Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

täällä koko aamu kärsitty enempi ja vähempi huonosta olosta.. syöminen aina auttaa hetkeksi, mut sit taas huono olo palaa.. tuskanhiki iskee kun joutuu vähän ponnistelemaan ja touhuamaan enemmän..! Noh, hätähousuna kuitenkin tein nyt aamupäivällä ehkä 2h pidätyksestä pc:n testin ja se näytti negaa.. ei siinä ollut mitään mitä ois ees toivomalla saanut näkyviin.. :( Noh, tietty aika aikasta on ja vielä päiväpissasta tehty testi, joten eihän se nyt vielä mitään tarkoita ja kun mulla on ihan sellainen fiilis et oisin raskaana.. mutmut.. ei taida auttaa kuin odottaa..
 
Täällä se sit alko vuoto.. Höh. Eli tänään kp1/26-28, yk12

Himskatti, kun laskeskelin jo tän kierron ovulaation ajankohtaa ja näyttää pahasti sille että juuri siihen aikaan mies on töissä.. Mulla siis mies aina 6pv kotona ja 6pv työreissulla.

Markke toivottavasti sä plussaat :)
 
Ei näistä tiedä...
Mä kävin äsken klinikalla...
Lääkäri oli tönkkö, ei edes näyttäny mulle ruutua....käynti kesti varmaan 3minuuttia...

No mutta siis ei hyvältä näytä..oikeella oli 2kpl 12mm follia ja vasemmalla yks 11mm..
Turhauttavaa, niin turhauttavaa...mutta perjantaina pitää mennä vielä ultraan...jos vaikka kasvavat myöhässä...
Sen tää uus lääkäri sano että jos ei perjantaina mitään näkyvissä...odotellaan kierto ja sit piikitellään ja lisätään siihen inssi...
 
).( huonot olot on nyt häipynyt.. tänään ei siis ole ihmeempiä oireita ollut.. negaa testi näytti aamulla, joten tää alkaa heittämään kirvestä kaivoon pikkuhiljaa! Nyt selkää ja vatsaa juilii silleen et varmaan se täti sieltä on tänään tai viimeistään huomenna tulossa.. ihan paska fiilis suoraan sanottuna.. :'(
 
Hei, täällä yksi pikkukakkosta toivova, vieläkö mahtuu mukaan? :)

Meidän tarinamme (yritän kertoa lyhyesti :D):
Esikoista yritimme 9kk tulee jos on tullakseen-periaatteella (viimeiset pari kk ajoitettiin puuhailut kierron puoliväliin. Raskauduin ja kaikki meni hienosti. Saimme maailman ihanimman pojan 6/11.

10/12 tulin raskaaksi vähän niinkun vahingossa, mutta raskaus meni kesken heti alkuun.

Siitä se ajatus sitten lähti ja päätimme alkaa yrittämään pojallemme kaveria. Yksi välikierto ja tulin taas vuoden vaihteessa raskaaksi ja sain taas keskenmenon heti alkuunsa. Hcg laski tosi hitaasti (n. 2kk) negatiiviseksi, vaikkei siis korkealla ikinä ollutkaan ja epäiltiin vahvasti kohdunulkoista. Toimenpiteitä ei kuitenkaan tarvinnut, seurattiin vain hcg nollille.

Yhdet kunnon menkat (vuotoa oli siis tuo n. 2kk putkeen) välissä ja tulin taas raskaaksi huhti-toukokuun vaihteessa. Paljastui loppujen lopuksi kohdunukoiseksi ja mone mutkan jälkeen jouduin ambulanssilla päivystysleikkaukseen. Leikkauksessa lähti vasen munanjohdin. Pidimme taukoa pari kk yrityksessä ja loppukesästä päätimme taas kokeilla josko meille jo pikkukakkonen saataisiin. Sen jälkeen ei olekaan tapahtunut mitään. Pelko siitä saammeko ikinä toista lasta on kova. Haluaisimme kovasti pojallemme sisarusta ja pelkään ettei ainoa jäljellä oleva munanjohtimeni toimi kunnolla.

Pikkukakkosta ollaa nyt siis toivottu yli vuosi ja nyt on leikkauksen jälkeen yk6. Kaipaan kovasti vertaistukea ja toivottavasti täältä sitä löytyisi. :) paljon voimia ja jaksamistä kaikille ketjun kirjoittajille
 
Tervetuloa safiia :) on teille kyllä sattunu ja tapahtunu :/

Täällä nyt heiluteltu peittoa suht ahkerasti kun kierron puoliväli ollut. Tikuttanu en oo. Limat mulla on ihan olemattomat ollu nyt viimeset muutamat kuukaudet et en tiä tapahtuuko yhtään mitään tuolla munasarjoissa.. Tän kuun lopussa siis saan soitettua ajan vasta aukkariin kun se tänään vasta aukes ja kp on jo 14 tms ja ennen kp 12 ois pitäny tehä. Kohta pitäis alkaa suunnitteleen tytön 2v synttäreitäkin ja harmittaa suuresti kun en oo raskautunu.. Tytön syntymäpäivänä tulee 1,5v ehkäsyn lopettamisesta :( mitään raskautumiseen viittaavaakaan ei oo ollu koko aikana, kun ois ollu edes jotain mutku ei niin ei..
 
juliesiskon täällä koitti eilen tiistaina kp 1, eipä harmittanut kun tiesin ettei ole tärppi käynyt, lähinnä turhautuminen kysytti. :)

Karmini pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

Läiti harmillista jos lääkärikäynnistä jäi kakka fiilis :hug:

Markke pahoittelut negasta :hug:

safiaatervetuloa joukkoon :) Harmillisen kovan taipaleen olette kulkeneet :( toivotaan että pikkuinen teillekkin saataisiin niinkuin meille muillekkin pitkään yrittäneille :)

toisaan kp 1 koitti jo, vuodon loputtua alkaa taas jumpat :)
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 9.1.2014



nimimerkki, esikon synt.aik, kp:t, yk/yritys alkoi, syy/hidasteet, hoitomenetelmä

juliesisko........................08/06.......kp3/26-28..........yk12..
Neiti Näpsän äiti.............10/08.........kp3/28-32.........yk37.......??
Karmini........................02/12...........kp 5/30?..............yk7, selit.laps.....c
Läiti........................02/05...............kp12/?............ya 09/11.......PCO..M+Lz+t
Huvi............................01/12...........kp15/27.....ya 8/12.....???
Venla84.........................04/12.......kp 21/28.......... ya02/13...??
Nenna81........................ 07/00........kp 27/28-31........yk10....???
Markke..........................05/11.........kp31/30............yk17.......PCO........c ja t


Safiaa


Penni79.........................07/12yk 15, endonmetrioosi ja lk....T




Piinailijat


Markke dpo 14



Lyhenteiden selitykset

lz=letrozole
c=clomit
a=anazol
f=femar
g=glonal-F
m=metut
pr=pregnyl
t=terot
mp=menopur
IUI=inseminaatio
OI=ovulaatioinduktio
irr=irrotuspiikki
l=luget
selitm.=selittämätön lapsettomuus
pco= pco
en=endometrioosi
 
Safiia......6/11...........kp 5/25-30?..........ya 10/12........vain yksi munanjohdin ja ???

Jotenkin noin vai? :D

Kiitos kannustamisesta! Kyllä näitä lukiessa tulee suru puseroon, miten paljon toisten on koettava pientä toivoessa! Minunkin tutuistani löytyy näitä helposti raskautuvia, mutta tämän suhteen olen kovasti yrittänyt olla tuntematta kateutta, vaan iloita heidän onnestaan. Välillä uusia raskausuutisia kuullessa itku tulee, mutta hirveästi yritän heidän onnestaankin iloita.
 
Uni loppui kuin seinään ja olihan se pakko testata. Ja selvä haamulainenhan se siellä kurkisti! Toisaalta mie oon niin onnellinen, mutta toisaalta en jaksa vielä toivoa liikaa aiempien keskenmenojen vuoksi.
 
Toivotaanpa Nennalle vahvistumista, varovaisesti onnittelen :)
Päivitätkö Näpsä mulle oikein, tänään Läiti........................02/05........kp13/33............ya 09/11.......PCO..M+Lz+t
Yks päivä edelleen hukkunu johonkin :)

ON:Täällä oltiin heitetty kirvestä jo kaivoon tän kierron suhteen...mutta mutta...nyt havaittu limoja enemmänkin, joten ilmeisesti jotain sitten kuitenkin tapahtuu...
Toivon kipinä siis syttyi ja nyt pitäs siihen huomiseen uusinta ultraan malttaa odottaa...
 
Viimeksi muokattu:
Safiia: tervetuloa mukaan!

Nenna: Voi kun se siitä nyt vahvistuisi - millä merkillä testasit?? Digiä kehiin?

Pahoittelut uuden kierron kohdanneille.

ON: yritysvapaa kk meillä siis, ja ovis oli ja meni jo. Koko perhe flunssassa ja oli huojentavaa kun ei tarttenu olla "pakkoseksiä" kipeenä :LOL:
 
Toinen lapsi on viimeiset 5 vuotta ollut haaveena ja nyt puolenvuoden tauon jälkeen Clomit ja terolut taas käytössä. Kierto on aina ollut epäsäännöllisen säännöllinen 28/35.
Nyt on ollut kipuja ovulaatiosta asti ja eilen aamulla hätäpäissäni tein Clearbluella testin ja näytti haamua (kp24). Yöllä kun heräsin pissalle tein toisen ja taas haamu. Ikinä en ole haamua saanut. Aina ovat olleet kirkkaita negoja. Oireita nyt ei muuten oo kuin väsymys, jatkuva vessassa ravaaminen, kivut alapäässä/alamahassa ja rinnat arastelee ja itkettää koko ajan.
Nyt kuitenkin meillä oli ekaa kertaa 2tablettia clomia päivässä ja ennen on ollut yksi. Eli voisko johtua vaan clomista? Vai uskaltaisko sitä haaveilla lukuisten negojen jälkeen?
 
Tervetuloa Pympy mukaan :)
Sulla on vasta kp 24 menossa.Jos vaikka odotatat pari päivää ja testailet uudestaan(ymmärrän toki että maltti ei ole valttia näissä hommissa *:) :).
Toivotaan tietty että vahva plussa pärähtää testiin, mutta kiertopäiviä(versus kiertoosi) on vielä niin vähän etten ihmettele jos ei vielä pariin päivään vahvistusta tule :/

Olishan näissä hommissa hienoa jos raskaustesti ilmottais HETI oviksen jälkeen, miten kävi.Eikä jättäis sitten mitään arvailujen varaan :)
 
Mulle vois päivittää tälle päivälle kp1/30 ja yk18, eli täti kurvas paikalle tänä aamuna, päivälleen niinkuin pitikin. Eli ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ja uusia kiertoja.. alkaa olee aika toivoton fiilis, et mahdetaanko me koskaan kakkosta saadakkaan!? :'(
 
Onnea Nennalle! Ihan selvähän tuo on, eikä tarvitse edws tihrustaa! :) toivottavasti pysyy pieni matkassa ja plussa vahvistuu :)

Toivotaan Pympylle myös vahvistuvaa plussaa!

Läiti sellainen testi olisi aivan huippu!! Ei tartteis aina piinailla että alkaako menkat, onko vähän oireitakin yms yms...
 
Sellainen testi olisi TODELLAKIN tarpeen, mun kaltaisille hätähousuille! =P

Yleensä oon pystynyt odottaan ihan sinne kierron loppuun, mutta jotenkin nyt on taas niin "jännää", että hyvä kun housuissaan pysyy. Voipi johtua siitä, että viime yrittämisestä on aikaa.

Onko täällä muita Clomifenin käyttäjiä ja ootteko te saaneet millasia oireita ja mikä teillä on annostus ja kuinka on toiminut?
 
Mulle on auttanut tohon hätäiseen testailuun ihan yskinkertaisesti se, että mulla ei oo testejä jemmassa :D Monta negaa testasin sillon joskus, kun ehkäisy oli vasta jätetty pois... Tulihan r-testejä muutama matkassa kun viimeksi tilasin pakkauksen ovistestejä, nekin silloin tuli käytettyä aika pian. Nyt päätin että hommaan testin vasta sitten, jos menkat joskus jättää tulematta :)

Nenna81 ompa tosiaankin ilmiselvä haamu :) Toivottavasti vahvistuu! Pidän peukkuja kovasti!
 
Mä en kestä näitä kipuja! tuntuu et sattuu joka paikkaan alakropassa. Välillä sattuu oikeen kunnolla! Päätin kyllä että uutta testiä en osta ennenkuin 19. päivä kun olis sit kp35. Täytyy keksiä viikoksi hirveesti tekemistä ja muuta ajateltavaa.
 

Yhteistyössä