Pienimunainen poikaystävä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noin pieni on ongelmallinen, ei vaan voi mitään. Seksi on hankalaa juurikin uloslipsumisen takia, eikä emättimessä tunnu sitä ihanaa tunnetta, kun sopivan kokoinen kalu liukuu edestakaisin. Tuollaisella se yhdyntä on vain töks töks. Jos mies on muuten ihana, niin harkitkaa dildoa.
 
Miksi luulet, että minä haluaisin sinun tutustuvan minuun? Et tainnut ihan ymmärtää.
"Minä aluksi melkein haksahdin tuohon tyyppiin, mutta paljasti itsensä viimeistään siinä vaiheessa, kun alkoi horottelemaan naisia."

-> haksahdin tuohon tyyppiin ei oikein tainnut aueta? Siihen minä takerruin. En tajua, miksi kukaan minuun "haksahtaisi", oli se sitten mitä hyvänsä. Minua ei kiinnosta kenenkään miellyttäminen, perseen nuoleminen (kuvainnollisesti) tai muukaan vastaava asia.
 
vierailija
Siis apua...!! Voiko noin pientä oikeesti olla, siis aikuisella? Itse en varmaan pystyis oleen pokkana jos kundin housuista paljastuis jotain tuollaista :) Mitä ton kans voi oikeesti tehdä?
 
vierailija
Hei,

olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt noin pari vuotta ja tähän asti kaikki on ollut ok. Minua on kuitenkin alkanut häiritsemään hänen pieni kokonsa. Koska hän on ensimmäinen kenen kanssa harrastin seksiä en osannut ajatella asiaa aiemmin ja kuvittelin hänen olevan ns. normaalikokoinen - hänkin on kiusoitellessani asiasta väittänyt kavereidensa olevan lähes samankokoisia

Netin kuitenkin ollessa täynnä ns. vertailukuvastoa olen huomannut hänen olevan keskivertoa huomattavasti pienempi. Hän on kyllä ihan taitava käsistään ja kielestään, joten seksissä ei sinällään ole mitään vikaa mutta olen alkanut viime aikoina fantasioimaan ns. isosta, joka täyttäisi kunnolla... Seksistä ilman, että tarvitsee varoa "uloslipsumista" koko ajan

Ja nyt, pitkän johdannon jälkeen, itse kysymykseen Onko minun järkeä lähteä toteuttamaan fantasiaani ja jättää muuten ihana poikaystäväni? Onko isosta kuitenkaan niin paljon "iloa"? Vai onko tämä vain nettikuvien aikaansaamaa kuvitelmaa ja muutkin ovat oikeasti huomattavasti pienempiä ja joutuisin vain pettymään etsinnässäni?

Miten te muut "pienten" tyttöystävät? Oletteko tyytyväisiä vai haaveiletteko isommasta? Tai oletteko jopa toteuttaneet haaveenne? Tai onko teidän aiemmilla ollut isompi ja olette nyt tyytväisiä?

Pikaisesti napattu kuvakin löytyy, mikäli auttaa asiaa...
Moderoitu


Kysymyksiä olisi varmasti paljonkin mutta ymmärtänette mitä ajan takaa... Kommentoikaa, auttakaa, neuvokaa
avoin suhde
 

Yhteistyössä