Täysin keskustelukyvytön mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jalmari:
Kivireen vetämisestä tuli mieleen eräs sananlasku: "Talo ilman naista on kuin hevonen ilman kivirekeä".

Ja nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää.

Mutta minä kyllä tykkäsin tuosta mitä Elmeri kirjoitti.

Alkuperäinen kirjoittaja jalmari:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin on:
Ap kirjoittaa elämästään, joka voisi olla kenen tahansa suomitytön elämää. Valitettavasti.
Jalmari ilmeisesti vastasi itselleen Elmerinä, mutta ei haittaa, ihan mukvaa tekstiähän tuo. Melkeinpä asiaakin. Näin naisnäkökulmasta katsottuna.

Enkä vastannut, mutta Elmerin vastauksesta käy hyvin ilmi, millainen papupata nainen on. Tuossakin tekstissä on 90% turhaa pulputusta, josta on vaikea saada tolkkua ja loppu on puuta-heinää.

Jalmarin kommentti elmerin tekstistä kertoo miten onneton on miehinen aivokapasiteetti.
Ettei se kertakaikkisesti kykene ottamaan vastaan yhtään mitään.

Ap:lle: minulla on ihan samanlainen mies.
Ja olen yrittänyt kertoa samat asiat mitä elmerikin. Vaikka asian pätkii useampaan osaan ja kertoo sen miehelle pieninä annoksia, mies ei kykene ymmärtämään mitä hänelle puhutaan - koska puhujana on nainen?

Minusta on kummallista, että mies jättää kaiken arjen vastuun naiselle. Naisen tehtävä on huolehtia, mutta myös organisoida kaikki ja opastaa ja ohjeistaa ja aikatauluttaa mies siihen mukaan kuin pikkulapsi: "kultaseni, lupasit viedä juessican päiväkotiin. kello on nyt xx.xx, sinun pitäisi alkaa jo lähteä. Jessica odottaa sinua eteisessä valmiiksi puettuna"

Sillä jos vaimo pyytää ja mies lupaa tehdä jotain, mikä vaatisi vähän organisointia ja kelloon katsomista, ja sitten nainen jättää sen kokonaan miehen vastuulle - mitään ei välttämättä tapahdu.

Ja sitten mies ihmettelee miksi nainen valittaa, miksi ei muka voi luottaa! "minähän olen MIES!"

Kaikkein kummallisinta on, ettei mies tajua asioita siinäkään vaiheessa kun nainen päättää ottaa aikalisän ja lähtee mieluummin nälkärajalle yksinhuoltajaksi...

Yhteistyössä