisuutta (mielikuvitus?!) ja vatsaa vihloo. Rintojen sivuja särkee inhottavasti. Huonovointisuus jatkuu päivän mittaan. Hermot ei enää kestä ja hätähousuna teen raskaustestin. HAAMU :heart: :p
dpo 10 Menkkajomotusta, rintoja särkee, huono-olo ja sitten tämä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Laitetaas oudon kierron oireet tännekin (voi sit itsekin muistella paremmin, mitä kaikkea oli...). Kierron pituus normaalisti 28-30 pv.

Puuttumaan jääneet oireet:
- kp 23-24 alkavat hennot menkkajuilit
- ennen menkkoja alkavat voimistuvat juilit (jotka päättyy sit kun menkat alkaa ja sit alkaa menkkakivut)
- kp 27-28 "limatulpan" irtoaminen

Sen sijaan oli:
- kp 23-24 alkoi närästys, röyhtäily, viluilu iltaisin, vilu/hikiaallot, repäisykivut alavatsalla, elohiiret nivusissa, jatkuivat kp 28 asti
- kp 28 negatiivinen PC:n r-testi
- kp 29-30 täysin kivutonta aikaa, "oireet" hävisivät lähes kokonaan
- kp 31 punertavanruskeaa vuotoa wc-paperiin
- kp 32 ei mitään "oireita"
- kp 33 aamulla pientä juilintaa, illalla voimistuivat ja yöllä alkoi menkat, jolloin kp34->kp1

En tiedä mistä syystä oireet olivat erilaiset tässä kierrossa ja miksi tuo kierto piteni noin... epäilen, ettei ovista ollut tässä kierrossa ollenkaan.
 
Eipä tarvinnut testejä tehdä: vatsan ja selän juilinnat loppuivat, etova olo iski kunnolla, närästi, röyhtäytti ja rintoja aristi kunnolla. Tämän kaiken lisäksi vuoto alkoi yllättäen ilman ennakkovaroitusta ja vieläpä 4 päivää ennen normaalia... Hmh, hormoonit sekaisin? Vuotaa kuin niagara, mutta menkkakivut puuttuvat ihan täysin.
 
Oma kiertoni syyniin pitkästä aikaa. Erikoiselta tuntuu jo tässä kohtaa. Oletettu ovis oli su 21.1.2013.

kp21/dpo0 Oletettu ovis. Kostea olo jo edellisenä päivänä ja kuin kirkkaalta taivaalta iski hirveä mahakipu, sellaista kohdun supistelua ja alkoi tulla superliukasta limaa. Juilinta ei ollut selkeästi kummallakaan puolella. Nännit herkistyivät. Jos oli ovis kuten luulen, niin oli rajuimmat kivut, sai oikein henkeä haukkoa.
dpo1 Ei mitään muuta erikoista, paitsi se, että kaupassa alkoi hirveästi tekemään mieli vadelmavissyä ja minttujäätelöä. Noissa ei ole mitään logiikkaa minun kohdallani. Valkkari olematonta ja muuttunut valkoisemmaksi.
dpo2 Viime yönä heräsin yöllä siihen, että mahassa oli sellainen lämmin tunne. Enkä muuten juuri ikinä heräile öisin. Rinnat turvonneen tuntuiset ja nännit arat. Juilimista vasemmalla muniksella ja kohtu supistelee, valkkari olematonta ja valkoista. Aamulla olin aivan pomminvarma että olen hedelmöittynyt (joo tiedän ettei sitä voi tuntea mut antakaa mun leijua edes hetki.)
dpo3 Ollut hermo ehkä hieman kireällä ja alapäässä on kuivaa kun saharassa. Aamupäivällä nippaili mahalta mut nyt ei tunnu yhtään mitään. Rinnat hieman herkät ja nännit kansa ja pikkasen pinkeet, lähinnä sellaiset et tunnen et ne on olemassa. Ja aamusta alkaen kurkkukipu.
dpo4 Sellainen olo, että en varmasti ole raskaana. Rinnat jotakuinkin samanlaiset kun eilen ja pitkät päällä vissiin kolmatta päivää ja siten nännit hieman arat. Valkkari ihan valkoista ja kokkareista ja sitä on vähän. Mahassa välillä jotain ihme tuntemuksia, ei niinkään menkkajuilintaa vaan jotain muuta. Huimausta.
dpo5 Rinnat ei muuten lainkaan kipeät mut nännit hieman herkät. Päivän mittaan sellaista kummallista vihlontaa kohdussa.
dpo6 Rinnoissa ei mitään ihmeellistä. Nenä vuotanut tänään ärsyttävän paljon, mut liittyy lähinnä ulkonaolemiseen. Pientä kipuilua oikealla puolella pikkasen kyljen alla.
dpo7 pientä lämpöilyä ja nokka pikkaisen vuotaa/tukkoinen. Mahassa ei juurikaan tuntoja, tosin eilen illalla tuntui repäisykipu mikä sai ihan ääneen kiroamaan. On niitä muissakin kieroissa ollut. Rinnat aika oireettomat.
dpo8 Rinnat ehkä hieman turpeammat ja nännit ihan vähän arat. Nenä ei enää vuoda. Nukuin iloisesti pommiin aamulla mikä todella epätavallista mulle... Vähän väystti ilmeisesti. Iltapäivästä testihimo yllätti ja jonkin viivanpaikan taisin saada. Edelleen pientä lämpöä. Mahalla ei oikeastaan mitään, enhkä pienenpientä juilimista hetkittäin. Ummetusta.
dpo9 Ummetus jatkuu. Päivän mittaan sellasia pieniä viiltäviä kipuja alavatsalla. Edelleen r-testissä mielikuvitushaamuja. Rintojen kiputila vaihtelee, aamusta oli arat, nyt ei yhtään. Kuiteski sellaset täyteläisen oloiset niinkun yleensäkin tässä kohtaa.
dpo 10 Miehennähtävä HAAMU, ehkä siksi jopa plussa. Ummetus loppunut ja illalla väsy iskee oikein toden teolla. Paria dippiä poislukien lämmöt olleet muuten koholla jokusen päivän.
dpo11 HAAMU VAHVISTUNUT. Nipistelyt mahalla jatkuu, rinnat täyteläiset mutta eivät lainkaan kipeät
dpo12 RASKAANA 1-2 Sama kun eilen ja epäuskoinen olo :) Tämä olkoot tässä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mymmeli87
eilen illalla en millään saanut unta, kun jalkoja kolotti niin paljon ! lantiolta pepun puolelle, reisistä ja sääristä kolotti kaikkein eniten. myös kainaloiden ja rinnan väli on ollut kivuliaana. ja joskus rintalihaksetkin. nännejä saattaa pistellä vain hetkellisesti. mitä tämä voi olla ? en aiemmin ole kokenut mitään tuollaista.

tein tosiaankin maanantaina negan, ei mitään haamuja tms ja ajattelin nyt vielä hipsiä kaupasta yhden testin. vaikka tiedänkin jo mitä se näyttää. samoten eilen oli kova tunne että menkat alkaisi (ei ole ollut 4kk) mutta ainakaan vielä niitä ei näy. limat vain on kovat ja paikat alhaalla tuntuvat pehmeiltä.

edit: ja negatiivinen pärähti ruutuun. kai se on vaan todettava, että jokin muu mua nyt vaivaa.
 
Viimeksi muokattu:
Melody89 tosta ovulaatiosta. Mulla oli nyt 10 ovis pillereiden jälkeen ja ekaa kertaa sain oikein haukkailla happea kun sattu niin helkutisti. Yleensä mennyt pienellä juilinnalla ohi.. Tohon oviksen tunnistamiseen, niin huomaatko esim limoissa mitään? Itselläni muuttuu välittömästä oviksen jälkeen vv ihan valkoiseksi ja rinnat kipeytyvät, siitä tiedän oviksen olevan oikeasti ohi. Ja tosta r-testistä, niin mulla r-testi haamuilee oviksen aikoihin mikä tuottanut pettymystä :( Onpas negatiivinen teksti, toivon toki että sulla olis oireet just sitä itseään :) Oon vaan jo niin kyynistynyt kanttura kun vuosi takana tätä touhua...
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
Hellou! Im here again!

Kp 19 eli Dpo 0 Ovulaatio tikutettu. Pupuilua. Vetistä valkovuotoa sekä pahoinvointia.
Dpo 1 Ovulaatiotesti neg. Pahoinvointia. Illalla jäätävät selkäkivut alaselässä, kohdistui etenkin vasempaan puoleen.
Dpo 2 Flunssa, selkäkivut kadonnut. Epämääräinen pahoinvointi jatkuu edelleen. Ihme kyllä, väsymys kadonnut. Lämpö 36.6. (Normi: 35-36 välillä)
Dpo 3 Flunssa, rauhallisuus, kuiva kausi alkoi. Lämpö 36.5.
Dpo 4 Ei mitään oireita muuta kuin jäätävä palelu. Lämpö 36.0.
Dpo 5 Oksennustauti... nice! Korkea kuume 39 astetta... :(
Dpo 6 Oksennustaudin jälkeistä heikotusta... Lämpö 36.4.
Dpo 7 Aamulla tuli jääkaapin hajusta ja kahvista oksennus. Koko päivänä en ole voinut juoda kahvia. Johtuukohan oksennustaudista? Väsymys, valkovuotoo tulee reippaasti.
Dpo 8 Huono olo vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.... Kilojakin on karissu mukavasti kun ei voi syödä paljon mtä.. Vatsa ihan ruikulilla.. Lämpö 37.
Dpo 9 Tänään ollut normaalit voinnit ja TERVE olo... huh! ruokahalu palannut takaisin onneks :b! lämpö edelleen siinä 36.5-37 välissä.. tisseissä ei mitään tuntemusta.. viime kierrossa rupesi sattumaan tisut niin paljon näihin aikoihin... toisaalta mun kierrot ja niiden oireet vaihtelee todella paljon!!! MUR!!! Tänään tullut paljon vetistä valkovuotoa, kn melko alhaalla. Ei mitään vatsankipuja tms. ole tuntenut nyt... tulis jo dpo 14 niin saa taas pettyä... argh!
Dpo 10 Hieman alavatsa sekä selkäkipuja. Lämpö 37. Sekä edelleen tulee valkovuotoa reippaasti.
Dpo 11 Testasin ovistestillä piruuttani, se negatiivinen... Tänään lämpö edelleen tasan 37!
Kirjoitin tähän eilen tekstiä lisää, ja nyt on poistunut: siis dpo 11 haamu, ekaa kertaa oikeesti nään sen toisen punertavan haamulaisen 2 vuoteen :heart:
Dpo 12 Haamu hitusen vahvistunut aww!!!! :heart: Jäätävät ilmavaivat heti aamusta! Huh huh! Lisään vielä ärsyttävän pissavaivan, koko aika on saanut juosta vessassa. Illalla apteekin omaan testiin haalea plussa! Digit tulee huomenna niillä vielä varmistan, muuten en usko...:whistle:
Dpo 13viiva vahvistunut, nyt jo plussaks voi luokitella... :heart: Kauheet ilmavaivat kiusaa. Iltapäivästä tuli " Raskaana 1-2 " digiin. Kyllä sit täytyy uskoo jo, olen maailman onnellisin nainen :heart:
Dpo 15 Jatkuva nälkä, menkka möyrintä, DIGIIN 2-3 RASKAANA :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä