Pettääkö vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäilevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäilevä

Vieras
Olen hiukan empivä että pettääkö vaimo. Hän poistaa puhelimesta osan tekstiviesteistä, ei ole aikaisemmin työn takia käyttänyt vihki- ja kihlasormusta mutta nyt koko ajan sormessa, on kiukkuinen koko ajan ja välinpitämätön lapsia kohtaan. Mitä mieltä olette?

Alkuperäinen kirjoittaja Epäilevä;11200161:
Olen hiukan empivä että pettääkö vaimo. Hän poistaa puhelimesta osan tekstiviesteistä, ei ole aikaisemmin työn takia käyttänyt vihki- ja kihlasormusta mutta nyt koko ajan sormessa, on kiukkuinen koko ajan ja välinpitämätön lapsia kohtaan. Mitä mieltä olette?

Tuskinpa pettää . Miten huomioit vaimosi ? Saako hän sinulta sellaista huomiota mitä hän aviomieheltään tarvitsisi ? Esimerkiksi seksiä ja hellyyttä . Sormuksien pitäminen viittaa siihen että hän viestittää sinulle että olette aviopari . Mistä tiedät että hän poistaa viestejä puhelimestaan ? Toisen kännykän tutkiminen ilman lupaa on aika arveluttavaa .

Minulla on toki mielipide asiasta, mutta kysyn ensin pienen vastakysymyksen.
Oletko tutkinut vaimosi puhelimen viestejä kun tiedät että poistaa osan?

Ei petä enää, mutta on jo pettänyt ja katuu. Ei kuitenkaan uskalla kertoa sinulle. Toinen mies jäi riesaksi, koska yrittää jatkaa suhdetta siksi vaimosi poistaa viestit ja pitää sormuksia. Tämä on vain minun näkemykseni totuus voi olla toinen.

ehkä ei ole pettänyt, mutta joku josta hän ei ole kiinnostunut, piirittää sinnikkäästi. Vaimo salaa tilanteen sinulta, koska pelkää reaktiotasi, että epäilet pettämisestä. Ja sen jännitteen takia on kireänä.
Tämä päätelmä siitä kun hän on yhtäkkiä ottanut sormukset käyttöön.

sitten vaimo haluaa vain sinun huomion. Virittää pientä mustasukkaisuutta jotta heräisit huomaamaan hänet. On tainut onnistua. Ota nyt tilaisuudesta kiinni jos haluat pitää vaimos muuten hänen huomionsa saattaa kääntyä muualle. Älä ainakaan alkaa tivailemaan ja äksyilemään.
Naisen strategia sodankäynnissä