Pettävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taisat olla miehellesi äiti ja kodonhoitaja. Laitat ruuat, siivoat, pyykkäät, hoidat laskut, huollat hänet ja kodin! Kuka siitä vähällä kummalla luopuisi, ei ainakaan suosiolla. Mies haluaa olla seikkaileva pikkupoika, joka elää omaa elämäänsä, vieraat naiset naidaan ja tehdään muuta hauskaa, äiti kodinhoitaja pitää sillä aikaa kaikesta huolen, antaa jopa perstettä, kun vierasta ei ole saatavissa.

Mies ei pidä sinua vaimon asemassa! Hän e i haluakaan vaimoa, ainoastaan kiltin tarpeidensa täyttäjän. siis lämmin mukava koti ja kaikki kunnossa. On tylsää, jos pitää tulla tyhjään kotiin, siivota, käydä kaupassa, laittaa ruokaa, pyykätä. Sitä vartenhan ole olemassa SINÄ!
Eli ei ole kyse mistään huonosta omastatunnosta jne. vaan siitä, että saavutetuista eduista ei luovuta.

Minkälainen asumisjärjestely teillä on? Asuuko miehesi kenties ilmaiseksi tai melkein ilmaiseksi kanssasi? On sekin nähty että mies jää kun ilmainen kämppä kerran on. Ja sivussa pyörittää muita naisia.

Ei , mies tulee niin hyvin toimeen, että voisi vaikka hätätilassa palkata jonkun huushollia hoitamaan. Sitä paitsi, jotenkin koen, että jos hänellä olisi selvä päämäärä: pitää minut kodinhoitajana ja etsiä seksihupia muualta, hän ehkä osaisi toimia johdonmukaisemmin. Suhteen salaaminen onnistuu helposti, jos vain viitsii nähdä vähän vaivaa.
Ei osaa poistaa tekstiviestiä eikä soittohistoriaa puhelimesta, ei osaa keksiä aukottomia alibeja, vaan pystyn jälittämään hänen liikkeensä täysin vaivatta kuiteista ja suoraan kavereilta kysymällä, oliko hän siellä vai ei. Voi ihme!Seuraavaksi hän varmaan kuvaa naisensa kanssa seksivideon, ja unohtaa sen meidän olohuoneeseen.

Vai että oikein ruikutan netissä ja käyttäydyn kuin surkea uhri??? No, kiitos niiden, jotka ovat vastanneet asiallisesti, saman kokeneena ja pohdiskellen, se oli kirjoituksen tarkoitus+ tietysti purkaa raivoa. Kiitos niille, jotka ottavat kantaa tuputtamatta vastauksia eivätkä kuvittele, että vieras ihminen välttämättä ""jätä se sika""-neuvoja heiltä kaipaa.

>>>Et ehkä tarkoittanut kirjoittaa siitä, tulisiko sinun lähteä vai ei. Se on kuitenkin kysymys, joka minulle ja ilmeisesti monille muillekin nousi päällimmäisenä mieleen luettua vuodatuksesi.>>>

Sinä, ihmettelevä, olet itse surkea. Ehkä teitä ihmettelijöitä on monta, kaikilla sama kysymys mielessä. Kyselkää sitä keskenänne. Minulle on ihan sama mitä te minusta ajattelette, nyt tiedän että moni muu silti ymmärtää, mitä tarkoitin ja mistä on kyse.

Ei sinunkaan ajatuksia ovat nerokkaita, päinvastoin. Siksi ihmettelenkin että miten osasit tämän kirjoittaa. Voin vaan noteeraa sinun älykkyytesi joka on minun mielstä pakkasen puolella....