Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Liika into vissiin.
Haha tiiäkkö mitä se on kivaa kun on ilonen mieli ni sitä muuttuu elämä kivemmaksi ja saa taas vähän nauraakkin vuosien korpivaelluksen jälkeen. Ja se täysin tyrmättynä olo kiva voida paremmin ja vähän hyvääkin niin se kyl itteekin valvottaa. Pikkasen paremmin elämä ja sitä on kiva saada lisää. Huomaa et se rohkeuskin ollut täysin lattiassa ja liian suuret asiat kyl saa pahaa oloa sydämmeen et täytyy mennä varovaisemmin ku sydän heikossa kunnossa kyllä siis se henkinen sydän. Mites sä?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Haha tiiäkkö mitä se on kivaa kun on ilonen mieli ni sitä muuttuu elämä kivemmaksi ja saa taas vähän nauraakkin vuosien korpivaelluksen jälkeen. Ja se täysin tyrmättynä olo kiva voida paremmin ja vähän hyvääkin niin se kyl itteekin valvottaa. Pikkasen paremmin elämä ja sitä on kiva saada lisää. Huomaa et se rohkeuskin ollut täysin lattiassa ja liian suuret asiat kyl saa pahaa oloa sydämmeen et täytyy mennä varovaisemmin ku sydän heikossa kunnossa kyllä siis se henkinen sydän. Mites sä?
No mä intoilen siitä, että mun esikoispoika on menossa huomenna töihin, tai no koulun työelämään tutustuminen se on, mutta kuitenkin. Sinne on tulossa saman ikäinen tyttö kaveriks.❤
Tää on pojan eka työ, jos äitillä työssäoloa ei lasketa.
Kun tetti tuli ajankohtaiseks, kysyin pojalta että tuleeko äitille töihin ni sano että:
” hell no, hommaan paikan jostain muualta”.😁
Joku niiden luokalla oli menny äitin töihin ja se oli kuulema noloa. En tajuu tota noloo!😦

Ja, intoilen myös joulua, oon pistänyt sisustusta vähän uusiksi ja joka päivä tänne on vaan tupsahdellut pieni pala joulua lisää.❤

Poika sanoi tänään:
”Äiti pitäiskö mun huoneeseen vaihtaa matto ja laittaa kynttilöitä”. Tarttuu vissiin tää mun tuunaus!😄
Niin, ja tyttökin suursiivos kämppänsä! PYYTÄMÄTTÄ! Nyt on aikoihin eletty!😧
 
vierailija
No mä intoilen siitä, että mun esikoispoika on menossa huomenna töihin, tai no koulun työelämään tutustuminen se on, mutta kuitenkin. Sinne on tulossa saman ikäinen tyttö kaveriks.
Tää on pojan eka työ, jos äitillä työssäoloa ei lasketa.
Kun tetti tuli ajankohtaiseks, kysyin pojalta että tuleeko äitille töihin ni sano että:
” hell no, hommaan paikan jostain muualta”.
Joku niiden luokalla oli menny äitin töihin ja se oli kuulema noloa. En tajuu tota noloo!

Ja, intoilen myös joulua, oon pistänyt sisustusta vähän uusiksi ja joka päivä tänne on vaan tupsahdellut pieni pala joulua lisää.

Poika sanoi tänään:
”Äiti pitäiskö mun huoneeseen vaihtaa matto ja laittaa kynttilöitä”. Tarttuu vissiin tää mun tuunaus!
Noh mut jos on saannut jo kokemusta sun töistä ni on ihan järkevääkin hommata ehkä uudenlaista työkokemusta erilaisista töistä jos löytyisikin se oma mielenkiinnon kohde jostain muustakin jutusta mistä ei ole tiennyt. Ittekkö se soitteli työpaikkaan vai oliko koululla jotain valmiiksi? No mulle tuli joulu biisi mieleen laitanko :D.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Noh mut jos on saannut jo kokemusta sun töistä ni on ihan järkevääkin hommata ehkä uudenlaista työkokemusta erilaisista töistä jos löytyisikin se oma mielenkiinnon kohde jostain muustakin jutusta mistä ei ole tiennyt. Ittekkö se soitteli työpaikkaan vai oliko koululla jotain valmiiksi? No mulle tuli joulu biisi mieleen laitanko .
Ihan ite laitteli mailia muutamaan paikkaan. Lennonjohtoon eivät ota Hesassa tettiläisiä - ilmailumuseoon olis saattanut päästä, mutta kyllä se duunimatka osoittautui vähän liian pitkäks. Hyvän paikan lopulta löysi!👍

Laitalaitalaita lisää joulumusaa!❤
 
vierailija
Ihan ite laitteli mailia muutamaan paikkaan. Lennonjohtoon eivät ota Hesassa tettiläisiä - ilmailumuseoon olis saattanut päästä, mutta kyllä se duunimatka osoittautui vähän liian pitkäks. Hyvän paikan lopulta löysi!

Laitalaitalaita!!!!
Ach onko enemmänkin haaveillut lentämisestä? Mä muistan ku olin tettiläisenä rengasliikkeessä sain vaihdella renkaita ja tasapainottaa homma meni niin hyvin et omistaja antoi tetti viikon jälkeen mulle tukon kahisevaa käteen:). Joo mut kyl se vissiin pitää kohta lähtee nukkuun. Tyttö oli tehnyt herkullisen täyte kakun ukin kaa ja sain kortin ja siinä oli lahjskorttei et tytyö tiskaa ja muuta pelattiin monopolia ja tyttö ryöväs meijät molemmat ja voitti elämänsä ekan monopoli pelin. Ainiin se kakku oli kerma mansikka kakku jonkalainen on aito ja oikea kakku:)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ach onko enemmänkin haaveillut lentämisestä? Mä muistan ku olin tettiläisenä rengasliikkeessä sain vaihdella renkaita ja tasapainottaa homma meni niin hyvin et omistaja antoi tetti viikon jälkeen mulle tukon kahisevaa käteen. Joo mut kyl se vissiin pitää kohta lähtee nukkuun. Tyttö oli tehnyt herkullisen täyte kakun ukin kaa ja sain kortin ja siinä oli lahjskorttei et tytyö tiskaa ja muuta pelattiin monopolia ja tyttö ryöväs meijät molemmat ja voitti elämänsä ekan monopoli pelin. Ainiin se kakku oli kerma mansikka kakku jonkalainen on aito ja oikea kakku
Juu, lentohommat kiinnostaa, lähinnä lentokoneet, kentät jne.

Ihanalta kuulosti teidän isänpäivä.❤ Kiva lahjakin!
Hyvää isänpäivää!❤

No niin, isi piesty monopolissa, siitä se lähtee: kohtapa päihittää monessa muussakin!
Lasten ollessa pienempiä kelasin et sit kun ne juoksee musta ohi niin oon ikäloppu, ei tarvinnu oottaa montaa vuotta! Enkä oo mikään hidas juoksemaan, tai muutama vuos sitten varsinkaan!😁

Se tosiaan on se ainoa ja oikea kakku, tytöllä on hyvä maku!😋

Kauniita unia ja hattaran
kuvia.❤
 
vierailija
Juu, lentohommat kiinnostaa, lähinnä lentokoneet, kentät jne.

Ihanalta kuulosti teidän isänpäivä. Kiva lahjakin!
Hyvää isänpäivää!

No niin, isi piesty monopolissa, siitä se lähtee: kohtapa päihittää monessa muussakin!
Lasten ollessa pienempiä kelasin et sit kun ne juoksee musta ohi niin oon ikäloppu, ei tarvinnu oottaa montaa vuotta! Enkä oo mikään hidas juoksemaan, tai muutama vuos sitten varsinkaan!

Se tosiaan on se ainoa ja oikea kakku, tytöllä on hyvä maku!

Kauniita unia ja hattaran
kuvia.
Hyvää yötä lisbe mäkin meen nukkuun. Oli ihan mukava päivä :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä