Pienimunaiset miehet kunniaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on se kyllä aika ikävää huudella mistään messuhalleistakaan. kun sille ei voi kukaan mitään, minkä kokoiset paikat omistaa, eikä kaikilla varmaan se jumppaaminenkaan auta, niinkuin hyvin varmasti moni synnyttänyt nainen ymmärtää. Aina ei synnytyksetkään mene niinkuin on ajatellut.

Sen messuhallin saa tiukaksi jos ei jumpalla, niin kirurgisesti. Pippeliä ei kasvata senttiä enempää kirurgikaan!

Peyote:Juu kyllä mä ne ylipäätään suurenemiset tiedän mutta sitä en kyllä kieltämättä tiedä että onko paisuuko erikokoiset yhtä paljon lepokokoonsa nähden? Eli voiko suihkutiloissa muut äijät tehdä kuitenkaan päätelmiä pienen munan juhlakunnosta.

Voi kai sitä päätelmiä tehdä (kuka muuten oikeasti pohtii muiden miesten munien kokoja?!), mutta luultavimmin ne ei vastaa todellisuutta. Peniksen kasvaminen erektiossa ei taida noudattaa mitään kovin loogista kaavaa. Vaihtelee jossain x1-3 välillä. Eli lepotila ei kerro oikeastaan mitään juhlakoosta.

Verrataan.
Kasvoilta yököttävä mies mutta kunhan muna on iso
versus
kasvoista ihanannäköinen mutta muna pieni.

Vietätkö sä koko aikasi sängyssä?
Entä sit kun koittaa aamu, katsotko rakastasi kasvoihin aamun kahvikupin äärellä?

Yököttävästä en tiedä (kuinka moni ihminen nyt ylipäätään näyttää yököttävältä), mutta varmaan monikin nainen kelpuuttaisi luonteeltaan mukavan ja isomunaisen vaikkakin kasvoiltaan rujonnäköisen miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29581548:
Siis palstalla on yleisesti hyväksyttyä painostaa naisia ulkonäkökirurgisiin operaatioihin? :O

Siltä minusta ainakin tuntuu. Minusta sitä ulkonäköä pidetään niin tärkeänä, että se on melkein kuin jokaisen velvollisuus. jos jollain on joku vika, siitä saa jatkuvasti kuulla, mikäli on niin tyhmä että on tämän vikansa esiin tuonut.

Kyllä se vaan niin on, että muovi ei korvaa lihaa ;)
Ihan ehtaa melaa tarvii olla ja paksuutta ja kovuutta.
Pitkät sattuvat ja eivät taida olla oikein kunnolla kovia.
Ja yksi katkarapu testattu ja koin kamalaa myötähäpeää,
kundi kun oli aivan ihana kaikinpuolin. Se, kun ei kehdannut edes teeskennellä,
mitä toisaalta tuolle olisi halunnut antaa. En ole teeskentelijä tyyppiä ja tuolloin olin siinä täysi-ikäisyyden paikkeilla.

pienille rinnoille naurajia kumminkin sitäkin enemmän.

naisilla nyt vaan on semmonen tapa että niiden pitää koko ajan nokkia toisiaan

mutta harvassa on silarien hyväksyjät, muistan hyvin esim. miten yks lopettanut musta (jolla oli aivan jumalaiset mutta silarit) sai aina hirveen ryöpyn kun osallistui kuvaketjuihin

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Data
Niin ja vielä se, että tuo mies tiesi omaavansa pienen,
sitä sen mieskaveritkin kiusasivat :ashamed:

Mutta se korvasi puutteensa kaikella muulla. Eikä näyttänyt häntä häiritsevän niin paljon.
Hänellä oli paljon ystäviä ja aivan ihana mies jollekkin,
joka ei välitä tuntea sisällään munaa.

Niin ja vielä se, että tuo mies tiesi omaavansa pienen,
sitä sen mieskaveritkin kiusasivat :ashamed:

Mutta se korvasi puutteensa kaikella muulla. Eikä näyttänyt häntä häiritsevän niin paljon.
Hänellä oli paljon ystäviä ja aivan ihana mies jollekkin,
joka ei välitä tuntea sisällään munaa.

Kunnon palstamamman veto, ihq mies kiertoon kun housuista ei löytynytkään sitä +17 cm lerssiä!

Kummallinen oletus, että pitäisi tinkiä jostain ja ottaa mieheksi jotain sellaista, mikä ei tyydytä itseään.

Keskustelu ääripäillään on muutenkin aika koominen, sillä suurinosa peniksistä ei ole erityisen pieniä tai isoja - ja hyvä niin.
Itse en ole ikinä törmännyt pieneen penikseen, mutta yhden tapailun olen lopettanut osittain liian ison ja täten epäkäytännöllisen peniksen vuoksi ja voisin kuvitella näin tekeväni liian pienenkin kohdalla.
Ei seksistä vain tule mitään, jos toisen elintä saa suunnilleen pelätä eikä sillä "tee mitään".

Ainakin minulle seksi on miehessä todella tärkeä asia, enkä näe mitään järkeä olla suhteessa, ellei seksi ole vähintäänkin todella hyvää.
Osaan itsekin tienata rahaa, osaan hoitaa taloutta jne., eli siihen en miestä tarvitse kuten ilmeisesti moni palstaluuseri.
Vaikka toki sopivasta ihmisestä on apua noihin asioihin, mutta eipä kyllä tulisi mielenviereenkään pariutua pelkästään järkiperustein. Mies on ensisijaisesti rakastaja ja ystävä, eikä mikään perheenisi.

• Tykkää
Reactions: Owl
Kummallinen oletus, että pitäisi tinkiä jostain ja ottaa mieheksi jotain sellaista, mikä ei tyydytä itseään.

Keskustelu ääripäillään on muutenkin aika koominen, sillä suurinosa peniksistä ei ole erityisen pieniä tai isoja - ja hyvä niin.
Itse en ole ikinä törmännyt pieneen penikseen, mutta yhden tapailun olen lopettanut osittain liian ison ja täten epäkäytännöllisen peniksen vuoksi ja voisin kuvitella näin tekeväni liian pienenkin kohdalla.
Ei seksistä vain tule mitään, jos toisen elintä saa suunnilleen pelätä eikä sillä "tee mitään".

Ainakin minulle seksi on miehessä todella tärkeä asia, enkä näe mitään järkeä olla suhteessa, ellei seksi ole vähintäänkin todella hyvää.
Osaan itsekin tienata rahaa, osaan hoitaa taloutta jne., eli siihen en miestä tarvitse kuten ilmeisesti moni palstaluuseri.
Vaikka toki sopivasta ihmisestä on apua noihin asioihin, mutta eipä kyllä tulisi mielenviereenkään pariutua pelkästään järkiperustein. Mies on ensisijaisesti rakastaja ja ystävä, eikä mikään perheenisi.

No tuossa Metsäpeikko jo viittasi siihen että on eri asia tapaileeko miestä parisuhdetta ajatellen vai onko miehet vain panojuttuja varten. Mä toivon että pienimunaisilla olisi tsäänssejä edes pitkäaikaista parisuhdetta ajatellen mutta onko sitäkään? Nykyään kun se "seksin testaus" tulee pareilla aika alkuvaiheessa ja siinä hyväkin mies voi karsiutua pois, aiemmin kun pienimunainen ehkä pääsi loistamaan kauemmin muilla avuillaan ennen seksiä?

Se mitä tekee mieli tuosta tummennetusta sanoa on se, että ok, perheenisityyppiä ei miehen tarvitse olla jos ei lapsia meinata hommata. Mutta lapsettomassakin parisuhteessa:jos mies on ensisijaisesti rakastaja ja ystävä mutta arki tökkii ja mies on sohvaperuna ja arkihommat kaatuu itselle, niin ei sekään hääviä ole? Kyllä siihen parisuhteeseen järkeäkin tarvitaan, mä en ottaisi jotain vastuutonta ja laiskaa miestä.

Yhteistyössä