Miehen valheet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kristalli

Vieras
Ongelma on se,että mies valehtelee niin pienistä kuin suuristakin asioista. Menoistaan sanoo menevänsä johonkin,menee ihan muualle, ei ole ollut jossain vaikka on. Joku kaverini on nähnyt hänet vaikka baarissa niin ei ole kuulemma ollut siellä vaikka on. Ihmiset vallehtelee vaan hänen sanojensa mukaan. Olen itse nähnyt hänet baarissa,mutta olen vaan häiriintynyt ihminen joka keksii valheita. Näin sanoo. Valehtelen kaikesta eikä hän voi luottaa muhun vaikka asia on ihan toisinpäin. Hän kuulee musta juttuja vaikka todellisuudessa ei ole kuullut vaan keksii päästään niitä. Nimiä kun alan kyselemään,että kuka puhuu niin ei kerro. Kotona kun ollaan niin voi jonkun nimen antaa ja tarkistan asian,mutta tämä ihminen ei ole puhunut mitään. Joku soittaa niin mies sanoo,että tuli juuri suihkusta tai jotain vaikka saattoi herätä puhelimen soittoon. Ja aina kun hän rikkoo lupaukset niin syyttää,että mä olen rikkonu vaikka kuinka paljon lupauksia ja valehtelen vaan vaikka asia on toisinpäin. Sitten kun hän on monesta valheesta jääny kiinni ni aina löytyy selitys ja todisteetki on valheita. Ja hän puhuu jotain vaikka missä on ollut ni myöhemmin jutut muuttuukin. Sitten ku sanon,että eiks asia ollu ihan toisin ninku sanoit aikasemmin ni alkaa oikein miettiä ja sanoo,että niin tais ollakki tai vaihtaa puheenaihetta tai keksii jotain uutta lisättävää,että olen käsittäny väärin kaiken tai jotain. Myös kaikki hänen juttunsa on alkanu ihmetyttämään mitä hän ihmisille kertoo. Osa saattaa pitää paikkansa,mutta suurin osa on ihan keksittyä juttu. Mikä tätä miestä vaivaa?

Ongelma on sama kuin useimmilla muillakin, ihmisten mielessä on valhetta ja siksi sitä tulee suustakin, miehesi taitaa vain olla huono peittelemään sitä. Suosittele miehellesi, ja tutustu itsekin Alkuajatukseen, saat itse selkeyttä vaikkei miehesi uskaltaisikaan kohdata itseänsä. Täältä löytyy lisätietoa ja myös "Aito Itse" sähkökirja, jonka voit ladata maksutta: Alkuajatus

Mikä ihme saa ihmisen pilaamaan elämänsä olemalla tuollaisen patologisen valehtelijan kanssa. Nuorena seurustelin hetken aikaa vastaavan tyypin kanssa, mutta ymmärsin hyvin nopeasti, ettei sellaisesta suhteesta tule mitään, jossa toisen sanaan ei voi yhtään luottaa. Lisäksi joutui häpeämään miestä tuttavienkin silmissä.

Mikä ihme saa ihmisen pilaamaan elämänsä olemalla tuollaisen patologisen valehtelijan kanssa. Nuorena seurustelin hetken aikaa vastaavan tyypin kanssa, mutta ymmärsin hyvin nopeasti, ettei sellaisesta suhteesta tule mitään, jossa toisen sanaan ei voi yhtään luottaa. Lisäksi joutui häpeämään miestä tuttavienkin silmissä.

Se on varmaan se, ettei terve ihminen tunnista mielisairautta. Ajatellaan, että hän on vain vähän omituinen tai mustasukkainen tms. Mutta kun yhteen sairaaseen ihmiseen on (joutunut) tutustunut ja ihmetellyt aikansa, osaa sittemmin varoa näitä hulluja. Nykyään ihmiset saavat sikiä ihan rauhassa, siksi nämä mielisairaudet lisääntyy ja terveet kärsivät. Tänään oli hedelmäpeliä pelaamassa kaupassa käydessäni selvästi mielisairas nainen, joka kertoi toiselle naiselle,että hänellä on jo lapsenlapsialapsia. Sikiämisen aloitti 15-vuotiaana. Siellä se sairas geeni nyt menee eteenpäin.Halleluja.

Viimeksi muokattu:
Se on varmaan se, ettei terve ihminen tunnista mielisairautta. Ajatellaan, että hän on vain vähän omituinen tai mustasukkainen tms. Mutta kun yhteen sairaaseen ihmiseen on (joutunut) tutustunut ja ihmetellyt aikansa, osaa sittemmin varoa näitä hulluja. Nykyään ihmiset saavat sikiä ihan rauhassa, siksi nämä mielisairaudet lisääntyy ja terveet kärsivät. Tänään oli hedelmäpeliä pelaamassa kaupassa käydessäni selvästi mielisairas nainen, joka kertoi toiselle naiselle,että hänellä on jo lapsenlapsialapsia. Sikiämisen aloitti 15-vuotiaana. Siellä se sairas geeni nyt menee eteenpäin.Halleluja.

Mikä mielensairaus sulle on diagnosoitu?

Viimeksi muokattu: