Perussuomalaisten kannatus laskenut selvästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Onko nykyisin vallalla oleva politiikka aina ainoata oikeata ja niin ollen vastuullista politiikkaa? Globaalin finanssikriisin uutisoinnissa helposti yleistetään vaikkapa Suomen hallituksen toiminta Kreikan ja Irlannin tukipakettien yhteydessä vastuulliseksi. Samoin yritysjohdon toiminnan väitetään aina olevan vastuullista ja ay-liikkeen toiminnan vastuutonta..."

http://www.demari.fi/arkisto?id=14178

"Tuoreimmissa kommenteissa muuten talouskomissaari Olli Rehn puhui kuin kokoomuksen suulla kuvaillessaan Portugalin ratkaisua ”vastuulliseksi”. Onko ”vastuullisesta” tulossa uusi poliittinen kiertoilmaisu ”haasteellisen” (suomeksi: vaikea) rinnalle?

MTV3:n vaalitentin perusteella poliittinen keskustelu näyttää Suomessa muuttuneen yhä kliinisemmäksi: puolueiden puheenjohtajat ovat huippuunsa trimmattuja ja esiintymiskoulutuksella kyllästettyjä puhekoneita, jotka toistavat samoja mantroja haastattelusta toiseen.Puheenvuorot vaikuttavat loppuun asti mietityltä taktikoinnilta, jossa ei juuri ole sijaa aidolle debatille eikä reagoimiselle toisten sanomisiin. "

http://www.talouselama.fi/eduskuntavaalit2011/07042011/article606917.ece

[QUOTE="Vastuullista" lisää;23563473]"Kokoomuksen "vastuullista politiikkaa" konkretisoitui hienosti eilisen MTV3 -vaalitentin aikana. Olin jo pidemmän aikaa hämmästellyt, että mitä ihmettä se Katainen & knit tarkoittavat puhuessaan "vastullisesta politiikasta".

Veroeurojen vastikkeeton "lapioiminen" ulkomaisten sijoittajien/pankkien tukemiseksi saattaa vaikuttaa tavallisen kansalaisen näkökulmasta katsottuna hölmöläisen hommalta, mutta Kokoomus tietää paremmin. Sehän onkin "vastuullista politiikkaa".

Luoja varjelkoon meitä "vastuullisilta politiikoilta"....."

"Vastuullista politiikkaa", tokaisi Katainen — velimattitanhuva[/QUOTE]

Seuraavalla vaalikaudella koittaa maksun aika ja se maksuna on suomalaisen hyvinvointivaltion alasajo. Toivottavasti Katainen joutuu henkilökohtaisesti vastuuseen tekemisistään...

[QUOTE="vieras";23563330]Sulle sossuluuserille elämä on yhtä viikonloppua.[/QUOTE]

Koskas mä olen sossussa käynyt? Voitko kertoa viime kerran?

Mulla ei ole kyllä mitään sossussa käymistä vastaan, olen minäkin siellä joutunut käymään, siitä vaan on aikaa. En siis kuulu kategoriselle palstan "sossupummilistalle" niinsanotusti, vaikka tuntuu joillain olla tarve niin luulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23562768:
Saattaapi olla, että täällä Helsingissä persuista ei niin välitetä. Hkihän on ainoa alue, missä persunousu jää hyvin lieväksi. Täällä "kansa tietää" ettei persut ole ratkaisu. ;)

Eilen oli haastateltu jotakin persujen vaalipäällikköä, joka sanoi että heidän julisteensa ovat kaiken kaikkiaan saaneet olla hyvin rauhassa.

Ei vaan täällä Helsingissä on loisivia raiskaajamamuja niin paljon, että pelkäävät takalistonsa puolesta. Onhan se kurjaa, jos hulppeita etuisuuksia aletaan karsimaan. Pakkohan se on yrittää edes vaalimainoksia sotkea, jottei vain kukaan pääse ajamaan suomalaisten etuja.

[QUOTE="Lila";23562720]Persut ovat huonoja häviäjiä. :D

Mutta hyvä, kunnon vaalitappio on niille tulossa.[/QUOTE]

Mikä vaalitappio, jos nykyisen 5 paikan tilalle on tulossa 39 paikkaa. Lisäksi pääsy hallitukseen. Tappiota sitä et saa tästä tekemälläkään. Mutta ymmärrän kyllä, ettei persujen vastustajien älykkyysosamäärällä voi tällaista matematiikkaa tajuta.

Mikä vaalitappio, jos nykyisen 5 paikan tilalle on tulossa 39 paikkaa. Lisäksi pääsy hallitukseen. Tappiota sitä et saa tästä tekemälläkään. Mutta ymmärrän kyllä, ettei persujen vastustajien älykkyysosamäärällä voi tällaista matematiikkaa tajuta.

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Ensi viikolla Soini ryhtyy kokoamaan uutta hallitusta.:)

Yhteistyössä