...Aina ei synnytyksetkään mene niinkuin on ajatellut.
no aavee-mammoilla voi mennä reisille mutta 2+mammat on myös synnytyksen supersuorittajia
nih
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
...Aina ei synnytyksetkään mene niinkuin on ajatellut.
on se kyllä aika ikävää huudella mistään messuhalleistakaan. kun sille ei voi kukaan mitään, minkä kokoiset paikat omistaa, eikä kaikilla varmaan se jumppaaminenkaan auta, niinkuin hyvin varmasti moni synnyttänyt nainen ymmärtää. Aina ei synnytyksetkään mene niinkuin on ajatellut.
Peyote:Juu kyllä mä ne ylipäätään suurenemiset tiedän mutta sitä en kyllä kieltämättä tiedä että onko paisuuko erikokoiset yhtä paljon lepokokoonsa nähden? Eli voiko suihkutiloissa muut äijät tehdä kuitenkaan päätelmiä pienen munan juhlakunnosta.
Sen messuhallin saa tiukaksi jos ei jumpalla, niin kirurgisesti. Pippeliä ei kasvata senttiä enempää kirurgikaan!
niin olen kyllä huomannut, että naiselta vaaditaan tiettyjä kriteereitä ja on ihan yleisestikin hyväksyttyä, että naisia painostetaan kaikenmaailman leikkauksiin.
Niin, miesten pienille peniksillehän ei täällä palstamammalassa juurikaan naureskella...
Niin, miesten pienille peniksillehän ei täällä palstamammalassa juurikaan naureskella...
niin olen kyllä huomannut, että naiselta vaaditaan tiettyjä kriteereitä ja on ihan yleisestikin hyväksyttyä, että naisia painostetaan kaikenmaailman leikkauksiin.
no kyllä se tämän palstan perusteella ainakin on.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29581538:"Ihan yleisestikin hyväksyttyä..."!!! :O
Verrataan.
Kasvoilta yököttävä mies mutta kunhan muna on iso
versus
kasvoista ihanannäköinen mutta muna pieni.
Vietätkö sä koko aikasi sängyssä?
Entä sit kun koittaa aamu, katsotko rakastasi kasvoihin aamun kahvikupin äärellä?
no kyllä se tämän palstan perusteella ainakin on.
no kyllä se tämän palstan perusteella ainakin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29581548:Siis palstalla on yleisesti hyväksyttyä painostaa naisia ulkonäkökirurgisiin operaatioihin? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29581548:Siis palstalla on yleisesti hyväksyttyä painostaa naisia ulkonäkökirurgisiin operaatioihin? :O
no aika harvassa on esim. ne jotka hyväksyy silarit
pienille rinnoille naurajia kumminkin sitäkin enemmän.
pienille rinnoille naurajia kumminkin sitäkin enemmän.
katkarapu testattu ja koin kamalaa myötähäpeää,
Niin ja vielä se, että tuo mies tiesi omaavansa pienen,
sitä sen mieskaveritkin kiusasivat :ashamed:
Mutta se korvasi puutteensa kaikella muulla. Eikä näyttänyt häntä häiritsevän niin paljon.
Hänellä oli paljon ystäviä ja aivan ihana mies jollekkin,
joka ei välitä tuntea sisällään munaa.
Kummallinen oletus, että pitäisi tinkiä jostain ja ottaa mieheksi jotain sellaista, mikä ei tyydytä itseään.
Keskustelu ääripäillään on muutenkin aika koominen, sillä suurinosa peniksistä ei ole erityisen pieniä tai isoja - ja hyvä niin.
Itse en ole ikinä törmännyt pieneen penikseen, mutta yhden tapailun olen lopettanut osittain liian ison ja täten epäkäytännöllisen peniksen vuoksi ja voisin kuvitella näin tekeväni liian pienenkin kohdalla.
Ei seksistä vain tule mitään, jos toisen elintä saa suunnilleen pelätä eikä sillä "tee mitään".
Ainakin minulle seksi on miehessä todella tärkeä asia, enkä näe mitään järkeä olla suhteessa, ellei seksi ole vähintäänkin todella hyvää.
Osaan itsekin tienata rahaa, osaan hoitaa taloutta jne., eli siihen en miestä tarvitse kuten ilmeisesti moni palstaluuseri.
Vaikka toki sopivasta ihmisestä on apua noihin asioihin, mutta eipä kyllä tulisi mielenviereenkään pariutua pelkästään järkiperustein. Mies on ensisijaisesti rakastaja ja ystävä, eikä mikään perheenisi.
enkä näe mitään järkeä olla suhteessa, ellei seksi ole vähintäänkin todella hyvää.