Pettämisen jälkeen mies ekan kerran juhlimaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:
No huhhuh.. nyt muuten iski kunnon ahdistus päälle. aurinko paistaa, siellä ne miehet ryyppää... mitään ei ole kuulunut sieltä. mutta vielähän tuo kerkeää.

Säälittävä ukko, kun pitää ensin pettää raskaana olevaa naista ja sitten vielä jättää pahalle mielelle kotiin oman rellestysreissun vuoksi!!

Panee omat tarpeensa ihan kympillä naisen tarpeiden edelle. Ja se pariterapiassa käyminen nyt ei takaa yhtään mitään. Ihmetyttää muuten se, että jos siellä terapiaistunnoissa veivattiin kovasti sitä naisen luottamusta mieheen päin, niin miksei yhtälailla veivattu sitä, miksi se mies ylipäänsä petti.

Luumu äijä sanon minä. Yksikään ukko ei ole sen murheen ja epävarmuudessa elämisen arvoinen, mitä saavat aikaan.

Itse en varmaan koskaan ns. selviäisi, jos äijä pettäisi. Meillä ukko tietää, että jos kerrankin pettää, niin seksiä ei tipu enää ikinä.

Kyllä se laittoi viestiä ja soittikin yhdessä vaiheessa. Mutta kun tarkemmin miettii niin kyllä se silloin edellisenkin pettämisen aikana viestitteli "rakastan sinua ja on ikävä" ym... ja samalla kuitenkin vehtasi toisen kanssa.

Ahdistaa! En tunne tuota naista mutta olen hänet kerran nähnyt. semmoinen hoikka ja kaunis, miestä vanhempi. ihan hyvin tuo miehen selitys voi olla totta, mutta mistä hitosta sitä tietää??

Ok, tuo ei vaikuta hyvältä tuo huulikiilto, olisihan miehelläsi ollut mahdollisuus kertoa siitä koulukaverista ennen reissuun lähtöä,
Tuo tilanne olisi minulle sellainen että nyt penkoisin auton, miehen taskut, puhelimen, rahapussin ja jos olisin kekseliäs niin yrittäisin päästä miehen sähköpostiin, tiedän että se on laitonta mutta miehet yleensä on niin tyhmiä että niillä on aina yksi ja sama salasana joka paikkaan, vink.vink.
Joka tapauksessa se että saat tietoon totuuden on itsesi kannalta tärkeää jos mies pettää uudelleen ei kannata jäädä siihen suhteeseen, mies on tyhmä jos se kusee aina mahdollisuutensa.
Voimia, enkä tarkoita tässä sitä että miehes on varmasti pettänyt mutta minulta karisi sinisilmäisyys kerralla ja yksikin epäilys tai ontuva selitys riittää kohdallani eroon.
Yritä jaksella!

Ei me siellä terapiassa olla vielä ehditty käydä kuin muutamia kertoja. eli tosi alussa se on. mä olen ollut aktiivisempi siellä kuin mies. mies on enemmänkin kuunnellut ja mä olen parkunut.. on itkettänyt kun joku on niin empaattinen.

Kyllä se laittoi viestiä ja soittikin yhdessä vaiheessa. Mutta kun tarkemmin miettii niin kyllä se silloin edellisenkin pettämisen aikana viestitteli "rakastan sinua ja on ikävä" ym... ja samalla kuitenkin vehtasi toisen kanssa.

Ahdistaa! En tunne tuota naista mutta olen hänet kerran nähnyt. semmoinen hoikka ja kaunis, miestä vanhempi. ihan hyvin tuo miehen selitys voi olla totta, mutta mistä hitosta sitä tietää??

Mä epäilisin ihan täysillä tuossa tilanteessa.. (Mutta mä olenkin vähän ylimustasukkaista sorttia)

Miksi tän naisen olisi pitänyt käydä huulikiiltoineen kuuntelemassa musiikkia sun miehen autossa? Kuulostaa jotenkin erikoiselta.. Ja jos mieskin vielä menee hiljaiseksi, se epäilyttäisi myös.

Meill on vähän saman lainen tilanne muuten mutta ei ole pettämisen takia mennyt luottamus vaan epärehellisyyden.
Ja tämä nyt kovasti painaa vielä.Meillä mies on menossa polttareihin joista väänneettiin aikamme kättä. Vähän kyllä ahdistaa koko polttarit mutta mutta kai tää tästä :whistle:

UNOHTUI! Mies on ollut tuon reissun jälkeen harvinaisen "kehuvalla tuulella". nyt kun löysin tuon huulikiillon niin tietysti mietin että miksi se noin hirveästi kehui ym, että oliko paha omatunto. ihmettelen vaan että kun kysyin tuosta niin mies ei ollut _ollenkaan_ empaattinen ja aivan kuin joku "muuri" olisi tullut meidän välille, en saa mieheen oikein aitoa kontaktia. illalla aion jutella miehen kanssa kunnolla, nyt hän ei ole kotona.

Parasta on selvittää toi homma kyllä. Miehes täytyy ymmärtää, että sulla ei ole mitään syytä luottaa siihen ja että tollaset rilluttelureissut ja yhteissaunat ei todellakaan ole sitä mitä teidän suhde tuossa tilanteessa tarvii, jos hän haluaa suhteenne vielä korjata.
Voimia.. :hug:

jos meille olisi noin tapahtunut en olisi enään pystynyt luottamaan miheeni. se olisi loppu meidän suhde. aina sais miettiä mitäköhän tekee kun on jossain.
tuo huulikiilto kyllä kuulostaa minun mielestä oudolta kuis juuri sinun miehen autosta...
mutta toivottavasti puhuu totta ja ei sinun tarvitsisi enään hermoilla =)

Minustakin tuo yhteissauna kuulosti oudolta kun olivat nakuina saunoneet, no ei siinä mitään mutta ei tuo mukavalta tunnu kun taustalla on valehtelua ja pettämistä! kyllä kai tuo yhteissauna on ihan normaalia joissakin porukoissa mutta kun en muutenkaan luota niin ei tunnu kivalta. voi hitto tämä on kamalaa. ei tässä kai auta voivottelu, pitää jutella miehen kanssa. minusta hän vaikutti vähän oudolta :( . ja tosiaan tuon reissun jälkeen mies on kehunut mua maasta taivaisiin, mikä ei ole yhtään miehen tapaista.

Minustakin tuo yhteissauna kuulosti oudolta kun olivat nakuina saunoneet, no ei siinä mitään mutta ei tuo mukavalta tunnu kun taustalla on valehtelua ja pettämistä! kyllä kai tuo yhteissauna on ihan normaalia joissakin porukoissa mutta kun en muutenkaan luota niin ei tunnu kivalta. voi hitto tämä on kamalaa. ei tässä kai auta voivottelu, pitää jutella miehen kanssa. minusta hän vaikutti vähän oudolta :( . ja tosiaan tuon reissun jälkeen mies on kehunut mua maasta taivaisiin, mikä ei ole yhtään miehen tapaista.

se mies pitää sua nyt tyhmänä.
monon kuva persuuksiin, ja nokka uusiin tuuliin.
ei se pettämistä lopeta

mun on vaan tosi vaikea oikeasti uskoa että mies olisi noin patologinen pettäjä/valehtelija! ai niin ja ihan ekaksi se kovasti väitti että huulikiilto on yhden porukassa olleen miehen, joka tuli mun miehen kyydissä sinne paikan päälle. sanoin että tuskin se mies kantaa eukkonsa huulikiiltoa mukanaan! sitten mies vaan, että niin voi se olla sen **** (naisenkin), kun kuulemma "kaikki istui vuorotellen etupenkillä kun kuunneltiin musiikkia autossa"

Alkuperäinen kirjoittaja åå:

se mies pitää sua nyt tyhmänä.
monon kuva persuuksiin, ja nokka uusiin tuuliin.
ei se pettämistä lopeta

juuri näin!
nyt nainen ennenkuin lapsi syntyy(koska la) uus asunto, ellei ole sun nykyinen,laitat kodin itsellesi ja lapselle!sitten kun lapsi syntyy se juoksee luultavasti kahta kauheammin...jos kerta nytkin mietti että onko valmis sitoutumaan!!

Mies väittää että teki päätöksen sitoutua minuun kun pettäminen tuli ilmi. ja on _vaikuttanut_ siltä että tarkoittaa mitä sanoo, mutta jos hän on pettänyt niin lähden. jos vain saan sen tietää.

mun on vaan tosi vaikea oikeasti uskoa että mies olisi noin patologinen pettäjä/valehtelija! ai niin ja ihan ekaksi se kovasti väitti että huulikiilto on yhden porukassa olleen miehen, joka tuli mun miehen kyydissä sinne paikan päälle. sanoin että tuskin se mies kantaa eukkonsa huulikiiltoa mukanaan! sitten mies vaan, että niin voi se olla sen **** (naisenkin), kun kuulemma "kaikki istui vuorotellen etupenkillä kun kuunneltiin musiikkia autossa"

ja miksi siellä sitten oli yksi nainen...kokemuksella voin sanoa että miehellä ollut myös pari tuollaista koulukaveria, ja ihan seksiä ovat ehdotelleet,juuri vain miesten seurassa sitten liikkunut jne. ja kertoohan tuokin jo jotain että ensin keksii et miehen kiilto...lisäksi, tunnen myös tapauksen josta ei uskoisi,mutta todellakin valehtelee silmät suut täyteen ja kehuukin vielä itse että jollei heti kerro niin ei kerro ikinä.

Mies on 27v ja minä 23v. minustakin on outoa että ensin väitti huulikiillon tippuneen joltain mieheltä. miksi ei olisi heti sanonut että "ai jaa, se varmaan tippui siltä ***** kun porukassa kuunneltiin musiikkia autossa".

toisaalta mietin sitäkin, että paikalla oli kuitenkin koko ajan ainakin tuo nainen + miehen kaksi miespuolista kaveria. olisiko siinä onnistunut silti pettäminen? toki ne on voineet lähteä kauemmas muista tms.. mistä sitä tietää. ja toisaalta samat kaverit on muutenkin aika "pelimiehiä" että jospa ne ei välittäisi edes. tietävät kaikki että olen raskaana.

ihan aluksi mies sanoi että se on mun oma kiilto. sen jälkeen sanoi että sen kaverimiehen. sanoin että mä en todellakaan käytä huulikiiltoa ja tunnistan omat meikkini (mulla ei ole ikinä ollutkaan ensinnäkään pinkkiä huulikiltoa ja sitä ko. merkkiä).

Mies on 27v ja minä 23v. minustakin on outoa että ensin väitti huulikiillon tippuneen joltain mieheltä. miksi ei olisi heti sanonut että "ai jaa, se varmaan tippui siltä ***** kun porukassa kuunneltiin musiikkia autossa".

toisaalta mietin sitäkin, että paikalla oli kuitenkin koko ajan ainakin tuo nainen + miehen kaksi miespuolista kaveria. olisiko siinä onnistunut silti pettäminen? toki ne on voineet lähteä kauemmas muista tms.. mistä sitä tietää. ja toisaalta samat kaverit on muutenkin aika "pelimiehiä" että jospa ne ei välittäisi edes. tietävät kaikki että olen raskaana.

Tosta huulikiillosta... Olisko se voinu jättää sanomatta siitä jos pelkäsi että suutut/alat epäillä turhaan? Tosin kyllä itekin epäilisin jos sitten myöntäiskin et se on jonkun naisen...

Mustasukkainen kun olen niin uskon oman miehen kavereista et ne varmasti ihan kannustais sitä pettämään. :(

ookko varma että siellä on edes ollu muita miehiä?en nyt halua lietsoa suhun epävarmuutta lisää, mut voisko olla mahdollista että se kenen kanssa mies petti sua aiemmin oli auton kyydissä?eli lyhyesti sanottuna:miehellä on suhde vielä sen naisen kanssa,eikä ole sua halunnut jättää koska oot raskaana. Valehtelee kuitenkin sulle päin naamaa noitten juttujen perusteella mitä oot kertonut. Sinuna kyselisin yksityiskohtia enemmän tuosta illasta. Saat nähdä meneekö hiljaiseksi ku joutuu miettimään mitä sepittää.

Yhteistyössä