Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289671:No ei helvetissä kelpaa jos meinaat äänestää jotain taantumuksellista vihreää, kokkaria, demaria, ruotsalaista, tai kepulaista!!!!
Mä arvon vielä, onneksi on aikaa. Kerkeet vielä tehdä vaalityötä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289671:No ei helvetissä kelpaa jos meinaat äänestää jotain taantumuksellista vihreää, kokkaria, demaria, ruotsalaista, tai kepulaista!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289644:Mielelläni laitan kyllä linkin, pistän sen erillisenä kohta tulemaan.
Lue tuo minun tuonne äsken kirjoittama pitkä kuvaus siitä täällä hiipparoivasta somaliukosta, tyypillisestä elintasoturistista jota myöskin mediassa pakolaiseksi, turvapaikanhakijaksi ja maahanmuuttajaksi VIRHEELLISESTI kutsutaan. Tuollainen halutaan lopettaa. Ja ottaa todellisia kiintiöpakolaisia tänne, ihmisiä jotka TODELLA ovat vainottuja kotimaissaan eivätkä vain sossurahoja vailla.
Sekä tietenkin työperäinen maahanmuutto on järkevää, mutta näitä ihmisiähän ei tarvitsekaan verorahoilla hamaan hautaan saakka KOTOUTTAA JA TUKEA, he osaavat itse syödä ja pyyhkiä perseensä. Ja opiskella kielenkin siinä sivussa.
Mä arvon vielä, onneksi on aikaa. Kerkeet vielä tehdä vaalityötä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289715:Se äijä on käännytetty jo monesti mutta se änkee tänne aina takas koska se haluaa ilmaista rahaa eikä halua tehdä töitä! Joka kerta käydään kallis byrokratiakierros aina uudelleen läpi ja äijä makaa vankilassa tai vastaanottokeskuksessa ja lihoo niin että kaverit Italiassakin ihailevat!
Ei PerSut sitä Suomeen ottaisi. Miksi ottaisivat? Miksi hänet pitäisi mielestäsi ottaa vai pitäisikö? Palatkoon perheensä luo!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289715:Se äijä on käännytetty jo monesti mutta se änkee tänne aina takas koska se haluaa ilmaista rahaa eikä halua tehdä töitä! Joka kerta käydään kallis byrokratiakierros aina uudelleen läpi ja äijä makaa vankilassa tai vastaanottokeskuksessa ja lihoo niin että kaverit Italiassakin ihailevat!
Ei PerSut sitä Suomeen ottaisi. Miksi ottaisivat? Miksi hänet pitäisi mielestäsi ottaa vai pitäisikö? Palatkoon perheensä luo!
En ihan päässyt perille mikä tässä tilanteessa muuttuisi jos Suomessa olisi tiukemmat pääsyvaatimukset, eihän se sitä mitenkään muuttaisi miten tässä tapauksessa Italia asiaan suhtautuisi? Prosessi olisi todennäköisesti joka tapauksessa sama, säilöön kunnes karkotetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289773:Pikakäännytys, niin säilömisaika olisi pari tuntia Helsinki-Vantaalla!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289764:Tilannehan on se että nytkään meidän ei olisi mikään pakko makuuttaa sitä äijää täällä kuukausitolkulla ja veivata koko paperirumbaa uusiksi loputtomasti. Käännytyspäätös olisi ihan lakien ja sopimusten mukaan tehtävissä vuorokaudessa ja äijä voitaisiin pistää matkoihinsa samoin tein. Mutta kun nykypäättäjät ovat niin saatanan munattomia!!! Miehet siinä kuin naisetkin!
Eli ei tarvitse edes lakeja alkaa muuttamaan, aletaan vain tulkita niitä järkevämmin eikä leikitä koko kolmannen maailman sosiaalitoimistoa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289787:Tässä tulee linkki Nuivaan Vaalimanifestiin, jonka siis ovat allekirjoittaneet PerSujen ehdokkaat, jotka kuuluvat ns. "Jussi Halla-ahon listalle":
Nuiva vaalimanifesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289799:No tuskin nyt joka paperinpyörittäjän tarvitsee mikään PerSu olla. Samat ihmiset hoitavat käännytysasiat, jotka nytkin niitä hoitavat. Ei tästä nyt mitään PerSumafiaa olla tekemässä että joka pallilla istuu PerSu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289879:Kai ne neuvottelevat. Niin kai puolueet yleensä tekevät. Minä mättäisin kyllä sen kummemmin juttelematta turpaan.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289926:Mitä sä oikein kuvittelit?
Lue Ilmestyskirja! Näet että asiat menevät päin vittua globaalisti!!! Voit yhtä hyvin äänestää Aku Ankkaa!!!!
Minä äänestän PerSuja.
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289942:Teräsbetoni - Pyhä Maa feat. Talvisota
YouTube - Teräsbetoni - Pyhä Maa feat Talvisota-movie evo8 winter war