Kummallisesta treffistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhä sinkkuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhä sinkkuna

Vieras
laitoin viikonvaihteessa tänne viestiä, hitsi ku en enää muista, millä otsakkeella... mutta, se mies siis näytti messessä kuvia itsestään - ihka nakuna ja koko komeus täydessä toiminta valmiudessa. Eli eka kertaa oltiin samalle päivää tavattu ja illalla sit tiputti messeen ko. kuvia. Siihen loppui meidän tarina,,, mutta mutta,,, ne kuvat jäivät mieleeni, vaikka täälläkin sanoi, että en voi ymmärtää moista käytöstä. Olen pähkäillyt, josko suoraan vielä sit kysyisin häneltä, että kiinnostaisko "vaki panon" seura. :/ Seurustelemaan en semmoisen kummajaisen kanssa halua, mutta hmm... tuo vois olla kiva vaihtoehto, mutta luulen, että hän ei taas sitä hyväksy. Kannattaiskohan kokeilla "kepillä jäätä"?

Mtä sä siinä mennettäisit jos ei haluais sun fuckbuddyksi ja oisit kuitenkin kysyny?
Jos sellanen kiinnostaa niin kysy pois, jos ei halua niin oletpahan yrittänyt ja voit sitten unohtaa ja antaa olla. Ja jos haluaa niin ois mukavaa tiedos :)

Alkuperäinen kirjoittaja yhä sinkkuna:
laitoin viikonvaihteessa tänne viestiä, hitsi ku en enää muista, millä otsakkeella... mutta, se mies siis näytti messessä kuvia itsestään - ihka nakuna ja koko komeus täydessä toiminta valmiudessa. Eli eka kertaa oltiin samalle päivää tavattu ja illalla sit tiputti messeen ko. kuvia. Siihen loppui meidän tarina,,, mutta mutta,,, ne kuvat jäivät mieleeni, vaikka täälläkin sanoi, että en voi ymmärtää moista käytöstä. Olen pähkäillyt, josko suoraan vielä sit kysyisin häneltä, että kiinnostaisko "vaki panon" seura. :/ Seurustelemaan en semmoisen kummajaisen kanssa halua, mutta hmm... tuo vois olla kiva vaihtoehto, mutta luulen, että hän ei taas sitä hyväksy. Kannattaiskohan kokeilla "kepillä jäätä"?

No eiköhän sekin mies mieluummin ota pelkän pillun kuin pillun ja seurustelun. Joten älä turhaan ole huolissasi, varmasti suostuu

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja yhä sinkkuna:

No eiköhän sekin mies mieluummin ota pelkän pillun kuin pillun ja seurustelun. Joten älä turhaan ole huolissasi, varmasti suostuu

No hän kyllä sanoi, että ei harrasta seksiä kenenkää kanssa ilman tunnetta ja ei ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja. Ihan vakituista kumppania hakee. Itse en halua sitoutua häneen, mutta panot silloin tällöin sellaisen kalun ja kropan omaavan miehen kanssa kyllä vois olla jees. Se vaan, että munaanko itteni, jos meen sitä ehdottelemaan....

Yhteistyössä