Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeleLiis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika hyvä testi varmaan. Ja kaikkeahan saa kokeilla :)
Täällä pika talletukset suoritettu kun mahaa vähän nipisteli. Haluisin sen ovisplussan niin pääsis sitä punkkua lipittämään :)

Jee elämäni ekat kunnon kananmunalimat bongattu! Oliskohan tolla greippien syömisellä sittenkin ollu vaikutusta.. Saas nähä tukeeko tän päivän ovistestit tätä teoriaa..

Nega testattu, testiajan jälkeen tuli roskinhaamu joka oli just ja just nähtävissä. Ei kovin vakuuttavaa, seki tuli yli tunnin jälkeen.

Hyvillä mielin tänään juhlimaan synttäreitä, menkkoja jään odottelemaan..

Surusilmät voi harmi. Millä testillä testasit?
Mulle tuli viime kierrossa pc liuskaan selkeä haamu 10 min jälkeen..

Nyt illan ovistesti oli vähän tummunut aamusesta. Ei vielä plussa, mut jos koittais varmuuden vuoks talletella.

Surusilmät, oon pahoillani :(

Täällä en tiedä mitä ajattelisin tästä kuudetta päivää jatkuneesta ruskeasta vuodosta, ikinä ei ole tällaista ollut. Nyt kp 30 ja dpo 16. Eilen aamulla tein Davidin liuskan, joka nega. Sit päivällä tein Pregcheckin, johon piirtyikin hailakka just ja just erottuva viiva. Ja pakkohan se oli roskikseen kurkata parin tunnin jälkeen, aiempaa selkämpi punainen viiva. Noh, sitten tänä aamuna Pregcheckillä testiajan puitteissa haalea viiva, joka taas roskiksessa tummunut selkeämmäksi. Joo, tiedän, ettei roskiksesta testejä kantsis enää kaivaa :ashamed: Ja jotta oikein stressin saisin aikaiseksi, niin ostin Elivo-merkkisen testin, josta äsken parin tunnin pidätyksellä nega. Roskikseen en ole vielä katsonut :whistle: Järki sanoo, et testaa parin päivän päästä uudelleen, mut helpommin sanottu, kuin tehty... Jos ei kerran ole raskaana, niin miksei sit voi kunnolla alkaa menkat ja pääsisi aloittamaan anastrozolin. Tällainen epätietoisuus on pahinta! Vähän kyllä tuntuu, että oisko kemiallinen. Sit tulee tietenkin mieleen kohdunulkoiset sun muut... Ei kai se auta muu kuin odottaa ja odottaa...

Joo noita testejä ei kyl kannattais enää myöhemmin kattoo.
Jos ei vuoto ala tai tulee epämääräsiä tuloksia niin kannattaa maanantaina käydä ottaa verikoe niin ainakin selvii varma tulos.
Mulla tuli esikoisesta n. dpo 21 vielä tosi haaleeta haamua eikä se ihan eka testi paljon vakuuttanu, vaikka menkat olikin myöhässä.

Pregcheckin liuskalla testasin, ollu mulle aina luotettava..
Joo roskikseen en oo itekkään menny kurkkimaan koskaan testin tehtyäni, nyt oli vaan jääny pöydälle..Turhia toiveita vaan nostaa :(

Aanis Voisiko tosiaan olla kemiallinen jos antaa tuloksia? :confused:

Eipä tullu eilen talleteltua ja aamulla oli viivat lähes tasavahvat. Nyt nipistelee vasempaan munikseen. Voi v.. jos se ovis onki nyt! Mies tulee vasta ihan illalla töistä ja varman väsyny. No pakko se vaan nyt tänään on sit pupuilla. Kuitenkin jo kp 17 et kai se ovis ois kohta tulossa jos on tullakseen. Taitaa tulla pisin kierto tähän mennessä..

Surusilmät meinaatko tehä uutta testiä?

Ootko Aanis tänään testannu?

Mimmi Se on tämän yrityksen ihanuus ja kirous. PAKKO. :stick:

En tee uutta testiä ellei menkat ole myöhässä, En oikeen tiedä että miten tämä kierto pitäis nyt laskea..Jos menkosta laskee niin kp30 ois vasta 11.10 eli tyyliin viikon päässä?? Mutta oviksesta jos nyt lasketaan se pari viikkoa niin tiistaina olisi menkkapäivä sitten..Täh?

Kai se pitäis oviksesta laskea..

Veikkaan että munasolu irtos tossa päivällä ehkä n klo 14 (vatsakipu) ja nyt illan ovistestissä oli enää 1 viiva :( Lh huippu tais sit olla viimeyönä. Tietääkö kukaan auttaako enää jos pupuilee n klo 22 eli 8h oviksen jälkeen? Ja kauanko niillä uimareilla kestää matka sinne munanjohtimiin?

mimmi92, on tuo käsittääkseni mahdollista. munasolu on hedelmöittymiskykyinen 12-24 tuntia ovulaation jälkeen. Toki simpoilla menee hetki "tekeytyä" kun on päässyt sinne hollille, että heti sit kellistämään miestä kun avaa oven :)

Huh toivotaan että ehtis ajoissa..

Täytyy seuraavassa kierrossa luottaa enemmän kehon tuntemuksiin. Eilen illalla tuli ihan törkeän paljon limaa (sori).. Olis vaan pitäny jaksaa sillon mut ajattelin et tää päivä olis parempi :(

Kp 1, yk 12 :( aamulla heräsin menkkasärkyihin ja kunnon vuoto oli alkanut. Tein testin, jossa enää tarkkaan käännellen haamujen haamu tai viivanpaikaltakin näytti. Eli kemiallinen taisi olla... Olin varautunutkin siihen, kun viiva oli haalea koko ajan. En sitten tiedä voiko tuonkin ajatella positiivisesti, et jotain oli siellä tapahtunut (hedelmöittynyt?), muttei vaan kiinnittynyt. Kenties hitunen toivoa jatkossa... No, huomenna aloitan anastrozolin ja sitten taas toivotaan ja toivotaan... :)

Mimmi92: mulle lapsettomuuslääkäri antoi ohjeen harrastaa seksiä ovisplussapäivänä, ja vielä kahtena seuraavana päivänä. Toi perustuu siihen et ovis ei oo heti ku plussa tulee tikkuun. Eli ei oo vielä myöhäistä!

Aanis toivotaan että lääkkeistä on apua tässä kierrossa :)

Joo siis en edes saanu sitä ovisplussaa testiin mut kehon oireet tuntuis siltä. Viime kierrossa tuli eka tasavahvat ja seuraavana jopa vielä vahvemmat viivat niin jäin niitä odottelemaan.. No sen näkee 2 viikon päästä et kerkeskö :D testaan kyl varmaan varmuuden vuoks vielä pari päivää vaikka limat loppukin jo..

Kysympä jos joku sattuisi tietämään!

Eli lähete labraan ja ainakin papa, hiv yms., raskautesti ja joku hormoonikoe mikä pitää ottaa aamulla ennen klo 10. En tajunnut lääkäriltä kysyä mistä kokeesta on kyse ja nyt alkoi kiinnostaa :D lähinnä mietityttää että onko se ihan sama missä vaiheessa kiertoa käy. Enempää en ohjeita saanut..

Ihanan aktiivinen tämä ketju ja saa kyllä todella vertaistukea :) Kiitos! :heart:

Mimmi muistaakseni s-prog-arvot otettiin piti ottaa ennen kello 10. Mulla otettiin kaikki kokeet, toisista tulokset piti tulla 7-9 ja toisista 8-10 välillä. Ihana oli sovittaa sitä aikaa ja pieleenhän se meni..Mutta tuolla tarkistetaan se ovulaatiotapahtuminen..:)

Pahoittelut menkoista Aanis :hug:

Täällä ei menkkoja, keskellä kohtua jomottelee. Ei menkkasärkyä kuitenkaan..

Kiitoksia surusilmät! Toivotaan ettei menkat ala ja se plussa pärähtäis :)

Aamun ovistestissä vaan 1 viiva ja uskon että nyt taitaa olla jo dpo 1. Samassa kohtaa kuin viime kierrossakin. No ens kierrossa tietää olla ajoissa liikenteessä jos nyt myöhästyytiin :) huomenna voisin käydä siellä labrassa kun mieskin kotona, niin ainakin selviää oliko se ovis jo :)

Muoks. Täytyykin muistaa tänään käydä ostaa sitä punkkua :) eipä oo tullu pitkään aikaan (jussina viimeks) juotua yhtään alkoholia. Jos se vähän rentouttais :D

Viimeksi muokattu:
Vau miten paljon kirjotuksia tullut. :)

Aanis pahoittelut täältäkin nyt vaan nenä kohti tulevaa :)

Surusilmät sulla on kyl nii jännät ajat. Huh!! Toivotaan sitä plussaa!!

Omaa napaa. Mä meen tänää labraan ja testataan onko munis irronnu täs kierros vai ei... viikonlopulla oli menkkajomotuksia se oli kyl hassua kun ei nyt vielä pitäis tommosia jomotuksia olla.. eli menkkoja odotellessa tässä... :/

NeleLiis toivotaan ettei ala..

Mulla on liikaa aikaa kotona ollessa ja tulee turhankin paljon puhelin kädessä oltua :) nyt on hanapakkaus punkkua haettu että varmasti riittää :D

Kiitos tsempeistä! Eteenpäin se on vaan katsottava, ei ole vaihtoehtoja :) vähän jännittyneenä odottelen tuleeko mitään sivuvaikutuksia anastrozolista. Tosi vähän netissä tietoa lääkkeestä lapsettomuushoidoissa. Letrozolista löytyy enemmän.

Mimmi92: mä liputan Clearbluen testien puolesta. Lääkäri käski käyttää vaan noita. Riittää kun kerran päivässä testaa ja selkeä tulos. Ekoissa kierroissa käytin liuskoja ja kun viiva alkoi vahvistua, jatkoin digillä. Nyt parissa kierrossa kulunut vaan pari digin tikkua. Raskauskeijulta oon tilannut.

Surusilmät: voi kunpa sinun oireet enteilisi plussaa! :)

Neleliis: toivottavasti labroista tulee hyvät tulokset :)

Yhteistyössä