eiköhän lisbe lähetä maailman ympärys matkalle
Juu, jos sen kerkii tehhä jossain pelikausien välissä esim. viikossa.eiköhän lisbe lähetä maailman ympärys matkalle
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
eiku me otetaan lapset tietty mukaan ja ollaan puol vuotta matkoilla. ni oppiivat erilaisii kulttuureita ja voit laittaa pojan pelaa katu fudista aina missä ollaan ja viedä tytöt jollekkin kamppailu salille treenaan ni ei jää jälkeenJuu, jos sen kerkii tehhä jossain pelikausien välissä esim. viikossa.
Nyt alkaa peli, tsemii meille vastassa hifk!eiku me otetaan lapset tietty mukaan ja ollaan puol vuotta matkoilla. ni oppiivat erilaisii kulttuureita ja voit laittaa pojan pelaa katu fudista aina missä ollaan ja viedä tytöt jollekkin kamppailu salille treenaan ni ei jää jälkeen
Mä olen aatellut sun kannattavan hifkiäNyt alkaa peli, tsemii meille vastassa hifk!
No en perkeleessä, enkä ikinä!Mä olen aatellut sun kannattavan hifkiä
No mutta seuraavalla kerralla pojan joukkue voittaa toivottavasti!No en perkeleessä, enkä ikinä!
Jokerit on tsadin ykkösjengi!
Siis poika joukkueineen pelas Hifkiä vastaan ja huonosti siinä kävi, bättre folke vei meitä ku pässiä narussa, mutta kuukauden takanen matsi oli niiltä katastrofi, saivat pelikieltoa ja haukkuivat tuomarit mieshuoriks ku olivat häviöllä!
Juu, jääkiekko on vakava asia, ei auta kannattaa perheenjäsenten kanssa eri jengiä tai edes vitsailla asiasta.No mutta seuraavalla kerralla pojan joukkue voittaa toivottavasti!
Mä saisin omilta lapsosilta varmaan selkääni, jos kannattaisin Tapparaa tai Jokeria....Kalpan kannattaminen taas naurattaa niitä jostain syystä
ohoh säkin löysit kerrankin kauniin naisen .Ennen nukkumaanmenoa musiikia, jota @Echo suosittelee. Ei siis itäaasialaista, vaan intialaista. Musiikki on hyvää ja laulajan silmät arjalaiset?!?