Pienimunaiset miehet kunniaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 919
19 189
113
Joo otsikon lausetta ei ehkä ensiksi ajateltuna miellä uskovaisen tekemäksi mutta on kuulkaas sitäkin kristillisempi. :D

Mua niin pännii tämä sama ja ennenkin olen hokenut, että jos mies on

-sosiaalinen
-hauska
-ahkera
-perhekeskeinen
-fiksu

niin ei ole saumaa joidenkin naisten kohdalla jos on pienimunainen, vaikka nuo 5 piirrettä on ne joilla huippua perhe-elämä perustetaan. Ja taitava pienimunainen mies saa sen paljonpuhutun SEKSINkin luistamaan, ja hommatkaa vaikka koko kaappi täyteen 30-senttisiä dildoja jos siitä pimpsan täyttymisestä on elämä kiinni!

Ugh, olen puhunut eikä mulla muuta. Ja edelleenkään en ole pieni-tai ohutmunaisen miehen vaimo.

Noniin, nyt odotan käninää "mulla on oikeus omiin tunteisiiiin ja valintoihin"...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maisie
Sä olet huono sanomaan jos et itsekään ole ottanut pienimunaista eikä sulla ole kokemusta sellaisesta. Voisi sullakin olla toinen ääni kellosta jos et saisi tarpeeksi lihaa sisälle...

[QUOTE="huom";29580398]Sä olet huono sanomaan jos et itsekään ole ottanut pienimunaista eikä sulla ole kokemusta sellaisesta. Voisi sullakin olla toinen ääni kellosta jos et saisi tarpeeksi lihaa sisälle...[/QUOTE]

Joo mut mieti miltä monista miehistä tuntuu kun vaimo on synnyttänyt ne 2-3 tenavaa ja paikat rupeavat olemaan kuin 7 leivän uuni...

"Ja edelleenkään en ole pieni-tai ohutmunaisen miehen vaimo"

Tajuatko sinä itsekään miten tyhjäksi teit koko aloituksen ja miten idiootilta näytät kun koit pakolliseksi lisätä tuon kommentin? :laugh:

[QUOTE="huoh";29580409]"Ja edelleenkään en ole pieni-tai ohutmunaisen miehen vaimo"

Tajuatko sinä itsekään miten tyhjäksi teit koko aloituksen ja miten idiootilta näytät kun koit pakolliseksi lisätä tuon kommentin? :laugh:[/QUOTE]

Ei vaan mä odotin jo parin ekan vastakommentin joukossa semmoista vastaheittoa että "kuitenki Echo sun miehelläs on pieni muna ja aloitus on hänen puolustamistaan".

Ei vaan mä odotin jo parin ekan vastakommentin joukossa semmoista vastaheittoa että "kuitenki Echo sun miehelläs on pieni muna ja aloitus on hänen puolustamistaan".

Tämän aamupäivän aikana mua nimittäin on jo veikattu toisessa ketjussa katkeraksi ja puutteessa eleleväksi, kun olin jostain asiasta jotain mieltä.

Olkoot vaikka miten ihmeellinen, mutta jos ei ole tarpeeksi iso varustus ja jaa samoja perversioita kuin minä, niin kiitos seuraava. En ikinä voisi harrastaa ei-vaniljaa liian pienimunaisen kanssa, ei vakuuta, eikä tunnu siltä että tulee otetuksi. Sori vain. Minulla on ihana, kiltti, ahkera, tunnollinen, uskollinen ja isomunainen ja tarpeen tullen armoton ja julma mies, parempi niin kuin tuo esimerkkimies. Miksi ei voi vaatia parasta, vaan pitäisi tyytyä huonompaan?

[QUOTE="jaana";29580444]Olisit sitten itse kantanut kortesi kekoon ja ottanut pieni munaisen miehen. Pata kattilaa soimaa..[/QUOTE]

Kuulepas kun mä otinkin sian säkissä eli vilkaisin miehen housuihin vasta hääyönä! Jos sieltä olisi paljastunut mitä tahansa niin avioliitto olisi jatkunut ihanana silti, on siitä kyse mitä asioista arvostaa eniten parisuhteessa.

Eikä mua läheskään aina haluta, vaikka tuo mahtikanki heilahtelee mun vieressä päivittäin miehen housuissa, mutta se on toinen ongelma (kyse siis väsymyksestä ja arjesta ym).

Kuulepas kun mä otinkin sian säkissä eli vilkaisin miehen housuihin vasta hääyönä! Jos sieltä olisi paljastunut mitä tahansa niin avioliitto olisi jatkunut ihanana silti, on siitä kyse mitä asioista arvostaa eniten parisuhteessa.

Eikä mua läheskään aina haluta, vaikka tuo mahtikanki heilahtelee mun vieressä päivittäin miehen housuissa, mutta se on toinen ongelma (kyse siis väsymyksestä ja arjesta ym).

Ihan uteliaisuudesta - kauanko odotitte ennen kuin astelitte vihille?

Jos kullin koko seisokis on kokoa katkarapu, niin ei se paljo lohduta. Seksi on sen verran tärkiä seikka parisuhtees, että jos seksi ei suju niin ei suju kyllä suhde muutenkaa. Ei sitä oikiaa lihaa korvata dildoilla.

• Tykkää
Reactions: Owl
Onko sulla lesbouden demoni taas kuiskuttelemassa korvaan, kun näitä "Minä se sain taas munaa ja minun miehelläpä on mahtimela ja muna muna muna"- juttuja lähtee näppikseltä kiihtyvissä määrin?

[QUOTE="vieras.";29580501]Onko sulla lesbouden demoni taas kuiskuttelemassa korvaan, kun näitä "Minä se sain taas munaa ja minun miehelläpä on mahtimela ja muna muna muna"- juttuja lähtee näppikseltä kiihtyvissä määrin?[/QUOTE]

Tähän aloitukseen antoi kimmokkeen tuon Tuulia-harmaan aloitus tänään, se varmaan keikkuu etusivulla parhaillaan. En mä munien kokoja muuten ajattele, mutta tänään aktivoitui tämän ketjun ajatus. :D

Olishan se pitänyt arvata. Huoh :( :ashamed: Ei tuu 30cm täyteen vaikka vähän fuskais.

Mä tarkootin näitä pieniä reppanoota.
Katkarapuja-l%C3%A4vik%C3%B6ss%C3%A4.jpg

• Tykkää
Reactions: Owl
Jos kullin koko seisokis on kokoa katkarapu, niin ei se paljo lohduta. Seksi on sen verran tärkiä seikka parisuhtees, että jos seksi ei suju niin ei suju kyllä suhde muutenkaa. Ei sitä oikiaa lihaa korvata dildoilla.

Jokainen tietysti arvostaa mitä haluaa. Mutta kun kerran tuollaisia ehtoja latelet, niin sinun kannattaa muistaa, että et ole yksin niitä ehtojasi sanelemassa. Voin ihan jo omasta puolestani sanoa, että minulla ei eism. seiso läskeille ja koska se seksi on minullekin "tärkiä seikka" parisuhteessa, niin ei tulisi mitään parisuhteesta läskin kanssa.

Yhteistyössä