Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Tyypillinen mies mitä netistä löytyy.Seksiseuran hakijoita niistä on 99 prosenttia.Mä olen sitä mieltä että se mies löytyy livestä,ei netistä.
Mitä mä olen yli kymmenen vuotta nettielämässä pyörinyt olen todennut että suurimmalla osalla siellä pyörivistä miehistä on joko alkoholismi tai mielenterveysongelmia,siis niistä jotka ovat sinkkuja.Loppuosa onkin sitten seksin perässä juoksijoita.
Lottovoittokin on todennäköisempi saavuttaa kuin että löytäisi hyvän kunnon miehen netistä.Näistäkin ihmeistä olen toki kuullut mutten koskaan livenä tavannut pariskuntaa jotka olis netissä kohdanneet.
Mä tunnen ihan lähipiirissä monta netistä toisensa löytänyttä onnellista pariskuntaa.
Mistä tän ikäinen enää livenä löytää seuraa, kun opiskeluajat on takana, töissä ne samat naamat joista suurin osa naisia ja miehet liki eläkeikäisiä varattuja, harrastukset naisvoittoisia (ja sen tyylisiä, ettei siellä muutenkaan tutustu kehenkään) ja kaveriporukka niin vakiintunut, ettei sinne uusia tyyppejä tule ja kaikki potentiaaliset tapaukset kavereiden miesten kavereistakin on yritetty jo nuoruudessa. Emmä nyt mihinkään autokerhoon viitsi liittyä siksi että siellä käy miehiä, kun ei mua autot vois vähempää kiinnostaa (esimerkki miesvaltaisesta harrastuksesta).
Joskus silloin kun olin nätti parikymppinen, saatettiin kyllä tulla pokaamaan jossain kaupan kassalla, kadulla tai kirjastossakin, mutta nykyään keski-ikäisenä ämmänä kukaan ei vuosiin ole enää katsonutkaan, mikä tietty on ihan luonnollista. Kaikilla ikäisilläni kivannäköisillä miehillä, ketä missään näkee, on sormukset sormessa.
Tähänastiset poikaystävät/ex-mies baarista, mutta niillä vasta alkoholi- ja mielenterveysongelmia onkin ollut. Enkä muutenkaan jaksa enää pyöriä baareissa, ei kiinnosta. Nyt olen ollut jo pitkään sinkkuna...