Pettämisen jälkeen mies ekan kerran juhlimaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joita saa lukea harva se päivä. Muutamat ovat selvästi provoja, toisiin taas vastaillaan provosti/tosi ikävästi. Oikein lietsotaan naisia epäilemään, urkkimaan ja kyttäämään mustasukkaisesti puolisoitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja River:
joita saa lukea harva se päivä. Muutamat ovat selvästi provoja, toisiin taas vastaillaan provosti/tosi ikävästi. Oikein lietsotaan naisia epäilemään, urkkimaan ja kyttäämään mustasukkaisesti puolisoitaan.

Luitko tämän ketjun? ap: mies oli pettänyt ja taas taisi antaa aihetta epäillä, tiedätkö sinä miltä tuntuu kun maailma romahtaa, muttei ole ketään kenelle kertoa? tämä palsta voi olla ainoa paikka purkaa tuntojaan, niin minäkin tein kun oma elämäni hajosi ja usko pois se kirjoittaminen auttaa ja helpottaa omaa oloa.
meissä petetyissä ja niissä joita ei ole petetty on se ero että elämään on tullut kyyninen sävy, sinisilmäisyys on karissut pois jos epäilyksen aihetta on niin en minä enää mitään outoja selityksiä niele, ennen nielin,
En minäkään käske miestä epäilemään tai kyttäämään jos syytä ei ole, valitettavasti naisen vaisto on aika usein oikeassa,
Ja sitä vaistoaan kannattaa kuunnella, en ole sitä mieltä että kaikki pettää mutta olen sitä mieltä että ei savua ilman tulta

NeitiX, onko teidän asiat edennyt tämän suhteen mihinkään? Oletko antanut asian olla, vai selvitellyt lisää?

Mietin vaan itse, että mä nostaisin ko. huulikiillon keskelle keittiön pöytää ja sanoisin, että tää ei lähde tästä mihinkään ennenkun selviää kenen se on. Siinä se olis sit muistuttamassa joka päivä asiasta. Jos on pettänyt sua, niin varmasti odottaa että hiljalleen jätät koko asian ja hän pääsee kuin koira veräjästä. Onhan se tietty edelleen mahdollista, että se on joutunut sinne jotenkin "viattomasti", mutta mutta..

Taas mies on juhlimassa (lähti toiselle paikkakunnalle ralleja katsomaan). Piti tulla ek:n jälkeen kotiin eli klo 22 mutta tekstasi, että tuleekin yöllä, että ei kannata turhaan odottaa. Ärsyttävää, inhottavaa. Mielikuvitus laukkaa jälleen.

Yhteistyössä