Pienimunaiset miehet kunniaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos pitää muodoista niin ei tietenkään ota muodotonta kumppania.. Rintojen kanssa on ihan eri asia kun ne voi ensin olla todella upeat ja sitten vaan rupsahtaa. Ei ole siis enää se tuote, josta kaupat alunperin tehtiin.

Aikalailla on monta muuttujaa, tai kriteeriä monilla. Siis, luonne täydellinen, jotain pientä omaisuuttakin ehkä, naama ok, kropan joka osa täydellinen?

Ja mun mielestä puolisosta ei voi ulkonäön suhteen tehdä ihan ehdottomia vaatimuksia. Mä jouduin yhdestä aikaisemmin "ehdottomasta" ulkonäkökriteeristä joustamaan mun miehen kohdatessani, koska ne muut plussat ja sielunkumppanuus olivat niin voimakkaita. Se muu yhteys ja synkkaaminen voi mennä listojen edelle.

Viimeksi muokattu:
Pitäisikö miehiin ja naisiin tehdä 5-vuotishuolto, entä 10-vuotishuollossa jakopää kokonaan uusiksi?

Ehdottomasti! Vuosittaiset katsastukset koskemaan nyt miehiä myös, naisethan pääsääntöisesti jo katsastetaan vuosittain. Määräaikaishuollot molemmille mieluummin vuosittain ja isommat rempat sitten 5/10 vuoden välein. Huoltokirja ainoastaan pätevä merkkiliikkeessä suoritettujen huoltojen voimalla, leimoilla luonnollisesti varustettuna. Ja mikäli vaihdoksen päätyy jostain syystä katselemaan niin on itsellä esittää huoltokirja ja toki pystyy myös vaihdoksista huoltokirjan tarkistuttamaan.

[QUOTE="Hiphei";29580909]Ehdottomasti! Vuosittaiset katsastukset koskemaan nyt miehiä myös, naisethan pääsääntöisesti jo katsastetaan vuosittain. Määräaikaishuollot molemmille mieluummin vuosittain ja isommat rempat sitten 5/10 vuoden välein. Huoltokirja ainoastaan pätevä merkkiliikkeessä suoritettujen huoltojen voimalla, leimoilla luonnollisesti varustettuna. Ja mikäli vaihdoksen päätyy jostain syystä katselemaan niin on itsellä esittää huoltokirja ja toki pystyy myös vaihdoksista huoltokirjan tarkistuttamaan.[/QUOTE]

Juujuu. :D

Niin? Mitä tarkoitat sanoa?

Joskus 10-15 vuotta sitten kiersi sähköposteissa lista 10:stä miehen pakollisesta ominaisuudesta, ja jos yksikin ominaisuus puuttuu niin se aiheuttaisi vakavia ongelmia parisuhteeseen. Se lista oli hyvä, koska mä en voisi kuvitella tervettä suhdetta ilman niitä. En muista niitä kaikkia, mutta siis mies ei saa olla

-addikti
-äkkipikainen
-tuhlaileva
-väkivaltainen
-uskoton
jne.

No, jos on nuo kaikki 10 kohtaa kunnossa niin niiden lisäksi sitten on tärkeää että luonteet synkkaa. Lisäksi on oltava mielellään sama arvomaailma (en tarkoita tätä välttämättä uskonnollisesti), halutaan samoja asioita parisuhteelta.
Nää oli siis pakollisia, uskovana mä lisäisin vielä miehen vakaumuksen pakollisena.

Sit mennään ulkonäköalueelle. No, jollain lailla mä kristittynäkin ymmärrän että miehen naamaa kohtaan voi ja saakin olla vaatimuksia, mutta se on jännää, että jos on ns. sielunkumppani niin sen naamaa jaksaa katsella. Mun mies ei ole niin komea kuin aikaisemmat ehdokkaat (tavallisen jannun näköinen) mutta mä jaksan hänen naamaansa katsella joka päivä.

MUTTA sitten mennään jo niin tarkkoihin seuloihin jos vyötärön paksuus, tissien tai munan koko on turn-off.
Jos on muutoin täydellinen puoliso niin mun mielestä jossain asiassa on hyvä joustaa. Ja on turha itkeä, jos lemppaa muutoin täydellisen pienimunaisen ja jos sitä samaa sielunkumppanuutta ja yhteyttä ei löydykään isompimunaisten kanssa.

Viimeksi muokattu:
Joskus 10-15 vuotta sitten kiersi sähköposteissa lista 10:stä miehen pakollisesta ominaisuudesta, ja jos yksikin ominaisuus puuttuu niin se aiheuttaisi vakavia ongelmia parisuhteeseen. Se lista oli hyvä, koska mä en voisi kuvitella tervettä suhdetta ilman niitä. En muista niitä kaikkia, mutta siis mies ei saa olla

-addikti
-äkkipikainen
-tuhlaileva
-väkivaltainen
-uskoton
jne.

No, jos on nuo kaikki 10 kohtaa kunnossa niin niiden lisäksi sitten on tärkeää että luonteet synkkaa. Lisäksi on oltava mielellään sama arvomaailma (en tarkoita tätä välttämättä uskonnollisesti), halutaan samoja asioita parisuhteelta.
Nää oli siis pakollisia, uskovana mä lisäisin vielä miehen vakaumuksen pakollisena.

Sit mennään ulkonäköalueelle. No, jollain lailla mä kristittynäkin ymmärrän että miehen naamaa kohtaan voi ja saakin olla vaatimuksia, mutta se on jännää, että jos on ns. sielunkumppani niin sen naamaa jaksaa katsella. Mun mies ei ole niin komea kuin aikaisemmat ehdokkaat (tavallisen jannun näköinen) mutta mä jaksan hänen naamaansa katsella joka päivä.

MUTTA sitten mennään jo niin tarkkoihin seuloihin jos vyötärön paksuus, tissien tai munan koko on turn-off.
Jos on muutoin täydellinen puoliso niin mun mielestä jossain asiassa on hyvä joustaa. Ja on turha itkeä, jos lemppaa muutoin täydellisen pienimunaisen ja jos sitä samaa sielunkumppanuutta ja yhteyttä ei löydykään isompimunaisten kanssa.

Pinnallisempaa se mielestäni on, että hylkää miehen kasvojen ulkonäön takia kuin munan koon takia. Niissä kasvoissa kun on kyse vain ja ainostaan ulkonäöstä, siinä munassa on kyse myös siitä miltä se tuntuu ja minkälaista seksi on sen takia.

Vieläkö tuo urbaanilegenda on voimissaan? Miksi kukaan nainen missään ikinä olisi mitään mieltä minkään munan koosta, jos emätin on kerran tunnoton? Häh? Voit kertoa dildokauppiaillekin, että turhaa hommaa tekevät.

Asiaa voisi ajatella niinkin, että jos siinä olisi erityisen paljon tuntoa niin mihin isoa tarvittaisiin? Tuntoa on, mutta näemmä hyvin vähän kun sisään tarvitaan suurinpiirtein vaahtosammutinta ennenkuin tuntuu ja orkut muutenkin saatte klitoriksia räpläämällä.

Pinnallisempaa se mielestäni on, että hylkää miehen kasvojen ulkonäön takia kuin munan koon takia. Niissä kasvoissa kun on kyse vain ja ainostaan ulkonäöstä, siinä munassa on kyse myös siitä miltä se tuntuu ja minkälaista seksi on sen takia.

Tässä nyt taas sysätään koko tuntumis hommeli miesten niskaan.

Naiset voivat ihan hyvin piinata relluaan.
Ihan oman mielikyvänkin vuoksi kannattaa pitää alapää kunnossa. Oli vastassa minkä kokoinen muna tahansa niin se tuntuu varmasti paremmalta kun lihakset ovat kunnossa.

Lue lantionpohjan lihasten harjoittamisesta - Verkkosivuapteekki.fi - Apteekkipalvelut verkossa

Verrataan.
Kasvoilta yököttävä mies mutta kunhan muna on iso
versus
kasvoista ihanannäköinen mutta muna pieni.

Vietätkö sä koko aikasi sängyssä?
Entä sit kun koittaa aamu, katsotko rakastasi kasvoihin aamun kahvikupin äärellä?

Scarlett, älä hermostu, mutta:

Jos sä tapaisit oikein sielunkumppanin, toisen puoliskosi, ominaisuuksiltaan muutoinkin maailman parhaan, mutta sillä olisi pieni muna, niin lemppaisitko ja vaihtaisit isomunaisempaan, mutta muutoin vähemmän täydelliseen äijään?

Mun teoria ontuu siinä että kaikkihan eivät tiedä että jos kulman takana odottaisi vieläkin täydellisempi mies, mutta toisaalta se ei onnu, koska mä olen vahvasti sitä mieltä että munakriittisemmällekin naiselle voi olla pienimunainen tarkoitettu noin niin kuin muutoin, jos he muutoin sopivat täydellisesti toisilleen, kyse on siitäkin että oppiiko nainen pistämään muut asiat sen munan koon edelle.

Ei suhde pienimunaasen kans pääsisi ikinä edistymään niin pitkälle, että vois sanoa olevan mitä parhain jne. Ja mä tarkootan siis todella pienimunaasta eli sitä kokoa katkarapu. Keskivertoa pienempiki muna menee, mutta ei tuollaanen katkis. Jos muna on katkis, niin seksi ei oo sitä mitä mä haluan. Vaikka mies osaas muuten pitää naista hyvänä niin ei se silti riittääsi. Enkä mä vaadi mitää mahtikullia joten ihan turha tulla siitäkää aukomaan päätä.

Miks teitä joitaki ärsyttää noin kovaa se mitä toiset haluaa? Huomaa monet kommenteista, että ei oo kokemusta siitä katkiksesta. Helppohan se on silloon huudella ja vittuulla.

Viimeksi muokattu:
Mitkä tehopimpsat teillä on, naiset, jos teillä kauheasti tuntoa on? :O Kyllä se tunto tulee siitä suuaukon ympäriltä, yhdynnänkin aikana...

[QUOTE="vieras.";29581055]Nuo on niitä teidän messuhalliemäntien jutskia.[/QUOTE]

Lantionpohjalihasten jumppaa suositellaan kaikille naisille iästä, painosta, pillun koosta tms. riippumatta. Varsinki synnyttäneiden naisten kannattaa tehdä tuota jumppaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
En tiedä ajattelenko pelkästään minä tätä, mutta se iva tai häpeä pienimunaisuudesta on jotain erityistä verrattuna ylipäätään ihmisten muihin ulkonäköpuutteisiin.

Nyt myönnän että en tiedä miltä tuntuisi olla AA-kupin tai lätyskärinnat omaava, mutta jotenkin väittäisin että se iva pienimunaista miestä kohtaan on voimakkaampaa kuin iva jonkun naisen rumien kohtien kohdalla - vai olenko vaan nainen ja tottunut naisten keskusteluun, onko niin että todellisuudessa miehet ivaavat enemmän lätyskätissejä ja messuhalleja kuin naiset pieniä munia?

Ja mun aikana yläasteella tai lukiossa ei pukukopissa tyttöjen kesken välitetty onko joku tyttö ns. lauta, mutta aina saa kuulla kuinka joku pienimunainen poika/mies saa selän takana naureskelua muilta miehiltä.

Mutta sitä häpeän määrää mitä pienimunainen mies kokee, tai jos ei koe, niin viimeistään muut osaavat olla aika julmia.

Miten on?

Valitettavasti minulla on tällainen keskimääräistä vaatimattomampi varustus eli noin 12 cm ja en kyllä voi muuta sanoa, kuin että kyllä tuosta kärsiä saa. Säilytin poikuuteni reilusti yli 2-kymppiseksi vain sen takia, että en kehdannut katkarapuani naisille näyttää. Tämän jälkeen sitten tulikin varsinainen itsetunnon tappaja, menetin poikuuteni baarireissun jälkeen. Huomasin jo riisuutumisvaiheessa, että tyttönen oli pettynyt siihen, mitä housuistani löytyi. Tahdikkaasti oli kuitenkin tuolloin hiljaa ja hommat hoidettiin miten hoidettiin. Olisin halunnut tapailla tätä tyttöstä, mutta yllättäen ei enää ollutkaan minusta kiinnostunut. Pari viikkoa tapahtumasta, minulle alkoi tulla nysäkulli yms. viestejä ja sain selän takanani "Katkis" lempinimen. Tilanne oli se ettei kukaan naispuoleinen halunnut olla tekemissä "siinä" mielessä enää kanssani. Onneksi sain töitä toiselta puolen Suomea jonne hauska maineeni ja kiva lempparinimi ei enää seurannut. Tästä on nyt kuusi vuotta ja minun itsetunto ei kestä uutta samanlaista tapahtumaa.

Olenkin aloittanut säästämisen, jonka tarkoitus olisi päästä peniksensuurennosleikkaukseen. Paljonhan tuolle ei ole tehtävissä, omaa rasvaa hepin varteen, jolla saa vähän paksuutta mutta vaarana on kikulin muuttuminen muodottomaksi. Pituutta tulee kiinnitysjänteen katkaisulla ja uudelleenkiinnityksellä alemma. Tämä valitettavasti aiheuttaa sen, että hepistä tulee heijari, joka ei seiso niin tukevasti kuin leikkaamaton. Tarkoitus olisi kuitenkin saada peli lähelle keskimittaa ja jos sitten uskaltaisi uudestaan lähestyä naissukupuolta.

En tiedä ajattelenko pelkästään minä tätä, mutta se iva tai häpeä pienimunaisuudesta on jotain erityistä verrattuna ylipäätään ihmisten muihin ulkonäköpuutteisiin.

Nyt myönnän että en tiedä miltä tuntuisi olla AA-kupin tai lätyskärinnat omaava, mutta jotenkin väittäisin että se iva pienimunaista miestä kohtaan on voimakkaampaa kuin iva jonkun naisen rumien kohtien kohdalla - vai olenko vaan nainen ja tottunut naisten keskusteluun, onko niin että todellisuudessa miehet ivaavat enemmän lätyskätissejä ja messuhalleja kuin naiset pieniä munia?

Ja mun aikana yläasteella tai lukiossa ei pukukopissa tyttöjen kesken välitetty onko joku tyttö ns. lauta, mutta aina saa kuulla kuinka joku pienimunainen poika/mies saa selän takana naureskelua muilta miehiltä.

Mutta sitä häpeän määrää mitä pienimunainen mies kokee, tai jos ei koe, niin viimeistään muut osaavat olla aika julmia.

Miten on?

Palstakäsityksen mukaan suurimmat (seksi)elämän laatua huonontavat tekijät ovat alle 20cm kyrpä miehellä ja naisella KARVOJA alapäässä. Tuollaisella parilla ei voi olla nautinnollista seksiä koska naisella ei ole kohdussaan 1/3 miehen kullista ja mies joutuu yökkäileen kun tavaran ympärillä on karvoja!

Isomunaisilla ja posliineilla on paljon ihanampaa ja intiimimpää seksiä!!!!1 He saavat orgasmejakin aivan eritavalla kuin muut. Alle 18cm munaiset miehet ja naisen joilla on lihassa karvoja, voivat vain kuvitella kuin ihanaa muilla "paremmilla ja seksikkäämmillä" ihmisillä on sängyssään.

Mua niin pännii tämä sama ja ennenkin olen hokenut, että jos mies on

-sosiaalinen
-hauska
-ahkera
-perhekeskeinen
-fiksu

niin ei ole saumaa joidenkin naisten kohdalla jos on pienimunainen, vaikka nuo 5 piirrettä on ne joilla huippua perhe-elämä perustetaan.

Itsekin uskon että jos noi em. asiat ovat kohdallaan niin pieni muna ei haittaa PARISUHTEESSA!

Mutta mites naiset on, jos haetaan sitä hetken hekumaa, baarijatkoja; Käykö jos miehellä on pieni muna vai heitättekö pihalle? Siis kun ollaan tilanteessa jossa molemmat on jo alasti peiton alla tai päällä ja nainen huomaa munan koon.

Eri asia jos ennen baarista lähtöä nainen kysyy "jos sais varmistua munan koosta" ettei lähde väärän kanssa matkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29581205:
Itsekin uskon että jos noi em. asiat ovat kohdallaan niin pieni muna ei haittaa PARISUHTEESSA!

Mutta mites naiset on, jos haetaan sitä hetken hekumaa, baarijatkoja; Käykö jos miehellä on pieni muna vai heitättekö pihalle? Siis kun ollaan tilanteessa jossa molemmat on jo alasti peiton alla tai päällä ja nainen huomaa munan koon.

Eri asia jos ennen baarista lähtöä nainen kysyy "jos sais varmistua munan koosta" ettei lähde väärän kanssa matkaan.

Kannattaisikohan miestenkin alkaa käyttämään naisten tavoin jotain silmänlumetta. Push up-boksereita tai topattuja munasuojia yms., jotta baarissa tärppäis paremmin? Siinä vaiheessa kun ollaan päästy jo peiton alle saattaa olla jo liian myöhäistä ja nainen antaa jo pelkästä säälistä.

Verrataan.
Kasvoilta yököttävä mies mutta kunhan muna on iso
versus
kasvoista ihanannäköinen mutta muna pieni.

Vietätkö sä koko aikasi sängyssä?
Entä sit kun koittaa aamu, katsotko rakastasi kasvoihin aamun kahvikupin äärellä?

Jos mies on muuten ihana niin mä voin ihan hyvin katsella aamukahvin äärellä rumempaakin naamaa. Ja se rumempikin naama myös alkaa näyttää mun silmissä paremmalta kun ihastun siihen persoonaan. Mutta se muna ei valitettavasti tunnu yhtään isommalta vaikka ois kuinka ihana persoona.

Valitettavasti minulla on tällainen keskimääräistä vaatimattomampi varustus eli noin 12 cm ja en kyllä voi muuta sanoa, kuin että kyllä tuosta kärsiä saa. Säilytin poikuuteni reilusti yli 2-kymppiseksi vain sen takia, että en kehdannut katkarapuani naisille näyttää. Tämän jälkeen sitten tulikin varsinainen itsetunnon tappaja, menetin poikuuteni baarireissun jälkeen. Huomasin jo riisuutumisvaiheessa, että tyttönen oli pettynyt siihen, mitä housuistani löytyi. Tahdikkaasti oli kuitenkin tuolloin hiljaa ja hommat hoidettiin miten hoidettiin. Olisin halunnut tapailla tätä tyttöstä, mutta yllättäen ei enää ollutkaan minusta kiinnostunut. Pari viikkoa tapahtumasta, minulle alkoi tulla nysäkulli yms. viestejä ja sain selän takanani "Katkis" lempinimen. Tilanne oli se ettei kukaan naispuoleinen halunnut olla tekemissä "siinä" mielessä enää kanssani. Onneksi sain töitä toiselta puolen Suomea jonne hauska maineeni ja kiva lempparinimi ei enää seurannut. Tästä on nyt kuusi vuotta ja minun itsetunto ei kestä uutta samanlaista tapahtumaa.

Olenkin aloittanut säästämisen, jonka tarkoitus olisi päästä peniksensuurennosleikkaukseen. Paljonhan tuolle ei ole tehtävissä, omaa rasvaa hepin varteen, jolla saa vähän paksuutta mutta vaarana on kikulin muuttuminen muodottomaksi. Pituutta tulee kiinnitysjänteen katkaisulla ja uudelleenkiinnityksellä alemma. Tämä valitettavasti aiheuttaa sen, että hepistä tulee heijari, joka ei seiso niin tukevasti kuin leikkaamaton. Tarkoitus olisi kuitenkin saada peli lähelle keskimittaa ja jos sitten uskaltaisi uudestaan lähestyä naissukupuolta.

Maailma on täynnä naisia, joille kelpaa 12-senttinen muna. Kelpaisi mullekin, kun mä sanon, että mies, jolla on pieni muna ei kelpaisi mulle, tarkoitan siis ihan oikeasti sellaista 5-senttistä. 12-senttinen kelpaa kyllä, jos mies on muuten ihana.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips

Yhteistyössä