Pienimunainen poikaystävä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hankala juttu. Isompi tuntuu paremmalta, mutta jos poikaystävä on muuten mukava, ei siitä kannattaisi erotakaan. Jotkut isomunaisista miehistä eivät tee sängyssä mitään muuta kuin jynkyttävät, koska luulevat että se riittää. Ei nuolemista, sormipeliä tms vain puskemista. Ehkä voisitte tosiaan ottaa kohtuullisen dildon leikkeihin mukaan, sillä saa ihan hyvän tuntuman.
 
vierailija
onko tästä kuva poistettu? eli ap:n miehellä on ilmeisesti mikropenis?

ap. olet siis alkanut seurustella miehesi kanssa kun olit 17v.

onko hän sielunjumppanisi ja loppuelämäsi rakkaus? perustatko hänen kanssa perheen?
olet kiusoitellut häntä peniksestä. ei kuulosta siltä, että arvostat tai kunnioitat miestäsi.

sanoisin, että laita vaihtoon.
 
vierailija
Täytyy nyt sanoa, että kyllä on pieni.
Ei tietenkään sais tuomita miestä sen takia, että hänellä on pieni, jolle ei oikeesti voi ite mitään.
Oot kuitenkin sen verran nuori, etten usko että suhteenne tulee nykyaikana muutenkaan kestämään. Eli älä stressaa.
Pieni mulkku tulee kuitenkin päättämään suhteenne jossain vaiheessa!
Itse lopettaisin suhteen ja kävisin nopeasti kokeilemassa jotakin muuta.
Sitten ruinaisin takasin, jos vielä kelpaa. ( uskon, että kun kerran pääset munan makuun, niin takaisin ei ole enää paluuta. )
Elämää ei kannata tuhlata sen takia, että haaveilee jostain muusta.
Vielä jonain päivänä kuitenkin tulet toteuttamaan haaveesi tavalla tai toisella.
jos et nyt, niin viimeistään sit ku olet 35.
Itse en kestäisi ajatusta, että haaveilisin jonkun toisen kalusta enemmän kuin oman mieheni tai ylipäätänsä haaveilisin jostain toisesta miehestä.
 
vierailija
Kuva näyttää tosiaan olevan poistettu ylläpidon toimesta mutta tuskin se on tässä se oleellisin asia :) Linkki löytyy kyllä esim. tuolla kommentissa #12 mainitusta vauva-lehden keskustelusta.

Olen todellakin aloittanut seurustelun 17-vuotiaana ja poikaystäväni on siis ensimmäinen seksikumppaninikin. Olen itsekin pohtinut onko hän suuri rakkauteni vai tahdonko kokea vielä jotain enemmän - vaikka tällä hetkellä sille ei toki tunnu :) Ja onko pieni "vehje" sitten mikään todellinen syy eroamiseen...

En todellakaan haluaisi vain erota ja "käydä pikaisesti" kokeilemassa jotain muuta palatakseni sitten takaisin, kuten ehdotettiin. Se ei tuntuisi kovin reilulta :( Siksipä en haluaisikaan tehdä mitään hetken mielihalusta johtuvaa ratkaisua.

T. N1996
 
vierailija
Minkä pituinen kalu on? Sormillakin ulottuu g-pisteeseen, joten todennäköisesti tuokin osuu. Paras asento naiselle (anatomiasta riippuen tietenkin) on ratsastus. Pääsee kalun juureen asti ja voi hangata samalla klittaa miehen häpyluuta vasten, samalla terska osuu mukavasti g-pisteeseen. Muistat vain kallistua eteenpäin miehen päälle ja liikuta peppuasi vaakatasossa edestakaisin, ei ylösalas.
 
vierailija
Huokaus... :(

Ei tässä nyt olla mitään kaksimetristä etsimässä... Väljästä värkistä en osaa sanoa mutta kun sillä "vehkeellä" on mittaa se 8-9 cm, niin joskus vain käy mielessä et millainenhan se hieman kookkaampi olisi :)

T. N1996
 
vierailija
niin ehkä kertoa että koet näin siis että seksuaaliset fantasiasi ovat muuttuneet ja tai kokeilun haluisuus lisääntynyt kaikkea seksissä olevaa kohtaan ja kysyvän häneltä mitä mieltä siis jos henkinen maailma kaikkinensa on samanlainen? ja rakastatte toisianne? ehkäpä poika ystävä suostuu koska hänneläkin on fantasioita vaikka dominointi jnee avarratte yhdessä maailmaa vaik pikku jutuil? näitä tuli tästä mieleen? mutta kyllä näistäkin on mielestäni suhteessa kyettävä puhumaan ei jää jäytämään mieltä. eikö se avoimuus ole se juttu?.
 
vierailija
Tokihan tarkoituksena on myös keskustella asiasta poikaystäväni kanssa. Halusin vain aluksi hieman selvittää omia ajatuksiani ja saada mahdollisesti muidenkin mielipiteitä ja kokemuksia asiasta, ennen kuin otan asian keskusteluun. Olisi edes itsellä omat toiveet ja halut selvillä, niin keskustelukin voisi olla helpompaa :)

T. N1996
 
vierailija
Hei,

olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt noin pari vuotta ja tähän asti kaikki on ollut ok. Minua on kuitenkin alkanut häiritsemään hänen pieni kokonsa. Koska hän on ensimmäinen kenen kanssa harrastin seksiä en osannut ajatella asiaa aiemmin ja kuvittelin hänen olevan ns. normaalikokoinen - hänkin on kiusoitellessani asiasta väittänyt kavereidensa olevan lähes samankokoisia :)

Netin kuitenkin ollessa täynnä ns. vertailukuvastoa olen huomannut hänen olevan keskivertoa huomattavasti pienempi. Hän on kyllä ihan taitava käsistään ja kielestään, joten seksissä ei sinällään ole mitään vikaa mutta olen alkanut viime aikoina fantasioimaan ns. isosta, joka täyttäisi kunnolla... Seksistä ilman, että tarvitsee varoa "uloslipsumista" koko ajan :)

Ja nyt, pitkän johdannon jälkeen, itse kysymykseen :) Onko minun järkeä lähteä toteuttamaan fantasiaani ja jättää muuten ihana poikaystäväni? Onko isosta kuitenkaan niin paljon "iloa"? Vai onko tämä vain nettikuvien aikaansaamaa kuvitelmaa ja muutkin ovat oikeasti huomattavasti pienempiä ja joutuisin vain pettymään etsinnässäni?

Miten te muut "pienten" tyttöystävät? Oletteko tyytyväisiä vai haaveiletteko isommasta? Tai oletteko jopa toteuttaneet haaveenne? Tai onko teidän aiemmilla ollut isompi ja olette nyt tyytväisiä?

Pikaisesti napattu kuvakin löytyy, mikäli auttaa asiaa...
Moderoitu


Kysymyksiä olisi varmasti paljonkin mutta ymmärtänette mitä ajan takaa... Kommentoikaa, auttakaa, neuvokaa :)
 
vierailija
Ensin ei siis ollut ongelmaa mutta kun näit netissä parempia vehkeitä niin sit tuli ongelma?
Entäs jos miehenä asettelisin tällan kysymyksen.
Muijani oli ensin ihan ok mutta sitten alkoi rupsahtamaan. Nyt olen lisäksi netistä löytänyt kuvia tosi herkkupepuista ja tekis mieli käydä vaihtamassa sellaseen tai ainakin käydä kokeilee. Olen yrittänyt kysellä muijalta että voisiksä vähän reenata että pysyis edes joteniin kuosissa mutta se sano että kaikki on tällasii. En kuitenkaan usko kunon ne netti muijat.
 
vierailija
Ensin ei siis ollut ongelmaa mutta kun näit netissä parempia vehkeitä niin sit tuli ongelma?
Entäs jos miehenä asettelisin tällan kysymyksen.
Muijani oli ensin ihan ok mutta sitten alkoi rupsahtamaan. Nyt olen lisäksi netistä löytänyt kuvia tosi herkkupepuista ja tekis mieli käydä vaihtamassa sellaseen tai ainakin käydä kokeilee. Olen yrittänyt kysellä muijalta että voisiksä vähän reenata että pysyis edes joteniin kuosissa mutta se sano että kaikki on tällasii. En kuitenkaan usko kunon ne netti muijat.
Nyt vasta tyhmänä tajusin, kuinka vastata suoraan johonkin kommenttiin :)

Näin on nyt valitettavasti päässyt käymään, fantasia on ottanut ehkä suuremman vallan ajatuksista kuin pitäisi... Ja niitä ajatuksianihan tässä yritän nyt hieman selvitellä. Mutta kyllähän te miehetkin täällä netissä niitä "herkkupeppuja" tuijottelette ja fantasioitte, eikö? Fantasiasta on kuitenkin vielä pitkä matka itse toteutukseen :)

Ja kyllähän monet miehet "viidenkympin villityksessä" ovat sen tutun ja turvallisen vaihtaneet parikymppiseen blondiin :) Ei kai siinäkään ole varsinaisesti mitään väärää, sellaistakin elämä voi joskus olla...

T. N1996
 

Yhteistyössä