Valitettavasti minulla on tällainen keskimääräistä vaatimattomampi varustus eli noin 12 cm ja en kyllä voi muuta sanoa, kuin että kyllä tuosta kärsiä saa. Säilytin poikuuteni reilusti yli 2-kymppiseksi vain sen takia, että en kehdannut katkarapuani naisille näyttää. Tämän jälkeen sitten tulikin varsinainen itsetunnon tappaja, menetin poikuuteni baarireissun jälkeen. Huomasin jo riisuutumisvaiheessa, että tyttönen oli pettynyt siihen, mitä housuistani löytyi. Tahdikkaasti oli kuitenkin tuolloin hiljaa ja hommat hoidettiin miten hoidettiin. Olisin halunnut tapailla tätä tyttöstä, mutta yllättäen ei enää ollutkaan minusta kiinnostunut. Pari viikkoa tapahtumasta, minulle alkoi tulla nysäkulli yms. viestejä ja sain selän takanani "Katkis" lempinimen. Tilanne oli se ettei kukaan naispuoleinen halunnut olla tekemissä "siinä" mielessä enää kanssani. Onneksi sain töitä toiselta puolen Suomea jonne hauska maineeni ja kiva lempparinimi ei enää seurannut. Tästä on nyt kuusi vuotta ja minun itsetunto ei kestä uutta samanlaista tapahtumaa.
Olenkin aloittanut säästämisen, jonka tarkoitus olisi päästä peniksensuurennosleikkaukseen. Paljonhan tuolle ei ole tehtävissä, omaa rasvaa hepin varteen, jolla saa vähän paksuutta mutta vaarana on kikulin muuttuminen muodottomaksi. Pituutta tulee kiinnitysjänteen katkaisulla ja uudelleenkiinnityksellä alemma. Tämä valitettavasti aiheuttaa sen, että hepistä tulee heijari, joka ei seiso niin tukevasti kuin leikkaamaton. Tarkoitus olisi kuitenkin saada peli lähelle keskimittaa ja jos sitten uskaltaisi uudestaan lähestyä naissukupuolta.