Pettämisen jälkeen mies ekan kerran juhlimaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voisiko kukaan terve mies oikeasti pettää silloin, kun tietää kumppanin mielessään tavallaan "epäilevän" sitä koko ajan kotona? Eihän tuo mies voisi ihan terve olla, jos ensin hommaisi terapiat ja kaikki, ja sitten pistäisi kaikki pipariksi yhden viikonlopun aikana (heti kun on mahdollisuus)? Tavallaan ajattelen, että vaikka en vielä luota, niin silti olisi yllättävää, että mies _heti_ pettäisi, kun tilaisuus tulisi.

Kerran petää, pettää toistekin. ei tiikeri raidoistaan pääse eks-seteraa. Näin se valitettavasti on.
Kirjoitit tuonne että lupasi pistää yhden viestin illan aikana, sehän ei mitään todista. Jos ei tohdi soittaa niin on melko eriskummallista. Viestinhän voi näppäillä, tää hoito sylissäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:
Voisiko kukaan terve mies oikeasti pettää silloin, kun tietää kumppanin mielessään tavallaan "epäilevän" sitä koko ajan kotona? Eihän tuo mies voisi ihan terve olla, jos ensin hommaisi terapiat ja kaikki, ja sitten pistäisi kaikki pipariksi yhden viikonlopun aikana (heti kun on mahdollisuus)? Tavallaan ajattelen, että vaikka en vielä luota, niin silti olisi yllättävää, että mies _heti_ pettäisi, kun tilaisuus tulisi.

Tuota minäkin mietin et tuskin sulla on hätää. Ja pyydä laittamaan vaikka viestejä tai ihan soittamaan illalla. Sano vielä hälle ennen kuin lähtee et "muista kaikki hyvä mitä meillä on yhdessä et ethän heitä sitä hukkaan".

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:

Pettäjät eivät ole kovin terveitä mieleltään ja sun ukkoshan petti jo aikasemmin ja selvinpäin, eikä ollut edes yhdenillan juttu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerran petää, pettää toistekin. ei tiikeri raidoistaan pääse eks-seteraa. Näin se valitettavasti on.
Kirjoitit tuonne että lupasi pistää yhden viestin illan aikana, sehän ei mitään todista. Jos ei tohdi soittaa niin on melko eriskummallista. Viestinhän voi näppäillä, tää hoito sylissäkin.

Eipä se kuule noin ole!! Joskus voi olla mut vahingoista oppii.

Juu vaikka mun mies mua pahasti satutti, niin en usko pettämisen olevan välttämättä "verissä". Tapauksen jälkeen paljastui, että miehelle oli ollut epäselvää, haluaako sitoutua ja vähän huono itsetunto (oli innostunut, kun hyvin kaunis ja hyväkroppainen nainen oli hänestä kiinnostunut).

tsemppiä sulle NeitiX! Tiiän tunteen kun on kotona ja toinen juhlimassa ja pelottaa JOS jotain tapahtuu... Mutta mulla auttaa se, että PÄÄTÄN ääneen että "Ei, mä en murehdi nyt. Murehdin sitten KUN se paha on tapahtunut". Eli jos kauheasti ahdistut etukäteen, niin joudut ahdistumaan moneen otteeseen.. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitin :)

Tiedän mitä sä käyt läpi, voimia!
Itse olen ajatellut sen asian niin että syytön kunnes toisin todistetaan, eli vaikka luottamusta ei vielä ole kuntoon saatu niin turhasta en epäile ja tiedän näkeväni miehestä jos hän valehtelee, joten kyllä sä huomaat jos mies ei puhukkaan totta kun kotiin tulee, mun mies ainakin on niin saakelin huono valehtelemaan että se kusahtaa heti.
Yritä olla murehtimatta, jos mies on niin idiootti että kusee uuden mahdollisuuden niin sittenpähän ainakin tiedät ettei se ollu sun arvonen.

Kiitos teille vastaajille. Sydäntä lämmittää kun joku tajuaa, mitä tässä käy läpi. luinpa vielä tuon kaupungin esitteen ja siellä on menossa just nyt vkonloppuna iso tapahtuma.. ja tiedän että miehen ne kaverit on suurin osa sinkkuja, ja tiesivät miehen edellisestä pettämisestä. voi kun voisin luottaa. en ole koko aikaa istunut sisällä ja murehtinut mutta välillä se ahdistus painaa. voi minkä mies meni tekemään silloin :(. kauaskantoiset vaikutukset on.... en aio todellakaan syyttää tai tentata miestä hysteerisesti. en voi sille mitään jos hän jotain tekee. mutta toisaalta hän on hyvä valehtelemaan...

Mitä muuten pariterapiasta "jäi käteen"? Oliko teillä jotain solmuja, jotka saitte auki tuon avulla vai miksi siellä kävitte? Mikä oli syy, miksi miehesi petti?

Pariterapiassa lähinnä keskityttiin miettimään, miten minun luottamusta mieheen voisi rakentaa. Avainasemassa terapeutti piti avoimuutta ja se painotti, että miehen pitää kestää mun epävarmuus.

Syy miksi nostin tämän on se, että nyt ahdistaa ihan helvetisti. Mies tuli reissultaan ja kaikki vaikutti hyvältä, olin iloinen kun mies tuli kotiin. Tänään sitten löysin miehen autosta etupenkiltä huulikiillon.. ei ole minun... kysyin tietysti että kenen. Mies sanoi, että kaveriporukassa ollut nainen (miehen vanha luokkatoveri) oli kuunnellut autossa musiikkia ja siltä varmaan oli tippunut se. Siellä oli ollut yhteissaunatkin ym..

Siis eihän nuo välttämättä mitään kerro. mutta arvatkaa miltä tuntuu löytää huulikiilto miehen autosta kun olen pelännyt koko ajan ja mies on pettänyt ennenkin :(.

Mies on nyt tosi hiljainen eikä edes "lohduttanut" mua vaikka selvästi pahoitin mieleni ja harmittaa. mies vaan sanoo että haloo, ei siellä mitään tapahtunut. Ei he***tti...

No joo toi ei oo kyl hyvä merkki... Soitteliko se mies sulle ollenkaan ton vlopun aikana? Nyt kannattas ehkä harkita kovan kovaa vasten pistämistä. Toisaalta eihän sekään ole kiva et turhasta syyttelis, mut mun mielestä ikävä kyl vaikuttas ettei nyt oo turhasta kyse.. :(

Halauksia!

Voi paska!! Tuo vastaus on just sen tyyppinen et voisi hyvinkin olla totta mutta toisaalta voisi olla keksittyäkin... Toisaalta just miettii, että jos mies on ollut pitkään terapiassa ja muuta niin aika härskiä olis, jos heti olis jtn sutinaa heti ekalla "iltalomalla"... :/

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eipä se kuule noin ole!! Joskus voi olla mut vahingoista oppii.

No voi jumpe!!

Pettäminen ei ole koskaan vahinko, se on aina aikuisen ihmisen tietoinen valinta!!

Lopettakaa lässyttäminen hyvät naiset!!

Yhteistyössä