A
apua haluava
Vieras
kertokaa Ellit ja muut: onko teillä kokemusta terapiasta ja oliko siitä apua ?? Minulla on aivan ihana ihmissuhde ja kaikki toimii loistavasti PAITSI että rakkaani häsläsi suhteemme alkuaikoina toisen ihmisen kanssa ja jäi siitä kiinni. Olen kovasti tehnyt töitä asian kanssa ja aika hyvin on mennytkin mutta silti sillointällöin tämä asia putkahtaa mieleeni ja silloin minulla "kilahtaa". En ole kovin paha suustani silloin, enkä huuda, tuon kuitenkin epäilykseni julki ja tiedänhän minä että loukkaan sillä rakastani, kun en kerran pysty luottamaan vaikka hän kuinka vannoo ja vakuuttaa että mitään muuta ei ole. Rehellisesti täytyy kyllä myös myöntää että mitään vihjettä ei edes ole että mitään muuta olisi menossa. Mutta kun tuo mielikuvitus laukkaa... ja välillä tosi lujaa.
Asiaa ei helpota se että rakkaani on aika kiinni harrastuksessaan ja hänellä on puhelin kädessä "koko ajan" ja sitten hän myös harrastuksensa kautta pääsee tapaamaan uusia ihmisiä aika paljon.
Nyt olen harkinnut meneväni terapiaan, varmaan pääsee nopeammin yksityistä kautta... Mutta en silti haluaisi heittää satasia hukkaan jos siitä ei ole apua.
Asiaa ei helpota se että rakkaani on aika kiinni harrastuksessaan ja hänellä on puhelin kädessä "koko ajan" ja sitten hän myös harrastuksensa kautta pääsee tapaamaan uusia ihmisiä aika paljon.
Nyt olen harkinnut meneväni terapiaan, varmaan pääsee nopeammin yksityistä kautta... Mutta en silti haluaisi heittää satasia hukkaan jos siitä ei ole apua.