Nyt olen laihtunut. Jokohan sitä uskaltaisi lähestyä miehiä? Miten? Miten saisin itsetuntoani takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Henni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Henni"

Vieras
Pituutta on 169cm. Olen painanut joskus 107kg. Tulloin ei juurikaan kiinnostusta herännyt. Joiltakin itseäni reilusti vanhemmilta äijiltä olisi ehkä lohjennutkin seuraa, mutta ei kiitos.
Sosiaalinen ja mukava luonne olen ollut aina. Nuorempana meni rohkeasti miehille juttelemaan, enkä välittänyt pakeista. Ajattelin aina, että heidän menetyksensä. Sitten kun kerta toisensa jälkeen totesin, että kukaan ei kiinnostu minusta (vaikka ihan asiallisia miehiä kyllä suurin osa oli, eli mitään ns. loukkaavaa ei ole sattunut kuin pari kertaa).
Viimeistään niille viimeisille hitaille haettiin jos jonkin näköisiä naisia, mutta ei minua.
Tajusin pikkuhiljaa, että olisi aika laihtua.

Syöminen ei ole koskaan ollut se ongelma. Olen syönyt suht. normaalia ruokaa vähän liikaa ja varmaan juuri sen verran, mitä kulutan, miksi en pääse laihtumaan. Lihoin vaihtarivuoden aikana jenkeissä joskus 10v sitten aika rajusti ja sen jälkeen paino pysyi samana.

No viime syksynä sitten aloin syömään terveellisemmin ja otin liikunnan kaveriksi. Nyt olen viimeiset puoli vuotta 5-6 päivänä viikossa liikkunut 1-3h. Juoksua, kävelyä, uintia, fillarointia, salitreeniä yms.

Kroppani on muuttunut valtavasti. Kiinteyttä on tullut lisää ja mun vyötärö on aika timmissä kunnossa. Maha ei paljoa pullota, ei jenkkakahvoja ja vatsani on kiinteä. Keskivartaloni puolesta olenkin päässyt jo normaalimittoihin, sillä vy on on sen alle 80.

Muuten mulla on vielä on vielä ylipainoa. Ihannepainooni on matkaa noin 10kg. Mutta näytän jo AIVAN ERILAISELTA.
Olin juhlimassa kaverini polttareita pari viikkoa sitten ja baarissa ensimmäistä kertaa elämässäni ihan hyvännäköisiä miehiä haki minua tanssimaan. Sitä ennen terassilla mulle kaksikin eri miestä tarjosi drinkin.
Kaupungillakin on pari kertaa tullut kehuja ihan random miehiltä. Töissä myös meidän huoltomies sanoi "sustahan on tullut kivannäköinen tyttö"

Asiaan: Eli mä voisin siis pikkuhiljaa nyt oikeasti keskittyä siihen treffailuun. Mutta miten? Mitä mä meen sanomaan miehille? En halua olla liian tyrkky, mutta en myöskään mikään "pelkkä hyvä jätkä" ? Mitä niille miehille kannattaa mennä heittämään? MIssä tilanteissa?

Itsetuntoni on kuitenkin myös aikan olla, sillä olen tottunut olemaan se läski, jota kukaan ei halua ja sillä ajatuksella, että no pakit mä kuitenkin saan.

Onnea, siis ONNEA noin hienosta saavutuksesta. Olet tosiaan laihtunut ja tehnyt hirveän duunin sen eteen. Oikeasti, ymmärrätkö miten kova naama sä olet :)

Uuteen ulkomuotoon tottuminen vie kauan. Siitä läskileimasta ei itse itse pääse täysin eroon välttämättä koskaan. Mulle auttoi se, että napsin itsestäni kuvia ja kokeilin vanhoja vaatteita. Niistä pikkuhiljaa tajusin, että olen pienentynyt.

Mulla tuli tosin se, että sitten kun ymmärsin olevani hoikempi ajattelin, että nojoo olen laihtunut mutta yhä läski.

Sä et ole enää läski!

Miesten iskemiseen en osaa oikein neuvoja, kun en osaa oikein itsekään ketään iskeä.

Jos menit kerran nuorempana rohkeasti juttelemaan miehille, niin miksi sinun pitäisi nyt muuttaa sitä tyyliä?

En vain osaa. Silloin se oli helpompaa. Nuorille on helpompi jutella. 18-20v aina keksi jotakin juttua ja pienet piirit. Aina lähti juttu liikkeelle "ai sä oot liisan kans samassa lukiossa?" "hei kirjotaks pitkän matikan?" "mihin meet inttiin" yms..

Nyt olen 26-vuotias. Elämäntilanteeni vuoksi ehkä myös hieman vanhemmista (25-42v) kiinnostunut. Tuon ikäisille en vaan osaa enää jutella mitään. Tuossa iässä miehet ovat myös ehkä jo tarkempia seuralaisistaan ja ihminen "jäykistyy" iän myötä :)

Mutta jos saat pakit, niin muista ettei se johdu välttämättä millään tavalla ulkonäöstäsi, sinun persoonasti tms. Se kauneinkin missi saattaa saada tylyt pakit

a. Mies voi olla huonolla tuulella ja saanut juuri kiukkuiselta tyttöystävältään viestin
b. Mies on varattu ja ei ole tällä hetkellä vain pätkääkään kiinnnostunut juttelemaan kenenkään muun naisen kanssa
c. Mies on vaan juro ja säikähtää, kun tulet juttelemaan
d. nyt vaan on huono hetki
e. Mies voi käsittää signaalisi ihan väärin

Hieno painonpudotus =)
Älä kuitenkaan liikaa laita sen piikkiin että nyt kun olet laihtunut--
Miehiä on erilaisia ja heillä jokaisella voi olla oma naisihanteensa. Jotkut tykkää pyöreistä ja jotkut tikuista.
Tärkeintä on olla sopivan itsevarma, oma itsensä ja hehkua sisäistä rauhaa, onnellisuutta ja tasapainoa niin miehetkin huomaa että olet sinut itsesi kanssa ja näkevät sinut ihan eri valossa..

Onnea painonpudotuksesta!

Tärkeintä on olla sopivan itsevarma, oma itsensä ja hehkua sisäistä rauhaa, onnellisuutta ja tasapainoa niin miehetkin huomaa että olet sinut itsesi kanssa ja näkevät sinut ihan eri valossa..

Olen samaa mieltä. Keskity ensin tavallaan itseesi, ole onnellinen ja nauti. Ei noin hyväntuulista nättiä nuorta naista voi olla huomaamatta. Ihanaa kesää!

Yhteistyössä