L
liittotakana
Vieras
mutta miten saisin aloitettua uuden suhteen?
Olen aina ollut uskollinen.
Eli vaikka olen nyt vapaa en todellakaan mieti
että täytyy ottaa ravintolasta se mies mukaan
kuten useimmat sitä näyttää tekevän.
Olenko vanhanaikainen mielestäni miehen täytyisi
tehdä se kysely? ennemmin ku naisen
jään odottamaan sitä ihmettä tän ajan miehiltä
tai sitten olen niin h......... ruma akka ettei kenenkään
tule mieleen seurustella tämänmoisen kanssa..
Olen aina ollut uskollinen.
Eli vaikka olen nyt vapaa en todellakaan mieti
että täytyy ottaa ravintolasta se mies mukaan
kuten useimmat sitä näyttää tekevän.
Olenko vanhanaikainen mielestäni miehen täytyisi
tehdä se kysely? ennemmin ku naisen
jään odottamaan sitä ihmettä tän ajan miehiltä
tai sitten olen niin h......... ruma akka ettei kenenkään
tule mieleen seurustella tämänmoisen kanssa..