Pihtaava mies

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä miehen pihtaus on ollut yleinen miehen toimintamalli jo 15 vuotta. Ei mikään hetken juttu siis. Minusta tämän on tosi raivosttutavaa ja erittin turhauttavaa. Asiasta on juteltu kahdestaan, juteltu toisten pariskuntien kanssa, etsitty apua, käyty avioliittoleireillä ym. Mutta mies ei paranna tapojaan. Tai hetken hän yrittää, viikon tai kaksi. Sen jälkeen hän palaa vanhoihin tapoihinsa. Hän tietää kyllä erittäin hyvin, että tämä on minulle tärkeä juttu, mutta tulkitsen niin, että hän ei välitä minun tarpeistani.

Onko täällä kohtalotovereita pihtaavasta miehestä? Miten olette selvinneet? Tai mies, oletko sinä pihtaava? Kerro, miksi juuri sinä et halua rakastella?
 
vierailija
Miehelläsi ei ole haluja? Hassua että voi mennä pari viikkoa ok ja sitten taas jää. Jos itse olisin haluton, pyrkisin kuitenkin tyydyttämään naistani sormilla/suulla/välineillä.
 
Meillä miehen pihtaus on ollut yleinen miehen toimintamalli jo 15 vuotta. Ei mikään hetken juttu siis. Minusta tämän on tosi raivosttutavaa ja erittin turhauttavaa. Asiasta on juteltu kahdestaan, juteltu toisten pariskuntien kanssa, etsitty apua, käyty avioliittoleireillä ym. Mutta mies ei paranna tapojaan. Tai hetken hän yrittää, viikon tai kaksi. Sen jälkeen hän palaa vanhoihin tapoihinsa. Hän tietää kyllä erittäin hyvin, että tämä on minulle tärkeä juttu, mutta tulkitsen niin, että hän ei välitä minun tarpeistani.

Onko täällä kohtalotovereita pihtaavasta miehestä? Miten olette selvinneet? Tai mies, oletko sinä pihtaava? Kerro, miksi juuri sinä et halua rakastella?
Voi voi..meillä kun ei mikään auttanut.. Niin onneksi on juuri myös naisia ketkä ei saa seksiä kotona.Niitä etsin,ja niitä on löytynyt.Molemmat saa ja on tyytyväisiä..Vakkari ois paras.
 
vierailija
On ilmeisesti hormoonituotanto tutkittu? Onko alkohooli paljon kuvioissa, sillä se vaikuttaa negatiivisesti pidemmällä aikavälillä.

Jos en haluaisi rakastella vaimon kanssa.... Hyvä kysymys. Vastauksia:
- vaimo haluaa vain tiettyyn aikaan, esim minulle ei sovi iltapalan jälkeen, silloin haluan vain olla vierekkäin ja rapsutella

- vaimo on liian vaativa, eli pitää suoriutua monesta vaiheesta ennen aktia ja saa näpeilleen jos ei mene oikein

- miehellä on erektion kanssa ongelmia, ja hän ei uskalla niistä puhua ja siten5 pelottaa seksi. Hyvä ja halpa apu nykyään löytyy pillerillä. Tässä on hyvä jos vaimo ymmärtää eikä vedä hernettä nokkaan, sillä pilleri ei lisää halua, se vaan auttaa kun halua on.
 

Yhteistyössä