Lista oli jäänyt tuonne taakse, joten päivitin siihen oman ajankohdan ja laitoin teidät muutamat piinailemaan
(jätin myös listan alkuun tietonne). Jos haluatte itse täydentää niin tehkää niin, mutta nyt ainakin muistetaan ketkä piinailee
aniraz hyvältä kuulostaa teidän reissu-suunnitelmat, toivottavasti tuut levänneenä ja intoa puhkuen takaisin
valoa hyvä kun ovis löytyi ja toivotaan että ainakin toinen kavereista jäisi nalkkiin
Onkohan tuosta kortisonista tullut jotain uutta infoa kun sitä nyt aletaan lupailemaan? Mutta hyvä että on takataskussa!
Melargialle myös onnittelut kahdesta kyytiläisestä ja hienoa että saitte nyt myös pakkaseen =) Joko olet hevoseen selkään hypännyt vai malttanut pysyä aloillaan
Kyllä se helpotti ettei patologi löytänyt mitään poikkeavaa ja kiva tieto oli sekin että omaa hedelmällisyyttä on vaikkei se näin hoitorintamalla näykään!
Toivottavasti teille tulee rentouttava ja mukava joulu mihin sitten päädyttekin
Eihän niitä suunnitelmia niin tarvitse olla varsinkin jos ei halua.
Nellikaneli hienoa ettei kroppa pettänyt! Toivottavasti menopur tuottaa tulosta ja punktio menisi hyvin. Eli teillä olisi sitten ens viikolla punktion aika, pääset jouluksi piinailemaan
Nannukka täällä tuskin tarvitsee pyydellä anteeksi jos ottaa päähän ja katkeruus valtaa alaa! Nyt tietysti kaikki peukut pystyssä että teidän dropit tuottaisi tulosta tuohon keväälle!!! Ootteko vielä miettineet, haluaisitteko joskus koittaa luovutettuja siittiöitä? Eri juttuhan se on ja vaatii pohjatyötä varmaan molemmille, mutta jos teillä niin selvästi on syy tiedossa, niin siksi kyselen.
Kovasti voimia ja ainakin toivottavasti rauhallista ja rentouttavaa joulua jos ei muuta
ON: minäkin tosiaan en kaipaa joulua pienten lasten ympäröimänä, no kummipojan voisin ottaakin kaveriksi, mutta tämä on nyt toinen joulu hoitojen aikana kun ollaan silloin poissa, pari joulua ollaan vietetty vain anopin ja apen kanssa, eli ei lapsia ympärillä. Kyllähän se joulu kulminoi monia ajatuksia ja haaveita ja tekee kipeää... tosin ei mulla tänä jouluna
Odotan kovasti että pääsen kavereiden kanssa Lapin lumoihin ja koska vatsa tuntuu nyt niin hyvältä, niin meinaa lumilautaa testata murtsikoiden lisäksi!!! Me ollaan perjantaina menossa pelaan ekalle käynnille, kunhan nyt selvitellään omia mahdollisuuksia niin tietää, kiinnostaako ja kannattaako vai ei. Mutta tosiaan hoitoon on vielä hetki aikaa, mutta nyt iloitsen kuukautisista jotka tuli ilman mitään kipuja ja sain aloitettua pillerit tähän väliin
Salille olen myös päässyt eli kiva tunne kun pääsee pikku hiljaa arkisiin juttuihin takaisín.
Kovasti tsemppiä teille kaikille omiin ajatuksiin =)
Mä vielä reilun viikon roikun linjoilla ja sitten sulkeutuu hetkeksi kaikki masiinat!