piiitkä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liittotakana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liittotakana

Vieras
mutta miten saisin aloitettua uuden suhteen?


Olen aina ollut uskollinen.

Eli vaikka olen nyt vapaa en todellakaan mieti
että täytyy ottaa ravintolasta se mies mukaan
kuten useimmat sitä näyttää tekevän.

Olenko vanhanaikainen mielestäni miehen täytyisi
tehdä se kysely? ennemmin ku naisen

jään odottamaan sitä ihmettä tän ajan miehiltä

tai sitten olen niin h......... ruma akka ettei kenenkään
tule mieleen seurustella tämänmoisen kanssa..

 
Hyvänen aika, nim 'liittokana', miksi ihmeessä sinun pitäisi aloittaa joku suhde? Mikä sinkkuudessa on vikana? Nauti siitä nyt kun voit. Poimi pullista rusinat, nuole kermat päältä. Syö leivästä pehmeä keskusta, jätä kovat kannat muille.
 
nimimerkki :miksi: puhuu asiaa!

En ymmärrä naisia jotka ovat just päässyt siitä vanhasta kuristavasta kravaatista irti ,niin heti pitää hankkia uusi kravaatti kurkkuun kiinni!



pahvit!
 

Yhteistyössä