Pienimunainen poikaystävä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei,

olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt noin pari vuotta ja tähän asti kaikki on ollut ok. Minua on kuitenkin alkanut häiritsemään hänen pieni kokonsa. Koska hän on ensimmäinen kenen kanssa harrastin seksiä en osannut ajatella asiaa aiemmin ja kuvittelin hänen olevan ns. normaalikokoinen - hänkin on kiusoitellessani asiasta väittänyt kavereidensa olevan lähes samankokoisia :)

Netin kuitenkin ollessa täynnä ns. vertailukuvastoa olen huomannut hänen olevan keskivertoa huomattavasti pienempi. Hän on kyllä ihan taitava käsistään ja kielestään, joten seksissä ei sinällään ole mitään vikaa mutta olen alkanut viime aikoina fantasioimaan ns. isosta, joka täyttäisi kunnolla... Seksistä ilman, että tarvitsee varoa "uloslipsumista" koko ajan :)

Ja nyt, pitkän johdannon jälkeen, itse kysymykseen :) Onko minun järkeä lähteä toteuttamaan fantasiaani ja jättää muuten ihana poikaystäväni? Onko isosta kuitenkaan niin paljon "iloa"? Vai onko tämä vain nettikuvien aikaansaamaa kuvitelmaa ja muutkin ovat oikeasti huomattavasti pienempiä ja joutuisin vain pettymään etsinnässäni?

Miten te muut "pienten" tyttöystävät? Oletteko tyytyväisiä vai haaveiletteko isommasta? Tai oletteko jopa toteuttaneet haaveenne? Tai onko teidän aiemmilla ollut isompi ja olette nyt tyytväisiä?

Pikaisesti napattu kuvakin löytyy, mikäli auttaa asiaa...
Moderoitu


Kysymyksiä olisi varmasti paljonkin mutta ymmärtänette mitä ajan takaa... Kommentoikaa, auttakaa, neuvokaa :)
 
vierailija
Kuten jo tuossa avauksessani mainitsin, niin uloslipsumista täytyy ihan tosissaan varoa. Tämä onkin yksi syy, miksi olen alkanut haaveilemaan isommasta - saisi kerrankin "panna" ilman keskittymistä sen sisällä pysymiseen.

Mutta kyllä sillä muuten ihan "hommat" hoitaa. Tai sitten en vain tiedä paremmasta, siksi täällä hieman kokeneemmilta neuvoja kyselen.

T. N1996
 
vierailija
Hah :)

Uskoo kuka haluaa mutta kyllä kuva on ihan aito ja stondiskin on ihan oikea. Ja ei, kyseessä ei ole pikkulapsen pili vaan 22v. poikaystävän "vehje".

Myös ongelmani(?) on aito, eli suurempi kiinnostaisi mutta en oikein tiedä kuinka suhtautuisin "haaveeseeni". Siksi kokeneempien neuvoja kaipailen.

T. N1996
 
vierailija
Hah :)

Uskoo kuka haluaa mutta kyllä kuva on ihan aito ja stondiskin on ihan oikea. Ja ei, kyseessä ei ole pikkulapsen pili vaan 22v. poikaystävän "vehje".

Myös ongelmani(?) on aito, eli suurempi kiinnostaisi mutta en oikein tiedä kuinka suhtautuisin "haaveeseeni". Siksi kokeneempien neuvoja kaipailen.

T. N1996
Mielestäni sun täytyisi kyllä istua alas ja keskustella miehesi kanssa asiasta, kerran selvästi sinua vaivaa! Mutta jutelkaa avoimesti, pettäminen ei ole ikinä oikein vaikka olisikin utelias ja kokeilunhaluinen. Tosin kylmä fakta on se ettei selvyyttä tule ilman kokeilua! Kaikki muu on vain spekulaatiota. -M88-
 
vierailija
@M88

Kiitos fiksusta vastauksesta. Keskustella toki täytyy, ja niin teenkin, kunhan nyt saan aluksi selviteltyä omia ajatuksiani. Välttämättä tiedä itsekkään mitä haluaisin :)
 
vierailija
Ja samaan aikaan 15cm miehet häpeilevät ja ruoskivat itseään koko elämänsä ajan, kuvitellessaan olevansa kuvankaltaisia naisten mielestä.

Tää on oikeesti totta, aika monella on todella paha olla aika pitkälti sen takia että on joskus nainut naista jolla oli löysä ja vikahan on tottakai aina miehessä.
 

Yhteistyössä