Pieni pyyntö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pömppis

Vieras
Voisitteko te, jotka olette n. 160 cm/60 kg kertoa mikä on vyötärönympärysmittanne navan kohdalta? Tuntuu, että vaikka kiloja tippuu, niin vy pysyy koko ajan samana ja mä näytän oikeasti siltä, kuin olisin raskaana. Lisäksi maha on ns. edessä eli jenkkakahvoja ei juurikaan ole.

Mulla on sama vika. Oon neljä cm pidempi, sama paino. Bmi on siis kohdillaan, mutta vatsanseutu paksu. En muista ilman mittaa miten paksu, mutta muuten olen pienehkö menisin varmaan kokoon 36, vatsan ympärys vastaa kokoja 40-42 :/

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
kylkivenyttely kaventaa uumaa....

Mä en näytä paksulta vyötäröstä, jos katsoo takaa. Mutta sivulta katsottuna näytän siltä kuin olisin 4-5 kuulla raskaana. Ja mun vy navan kohdalta on 90 cm... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
kylkivenyttely kaventaa uumaa....

Mä en näytä paksulta vyötäröstä, jos katsoo takaa. Mutta sivulta katsottuna näytän siltä kuin olisin 4-5 kuulla raskaana. Ja mun vy navan kohdalta on 90 cm... :(

mutta se kaventaa ihan joka puolelta katsottuna, tarvitset myös hyvät syvät vatsalihakset, muuten se pömppis ei katoa mihinkään.

Piti nostaa tämä. Huomasin, että mun maha on sillä tavalla "kova" kuin raskaana ollessa, eli tuossa pinnalla tuntuu löysää nahkaa sekä läskiä, mutta kun sitä mahaa painelee, niin se on ihan kova. Raskaana en ole.

Yhteistyössä