Pienimunaiset miehet kunniaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
... mutta aina saa kuulla kuinka joku pienimunainen poika/mies saa selän takana naureskelua muilta miehiltä.

Mutta sitä häpeän määrää mitä pienimunainen mies kokee, tai jos ei koe, niin viimeistään muut osaavat olla aika julmia.

Miten on?

mä en usko että monikaan tietää toisten miesten seisovien mulkkujen mittoja, ite en tiedä ainaskaan yhdenkään

monet varmaan salaa vilkuilee kaverien velttoja mutta moniko on nähnyt kavereitaan juhlakunnossa?

Aika monella on eri käsitykset tuosta "pienuudesta". :D Ja kaippa se ok on valkata omalle värkilleen mieluisa muna? Onhan naisiakin eri kokoisia, oikeesti hei.
Olen ollut avoliitossa n.12cm kanssa ja ei ongelmia ollut lainkaan. Joskus sattuikin mutta olen niitä "pieniä" kooltani joka paikasta. Nykyinen aviomies varoitti jo toisilla treffeillä olevansa niitä "pieni munaisia ukkoja".. oli kuulemma 6 vuotta jaksanut kuunnella exältää tuota mantraa ja erosi. Tämä nainen oli melko raivohulluna jonkun aikaan ja niitä "nysäkulli"viestejä satoi.. ihmettelin vain miksi ihmeessä jos pieni kerran oli? Ja kappas.. kun se hetki koitti niin just! Voin sanoa ettei mikkää pieni ole tosiaankaan. Ok, joillekin on se vajaa 17cm mutta olin itse aika häkeltynyt tuosta "pienuudesta"! No jollekin messuhallille varmaan onkin.. vieläkin vuosikausien avioliiton jälkeen pääseen vitsailemaan ettei muutama sentti pois olisi kuin hyväksi. Olo on kuin katujyrän alle jäänellä yleensä..

Joillekin se merkkaa ja joillekin ei. Tarvii vaan löytää ne sopivat vastakappaleet.. itse nyt en päässyt valkkaan ja uskoin tuota ukkoni exää aikoinaan. :D

(en pääse taas lainailemaan tekstejä)

"Tunnustan olen pienimunainen" ja "vierss": mun mittapuun mukaan naisella viiraa jo siinä vaiheessa päässä jos alkaa toisen varustuksesta haukkumaan. :-O

Näitä v-mäisiä valitettavasti on...

Krut, eikö muka koko lepotilassa ennakoi sitä pituutta sit juhlakunnossa? Ei kai pienestä munasta mitään ydinasetta kasva?

Iso lepokoko on oikeastaan ihan turhaa. Pieni on kätevämpi saaliin perässä juostessa, eikä hakkaa reisiin mustelmia, ei jää saunassa lauteiden väliin, ei taistelussa kiinni nunchakuihin, eikä pyöräillessä pinnojen väliin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote:Juu kyllä mä ne ylipäätään suurenemiset tiedän mutta sitä en kyllä kieltämättä tiedä että onko paisuuko erikokoiset yhtä paljon lepokokoonsa nähden? Eli voiko suihkutiloissa muut äijät tehdä kuitenkaan päätelmiä pienen munan juhlakunnosta.

Tarkoitan että voiko olla niin että pieni muna voi paisua kolminkertaiseksi mutta jonkun iso muna ei paisukaan kuin kaksinkertaiseksi?

Anyway, jotenkin koko seksistä on tullut semmoista välineurheilua ja mittailua että tämmöistä heikompaa vähän hirvittää. En voi sietää edes munamittakeskusteluja, sitä että koko ihmistä rankataan kuppikoon tai housujen täytteen perusteella.

Viimeksi muokattu:
Minustakin on kurjaa, että ihmisiä arvostellaan niin kylmästi. Tietty jokainen ottaa mieleisensä ja näin, mutta ei kai oo mitään syytä niin hirveän rumasti sanoa, jos jollain on jotain vähemmän, tai enemmän, kuin toivotaan...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote: kiitos tiedosta. :) Voisin käydä liimaamassa tuon lauseen (isomman vempeleen suurenemiskyvystä) jokaisen baarin seinään, myös uimahallin ja yläasteiden poikien pukuhuoneiden seinälle kissankokoisilla kirjaimilla.

Viimeksi muokattu:
Peyote: kiitos tiedosta. :) Voisin käydä liimaamassa tuon lauseen (isomman vempeleen suurenemiskyvystä) jokaisen baarin seinään, myös uimahallin ja yläasteiden poikien pukuhuoneiden seinälle kissankokoisilla kirjaimilla.
Se ei ollut varsinaisesti mun omaa tietoa, mulla ei oo kokemusta kuin yhdestä vempeleestä. Mutta noin oon kuullut ja lukenut.

sit erikseen on semmosia mikropeniksiä, niihin kai usein sit liittyy joku hormoonihäiriö.

Huh, aikamoinen munapäivä on ollut palstalla.

Mutta haluan sanoa (no, ikäänkuin tämmöisen mamman sanomisilla mitään merkitystä olisi miehille, naisvaltaisella foorumilla, mut silti) että...

Te pienimunaiset miehet, olkaa ylpeitä itsestänne! Olette kunnon äijiä, tosimiehiä, vaikka jotkut pikkutarkat munahaukka-messuhalliemännät sanoisivat mitä tahansa!!!

Viimeksi muokattu:
on se kyllä aika ikävää huudella mistään messuhalleistakaan. kun sille ei voi kukaan mitään, minkä kokoiset paikat omistaa, eikä kaikilla varmaan se jumppaaminenkaan auta, niinkuin hyvin varmasti moni synnyttänyt nainen ymmärtää. Aina ei synnytyksetkään mene niinkuin on ajatellut.

Poro taitaa vertailla nyt eri makkaramerkkejä keskenään. :D

Yhteistyössä